Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt toch niets aan je hoge IQ doen?
Die wil echter nogal eens afhankelijk zijn van je IQ en EQquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is niet belangrijk wat voor IQ je hebt, als je je plaats maar kent![]()
Is niet zo raar wat je zegt hoor. Ik had een schoolvriend die ik al vanaf zijn 14e kende, die ging toen we gingen studeren aan de heroine omdat hij zijn grote verstand geen plaats kon geven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.
Maar een iq is idd maar beperkt omhoog te trainen, weet ik toevallig.
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Is niet zo raar wat je zegt hoor. Ik had een schoolvriend die ik al vanaf zijn 14e kende, die ging toen we gingen studeren aan de heroine omdat hij zijn grote verstand geen plaats kon geven.
Die wil echter nogal eens afhankelijk zijn van je IQ en EQquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
quote]Op dinsdag 4 september 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is niet belangrijk wat voor IQ je hebt, als je je plaats maar kent![]()
Die weet ik, makkelijke vraag!! Eenzaamheid!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?![]()
Maar ook als je niets aan IQ training doet is het wel mogelijk een IQ te hebben wat je regelmatig in de weg zit.... Het leven is nu eenmaal gemaakt op de middenmoot, en iedereen die daaronder of daarboven presteert krijgt uiteindelijk een probleem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien extreem destructief gedrag (zoals lijm snuiven) ontwikkelen.
Maar een iq is idd maar beperkt omhoog te trainen, weet ik toevallig.
Neequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die weet ik, makkelijke vraag!! Eenzaamheid!
Heb ik um goed?
Jij bent een miskend genie, ik weet hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel zuip?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een miskend genie, ik weet het![]()
Om op jouw niveau mee te kunnen posten....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg nou wat, 'k dacht nog zo dat ik hem goed had. Ik geef op, te moeilijk![]()
Nou staat IQ wel ietwat los van presteren. Het zegt enkel iets over een bepaald vermogen. Ik ken ze die uitstekend renderen in een kringloopwinkel. Presteren en goed terecht komen is afhankelijk van veel factoren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ook als je niets aan IQ training doet is het wel mogelijk een IQ te hebben wat je regelmatig in de weg zit.... Het leven is nu eenmaal gemaakt op de middenmoot, en iedereen die daaronder of daarboven presteert krijgt uiteindelijk een probleem.
Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou staat IQ wel ietwat los van presteren. Het zegt enkel iets over een bepaald vermogen. Ik ken ze die uitstekend renderen in een kringloopwinkel. Presteren en goed terecht komen is afhankelijk van veel factoren.
Maar dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...
quote:
Tennis afgelopen denk ik?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
AH
and she knows how to give headdd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een miskend genie, ik weet het![]()
Qua tennis bedoel je ?quote:
Een beetje meer respect mag ook welquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tennis afgelopen denk ik?
respect me reetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje meer respect mag ook wel![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
to give head=keihard tegen de wind in fietsen tot bloedens aan toe(vooral in de liesstreek..)quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeertquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loserquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
nee, ik had al in m'n eervorige post een soort van ontkrachting geplaatstquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
Zo vader, zo zoonquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...snoepjequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...
Wees gewoon jezelfquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...snoepje
Ja, en dan moet ie er allemaal mooie nummertjes bij zoeken van YouTube.... ik zou zeggen, een stuk of vijfquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bijt voor me in het stof.
Een excuus- aan-Lobasca-topic, lijkt mij wel het minste wat je kunt doen, om de verhouding weer enigszins te normaliseren.
Gimme de vijf, honey!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ie er allemaal mooie nummertjes bij zoeken van YouTube.... ik zou zeggen, een stuk of vijf![]()
op het platteland in de regio schagen hebben ze in de hooimaand jaarlijks 'het op de fiets tegen den wind in een ander of jezelf pijpen langs de trekvaart' gebeuren. dit als tegenhanger van 'plompzak 'm er in' van de tros.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is toch niets mis met pijpen![]()
En al helemaal niet tegen de wind in![]()
Hij hangt nu jankend aan de telefoon.....niet bij mij overigens...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is er helemaal stil van, óf hij is al aan het zoeken![]()
hoihoiquote:
Welnee, JW kan voor zichzelf denken, die is gewoon druk op zoek naar muziekfilmpjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij hangt nu jankend aan de telefoon.....niet bij mij overigens...
Of hij zoekt zijn verstand...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, JW kan voor zichzelf denken, die is gewoon druk op zoek naar muziekfilmpjes![]()
ben ik meestal, nu ook, maar soms effe die autocorrectie over m'n 'gilles de latourette' gooien kan geen kwaad. losbarthos weet wel dat ik best lief ben...quote:
Sire voor studentenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dkJXAnSWggY&NR=1
Ik moest heel ff lachen![]()
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebootenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben ik meestal, nu ook, maar soms effe die autocorrectie over m'n 'gilles de latourette' gooien kan geen kwaad. losbarthos weet wel dat ik best lief ben...![]()
![]()
What IT skill you should never use ??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebooten![]()
Je valt je zoon afquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, vooruit dan maar, speciaal voor Lobasca een muziekje
du Schwiebelchen, mmm, 'shast du gemacht, nah?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
7 \/ |*
But god, how much you'd love to.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
What IT skill you should never use ??
Rebooting users with that hidden button on the back of their heads.
control alt delete, rebooten zou te veel van het goede zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebooten![]()
quote:
Ach welnee, ik stimuleer je goede stemming, kan geen kwaad, ook niet voor junior. Een soort van U bocht constructiequote:
Dus je herstart gewoon je frontale kwab. Ik snap hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
control alt delete, rebooten zou te veel van het goede zijn...![]()
Heerlijk, me laatste boeken uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
HelloBeetje rustige dag gehad vandaag?
Beter! Lekker tijd aan jezelf na die hectische dagen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heerlijk, me laatste boeken uit.
Morgen lekker naar de film![]()
Neem het er even vanquote:Op woensdag 5 september 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
Beter! Lekker tijd aan jezelf na die hectische dagen.![]()
zoiets!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je herstart gewoon je frontale kwab. Ik snap het![]()
cheers pops!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach welnee, ik stimuleer je goede stemming, kan geen kwaad, ook niet voor junior. Een soort van U bocht constructie
Lekker nummertjequote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=M3geoXOdnJQ&mode=related&search=
voor alle nadia-wannabeesch
Mooi, hoeven Lobasca en ik niet te kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
he's back, de bevruchtert! alles goed ouwe kontbeffert?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
Goedanvond tijgerslipjes van me
niks wannabee ik BEN nadiaquote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
Ratatoulie (ofzo) je weet wel van die muisquote:Op woensdag 5 september 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Gelijk heb je, welke film morgen?
Rimedah rimedah Brrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
he's back, de bevruchtert! alles goed ouwe kontbeffert?![]()
geinigquote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fsr_lOv7A3c
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
Goedanvond tijgerslipjes van me
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de DancingQueen, zelfs mijn vrindje vond hem leuk!!
'kvonrniksanquote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de DancingQueen, zelfs mijn vrindje vond hem leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |