quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
to give head=keihard tegen de wind in fietsen tot bloedens aan toe(vooral in de liesstreek..)quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeertquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loserquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
nee, ik had al in m'n eervorige post een soort van ontkrachting geplaatstquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
Zo vader, zo zoonquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...snoepjequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...
Wees gewoon jezelfquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...snoepje
Ja, en dan moet ie er allemaal mooie nummertjes bij zoeken van YouTube.... ik zou zeggen, een stuk of vijfquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bijt voor me in het stof.
Een excuus- aan-Lobasca-topic, lijkt mij wel het minste wat je kunt doen, om de verhouding weer enigszins te normaliseren.
Gimme de vijf, honey!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ie er allemaal mooie nummertjes bij zoeken van YouTube.... ik zou zeggen, een stuk of vijf![]()
op het platteland in de regio schagen hebben ze in de hooimaand jaarlijks 'het op de fiets tegen den wind in een ander of jezelf pijpen langs de trekvaart' gebeuren. dit als tegenhanger van 'plompzak 'm er in' van de tros.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is toch niets mis met pijpen![]()
En al helemaal niet tegen de wind in![]()
Hij hangt nu jankend aan de telefoon.....niet bij mij overigens...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is er helemaal stil van, óf hij is al aan het zoeken![]()
hoihoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |