Tennis afgelopen denk ik?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
AH
and she knows how to give headdd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een miskend genie, ik weet het![]()
Qua tennis bedoel je ?quote:
Een beetje meer respect mag ook welquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tennis afgelopen denk ik?
respect me reetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje meer respect mag ook wel![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
to give head=keihard tegen de wind in fietsen tot bloedens aan toe(vooral in de liesstreek..)quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeertquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet... What does it mean?
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loserquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
nee, ik had al in m'n eervorige post een soort van ontkrachting geplaatstquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets grovere manier om 'pijpen' te zeggen. Vandaar dat JW mijn opmerking dat het wel wat respectvoller kan, negeert![]()
Zo vader, zo zoonquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
maar natuurlijk. ik meende het niet, daar ik er niets van weet. maar dat heb ik al een beetje gerectifidingest ergens hierboven...snoepjequote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik maak schijnbaar toch wat los bij die loser![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |