Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou staat IQ wel ietwat los van presteren. Het zegt enkel iets over een bepaald vermogen. Ik ken ze die uitstekend renderen in een kringloopwinkel. Presteren en goed terecht komen is afhankelijk van veel factoren.
Maar dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zei ik toch? Iedereen die onder of boven de middenmoot presteert krijgt uiteindelijk een probleem...
quote:
Tennis afgelopen denk ik?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
AH
and she knows how to give headdd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een miskend genie, ik weet het![]()
Qua tennis bedoel je ?quote:
Een beetje meer respect mag ook welquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and she knows how to give headdd!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tennis afgelopen denk ik?
respect me reetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje meer respect mag ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |