quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tea will do, love...
HOI Losbaklava, hoe ben ut, op de hei, tussen de prei of in de wei??![]()
hee, zeilboot, ik groette je net...lig ik er weer uit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zeilen moeten bij zetten, hóór!![]()
Klopt, ik heb ook gewoon een macaronipakket, rundergehakt en pastasaus in een pan geflikkerd... en in een andere pan macaroni gekookt en toen het allemaal klaar was door elkaar gegooidquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Dacht dat je helemaal niet kon koken!
Doe mij die maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Zoethoutthee, Meloenthee, Citroenthee, Mintthee...
En volgens mij hebben we ook nog wel 'gewone' thee...
Oeh, en ik weet zeker dat ik nog Jasmijnthee heb, van die losse thee die in zo'n theeding moet enzo
Tuurlijk niet gekkie!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, zeilboot, ik groette je net...lig ik er weer uit?![]()
zoethouden doe jij me maar, meloenen had je ook, toch?citroen is te zuur en mintje na het naspel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Oeh, en ik weet zeker dat ik nog Jasmijnthee heb, van die losse thee die in zo'n theeding moet enzo
1.92 at the momentquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei het al eerder, ze kan heul goed koken, maar dekt zich nu al in bij die eventuele passant die mag blijven...die jr. van 'r is geloof ik al 2meter13, dat lukt niet met microwaven of patat..
Zoethoutthee is minequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zichquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei het al eerder, ze kan heul goed koken, maar dekt zich nu al in bij die eventuele passant die mag blijven...die jr. van 'r is geloof ik al 2meter13, dat lukt niet met microwaven of patat..
Bijna... maar nu mag hij nog overal in, als ie strax uitgegroeid is niet meer en dan is ie idd een attractie op zichquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zich![]()
Welke zeilen, fok, grootzeil, topzeil, buiten- of binnenkluiver, vlieger, topzeil, bezaan, waterzeil, razeilquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zeilen moeten bij zetten, hóór!![]()
ze laat 'm verplicht basketballen en prikt 'm vol met hormonen, op naar de 2.30 m...die jongen is haar pensioen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zich![]()
Ik weet niet waarom, maar het klinkt toch wel lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook gewoon een macaronipakket, rundergehakt en pastasaus in een pan geflikkerd... en in een andere pan macaroni gekookt en toen het allemaal klaar was door elkaar gegooid![]()
En een stokbroodje in de oven gedaan...
En achteraf vooral het fornuis schoongemaakt![]()
en pre-pensioen. In heel Nederland wordt het afgeschaft, zei gaat het invoerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze laat 'm verplicht basketballen en prikt 'm vol met hormonen, op naar de 2.30 m...die jongen is haar pensioen..
mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkewquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik call de citroenthee!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en pre-pensioen. In heel Nederland wordt het afgeschaft, zei gaat het invoeren![]()
Waar haal ik die vandaan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkew
sancksh! effe kiekert striemsquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Popupoll!!!
Huub voorop neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Popupoll!!!
Amateursquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef robbiedekok het volgende:
tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...
http://www.celestialseasonings.com/about/image-gallery/international.htmlquote:
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alle punten afgenomen van Lieke, Huub en Amanda vanwege geweld. Huub stond op 49 procent
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.
Dus jij vind dat die 5 malloten het spel fair spelen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedTreft toevallig ook en vooral hun favo. Lutsers.....
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedTreft toevallig ook en vooral hun favo. Lutsers.....
Wehehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.
ik was even bang dat die engerd jou grote voorbeeld was....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...
btw brian werpt zich op tot goeroe en alles overziende leider..? die zwakbegaafde trol van 'm maakt me echt zo misselijk, streams off hierooo
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus jij vind dat die 5 malloten het spel fair spelen?![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.
En de allergrootste sukkels zijn mensen die vliegtuigen sturen, tientallen euri verspillen met smsjes. Maar goed, ik, als ramptoerist, betaal ook voor streams. Een beetje loser ben ik daarmee ook wel.
200% eensquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.
En de allergrootste sukkels zijn mensen die vliegtuigen sturen, tientallen euri verspillen met smsjes. Maar goed, ik, als ramptoerist, betaal ook voor streams. Een beetje loser ben ik daarmee ook wel.
nee joh, hij is aardig, wel slim, maar heeft een vreemde kijk op 'de leukste(n)' in dgk...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was even bang dat die engerd jou grote voorbeeld was....
Die boete voor Lieke vind ik sneu, als het uitsluitend is voor het snuffelen in iemands privébezit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij vind mij nog wél lief nu![]()
Ik had het over Brian, gaylordquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, hij is aardig, wel slim, maar heeft een vreemde kijk op 'de leukste(n)' in dgk...
Bij mij vooral stof zag ik vanmiddag. Daar moet ik de werkster maar eens op aanspreken volgende weekquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Is er nog iets op TV ?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij vooral stof zag ik vanmiddag. Daar moet ik de werkster maar eens op aanspreken volgende week![]()
Ik hou van je......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...
btw brian werpt zich op tot goeroe en alles overziende leider..? die zwakbegaafde trol van 'm maakt me echt zo misselijk, streams off hierooo
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck zeg, van wie heb jij mijn naam te horen gekregen![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar dit halfzachte gedoe gaat nou eenmaal nergens over..... de COSsen gaan op zulke momenten te snel om te mergen, en als je het doet doe het dan gewoon rap... nu staan er 2 COSsen met hetzelfde nummer open omdat er een merge aangevraagd is.
Het zette mij wel aan het denken....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegguh in de COS dak van de FEBO benIk ben van mijn paps en mams...toch?
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat ik van mezelluf ben,quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je mams en paps van de FEBO zijn, wil ik je vriendje wel zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering....wil je het niet te bruut brengenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...
Ga maar even zitten.
Jij denkt altijd anders dan ik bedoel...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
he, ik dacht toch echt over opa nmns...![]()
hidi! waar was je de laatste dagen? was saaier hier zonder je. zat je effe in de bak?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt niet goed van die clownen nadia
![]()
Mijn ouders zijn zeer selectief in het accepteren van mijn vriendjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je mams en paps van de FEBO zijn, wil ik je vriendje wel zijn![]()
![]()
totdat die palmboom...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij denkt altijd anders dan ik bedoel...
pak an, ouwe!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...
Ga maar even zitten.
Vind ik ook! De sterkste schouders moeten de zwaarste lasten maar dragen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vind dat ik van mezelluf ben,
en het heeft wel wat, soort van inkomensafhankelijke boetes,
laters
![]()
![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
200% eens![]()
Alleen is Huub iets slimmer imo![]()
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.
Huub heeft een aardig IQ en een acceptabel EQ
Jaap heeft een hoog IQ en een belabberd EQ
Tot zover kun jij niet tellen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?
idd, IQ is niet allesquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.
Huub heeft een aardig IQ en een acceptabel EQ
Jaap heeft een hoog IQ en een belabberd EQ
Klopt, ik tel alleen mijn zegeningen, en dat zijn er wat minder...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover kun jij niet tellen!![]()
fietsen is dan over, dat wordt een trekpaard met een bootje langs de vaart van de lintbebouwing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is het palmboom formaat vergeten...wrijf het er nog es in![]()
Ik gok Huub op tussen de 120 en 130 en Jaap op tussen de 140 en 150...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?
Ik vind je groots......echt!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klopt, ik tel alleen mijn zegeningen, en dat zijn er wat minder...
Dat komt omdat Huub een laag EQ heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
Maar ik meen dat Huub zelf een keer verkondigd heeft een IQ van 140 te hebben...
Maar goed, hij heeft wel meer gezegd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok Huub op tussen de 120 en 130 en Jaap op tussen de 140 en 150...
Maar ik meen dat Huub zelf een keer verkondigd heeft een IQ van 140 te hebben...
Ik denk dat je wel zo ongeveer gelijk hebt. Ik schat het ook wel zo'n beetje in die richting.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft een hoger EQ dan Jaap iigquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Huub een laag EQ heeft.
Mensen met een hoog EQ pimpen niet met hun IQ.
Uiterst scherp!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik denk huub hoger(wat hij zelf zegt, 140) hij is geen erudiet, maar hij weet wel lot's meer dan de slimme kereltjes van z'n leeftijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het jouwe zit tussen die 2 in?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat... en dat het sowieso over het algemeen niet samen gaat een hoog IQ en een hoog EQ te hebben... dat maakt het pimpen met je hoge IQ ook lastig natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent de allerliefste opaquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je groots......echt!![]()
Over het mijne hebben we het nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En het jouwe zit tussen die 2 in?
Ik kan zelf de batterij van mijn achterlicht verwisselen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Je mag wel zeggen 'Kijk eens wat een mooie tafel ik heb getimmerd'.
Jij bent gewoon Leandra....das een slag apart.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over het mijne hebben we het niet
Je knipt nou wel leuk alles weg, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Je kunt toch niets aan je hoge IQ doen? En toch moet je op je knieen zitten voor mensen die er aanstoot aan zouden kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan zelf de batterij van mijn achterlicht verwisselen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan zelf de batterij van mijn achterlicht verwisselen.
Ik denk dat hij redelijk slim is. Middelmatig slim. Maar die knul komt totaal niet tot zijn recht daar, kan niet zichzelf zijn en kan ook de rol niet spelen. Ik vermoed een havo klantquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef willem-jozef het volgende:
en nix 95 points, denk ik. hij lult soms met mooie woorden, maar dat zijn er maar 3.
en..wat denken hullie, of is het niet zo importante?
Ik ben gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Leandra....das een slag apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |