quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tea will do, love...
HOI Losbaklava, hoe ben ut, op de hei, tussen de prei of in de wei??![]()
hee, zeilboot, ik groette je net...lig ik er weer uit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zeilen moeten bij zetten, hóór!![]()
Klopt, ik heb ook gewoon een macaronipakket, rundergehakt en pastasaus in een pan geflikkerd... en in een andere pan macaroni gekookt en toen het allemaal klaar was door elkaar gegooidquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Dacht dat je helemaal niet kon koken!
Doe mij die maarquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Zoethoutthee, Meloenthee, Citroenthee, Mintthee...
En volgens mij hebben we ook nog wel 'gewone' thee...
Oeh, en ik weet zeker dat ik nog Jasmijnthee heb, van die losse thee die in zo'n theeding moet enzo
Tuurlijk niet gekkie!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, zeilboot, ik groette je net...lig ik er weer uit?![]()
zoethouden doe jij me maar, meloenen had je ook, toch?citroen is te zuur en mintje na het naspel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Oeh, en ik weet zeker dat ik nog Jasmijnthee heb, van die losse thee die in zo'n theeding moet enzo
1.92 at the momentquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei het al eerder, ze kan heul goed koken, maar dekt zich nu al in bij die eventuele passant die mag blijven...die jr. van 'r is geloof ik al 2meter13, dat lukt niet met microwaven of patat..
Zoethoutthee is minequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
De kid noemt op:
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zichquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zei het al eerder, ze kan heul goed koken, maar dekt zich nu al in bij die eventuele passant die mag blijven...die jr. van 'r is geloof ik al 2meter13, dat lukt niet met microwaven of patat..
Bijna... maar nu mag hij nog overal in, als ie strax uitgegroeid is niet meer en dan is ie idd een attractie op zichquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zich![]()
Welke zeilen, fok, grootzeil, topzeil, buiten- of binnenkluiver, vlieger, topzeil, bezaan, waterzeil, razeilquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al zeilen moeten bij zetten, hóór!![]()
ze laat 'm verplicht basketballen en prikt 'm vol met hormonen, op naar de 2.30 m...die jongen is haar pensioen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Walibi bezoek ook niet, die zoon is inmiddels een attractie op zich![]()
Ik weet niet waarom, maar het klinkt toch wel lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook gewoon een macaronipakket, rundergehakt en pastasaus in een pan geflikkerd... en in een andere pan macaroni gekookt en toen het allemaal klaar was door elkaar gegooid![]()
En een stokbroodje in de oven gedaan...
En achteraf vooral het fornuis schoongemaakt![]()
en pre-pensioen. In heel Nederland wordt het afgeschaft, zei gaat het invoerenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze laat 'm verplicht basketballen en prikt 'm vol met hormonen, op naar de 2.30 m...die jongen is haar pensioen..
mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkewquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik call de citroenthee!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en pre-pensioen. In heel Nederland wordt het afgeschaft, zei gaat het invoeren![]()
Waar haal ik die vandaan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkew
sancksh! effe kiekert striemsquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Popupoll!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |