Dat is waar, we hebben nu gelukkig Bushquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Angel of Death.
Maar Fritz is nu deaudt.
Die is nog veel engerquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, we hebben nu gelukkig Bush![]()
Gaat als een tierelier....quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Lobasca het volgende:
Gaat het weer wat sneller hier?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat als een tierelier....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Lobasca het volgende:
Gaat het weer wat sneller hier?
Damn, en dat lees ik nu pas...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, wip ik nog ff bij condor-girl op de lage veluwe langs alvorens me onder den duitsers te mengele
Krijg inmiddels door dat hij al voorbij Arnhem zitquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en dat lees ik nu pas...![]()
Volgens mij moet ik dan ff koffie gaan zetten, of zou WJ nog aan de thee zitten![]()
Over een paar jaar hebben we wel weer een nieuwe idioot die zonder het te zeggen Reichsplannen heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, nog een paar jaar, dan is dat ook weer over. Hoeveel doden hebben we inmiddels?
tea will do, love...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en dat lees ik nu pas...![]()
Volgens mij moet ik dan ff koffie gaan zetten, of zou WJ nog aan de thee zitten![]()
Sjezus, ik kan ook niet ff koken en eten of ik heb t alweer gemistquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg inmiddels door dat hij al voorbij Arnhem zit
Nog een voorkeur qua smaak??quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tea will do, love...
HOI Losbaklava, hoe ben ut, op de hei, tussen de prei of in de wei??![]()
Doe maar op mijn hoofd, is toch holquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al klop ik het nog wel ff af.... * klop
arnhem mijdt ik, daar woont een verraderlijke ex die muh pijn heeft gedaan...als ik daar langs ga kan ik me misschien niet beheersen en zou op haar bankstel moeten schijten ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg inmiddels door dat hij al voorbij Arnhem zit
Ach ja... Napoleon begon met 1 Europa, mislukte, toen probeerde Hitler het, ook mislukt, maar nu de Fransen en Duitsers de dikste lepel in de Brusselse pap hebben zou het wel eens kunnen lukkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over een paar jaar hebben we wel weer een nieuwe idioot die zonder het te zeggen Reichsplannen heeft.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar op mijn hoofd, is toch hol![]()
'k Dacht dat je helemaal niet kon koken!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, ik kan ook niet ff koken en eten of ik heb t alweer gemist![]()
Ik sterf nog liever dan dat ik met Amero's ga betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... Napoleon begon met 1 Europa, mislukte, toen probeerde Hitler het, ook mislukt, maar nu de Fransen en Duitsers de dikste lepel in de Brusselse pap hebben zou het wel eens kunnen lukken
ja, dessert tea van celestial(vanilla hazelnut) als ze dat niet hebben daaro, doe dan maar lady greyquote:
Ik heb vandaag ook al zeilen moeten bij zetten, hóór!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, thnx for asking! Wel moe van te hard werken, moest van m'n baasje
Gvd... dat heb ik allemaal niet... ff aan de kid vragen wat voor thee wij wel hebben... momentjequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dessert tea van celestial(vanilla hazelnut) als ze dat niet hebben daaro, doe dan maar lady grey![]()
een goede whiskey mag ook(jaartje of 18 au moins).tot zo!
ik zei het al eerder, ze kan heul goed koken, maar dekt zich nu al in bij die eventuele passant die mag blijven...die jr. van 'r is geloof ik al 2meter13, dat lukt niet met microwaven of patat..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k Dacht dat je helemaal niet kon koken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |