In Duitsland?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff douchen en dan naar A.H.
Met zo'n lange reis in t vooruitzicht lijkt het me idd wel prettig dat ie eerst ff gaat douchenquote:
sex met dieren is verbodenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff douchen en dan naar A.H.
Ben jij ook zo moe?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zo'n lange reis in t vooruitzicht lijkt het me idd wel prettig dat ie eerst ff gaat douchen
J.W. doet dat soort dingen niet.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sex met dieren is verbodendus wel op het pad blijven
![]()
Nu werkt het hier iig weer snel, dus geen last @ the momentquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:07 schreef Polonium-120 het volgende:
ik krijg stijve ogen van die trage FOK!![]()
het waait buiten...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zo'n lange reis in t vooruitzicht lijkt het me idd wel prettig dat ie eerst ff gaat douchen
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
J.W. doet dat soort dingen niet.....![]()
het lijkt wel of er paard en wagen een schakel is in mijn berichten verkeerquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu werkt het hier iig weer snel, dus geen last @ the moment
Klop snel af!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, Maar het gaat redelijk op dit moment
jawohl, wip ik nog ff bij condor-girl op de lage veluwe langs alvorens me onder den duitsers te mengelequote:
De dode engel?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, wip ik nog ff bij condor-girl op de lage veluwe langs alvorens me onder den duitsers te mengele
binnen ook...maar daar is het dan weer tocht, toch? ik zal alle kassameisjes fotograferen en als het lukt, ze later ze uploaden.leetersquote:
Duitsers...Mengele.....Jozef......quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, wip ik nog ff bij condor-girl op de lage veluwe langs alvorens me onder den duitsers te mengele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |