Kut man....!! Kinderen stijf van de zeik, kat in de gordijnen, eten aangebrand, etc. Het meest balen is dat ik nog geen sleutel heb vanwege bureaucratie hypotheekverstrekkerquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, gisteren de hele dag in Walibi gelopen (op de heen en terugweg geen wild gezien) en vandaag de deur nog niet uitgeweest
En hoe is t met jou??
Ik zit hier al ongeveer anderhalf jaar en werk in de keuken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cheers luv.
ook groeten terug en nog veel meer liefs...
vraagje, zit je nu echt ab und zu in duitsland, of is het ein witsch? zo ja, wat doe je daar dan voor werk?
allrighty. je komt toch ook uit de regio alkdorp-zaandam(ik dacht molletjes veer 1, of was 't 2)?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit hier al ongeveer anderhalf jaar en werk in de keuken.
Hence de Schnitzel tag.
Tijdens het zomerseizoen heb ik dit jaar ook in de kiosk aan het zwembad gewerkt maar dat is godzijdank voorbij.
Haarlem >>> Zaandam >>> Zaandijk >>> Krommenie >>> Duitsland.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
allrighty. je komt toch ook uit de regio alkdorp-zaandam(ik dacht molletjes veer 1, of was 't 2)?
Shit... heb jij een kat??quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kut man....!! Kinderen stijf van de zeik, kat in de gordijnen, eten aangebrand, etc. Het meest balen is dat ik nog geen sleutel heb vanwege bureaucratie hypotheekverstrekker
Had er twee, toen kwam een hond, hond vechten met kat 1, kat 2 vechten met hond, 2 katten ondergebracht bij andere eigenaar, hond dood, alleenquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij gaat liegen! hij weet 't..misschien![]()
een zekere A.H. deed het in 'n andere volgorde: Deutschland-Zaandam-Zaandijk-Krommenie-Haarlem und ja naturlich Friesland dabeiquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haarlem >>> Zaandam >>> Zaandijk >>> Krommenie >>> Duitsland.
in leandra en de adelaartquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar heb je allemaal in gehangen daar in Walibi?
Niet zoveel eigenlijk... maar zoonlief heeft voor me waargenomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar heb je allemaal in gehangen daar in Walibi?
Je durfde niet he...of ben je kleiner dan 1.40quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk... maar zoonlief heeft voor me waargenomen
Albert Heijn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een zekere A.H. deed het in 'n andere volgorde: Deutschland-Zaandam-Zaandijk-Krommenie-Haarlem und ja naturlich Friesland dabei
ooh, sorry ouwe. beetje vaag en niet zondermeer te begrijpen door je, vandaar uitleg(voordat je me onterft): leandra had laatst een keer gezegd dat ze katten haatte. ze vroeg nu aan je:'shit, heb je katten?' ik dacht, dat je dat opeens besefte en daarom zou 'liegen' omdat je haar misschien wilde daten(dat is mijn invulling dan). ik zal me er voortaan buiten houden, ouwe. had echter no bad intentsions or extensionsquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je dag J.W. en waarom moet ik daar naar vragen?
siquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hangt ze een beetje lekker?![]()
zou ik er eentje kunnen kopen op korte termijn denk je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, sorry ouwe. beetje vaag en niet zondermeer te begrijpen door je, vandaar uitleg(voordat je me onterft): leandra had laatst een keer gezegd dat ze katten haatte. ze vroeg nu aan je:'shit, heb je katten?' ik dacht, dat je dat opeens besefte en daarom zou 'liegen' omdat je haar misschien wilde daten(dat is mijn invulling dan). ik zal me er voortaan buiten houden, ouwe. had echter no bad intentsions or extensions![]()
Niet durven is de issue eigenlijk niet, op Via Volta na ben ik in Walibi overal al een keer ingeweest...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je durfde niet he...of ben je kleiner dan 1.40![]()
je hebt hele goede toupetters, of je houdt je pet op(zeg dat je sportief bent, ook in bed..) en begint volgende week met die propecia om te redden wat etc. valtquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zou ik er eentje kunnen kopen op korte termijn denk je?![]()
Dus je hoeft ook niet op m'n rug...das wel fijn om te wetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet durven is de issue eigenlijk niet, op Via Volta na ben ik in Walibi overal al een keer ingeweest...
Maar gisteren was niet zo'n dag dat ik dacht van "jippie, ik ga ff overal in"
Daarbij heb ik sowieso een pokkehekel aan El Condor, want daar hangen je voeten los onder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |