mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkewquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik call de citroenthee!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en pre-pensioen. In heel Nederland wordt het afgeschaft, zei gaat het invoeren![]()
Waar haal ik die vandaan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah, er is 1 redelijke citroenthee, lemon zinger v celestial, als je die niet kent mot je 'm is proberen. ingredienten zijn top: hibiscus, geroosterde cichorei, sinaasappelschil, citroengras etcetc. lekkew
sancksh! effe kiekert striemsquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Popupoll!!!
Huub voorop neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
Popupoll!!!
Amateursquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef robbiedekok het volgende:
tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...tsjongejonge...
http://www.celestialseasonings.com/about/image-gallery/international.htmlquote:
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alle punten afgenomen van Lieke, Huub en Amanda vanwege geweld. Huub stond op 49 procent
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.
Dus jij vind dat die 5 malloten het spel fair spelen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedTreft toevallig ook en vooral hun favo. Lutsers.....
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedTreft toevallig ook en vooral hun favo. Lutsers.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |