Wehehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er heerst geloof ik wat verontwaardiging in de COS.
ik was even bang dat die engerd jou grote voorbeeld was....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...
btw brian werpt zich op tot goeroe en alles overziende leider..? die zwakbegaafde trol van 'm maakt me echt zo misselijk, streams off hierooo
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus jij vind dat die 5 malloten het spel fair spelen?![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.
En de allergrootste sukkels zijn mensen die vliegtuigen sturen, tientallen euri verspillen met smsjes. Maar goed, ik, als ramptoerist, betaal ook voor streams. Een beetje loser ben ik daarmee ook wel.
200% eensquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal losers, anders ga je niet in zo'n ontzettend kansloos spel. Degene die het meest sneaky zijn en de mensen het best bespelen en zijn de grooste smeerlappen. Iedereen heeft daar boter op z'n kop, iedereen die daar zit is "fout", anders zit je daar niet. Hoe kun je zo flabbergasted zijn om het wegpesten van mensen tot hobby te maken in ruil voor geld. Jaap is mijn fovoriet, omdat hij voor mij slim is, het minst geweldadig imo, maar een loser blijft het daarom net zo goed.
En de allergrootste sukkels zijn mensen die vliegtuigen sturen, tientallen euri verspillen met smsjes. Maar goed, ik, als ramptoerist, betaal ook voor streams. Een beetje loser ben ik daarmee ook wel.
nee joh, hij is aardig, wel slim, maar heeft een vreemde kijk op 'de leukste(n)' in dgk...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik was even bang dat die engerd jou grote voorbeeld was....
Die boete voor Lieke vind ik sneu, als het uitsluitend is voor het snuffelen in iemands privébezit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nogal...eerst roepen en gillen om maatregelen, dan worden die genomen, is het weer niet goedTreft toevallig ook en vooral hun favo. Lutsers.....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij vind mij nog wél lief nu![]()
Ik had het over Brian, gaylordquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, hij is aardig, wel slim, maar heeft een vreemde kijk op 'de leukste(n)' in dgk...
Bij mij vooral stof zag ik vanmiddag. Daar moet ik de werkster maar eens op aanspreken volgende weekquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
Is er nog iets op TV ?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij vooral stof zag ik vanmiddag. Daar moet ik de werkster maar eens op aanspreken volgende week![]()
Ik hou van je......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
blijf maar hier, ouwe, anders wordt je 't fokdorp uitgejaagd...
btw brian werpt zich op tot goeroe en alles overziende leider..? die zwakbegaafde trol van 'm maakt me echt zo misselijk, streams off hierooo
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck zeg, van wie heb jij mijn naam te horen gekregen![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar dit halfzachte gedoe gaat nou eenmaal nergens over..... de COSsen gaan op zulke momenten te snel om te mergen, en als je het doet doe het dan gewoon rap... nu staan er 2 COSsen met hetzelfde nummer open omdat er een merge aangevraagd is.
Het zette mij wel aan het denken....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegguh in de COS dak van de FEBO benIk ben van mijn paps en mams...toch?
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegguh in de COS dak van de FEBO benIk ben van mijn paps en mams...toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |