Ik vind dat ik van mezelluf ben,quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegguh in de COS dak van de FEBO benIk ben van mijn paps en mams...toch?
Als je mams en paps van de FEBO zijn, wil ik je vriendje wel zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zegguh in de COS dak van de FEBO benIk ben van mijn paps en mams...toch?
Tering....wil je het niet te bruut brengenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...
Ga maar even zitten.
Jij denkt altijd anders dan ik bedoel...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
he, ik dacht toch echt over opa nmns...![]()
hidi! waar was je de laatste dagen? was saaier hier zonder je. zat je effe in de bak?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt niet goed van die clownen nadia
![]()
Mijn ouders zijn zeer selectief in het accepteren van mijn vriendjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je mams en paps van de FEBO zijn, wil ik je vriendje wel zijn![]()
![]()
totdat die palmboom...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij denkt altijd anders dan ik bedoel...
pak an, ouwe!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is daar om het je dan eindelijk te vertellen...
Ga maar even zitten.
Vind ik ook! De sterkste schouders moeten de zwaarste lasten maar dragen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vind dat ik van mezelluf ben,
en het heeft wel wat, soort van inkomensafhankelijke boetes,
laters
![]()
![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
200% eens![]()
Alleen is Huub iets slimmer imo![]()
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.
Huub heeft een aardig IQ en een acceptabel EQ
Jaap heeft een hoog IQ en een belabberd EQ
Tot zover kun jij niet tellen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?
idd, IQ is niet allesquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap een hoger IQ heeft dan Huub, en dat is dan ook gelijk Huub z'n redding, want als hij net zo intelligent was als Jaap dan zou hij net sociaal net zo beroerd zijn aangepast.
Huub heeft een aardig IQ en een acceptabel EQ
Jaap heeft een hoog IQ en een belabberd EQ
Klopt, ik tel alleen mijn zegeningen, en dat zijn er wat minder...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover kun jij niet tellen!![]()
fietsen is dan over, dat wordt een trekpaard met een bootje langs de vaart van de lintbebouwing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is het palmboom formaat vergeten...wrijf het er nog es in![]()
Ik gok Huub op tussen de 120 en 130 en Jaap op tussen de 140 en 150...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even een 'domme' vraag, welk IQ hebben die mannetjes dan, schat je?
Ik vind je groots......echt!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klopt, ik tel alleen mijn zegeningen, en dat zijn er wat minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |