Welnee, JW kan voor zichzelf denken, die is gewoon druk op zoek naar muziekfilmpjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij hangt nu jankend aan de telefoon.....niet bij mij overigens...
Of hij zoekt zijn verstand...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, JW kan voor zichzelf denken, die is gewoon druk op zoek naar muziekfilmpjes![]()
ben ik meestal, nu ook, maar soms effe die autocorrectie over m'n 'gilles de latourette' gooien kan geen kwaad. losbarthos weet wel dat ik best lief ben...quote:
Sire voor studentenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dkJXAnSWggY&NR=1
Ik moest heel ff lachen![]()
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebootenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben ik meestal, nu ook, maar soms effe die autocorrectie over m'n 'gilles de latourette' gooien kan geen kwaad. losbarthos weet wel dat ik best lief ben...![]()
![]()
What IT skill you should never use ??quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebooten![]()
Je valt je zoon afquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, vooruit dan maar, speciaal voor Lobasca een muziekje
du Schwiebelchen, mmm, 'shast du gemacht, nah?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
7 \/ |*
But god, how much you'd love to.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
What IT skill you should never use ??
Rebooting users with that hidden button on the back of their heads.
control alt delete, rebooten zou te veel van het goede zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij moet soms dus gewoon even rebooten![]()
quote:
Ach welnee, ik stimuleer je goede stemming, kan geen kwaad, ook niet voor junior. Een soort van U bocht constructiequote:
Dus je herstart gewoon je frontale kwab. Ik snap hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
control alt delete, rebooten zou te veel van het goede zijn...![]()
Heerlijk, me laatste boeken uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
HelloBeetje rustige dag gehad vandaag?
Beter! Lekker tijd aan jezelf na die hectische dagen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heerlijk, me laatste boeken uit.
Morgen lekker naar de film![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |