We gaan het proberen, meestal stampt ze meteen door namelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:20 schreef tonja het volgende:
Een foto van Xena als papegaai is hier wel op zijn plaats vind ik
quote:Die van mij gebruiken mijn boezem als wandelpad. Het zijn de verschrikkelijke tietentrappers.
Belachelijk gewoon. Laat zo'n beest lekker hond zijn zonder al die overbodige poespas (hondpasquote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ehm...... hadden jullie dit wel eens gezien?
wat ze al niet verzinnen
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ehm...... hadden jullie dit wel eens gezien?
wat ze al niet verzinnen
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan daar gewoon misselijk van worden als ik aan die beestjes denk
Gelukkig is ie van de weg gehaald.
Red de Dieren van de beesten enzoquote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef senesta het volgende:
Wat een walgelijke mensen zijn er ook he?![]()
Ik had de soap ook al ongeduldig geschoptquote:Op donderdag 6 september 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer krijgen we weer een kips-update, lady-wrb?
Wij zaten vanmiddag geheel onverwacht te puffen van de warmte in onze veel te warme kleren in het zonnetjequote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
De herfst is echt al aanwezig he![]()
Het is hier de hele dag al bewolkt en donker![]()
Het was hier echt triestquote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten vanmiddag geheel onverwacht te puffen van de warmte in onze veel te warme kleren in het zonnetje![]()
Dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef ymme het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik hier echt mooi woon
Tegen over ons huis, lopen herten/walibi's/konijnen/pauwen/kippen/vogels en nog meer.
Laats was ons dorp bij Hart van Nederland, omdat er een jonge zebra geboren was. Vlakbij
Wij hoefen echt nooit naar de dierentuin.
En en... bij ons thuis, hebben we onze eigen kinderboederij (mensen vragen altijd aan mij, wanneer moeten we entree gaan betalen)... Mijn eigen wonders, 2 honden, 1 kat, 2 konijnen, en 3 goudvissen
Leukquote:Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan
Ik zal als ik vanavond met de honden ga lopen, de camera eens meenemen, en jullie eens laten zien hoe mooi het hier is. Kwa natuurlijk en beesten.
We hebben ook een hoop wilde paarden, en van die koeien met lange harenKom even niet op de naam
dEUS held ! Kan je die dames hier niet eens wat komen leren ? Die vangen alleen maar muizen vogeltjes en visjes (liefst de koi's van 2 huizen verderquote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Echt mooi ! Die foto met die wilgen
Ineens allemaal topics over grote enge spinnen in F&F ( [Wijf][HELP!] spin tussen mijn sokken en Spinnenoverlast ), 1x raden wat dEUS 10 minuten geleden gevangen heeft op de galerij:
Hij leek véél groter in het echt, maar Sebastiaan had al een paar oplawaaien van dEUS gehad voor ik m'n camera te pakken had en hield inmiddels de pootjes maar ingetrokken:
[afbeelding]
Splat !
[afbeelding]
Ik denk dat de spin dood was, want dEUS had er ineens geen interesse meer in.
Wij hebben nooit spinnen in huis, die komen altijd aan een vroegtijdig eind.
Elco gaat ook op de loop voor spinnenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dEUS held ! Kan je die dames hier niet eens wat komen leren ? Die vangen alleen maar muizen vogeltjes en visjes (liefst de koi's van 2 huizen verder), geen vieze ongediertes zoals spinnen en vliegen
![]()
Mooie foto's idd !
Wees blij dat het in de gang op de grond lag.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef Rewimo het volgende:
't Is toch niet echt fijn als je je slaapkamer uitkomt en er ligt weer een muis met een korte staart in de gang
etterbakkies zijn hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Pindakaas schijnt een goed lokmiddel te zijn, beter nog dan kaas
tja.. eten is eten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij maken ze het helemaal bont.
ze zitten gewoon in de zak met kattenbrokken. en als je dan in de zak kijkt zitten ze je gewoon terug aan te kijken met zo'n blik van: mag dat dan niet?
we hebben overigens wel een val staan, maar nadat er 3 in gevangen waren, trapten ze er mooi niet meer in.
muizen barfen hier niet, die sonja bakkeren (al mijn volkoren crackers zijn gejatquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Muizen die kattenbrokjes eten vind ik dan wel weer grappig, al is het vast niet muizenBarf verantwoord. Whehehe![]()
Wat een verschrikkelijk lieve fotoquote:
o het is de bedoeling dat het babymaten zouden zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lieve fotoDie ogen !
![]()
En thnx dames, maar helaas zijn die shirts alleen in grote matenik vrees zelfs dat 'mama Kiwi' ze niet past
![]()
Dat stuk zeep ziet er wel super gaaf uit![]()
![]()
dacht er zelf ook zoiets bij te doen voor de moeder, een mandje met kiwi-verzorgingsdingetjes voor zichzelf, en een fles Kiwi drank voor de vader, die had ik al gespot bij de Slijter![]()
Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuisquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
wat doe jij eigenlijk?
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Dát zijn de banenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinLekker druk en leuk werk. Ik voel me prima op mijn plek.
Heb al twee etentjes in het vooruitzicht
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuis
3 banen wrb?
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Ja, dit zijn ook banenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.
op dinsdag (en met goed weer ook een paar uurtjes maandag) werk ik in een mkd met zwaar gestelijk en gehandicapte kinderen, op woensdag en donderdag in een verzorgingstehuis tussen de oudjes en maandagavond werk ik met geestelijk gehandicapte volwassenen (creatief)
Dit word de vieze praatjes slowchatquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef Greys het volgende:
Mijn doggie Bink ging trouwens vanmiddag spontaan over zijn huig toen al die vreemde Fok!ers hier binnen kwamen!![]()
Van de drukte enzo, denk ik!
Doet ie anders noooooooooiiiiit hoor
Ik moet je bekennen dat ik dit keer deze actie niet erg volg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Iehieuwwww! Een muis pakken en dan uitkotsen. Daar wil ik me niet eens iets bij voorstellen!
Heb je al in ons fototopic gekeken (sticky in F&F) van het resultaat van de asielactie en de overhandiging van de spullen en centjes?
Het was al even bezig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Haha! Sorry, ik zal ophouwen met de vieze praatjes. Maar eh...
* Greys wijst naar Bluezz...
Zij begon!![]()
Ehm.....quote:
hoe maak je gevulde eieren?quote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Het is bijna oktober en we zitten nu, half zeven, gewoon nog heerlijk buiten!
Zullen we wel weer spoedig voor gestraft gaan worden natuurlijk
Ik heb net gevulde eieren gemaakt, wat is dat toch altijd een stom klusje
Een hele schaal vol, zit bij mijn schoonouders (te Fok!-en ook gewoon...) omdat vanavond mijn schoonvader zn verjaardag gevierd zou worden.
Komen allemaal op de gore praatjes afquote:Op zondag 23 september 2007 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja zeg...zitten we nou ineens allemaal hier!![]()
![]()
Heeeeeerlijkquote:Op zondag 23 september 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
Komen allemaal op de gore praatjes af![]()
![]()
Niets meer te regelen en te bedenken zeker?quote:Op zondag 23 september 2007 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb last van heftige ontwenningsverschijnselen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Niets meer te regelen en te bedenken zeker?![]()
Oeh, jij hebt er gisteren lekker een drankje op genomen?quote:Op zondag 23 september 2007 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En heel toepasselijk heb ik ook nog es een kater![]()
![]()
Dan moet ik me toch maar eens voegen in de slowchat van een ander subforum om mijn ervaringen te delenquote:Op zondag 23 september 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Komen allemaal op de gore praatjes af![]()
![]()
Wat leuk zeg dat het van de actie ook al op de site van het asiel staat![]()
Oehquote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ik me toch maar eens voegen in de slowchat van een ander subforum om mijn ervaringen te delen![]()
![]()
Hoewel... kan ook hier. het gaat uiteindelijk toch om dierlijke goorhedenquote:
Ik was 18.45 eindelijk weer thuis na een rit van bijna 2 en half uur, en 20.15 zat ik alweer op de jaarlijkse Clan-op-de-camping-BBQ. Half 5 m'n nestje in en half 9 er al weer uit. En nu koppijnquote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt er gisteren lekker een drankje op genomen?
Ziet er gezellig uit Ingetjequote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was 18.45 eindelijk weer thuis na een rit van bijna 2 en half uur, en 20.15 zat ik alweer op de jaarlijkse Clan-op-de-camping-BBQ. Half 5 m'n nestje in en half 9 er al weer uit. En nu koppijn![]()
Liepen daar ook 2 kittens rond op de camping, die beestjes hebben zich prima vermaakt bij ons!![]()
![]()
![]()
http://www.moac.nl/coppermine/displayimage.php?album=2&pos=110
http://www.moac.nl/coppermine/displayimage.php?album=2&pos=71
Ja, dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag een heerlijke rijpe appel uit de boom geplukt en opgegeten.
jeetje zeg dat is echt lekker.
dan merk je pas wat een afval in de winkels verkocht wordt.
zelfs luca heeft een stukje op (en dat wil wat zeggen)
ik moet er niet aan denken dat ik GEEN kat in huis heb.quote:
MB is het wel gewend, maar het karakter van het bestje is best complexquote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat ik GEEN kat in huis heb.
dat lijkt me pas vreemd.
maar ik kan me voorstellen dat als je het niet gewend bent, het iets heel aparts is.
Vertel, wat observeer je eraan?quote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
MB is het wel gewend, maar het karakter van het bestje is best complex...
het is een zwerfkatje geweest, we weten niet voor hoe lang maar haar gebit is in slechte staat en ze is natuurlijk erg rank (zag maar mager). Hierdoor is het een echte bedelaartster en elke beweging naar de keuken wordt gevolgd met (klagende) gemauw en een starende blik naar ons laten en doen. Ook als we aan het eten zijn komt ze overal in de weg zitten en jat alles wat los en vast zit. Aan de andere kant als je haar benaderd is ze erg schuchter maar als ze uit eigen beweging naar je toekomt is het een en al kopjes en gespin, alhoewel het liefst op kleine afstand. Ze is ontzettend slim, ze heeft haar eigen tentje met mand en ze houdt van laptops en laptoptassen.quote:
Dat is niet echt leeftijdsgebonden hoor, onze jongste Poek is 2 en half en die zit soms echt stijf in het pad en is volledig in trance dan.quote:Als ze rondloopt gaat ze vaak random ergens zitten (richting van d'r hoofd maakt niet uit) pootjes bij elkaar en is ze ff helemaal van de wereld.
Zou ik idd ook niet doen, stel dat die oude dame daardoor in de stress schietquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben ook pas sinds mijn 16de katten gewend. daarvoor kon ik me niet voorstellen dat katten leuk zouden zijn. ik heb doerak nu bijna de helft van mijn leven en ik kan me een leven zonder haar niet voorstellen.
ik zat trouwens van het weekend te kijken op de site van het asiel van zaandam. en ik heb toch een mooie dame gezien
mocht ik ooit katloos worden en ze zit er nog, dan ga ik die halen. ik zou het nu ook willen doen hoor, maar ik denk dat ik doerak daar geen plezier mee doe.
Appels, peren, walnoten iemand?quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef senesta het volgende:
Ja, dat geloof ik meteen.
De meeste groente en fruit is vers gewoon lekkerder![]()
Kom je gezellig naar Nijmegen mee de voorrondes voor het COC songfestival organiseren.quote:Op zondag 23 september 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
De gevulde eieren waren heel lekker![]()
![]()
Vannacht vooral dus met de neuzen boven het dekbed blijven liggen![]()
Ik zit nog steeds op verjaardag bij schoonpapa, maar ja... kunnen we geen AA oprichten voor de actie?
"Hallo, ik ben Greys en ik ben verlaafd. Ik heb afkickverschijnselen!"
quote:Op maandag 24 september 2007 00:34 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHH ik ben een songfestival-addict!
Maanden van te voren verheug ik me al op die avond met puntenlijstjes en borrelnoten
Ben net terug van de verjaardag en ga nu snel naar bed, voordat ik mezelf helemaal ten schande maak hier... Weltrusten allemaal
Ooooh jaaa! Dringende koffiebehoefte hierquote:Op maandag 24 september 2007 08:57 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Moest er nog koffie zijn?![]()
Neuj, moest niet voor m'n ogen heen hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Hoi allemaal!
Gezellig, zo'n koffieleutgebeuren hier!
Ing, veel sterkte! Ik zal duimen voor je dat het meevalt!
En dat je niet ineens per ongeluk allergisch bent voor katten ofzo...![]()
![]()
Nok, bedoelde je nou te vragen of ik aan het bevallen ben?![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Hoi allemaal!
Gezellig, zo'n koffieleutgebeuren hier!
Ing, veel sterkte! Ik zal duimen voor je dat het meevalt!
En dat je niet ineens per ongeluk allergisch bent voor katten ofzo...![]()
![]()
Nok, bedoelde je nou te vragen of ik aan het bevallen ben?![]()
Dit heb ik even gemist dan. Staat er iets over in dit topic of elders?quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
ingetje, ik wil het in elk geval met een dierenarts bespreken (ik ga in ieder geval niet uit van alleen mijn da) maar op dit moment gaat het best lekker, dus het hoeft niet persé vandaag.
maar ik ben het wel aan het uitzoeken.
we leven gewoon van dag tot dag.
maar ik moet wel zeggen dat ik enorm met doerak's toestand bezig ben.
wat ik wil als het zover is en wat daarna.
moeilijk moeilijk moeilijk
het heeft hier al heel wat tranen gekost
Kat met nierproblemen wil niet meer etenquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist dan. Staat er iets over in dit topic of elders?
Nee, ik was zo nuchter als maar kan.quote:
Dit is echt een aandachtsschooiert, dat was ook de reden waarom hij in het asiel is beland.quote:Op maandag 24 september 2007 21:29 schreef Rewimo het volgende:
BaloeIk heb ook zo'n rooie gehad, Olivier heette hij. Enorme boef. Maar dat zijn geloof ik alle rooie
ow darn... dat klinkt als een Rosa in mannelijke vorm.quote:Op maandag 24 september 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit is echt een aandachtsschooiert, dat was ook de reden waarom hij in het asiel is beland.
Toen ik zaterdag in het verblijf was waar hij ook inzat, bleef ie maar naast me staan en met me mee lopen. En toen ik um optilde, ging direct dat koppie in m'n hals en had ik z'n nageltjes in m'n schouder![]()
En spinnen!!!! Hij wilde niet eens meer neergezet worden.
Dus ik denk dat ik ook op m'n pc-kamer maar een mandje neerzet, kan ie lekker bij me liggen![]()
Dit is trouwens onze eerste rooie![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Guus is zoooo een leukert he!![]()
![]()
![]()
Ik ben ook zeer content met de rooie gup die ik zaterdag ga halen![]()
Meet Baloe![]()
[afbeelding]
Katten gaan vaak hun eigen gang wel, denk niet dat hij de hele dag achter Bink aan zal jagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik wil Meneer Greys overhalen om Whiskey (ook een rooie!) op te gaan halen uit het asiel. Maar we weten niet zeker of Bink daar wel blij mee gaat zijn...
Whaaaaa, en wat als je een kind zou krijgen dan, of zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook niet dat ze achter elkaar gaan aanjagen. Bink is de kat van mijn ouders gewend inderdaad, dat ging ook goed nadat Bink doorhad dat de kat zich niets liet vertellen
Het is alleen meer dat Bink al 11 jaar alle aandacht krijgt van ons en dat het misschien een beetje zielig zou zijn als zijn leventje verstoord zou worden (in zijn ogen) door een nieuw beest erbij. Wij zijn watjes met Bink, erg he!(Meneer Greys net zo erg als ik!)
Wij hier hebben tot nu toe alles altijd met Frontline gedruppelt, maar de laatste paar keren zijn we daar toch minder tevreden over, katten komen 2 dagen na het druppelen thuis met Teken enz.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze emigrantjes hebben vlooienWat kan ik het beste voor middel kopen? Ik dacht zelf aan Program, of is er iets beters? We hadden spul hier uit de dierenwinkel maar dat lijkt niets te doen
Wat jomantischquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Walnoten zijn altijd zo gezellig!Lekker met een theedoek op schoot en kraken maar!
We hebben nu de open haard aan hier (takkeweer...) en ik mis eigenijk nog een bergje walnoten
Ach vast wel! Kan ie lekker z'n energie op kwijt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Hij roept nu dat ik hem geen kat aan hoef te smeren omdat hij die heel graag wil.
Alleen denkt hij nog steeds dat Bink het niet leuk gaat vinden...
Ja maar dat kan ik dan echt niet meer hoor. En ik ben ook bang als ik in het asiel kom weer, dat ik dan behalve met Whiskey de kat ook met de witte poedel en het witte Malthezertje weg gaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zit 2 weken garantie op een asielpoezz![]()
Ik zie het al...het wordt Parkie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Greys het volgende:
Ik zat al door de kattenlijsten te spitten om te kijken of er ergens JA achter 'kan met honden' staat
Dit had het aantal Asielactie-topics met de helft kunnen schelen!quote:
Staat daar echt ja bij? Effe kijken gaat.... Parkie met zijn blije (quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie het al...het wordt Parkie!
Die kan alles!!!!![]()
In onze hoogtij-dagen deelden wij het bed met 4 katten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
Even een praktische vraag: Hoe zouden we dat moeten doen, als de hond op een hoekje van het bed mag slapen? Moet de kat dan ook in bed? Dat wordt wel erg krap en knus!Want je kunt het weer niet maken om de kat beneden te laten en de hond mee naar boven te nemen, zeker?
Ohw dat komt vanzelf goed hoor, hier liggen we soms met 3 honden en 3 of 4 katten in bedquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
Even een praktische vraag: Hoe zouden we dat moeten doen, als de hond op een hoekje van het bed mag slapen? Moet de kat dan ook in bed? Dat wordt wel erg krap en knus!Want je kunt het weer niet maken om de kat beneden te laten en de hond mee naar boven te nemen, zeker?
Voor de CV ist lang zo romantisch niet he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Plukjes aan de oren
Dames, wat hebben jullie het gezellie hier![]()
Ik wil ook een open haard om 'hem' romantisch dronken te voeren met whisky en hem een JA te ontfutselen qua een zusje/broertje voor Xena
Ons bed ook!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Hihi wat een eigenwijze waffel heEcht een beetje sjaggo uitdrukking
Die bovenste foto staat op de asielsite, de onderste heb ik zelf genomen afgelopen zaterdag tijdens de actie. Bijna dezelfde uitdrukking!
Meneer Greys hoeft niet dronken gevoerd te worden Bluezz, dat kan hij prima zelf![]()
Ik vind het aan de andere kant ook wel heel lief van hem hoor, dat hij zich dus eigenlijk gewoon zorgen maakt om mijn (inmiddels 'ons') oude hondje, of die dan wel aandacht genoeg krijgt
Nonneke, dat klinkt wel erg druk in bed!Ons bed is 1.80 x 2.20 dus daar kan best nog een beestje bij toch?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef Greys het volgende:
Ow, in dat geval kunnen we wel een paar katten meer nemen!
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Nee, wijde shirtjes 'in that area'
(Niet zeggen dat ik dat gezegd heb heur... dan kan ik die kat wel vergeten!)
Hij noemt het zelf zijn bierspier.
Mannenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:38 schreef Bluezz het volgende:
golfer hield niet eens van katten... voor onze prinses warrior het huis betrad![]()
Nu is ie helemaal om, en is zelfs bezorgd als ze een hele dag alleen moet zijn![]()
ik 2.20x2.20 geloof ik, dus dat gaat bij jullie makkelijk passen !quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Nonneke, dat klinkt wel erg druk in bed!Ons bed is 1.80 x 2.20 dus daar kan best nog een beestje bij toch?
Jeetje, dan ken je rondjes achter elkaar aan rennen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik 2.20x2.20 geloof ik, dus dat gaat bij jullie makkelijk passen !Ik zou er een paar uitzoeken
![]()
het kopen opzich niet, ja tis iets wat duurderquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje, dan ken je rondjes achter elkaar aan rennen!![]()
Wat een heerlijk groot bed! Is dat niet lastig met beddegoed?
Ja dat deed ik ook wel toen we alleen nog Poes hadden, tegenwoordig kan je er niet tegenop zuigen, en ik vind het ook heul niet vervelend hoor vaak een lekker schoon bedjequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een werk...
Ik doe het meestal 1 x per anderhalve week. Maar op de stofzuiger zit zo'n borsteltje waarmee ik het bed wel es ff zuig![]()
Die mond dan?!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Die oren doen het um...spreeeeekend!![]()
In Lelystad bij de Prijsmepper, een outlet drogist, totaaaaal wat anders, en vooral het binnen staan irriteert me mateloos, en ze hebben er niet eens leuk dolfijntjes of zeeleeuwtjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Bluezz het volgende:![]()
Bij nonneke is het sowieso fijn als je dier bent![]()
Waar werk je nu non?
Dat mag hier!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, 't zijn wel mega-oren!![]()
Wat een slowchat trouwens...men!![]()
Oh jaaa! En net nu ik leuke foto's wil kijken knalt het FoBo eruitquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
Ja, de zwaartekracht heeft inderdaad Bink zn oren in de greep.
En niet alleen Bink zn oren![]()
![]()
Nonneke, leuke foto's in je Fobo!
Ikke nu lekker oohook!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Nonneke heeftdolfijnen
in haar Fobo!
En ik kon ze lekker net nog zien. Na na na naaaaaaaaa na
Dus Jacqueline heeft nu toegezegd dat ze hem tot zaterdag voor je 'bewaart'?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloeloe is zelfs zo populair, dat er een wachtlijst is voor hem!![]()
Ik ga het huis vanmiddag maar vast een beetje cat-ready maken.
Ik heb de tv niet aangehad, heb knallende koppijn en meneer Ingetje heeft een vriendje te spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
Ja ja ja ja ja ja!
Baloeloeloeeeeeeeeeeeeee
gaat naar Friesland toehoeeeeeeeeeee
Wat heb jij gekeken dan vanavond op tievie? Er was verder geen bal op...
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Opeens hoop ik dat ie al wel gecastreerd is
Haha ja he, we houden ervan.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Greys het volgende:
Hoi ladies!
Sorry Ing, nog 2 nachtjes inderdaad(Ik heb een paar dagen vrij, ben in de war met de dagen
)
Lekker, Bluezz! Zeker als het een beetje weer is, als je vrij hebt. Geniet ervan! En lekkere boodschapjes halen voor het eten straks, dan kan je nog een beetje door-genieten (want jullie eten altijd zo lekker!).
Zou ik niet zomaar vanuit gaan, wij hebben Poes uit het Asiel (Martin Gaus in Lelystad), en ze was geent en geholpen... toch vreemd dat we een jaar later opeens een nestje haddenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef Greys het volgende:
Wij hebben lekker een soort meatloaf van de keurslager, een brood met Argentijns gehakt er in en dan kaas en spek er op gedrapeerd. Mjammmmmmmmmm! En nog wat kipvleugeltjes en toastjes enzo![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zou ik niet zomaar vanuit gaan, wij hebben Poes uit het Asiel (Martin Gaus in Lelystad), en ze was geent en geholpen... toch vreemd dat we een jaar later opeens een nestje haddenDus ik zou dat zeker even goed controleren
![]()
Ieuwwwwwwwwwwwwwww.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
The things you eat
[afbeelding]
Nou eigenlijk waren we zo in shock ervan dat we nooit meer terug zijn gegaanquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]Woops!
Is ze daarna alsnog op kosten van het asiel geholpen dan?
Staat niets over geholpen iddquote:Elk dier is gechipt zodat het geregistreerd staat. Het is nagekeken door een dierenarts. Indien het binnen 2 weken na plaatsing toch nog ziek wordt kan men in overleg op kosten van het centrum naar een door ons aangewezen dierenarts. Honden zijn voor plaatsing getest waarbij de resultaten van de test zijn bijgevoegd.
Iedereen die een dier opneemt uit het asiel, krijgt een jaar lang het lidmaatschap van de dierenbescherming gratis aangeboden.
Ha ha, ongeduldig?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen
(wederom ook weer namens doerak, die mijn nu aan zit te tikken, want ze wil dr eten)
Hoe zit dat nou met dat spul?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben de emigrantjes gefrontlined. Hopelijk zijn we snel van de extra huisdieren af
quote:Allereerst FRONTLINE COMBO aanbrengen op uw hond of kat. Ziezo. Alle vlooien gaan binnen de kortste keren dood. Ook alle vlooieneitjes en larven die in contact komen met FRONTLINE COMBO gaan kapot
Zijn Bink en meneer Greys nog wel veilig met die nieuwe camera in de buurt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
Litsoooo, spannend!Ik ben ook al zo benieuwd naar foto's!
Nog 1 nachtje Ing! En fijn dat hij al gecastreerd is!![]()
Ik ben vandaag een nieuwe fotocamera wezen shoppen. Ben er zo blij mee!
Oh en Senesta... ben je niet bang dat straks, na je konijn en agapornis, ook je man en kinderen met hun borden gaan lopen gooien?
En en en en en en en????quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:19 schreef Litso het volgende:
Hehe, leuk is dat. Ik had mijn vorige kat geleerd dat ze tegen m'n been op kwam staan en 1 keer mauwde als ze honger had. Met een beetje geduld krijg je ze erg ver
Vanmiddag om half 2 haal ik de nieuwen op
09.45 staat zusje voor de deur en dan goat wie hennequote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef Greys het volgende:
Nog 1 nachtje slapen Ing!!!! Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat met de lange rit!
Hoe laat ga je BALOE! (Tommie.. pfffffff) ongeveer halen?
Tnx!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Kittens uit het asiel, waar op letten?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |