quote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef Keiichi het volgende:
Waarschijnlijk zitten er nog wel wat meer![]()
Het is een spin en deze soort leeft in paartjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
resterende vraag: wat is dit voor monster?en belangrijker; hoe groot is de kans dat er nog zo'n ding in mijn huis/tussen mijn sokken zit?
![]()
[afbeelding]
Idioot he?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
jezus zeg, wát een wijf ben ik, ik zie en voel nu overal van die vieze dingen, waarom kunnen mensen zo panisch zijn voor zulke beesten?
leedvermaak topic
Jaquote:
Jaaaaaquote:Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie komt er zoeken naar de eventuele tweede spin?
ik heb een splinternieuwe digicam gekocht voor de vakantie (morgen weg, vandaar sokken vouwen)quote:Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
En ga je op je gemak een foto maken van zo'n beestje?
30 x zoomquote:Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
En ga je op je gemak een foto maken van zo'n beestje?
Precies, ik heb werkelijk nog nooit een paartje gezien.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef deedeetee het volgende:
Zover ik weet leven spinnen solitair, ik ben vaker van die joekels tegengekomen, maar die waren gelukkig altijd alleen.![]()
kom jij ff zoeken tussen mijn sokken, en de rest van de slaapkamer dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, ik heb werkelijk nog nooit een paartje gezien.
Wel een mooie spin!
Zeg, zijn je sokken recent buiten geweest, komen ze van de waslijn?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb een splinternieuwe digicam gekocht voor de vakantie (morgen weg, vandaar sokken vouwen)
dus ik stond heel heldhaftig vanuit de deuropening, met de camera maximaal ingezoomd en half dichtgeknepen oogjes een foto te maken, om te laten analyseren
Je woont tever wegquote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kom jij ff zoeken tussen mijn sokken, en de rest van de slaapkamer dan?![]()
nee.. rechtstreeks uit de droger. althans, ze hebben even gelegen in de slaapkamer, op een stapel, verfrommeld enzo.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, zijn je sokken recent buiten geweest, komen ze van de waslijn?
hou op! *rent in het rond*quote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als ze in je slaapkamer zitten. Hebben ze ook een reisje gemaakt door andere kamers misschien. En daar waarschijnlijk eitjes neergelegd. En nu heb je dus een 'gigantische' spinnenplaag in je huis denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |