We gaan het proberen, meestal stampt ze meteen door namelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:20 schreef tonja het volgende:
Een foto van Xena als papegaai is hier wel op zijn plaats vind ik
quote:Die van mij gebruiken mijn boezem als wandelpad. Het zijn de verschrikkelijke tietentrappers.
Belachelijk gewoon. Laat zo'n beest lekker hond zijn zonder al die overbodige poespas (hondpasquote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ehm...... hadden jullie dit wel eens gezien?
wat ze al niet verzinnen
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
ehm...... hadden jullie dit wel eens gezien?
wat ze al niet verzinnen
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan daar gewoon misselijk van worden als ik aan die beestjes denk
Gelukkig is ie van de weg gehaald.
Red de Dieren van de beesten enzoquote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef senesta het volgende:
Wat een walgelijke mensen zijn er ook he?![]()
Ik had de soap ook al ongeduldig geschoptquote:Op donderdag 6 september 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer krijgen we weer een kips-update, lady-wrb?
Wij zaten vanmiddag geheel onverwacht te puffen van de warmte in onze veel te warme kleren in het zonnetjequote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
De herfst is echt al aanwezig he![]()
Het is hier de hele dag al bewolkt en donker![]()
Het was hier echt triestquote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten vanmiddag geheel onverwacht te puffen van de warmte in onze veel te warme kleren in het zonnetje![]()
Dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef ymme het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik hier echt mooi woon
Tegen over ons huis, lopen herten/walibi's/konijnen/pauwen/kippen/vogels en nog meer.
Laats was ons dorp bij Hart van Nederland, omdat er een jonge zebra geboren was. Vlakbij
Wij hoefen echt nooit naar de dierentuin.
En en... bij ons thuis, hebben we onze eigen kinderboederij (mensen vragen altijd aan mij, wanneer moeten we entree gaan betalen)... Mijn eigen wonders, 2 honden, 1 kat, 2 konijnen, en 3 goudvissen
Leukquote:Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef ymme het volgende:
Nee dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan
Ik zal als ik vanavond met de honden ga lopen, de camera eens meenemen, en jullie eens laten zien hoe mooi het hier is. Kwa natuurlijk en beesten.
We hebben ook een hoop wilde paarden, en van die koeien met lange harenKom even niet op de naam
dEUS held ! Kan je die dames hier niet eens wat komen leren ? Die vangen alleen maar muizen vogeltjes en visjes (liefst de koi's van 2 huizen verderquote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Echt mooi ! Die foto met die wilgen
Ineens allemaal topics over grote enge spinnen in F&F ( [Wijf][HELP!] spin tussen mijn sokken en Spinnenoverlast ), 1x raden wat dEUS 10 minuten geleden gevangen heeft op de galerij:
Hij leek véél groter in het echt, maar Sebastiaan had al een paar oplawaaien van dEUS gehad voor ik m'n camera te pakken had en hield inmiddels de pootjes maar ingetrokken:
[afbeelding]
Splat !
[afbeelding]
Ik denk dat de spin dood was, want dEUS had er ineens geen interesse meer in.
Wij hebben nooit spinnen in huis, die komen altijd aan een vroegtijdig eind.
Elco gaat ook op de loop voor spinnenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dEUS held ! Kan je die dames hier niet eens wat komen leren ? Die vangen alleen maar muizen vogeltjes en visjes (liefst de koi's van 2 huizen verder), geen vieze ongediertes zoals spinnen en vliegen
![]()
Mooie foto's idd !
Wees blij dat het in de gang op de grond lag.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:04 schreef Rewimo het volgende:
't Is toch niet echt fijn als je je slaapkamer uitkomt en er ligt weer een muis met een korte staart in de gang
etterbakkies zijn hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Pindakaas schijnt een goed lokmiddel te zijn, beter nog dan kaas
tja.. eten is eten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:49 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij maken ze het helemaal bont.
ze zitten gewoon in de zak met kattenbrokken. en als je dan in de zak kijkt zitten ze je gewoon terug aan te kijken met zo'n blik van: mag dat dan niet?
we hebben overigens wel een val staan, maar nadat er 3 in gevangen waren, trapten ze er mooi niet meer in.
muizen barfen hier niet, die sonja bakkeren (al mijn volkoren crackers zijn gejatquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Muizen die kattenbrokjes eten vind ik dan wel weer grappig, al is het vast niet muizenBarf verantwoord. Whehehe![]()
Wat een verschrikkelijk lieve fotoquote:
o het is de bedoeling dat het babymaten zouden zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lieve fotoDie ogen !
![]()
En thnx dames, maar helaas zijn die shirts alleen in grote matenik vrees zelfs dat 'mama Kiwi' ze niet past
![]()
Dat stuk zeep ziet er wel super gaaf uit![]()
![]()
dacht er zelf ook zoiets bij te doen voor de moeder, een mandje met kiwi-verzorgingsdingetjes voor zichzelf, en een fles Kiwi drank voor de vader, die had ik al gespot bij de Slijter![]()
Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuisquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
wat doe jij eigenlijk?
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Dát zijn de banenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinLekker druk en leuk werk. Ik voel me prima op mijn plek.
Heb al twee etentjes in het vooruitzicht
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuis
3 banen wrb?
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Ja, dit zijn ook banenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.
op dinsdag (en met goed weer ook een paar uurtjes maandag) werk ik in een mkd met zwaar gestelijk en gehandicapte kinderen, op woensdag en donderdag in een verzorgingstehuis tussen de oudjes en maandagavond werk ik met geestelijk gehandicapte volwassenen (creatief)
Dit word de vieze praatjes slowchatquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef Greys het volgende:
Mijn doggie Bink ging trouwens vanmiddag spontaan over zijn huig toen al die vreemde Fok!ers hier binnen kwamen!![]()
Van de drukte enzo, denk ik!
Doet ie anders noooooooooiiiiit hoor
Ik moet je bekennen dat ik dit keer deze actie niet erg volg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Iehieuwwww! Een muis pakken en dan uitkotsen. Daar wil ik me niet eens iets bij voorstellen!
Heb je al in ons fototopic gekeken (sticky in F&F) van het resultaat van de asielactie en de overhandiging van de spullen en centjes?
Het was al even bezig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Haha! Sorry, ik zal ophouwen met de vieze praatjes. Maar eh...
* Greys wijst naar Bluezz...
Zij begon!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |