Klopt, heet ook wel renspin of huisspin. Op zich vind ik die spinnen buiten wel oke, zolang ze maar niet naar binnen komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Dipkip het volgende:
Die griezel die je daar op de foto hebt, die renspinnen zijn dat he? Daar heb ik een keer een plaag van gehad. Bleek een nest te zitten ofzo, honderden van die beesten. Zaten in een put onder het huis en die liep vol door lekkage en al die rotbeesten zo het huis in.
Volgens de woningbouw kon je daar niets aan doen, was er geen verdelging voor. Aangezien ook kakkerlakken dood kunnen geloofde ik daar geen bal van maar gezien dat ze niet voor de kosten wilden opdraaien ben ik maar gewoon verhuisd, dat was makkelijkerdus het echte antwoord weet ik niet. Vriendje maakte ze dood met deobus + aansteker, en dan renden ze al fikkend nog een stukje door. Vond ie leuk
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:01 schreef Locusta het volgende:
Telefoontje naar de gemeente? >> Ongediertebestrijding?
Precies!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor een paar spinnen?
Spinnen zijn juist de ongediertebestrijding.
Ik had gisteren al 10 minuten nodig om mijn fiets te pakken uit het hok in de tuin.. Brrrrrrr allemaal kruisspinnen en kikkers enzo en webben...veul webbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kom hier maar eens voor de deur een avondje kijken... Zie je er veel meer!
Zie die webben gewoon als heel luchtig geweven zijde.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik had gisteren al 10 minuten nodig om mijn fiets te pakken uit het hok in de tuin.. Brrrrrrr allemaal kruisspinnen en kikkers enzo en webben...veul webben![]()
ok wil best dichterlijk naar zoiets kijken, maar niet erin lopen, met moeder kruisspin in het middenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:40 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Zie die webben gewoon als heel luchtig geweven zijde.
Blegh, zo'n dikkerd in je snoet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok wil best dichterlijk naar zoiets kijken, maar niet erin lopen, met moeder kruisspin in het midden
brrrrr
Klopt, ze maken in spleten en spelonken een trechtervormig web, waar ze hun prooi in verschalken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
Die renspinnen. Zijn dat die spinnen die geen web maken maar meer een soort van nest. Ja zo noem ik het. Op de grond liefst bij een rand. Wagelijke beesten.
Er is wel verdelging voor, maar spinnen zijn beschermd in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Dipkip het volgende:
Die griezel die je daar op de foto hebt, die renspinnen zijn dat he? Daar heb ik een keer een plaag van gehad. Bleek een nest te zitten ofzo, honderden van die beesten. Zaten in een put onder het huis en die liep vol door lekkage en al die rotbeesten zo het huis in.
Volgens de woningbouw kon je daar niets aan doen, was er geen verdelging voor. Aangezien ook kakkerlakken dood kunnen geloofde ik daar geen bal van maar gezien dat ze niet voor de kosten wilden opdraaien ben ik maar gewoon verhuisd, dat was makkelijkerdus het echte antwoord weet ik niet. Vriendje maakte ze dood met deobus + aansteker, en dan renden ze al fikkend nog een stukje door. Vond ie leuk
![]()
We hebben uiteindelijk moeten verhuizen vanwege die beesten. Ik heb het niet over 10 of 20 van die beesten, ik heb het over 's avonds op de bank zitten en dat de vloer er van krioelt, dat ze over je heen lopen, zelfs als je in je bed ligt met een klamboe vinden die schijtbeesten een manier om er in te komen, als je kleren uit je kast pakt of een theekop moet je er eerst spinnen uit schudden, in iedere kamer honderden spinnen!!! Daar wordt ieder mens agressief van na een tijdje, beschermd of nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Spinnen in de fik zetten met DEO, walgelijk!
van die grote zoals in de OP ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We hebben uiteindelijk moeten verhuizen vanwege die beesten. Ik heb het niet over 10 of 20 van die beesten, ik heb het over 's avonds op de bank zitten en dat de vloer er van krioelt, dat ze over je heen lopen, zelfs als je in je bed ligt met een klamboe vinden die schijtbeesten een manier om er in te komen, als je kleren uit je kast pakt of een theekop moet je er eerst spinnen uit schudden, in iedere kamer honderden spinnen!!! Daar wordt ieder mens agressief van na een tijdje, beschermd of niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |