Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuisquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
wat doe jij eigenlijk?
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Dát zijn de banenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Ik heb het prima naar mijn zinLekker druk en leuk werk. Ik voel me prima op mijn plek.
Heb al twee etentjes in het vooruitzicht
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik werk op wisselende dagen ( meestal 3 hele, maar soms anders verdeeld) op de poli interne/cardiologie van een ziekenhuis
3 banen wrb?
Oh en Rewimo hoe is het in Arnhem?????
Ja, dit zijn ook banenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, banen, ik doe vrijwilligerswerk om op die manier weer werkervaring op te doen.
op dinsdag (en met goed weer ook een paar uurtjes maandag) werk ik in een mkd met zwaar gestelijk en gehandicapte kinderen, op woensdag en donderdag in een verzorgingstehuis tussen de oudjes en maandagavond werk ik met geestelijk gehandicapte volwassenen (creatief)
Dit word de vieze praatjes slowchatquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef Greys het volgende:
Mijn doggie Bink ging trouwens vanmiddag spontaan over zijn huig toen al die vreemde Fok!ers hier binnen kwamen!![]()
Van de drukte enzo, denk ik!
Doet ie anders noooooooooiiiiit hoor
Ik moet je bekennen dat ik dit keer deze actie niet erg volg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Iehieuwwww! Een muis pakken en dan uitkotsen. Daar wil ik me niet eens iets bij voorstellen!
Heb je al in ons fototopic gekeken (sticky in F&F) van het resultaat van de asielactie en de overhandiging van de spullen en centjes?
Het was al even bezig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Haha! Sorry, ik zal ophouwen met de vieze praatjes. Maar eh...
* Greys wijst naar Bluezz...
Zij begon!![]()
Ehm.....quote:
hoe maak je gevulde eieren?quote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Het is bijna oktober en we zitten nu, half zeven, gewoon nog heerlijk buiten!
Zullen we wel weer spoedig voor gestraft gaan worden natuurlijk
Ik heb net gevulde eieren gemaakt, wat is dat toch altijd een stom klusje
Een hele schaal vol, zit bij mijn schoonouders (te Fok!-en ook gewoon...) omdat vanavond mijn schoonvader zn verjaardag gevierd zou worden.
Komen allemaal op de gore praatjes afquote:Op zondag 23 september 2007 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja zeg...zitten we nou ineens allemaal hier!![]()
![]()
Heeeeeerlijkquote:Op zondag 23 september 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
Komen allemaal op de gore praatjes af![]()
![]()
Niets meer te regelen en te bedenken zeker?quote:Op zondag 23 september 2007 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb last van heftige ontwenningsverschijnselen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Niets meer te regelen en te bedenken zeker?![]()
Oeh, jij hebt er gisteren lekker een drankje op genomen?quote:Op zondag 23 september 2007 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En heel toepasselijk heb ik ook nog es een kater![]()
![]()
Dan moet ik me toch maar eens voegen in de slowchat van een ander subforum om mijn ervaringen te delenquote:Op zondag 23 september 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Komen allemaal op de gore praatjes af![]()
![]()
Wat leuk zeg dat het van de actie ook al op de site van het asiel staat![]()
Oehquote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ik me toch maar eens voegen in de slowchat van een ander subforum om mijn ervaringen te delen![]()
![]()
Hoewel... kan ook hier. het gaat uiteindelijk toch om dierlijke goorhedenquote:
Ik was 18.45 eindelijk weer thuis na een rit van bijna 2 en half uur, en 20.15 zat ik alweer op de jaarlijkse Clan-op-de-camping-BBQ. Half 5 m'n nestje in en half 9 er al weer uit. En nu koppijnquote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt er gisteren lekker een drankje op genomen?
Ziet er gezellig uit Ingetjequote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was 18.45 eindelijk weer thuis na een rit van bijna 2 en half uur, en 20.15 zat ik alweer op de jaarlijkse Clan-op-de-camping-BBQ. Half 5 m'n nestje in en half 9 er al weer uit. En nu koppijn![]()
Liepen daar ook 2 kittens rond op de camping, die beestjes hebben zich prima vermaakt bij ons!![]()
![]()
![]()
http://www.moac.nl/coppermine/displayimage.php?album=2&pos=110
http://www.moac.nl/coppermine/displayimage.php?album=2&pos=71
Ja, dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag een heerlijke rijpe appel uit de boom geplukt en opgegeten.
jeetje zeg dat is echt lekker.
dan merk je pas wat een afval in de winkels verkocht wordt.
zelfs luca heeft een stukje op (en dat wil wat zeggen)
ik moet er niet aan denken dat ik GEEN kat in huis heb.quote:
MB is het wel gewend, maar het karakter van het bestje is best complexquote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken dat ik GEEN kat in huis heb.
dat lijkt me pas vreemd.
maar ik kan me voorstellen dat als je het niet gewend bent, het iets heel aparts is.
Vertel, wat observeer je eraan?quote:Op zondag 23 september 2007 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
MB is het wel gewend, maar het karakter van het bestje is best complex...
het is een zwerfkatje geweest, we weten niet voor hoe lang maar haar gebit is in slechte staat en ze is natuurlijk erg rank (zag maar mager). Hierdoor is het een echte bedelaartster en elke beweging naar de keuken wordt gevolgd met (klagende) gemauw en een starende blik naar ons laten en doen. Ook als we aan het eten zijn komt ze overal in de weg zitten en jat alles wat los en vast zit. Aan de andere kant als je haar benaderd is ze erg schuchter maar als ze uit eigen beweging naar je toekomt is het een en al kopjes en gespin, alhoewel het liefst op kleine afstand. Ze is ontzettend slim, ze heeft haar eigen tentje met mand en ze houdt van laptops en laptoptassen.quote:
Dat is niet echt leeftijdsgebonden hoor, onze jongste Poek is 2 en half en die zit soms echt stijf in het pad en is volledig in trance dan.quote:Als ze rondloopt gaat ze vaak random ergens zitten (richting van d'r hoofd maakt niet uit) pootjes bij elkaar en is ze ff helemaal van de wereld.
Zou ik idd ook niet doen, stel dat die oude dame daardoor in de stress schietquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben ook pas sinds mijn 16de katten gewend. daarvoor kon ik me niet voorstellen dat katten leuk zouden zijn. ik heb doerak nu bijna de helft van mijn leven en ik kan me een leven zonder haar niet voorstellen.
ik zat trouwens van het weekend te kijken op de site van het asiel van zaandam. en ik heb toch een mooie dame gezien
mocht ik ooit katloos worden en ze zit er nog, dan ga ik die halen. ik zou het nu ook willen doen hoor, maar ik denk dat ik doerak daar geen plezier mee doe.
Appels, peren, walnoten iemand?quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef senesta het volgende:
Ja, dat geloof ik meteen.
De meeste groente en fruit is vers gewoon lekkerder![]()
Kom je gezellig naar Nijmegen mee de voorrondes voor het COC songfestival organiseren.quote:Op zondag 23 september 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
De gevulde eieren waren heel lekker![]()
![]()
Vannacht vooral dus met de neuzen boven het dekbed blijven liggen![]()
Ik zit nog steeds op verjaardag bij schoonpapa, maar ja... kunnen we geen AA oprichten voor de actie?
"Hallo, ik ben Greys en ik ben verlaafd. Ik heb afkickverschijnselen!"
quote:Op maandag 24 september 2007 00:34 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHH ik ben een songfestival-addict!
Maanden van te voren verheug ik me al op die avond met puntenlijstjes en borrelnoten
Ben net terug van de verjaardag en ga nu snel naar bed, voordat ik mezelf helemaal ten schande maak hier... Weltrusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |