Ooooh jaaa! Dringende koffiebehoefte hierquote:Op maandag 24 september 2007 08:57 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen![]()
Moest er nog koffie zijn?![]()
Neuj, moest niet voor m'n ogen heen hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Hoi allemaal!
Gezellig, zo'n koffieleutgebeuren hier!
Ing, veel sterkte! Ik zal duimen voor je dat het meevalt!
En dat je niet ineens per ongeluk allergisch bent voor katten ofzo...![]()
![]()
Nok, bedoelde je nou te vragen of ik aan het bevallen ben?![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef Greys het volgende:Hoi allemaal!
Gezellig, zo'n koffieleutgebeuren hier!
Ing, veel sterkte! Ik zal duimen voor je dat het meevalt!
En dat je niet ineens per ongeluk allergisch bent voor katten ofzo...![]()
![]()
Nok, bedoelde je nou te vragen of ik aan het bevallen ben?![]()
Dit heb ik even gemist dan. Staat er iets over in dit topic of elders?quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
ingetje, ik wil het in elk geval met een dierenarts bespreken (ik ga in ieder geval niet uit van alleen mijn da) maar op dit moment gaat het best lekker, dus het hoeft niet persé vandaag.
maar ik ben het wel aan het uitzoeken.
we leven gewoon van dag tot dag.
maar ik moet wel zeggen dat ik enorm met doerak's toestand bezig ben.
wat ik wil als het zover is en wat daarna.
moeilijk moeilijk moeilijk
het heeft hier al heel wat tranen gekost
Kat met nierproblemen wil niet meer etenquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist dan. Staat er iets over in dit topic of elders?
Nee, ik was zo nuchter als maar kan.quote:
Dit is echt een aandachtsschooiert, dat was ook de reden waarom hij in het asiel is beland.quote:Op maandag 24 september 2007 21:29 schreef Rewimo het volgende:
BaloeIk heb ook zo'n rooie gehad, Olivier heette hij. Enorme boef. Maar dat zijn geloof ik alle rooie
ow darn... dat klinkt als een Rosa in mannelijke vorm.quote:Op maandag 24 september 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit is echt een aandachtsschooiert, dat was ook de reden waarom hij in het asiel is beland.
Toen ik zaterdag in het verblijf was waar hij ook inzat, bleef ie maar naast me staan en met me mee lopen. En toen ik um optilde, ging direct dat koppie in m'n hals en had ik z'n nageltjes in m'n schouder![]()
En spinnen!!!! Hij wilde niet eens meer neergezet worden.
Dus ik denk dat ik ook op m'n pc-kamer maar een mandje neerzet, kan ie lekker bij me liggen![]()
Dit is trouwens onze eerste rooie![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Guus is zoooo een leukert he!![]()
![]()
![]()
Ik ben ook zeer content met de rooie gup die ik zaterdag ga halen![]()
Meet Baloe![]()
[afbeelding]
Katten gaan vaak hun eigen gang wel, denk niet dat hij de hele dag achter Bink aan zal jagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik wil Meneer Greys overhalen om Whiskey (ook een rooie!) op te gaan halen uit het asiel. Maar we weten niet zeker of Bink daar wel blij mee gaat zijn...
Whaaaaa, en wat als je een kind zou krijgen dan, of zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook niet dat ze achter elkaar gaan aanjagen. Bink is de kat van mijn ouders gewend inderdaad, dat ging ook goed nadat Bink doorhad dat de kat zich niets liet vertellen
Het is alleen meer dat Bink al 11 jaar alle aandacht krijgt van ons en dat het misschien een beetje zielig zou zijn als zijn leventje verstoord zou worden (in zijn ogen) door een nieuw beest erbij. Wij zijn watjes met Bink, erg he!(Meneer Greys net zo erg als ik!)
Wij hier hebben tot nu toe alles altijd met Frontline gedruppelt, maar de laatste paar keren zijn we daar toch minder tevreden over, katten komen 2 dagen na het druppelen thuis met Teken enz.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Onze emigrantjes hebben vlooienWat kan ik het beste voor middel kopen? Ik dacht zelf aan Program, of is er iets beters? We hadden spul hier uit de dierenwinkel maar dat lijkt niets te doen
Wat jomantischquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Greys het volgende:
Walnoten zijn altijd zo gezellig!Lekker met een theedoek op schoot en kraken maar!
We hebben nu de open haard aan hier (takkeweer...) en ik mis eigenijk nog een bergje walnoten
Ach vast wel! Kan ie lekker z'n energie op kwijt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Hij roept nu dat ik hem geen kat aan hoef te smeren omdat hij die heel graag wil.
Alleen denkt hij nog steeds dat Bink het niet leuk gaat vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |