de jacht op de fipo's is ook al open, pas maar opquote:Op maandag 3 september 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
blegh
Done.quote:Op maandag 3 september 2007 13:54 schreef Frutsel het volgende:
@OA
Probeer het hier met je vraag, geen idee of die stream er is eigenlijk[Wielrennen] La Vuelta '07 : 01/09 - 23/09
whehehe, ik had hemquote:Op maandag 3 september 2007 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de jacht op de fipo's is ook al open, pas maar op![]()
![]()
heul nie!quote:Op maandag 3 september 2007 13:55 schreef Houniet het volgende:
KUTWEER
hier regent hetquote:Op maandag 3 september 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
heul nie!
het is net weer droog hier
daarom staat mijn kloon even in de stalquote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kweethet, maar daarom zei ik het niet![]()
ut was serieus bedoeld, net als de jacht op de klonen![]()
i kga zo fietsend boodschapjes doenquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
hier regent heten ik wil fietsend naar de kapper
ik heb geen stal nodig... heb geen kloonquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom staat mijn kloon even in de stal
quote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi ;p
opflikkeren uit mijn stal klefbekkenquote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel nog ff met JJ de stal van Muck in duikt
opflikkeren met die one-line fipo'squote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
opflikkeren uit mijn stal klefbekken
ik zeg alleen maar bleghquote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opflikkeren met die one-line fipo's
Dat ja. Anyway. Nieuwe plek gevonden, straks naar Mark Rutte en daarna Bart Chabot luisteren, en DAARNA borrelquote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Schoonmakers, tuig van het ergste soort....![]()
ik moet ook nog vanalles doenquote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
werkwerkwerk
Alles OK met Muckie?quote:
MMquote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi ;p
Whehe. Maargoed dan dat ik geen stal hebquote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
opflikkeren uit mijn stal klefbekken
nog steeds hoofdpijnquote:
awwwwquote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
speciale mensen verdienen dubbele groeten![]()
heb ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Maargoed dan dat ik geen stal heb![]()
slijmbalquote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
speciale mensen verdienen dubbele groeten![]()
Mindersquote:
Mooizoquote:verder heel goed
Prima wel. 2e collegeweek begonnen, straks opening van het academisch jaar, met toespraken van de rector, Mark Rutte en Bart Chabot. Daarna is er uiteraard een borrelquote:en met MPG dan ?
Dus eigenlijk was je rond het middaguur klaar vandaag?quote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Minders
[..]
Mooizo.
[..]
Prima wel. 2e collegeweek begonnen, straks opening van het academisch jaar, met toespraken van de rector, Mark Rutte en Bart Chabot. Daarna is er uiteraard een borrel![]()
Die komt er ook nooit meer uit toch? Of heb je er nog eenquote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook niet
al staat mijn kloon er wel in...
Alles goed?quote:
Bakkesquote:
oeh, take me to your borrelquote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Minders
[..]
Mooizo.
[..]
Prima wel. 2e collegeweek begonnen, straks opening van het academisch jaar, met toespraken van de rector, Mark Rutte en Bart Chabot. Daarna is er uiteraard een borrel![]()
waarom slijmbal? ik groet jou hier en op msn (das ook dubbel)... en dan vind je het alleen maar lekker en fijnquote:
Ja hoorquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komt er ook nooit meer uit toch? Of heb je er nog een?
[..]
Alles goed?
[..]
Bakkes![]()
was een grapjequote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom slijmbal? ik groet jou hier en op msn (das ook dubbel)... en dan vind je het alleen maar lekker en fijn
laat staan als ik eens niets zeg
![]()
mementomorien bijeenkomst?quote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoorwezen winkelen net
en straks naar de mentorenbijeenkomst met daarna een borrel
sssssstquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komt er ook nooit meer uit toch? Of heb je er nog een?
geilquote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was een grapjeen ja als je niets zegt word ik boos
Jep. Maar: nadelen van naar huis gaan:quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was je rond het middaguur klaar vandaag?![]()
Nou, dan wist ik het wel... linea recta naar huis, geen saaie toespraken bijwonen, waarbij iedereen zogenaamd geïnteresseerd is en thuis een borrel nemen!![]()
Tofquote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoorwezen winkelen net
en straks naar de mentorenbijeenkomst met daarna een borrel
Kom maar.quote:
Goed feestquote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
MPG!
Mijn elleboog ligt open, heup doet pijn; loop een beetje moeilijk daardoor.. en heb een dikke kater, zowel hoofd als buikpijn
Goed feest dushoe was jouw nacht?
quote:Op maandag 3 september 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
MPG!
Mijn elleboog ligt open, heup doet pijn; loop een beetje moeilijk daardoor.. en heb een dikke kater, zowel hoofd als buikpijn
Goed feest dushoe was jouw nacht?
Hey Lenny, vrolijke vriend!quote:
Iets met een trampoline en eraf vliegenquote:Op maandag 3 september 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed feest![]()
.
Wat heb je uitgevreten dat je zo in de kreukels ligt?
Mijn nacht was rustig en saai. Heb gister enkel 1 glaasje whisky gehad.
Hoofdpijn gaat wat minder. Buikpijn is nog steeds flink aanwezig..quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Lenny, vrolijke vrined!![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je verwondingen?
Doedoeiquote:
Aah. Bezopen trampolinespringen FTW. Ooit op een bedrijfsfeestje bezopen in de ballenbak gelegen met een collegaatjequote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets met een trampoline en eraf vliegen
whisky 14.gif
Goed hoor.quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hier?
Mijn auto is weer gefixt
1.quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Maar: nadelen van naar huis gaan:
1) Geen mogelijkheid tot bijkletsen met studiegenoten uit andere jaren
2) Niet op de hoogte zijn van de plannen van het CvB voor komend jaar
3) Ouders die zeuren: "Waarom zit jij nou weer te borrelen? Het is 3 uur 's middags en een doordeweekse dag"
4) Niet weten wie de jaarlijkse onderwijsprijs krijgt.
5) Alleen borrelen is saai, en wekt de indruk dat je alcoholist bent.
2), 5) en 1) zijn de voornaamste redenen toch maar hier te blijven.
2) ivm mijn functie binnen de onderwijsinspraak en 1) uit meer persoonlijke motieven. 5) spreekt voor zich.
4) is indd enkel relevant als mensen van de faculteit E in de prijzen vallen. Verder is het niet boeiend.quote:Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3.![]()
4. krijgt geen voetnoot, dus dat is een drogreden!![]()
5. [afbeelding]
het oranje emissielampje brandde, de voorbumper zat los en mn achterlicht was kapotquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
het oranje emissielampje brandde, de voorbumper zat los en mn achterlicht was kapot![]()
yup, dat is wel fijn aan een leaseauto, dat je deze zooitje niet hoeft te betalen enzo.quote:
Botsautootje gespeeld?quote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
het oranje emissielampje brandde, de voorbumper zat los en mn achterlicht was kapot![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Botsautootje gespeeld?![]()
Dan nog niet, wantquote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
4) is indd enkel relevant als mensen van de faculteit E in de prijzen vallen. Verder is het niet boeiend.
Voor de rest: [afbeelding]
das wel lekker jaquote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, dat is wel fijn aan een leaseauto, dat je deze zooitje niet hoeft te betalen enzo.
quote:
1. Een eventuele nominatie is mij niet bekend. Al is de kans klein dat ik genomineerd ben indd.quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan nog niet, want
1. jij bent niet genomineerd
2. ongeacht de winnaar: het is niet relevant voor jou
3. alleen geïnteresseerden n00bs willen dat weten....
Aangezien jij studeert aan de TU/e, val jij in de categorie, genoemd onder 3, waardoor automatisch de punten 1 & 2 vervallen....![]()
====================================================
Goed...![]()
Zeg, ik ben wel benieuwd naar jouw functie "binnen de onderwijsinspraak"![]()
Alles met een flink pak zout nemen hè!!quote:Op maandag 3 september 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
1. Een eventuele nominatie is mij niet bekend. Al is de kans klein dat ik genomineerd ben indd.
2. Indien iemand van de faculteit E wint, is dat wel boiend, ivm PR etc.
3.
Verdere opmerkingen:![]()
Verder: zie PM
Uijteraerd, mijn waerde heer OoAa.quote:Op maandag 3 september 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Alles met een flink pak zout nemen hè!!![]()
Maar hoe heet het ziekenhuijs daar dan echt?quote:
VieCuriquote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hoe heet het ziekenhuijs daar dan echt?![]()
Zal een hele geruststelling voor je zijn.quote:Op maandag 3 september 2007 14:56 schreef Muck het volgende:
over ziekenhuizen gesproken he....
het ziekenhuis waar ik loop voor mijn bloedafwijking en waar ik aan mijn boobies geopereerd ga worden, is verkozen tot beste ziekenhuis van nederland![]()
Uhuh. Vroeger was het tenminste nog Sint-Maartensgasthuis. Nu dus VieCuri, in de volksmond ook wel FrietCurry.quote:
Hebben ze daar mooie zusters om je piem0l vast te houden?quote:Op maandag 3 september 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal een hele geruststelling voor je zijn.
Ik heb trouwens zelf ook geen klagen over de afdeling Urologie (andere afdelingen geen ervaring mee) van het VieCuri (87e van NL dus).
is het ookquote:Op maandag 3 september 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal een hele geruststelling voor je zijn.
mooi toch?quote:Ik heb trouwens zelf ook geen klagen over de afdeling Urologie (andere afdelingen geen ervaring mee) van het VieCuri (87e van NL dus).
WMz...quote:
Ze hadden daar indd wel 2 mooie zusters jaquote:Op maandag 3 september 2007 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze daar mooie zusters om je piem0l vast te houden?![]()
Mooizoquote:Op maandag 3 september 2007 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
is het ook
al was het 438e geworden, dan ging ik er nog naartoe hoorMijn interniste is gewoon een tof mens!
Inddquote:[..]
mooi toch?
sint-maartensgasthuis klinkt ook veel mooierquote:Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh. Vroeger was het tenminste nog Sint-Maartensgasthuis. Nu dus VieCuri, in de volksmond ook wel FrietCurry.
Absoluut. Wij noemen het meestal heel simpel: "HET ziekenhuis"quote:Op maandag 3 september 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
[..]
sint-maartensgasthuis klinkt ook veel mooier
het UMCU in utrecht wordt ook nog steeds AZU genoemd trouwens (Acadmisch Ziekenhuis Utrecht)
ik ben bang dat dat ook nooit meer veranderd
Whehehehe.... GENIALE dokterquote:Op maandag 3 september 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
ik herinner me nog een gesprek tussen mijn moeder en Dr Veth (ja, zo heet ze echt)
MoederMuckie: Marjo's botten kraken, allemaalzelfs haar nek
Ik:(wtf, wat maakt dat nou uit?!)
dr: ach, krakende wagens lopen het langst (had allang door dat het mij geen zak uit maakt)
moeder:
ik:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |