Doe je netjes...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef zwahiel het volgende:
ok, ben voor 't eerst in Baer geweest vorige week.
Nu ga ik echt veel uit (neem ongeveer 10 feestjes per week gemiddeld) en van 't geluid kreeg ik spontaan de koude rillingen, en dat is NIET positief! Wat een schell en slecht geluid. Waar heeft Fred dit geluidssysteem vandaan!?
je moet wat als fotograafquote:
Van 1 op 2 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Ow wanneer is de nacht, dan probeer ik in Venlo te zijn dan, da's altijd erg leuk!
Owja. Dat stond vandaag nog in de krant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef RuutR het volgende:
1 September gaat ook de Zenith open, Dus als de Nacht saai is
Is die ook al dat weekendquote:
Geniale planning dus weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef fratsman het volgende:
Welke gek heeft bepaalt dat Big benny in de GALERIE komt, volgende week?Smalle kleretent, kunnen we dus weer buiten op het terras blijven...
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...quote:
Al vind ik het qua meisjes die er komen best een aardige kroegquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...
Dat wist ik niet, heb hem al een tijdje niet meer gezien. Maar dan was mijn opmerking sowieso meer een sneer naar de gallie dan naar Benny.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, iets met heel hard schamen en een hoekje enzo
En een knuffel voor alle campinggasten die vandaag bij Tref kwamen winkelen
![]()
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh ja ik kom uit Swalmen (Zjwame) mag ik hier wel posten van jullie?![]()
Whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!![]()
Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef runaway het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad?
Ik hoorde het op de radio ja. 3FM, kreeg alleen de context niet echt mee. Werkquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Idem. Maar het verjaardagsfeestje waar ik was, was ook gezelligquote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef zwahiel het volgende:
Heb 't weer moeten missen helaas... Zonde, volgend jaar beter
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauze![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]. Wellicht heb je die bal dan wel bij Mss gekocht
.
Vind ik nog netjes! Had ze eerder op plek 101 verwacht!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Ontken het eensquote:
Whehe.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef fratsman het volgende:
De Knibbel is voor jou toch veel dichterbij?!?
De knibbel?quote:
Ahja, daar ga jij loos hequote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
De knibbel?
Dat is de kinderdisco in het Ald Weishoes op vrijdagavond![]()
Zeker.quote:
Wat heb je voor negatiefs gehoord over de Zenith dan?quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef RuutR het volgende:
Wtf is een kruitvat en een speelgoedzak![]()
Maargoed weten we ook weer waar we op moeten letten als we naar het Tref gaan
Trouwens Zenith gangers onder ons: Ik wou dit weekend naar de Zenith gaan maar ik heb veel negatiefs over gehoord, ik denk dat het dan een betere optie is om in Düsseldorf te gaan stappen of wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Breaking News: De Bijenkorf Outlet gaat weg en de V&D komt weer terug in Venlo
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Inderdaad, net als dat Geerlings en Intertoys al jaaaaaren op het punt staan om weg te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Ik zal Philippe wel eens vragen morgenvroegquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef fratsman het volgende:
Ja, of Achille van de Picardie...
Ze kunnen beter niet opengaan want het ziet er absoluut niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:27 schreef fratsman het volgende:
Feit blijft dat er op de oude locatie van de Hema echt wat dient te gebeuren, Er is daar een komen en gaan van vage winkeltjes. In het oude pand van de FRS zit alweer iets nieuws.
Pak de fietsquote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef Mss het volgende:
Ik kom niet weg uit Velden
Ik heb een uur op de bus gewacht
Veolia
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:57 schreef RuutR het volgende:
Puik wel, drang denk ik niet. Ondanks dat ze er vaak leuke muziek draaien vind ik het een gare locatie (perron55)
Trouwens de Zaterdagavond in Weert was ook erg gezellig
Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:09 schreef runaway het volgende:
[..]
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.
En ze hebben gratis tostis
Ik niet. Vrijdag en zaterdag verjaardagen, plus een appartementje wat woon-klaar gemaakt moet worden.quote:Op zondag 30 september 2007 23:49 schreef runaway het volgende:
Was weer eens ouderwets gezellig in de stad zaterdag.
Komend weekend puik en drang (perron55)
Wie gaat?
zoals deze?quote:Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive geven
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:26 schreef fratsman het volgende:
En nee Runnie ik ben niet burgerlijk!Je zult me heus nog wel een keer stomdronken in de stad tegenkomen!
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |