Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef runaway het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad?
Ik hoorde het op de radio ja. 3FM, kreeg alleen de context niet echt mee. Werkquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Idem. Maar het verjaardagsfeestje waar ik was, was ook gezelligquote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef zwahiel het volgende:
Heb 't weer moeten missen helaas... Zonde, volgend jaar beter
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauze![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]. Wellicht heb je die bal dan wel bij Mss gekocht
.
Vind ik nog netjes! Had ze eerder op plek 101 verwacht!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Ontken het eensquote:
Whehe.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef fratsman het volgende:
De Knibbel is voor jou toch veel dichterbij?!?
De knibbel?quote:
Ahja, daar ga jij loos hequote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
De knibbel?
Dat is de kinderdisco in het Ald Weishoes op vrijdagavond![]()
Zeker.quote:
Wat heb je voor negatiefs gehoord over de Zenith dan?quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef RuutR het volgende:
Wtf is een kruitvat en een speelgoedzak![]()
Maargoed weten we ook weer waar we op moeten letten als we naar het Tref gaan
Trouwens Zenith gangers onder ons: Ik wou dit weekend naar de Zenith gaan maar ik heb veel negatiefs over gehoord, ik denk dat het dan een betere optie is om in Düsseldorf te gaan stappen of wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Breaking News: De Bijenkorf Outlet gaat weg en de V&D komt weer terug in Venlo
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Inderdaad, net als dat Geerlings en Intertoys al jaaaaaren op het punt staan om weg te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Ik zal Philippe wel eens vragen morgenvroegquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef fratsman het volgende:
Ja, of Achille van de Picardie...
Ze kunnen beter niet opengaan want het ziet er absoluut niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:27 schreef fratsman het volgende:
Feit blijft dat er op de oude locatie van de Hema echt wat dient te gebeuren, Er is daar een komen en gaan van vage winkeltjes. In het oude pand van de FRS zit alweer iets nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |