zijn dat veel of weinig bezoekers vergeleken met de voorgaande jaren trouwens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:45 schreef zwahiel het volgende:
Wie wil er cijfertjes?
Donderdag 2 augustus 2007 22.000
Vrijdag 3 augustus 2007 26.000
Zaterdag 4 augustus 2007 30.000
Zondag 5 augustus 2007 36.000
Totaal: 114.000 bezoekers... Maar dit zijn slechts plus minus getallen waaraan nog wat correcties af moeten gaan.
Ook over jezelf geschonken gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef zwahiel het volgende:
heb nog nooit zo snel zoveel bier in mezelf geschonken!
Hoeveel geld heb je weer uitgegeven aan Spa Gold Fratsman?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ook over jezelf geschonken gekregen?Tering zeg, alsof Rowwen Heze op het laatst zelf in de tent was!
Ik ben alle dagen heel netjes thuisgekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:37 schreef RuutR het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je weer uitgegeven aan Spa Gold Fratsman?
Net zoveel als met Carnaval![]()
Met of zonder Politiebusjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben alle dagen heel netjes thuisgekomen.![]()
De enige keer dat ik op de ZPF in aanraking ben geweest met de politie was om te vragen of ik naast die kar van hun even in de schaduw kon staan.quote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
De enige keer dat ik op de ZPF in aanraking ben geweest met de politie was om te vragen of ik naast die kar van hun even in de schaduw kon staan.zondag dus.
Ondanks 4 dagen feest moet ik zeggen dat ik me echt top geamuseerd heb, zonder sloten alcohol.
ah gadver van die hoempapa muziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:14 schreef fratsman het volgende:
Joekskepelletreffe in het Nolenspark.
Maar ik weet nog niet of ik ga...
Het DSB stadion ligt nog altijd in Alkmaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef fratsman het volgende:
Moeten ze uit of thuis? Thuis toch? Ik vind het geen strak plan dat thuiswedstrijden op zaterdagavond gespeeld worden. God weet wat voor tuig er na de wedstrijd de binnenstad in trekt.![]()
Zo in z'n algemeenheid. Donderdag Tijgerdag en Zaterdag Baerdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef fratsman het volgende:
Wat is er Donderdag en Zaterdag?
Kom donderdag eens langs, er staan genoeg 20-25-ersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef fratsman het volgende:
Ik ben al jaaaaren niet meer op donderdag uitgeweest. Tien jaar geleden was het op donderdagavond tof in de tijger.
Maar ik heb die leeftijd voor de tijger ook niet meer.![]()
Sinds wanneer is Bear wilde boelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef runaway het volgende:
[..]
Zo in z'n algemeenheid. Donderdag Tijgerdag en Zaterdag Baerdag.
Wilde boel![]()
Nah nee, ik zou zeggen ga er eens heen op donderdag. 23.00 happy hourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef RuutR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bear wilde boel![]()
Ik vind het een mooie kroeg hoor, wordt alleen een beetje misselijk van die walgelijke Guus Meeuwis muziek (en soortgelijken) die ze daar constant draaien![]()
En de Goude Tijger is toch die kroeg waar je naar toe gaat als je niet naar binnen mag bij Club Zes![]()
Donderdag valt meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Nah nee, ik zou zeggen ga er eens heen op donderdag. 23.00 happy hour
En de zaterdagen in baer zijn ook best ok, al is de muziekkeuze meestal niet al te best![]()
Doe je netjes...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef zwahiel het volgende:
ok, ben voor 't eerst in Baer geweest vorige week.
Nu ga ik echt veel uit (neem ongeveer 10 feestjes per week gemiddeld) en van 't geluid kreeg ik spontaan de koude rillingen, en dat is NIET positief! Wat een schell en slecht geluid. Waar heeft Fred dit geluidssysteem vandaan!?
je moet wat als fotograafquote:
Van 1 op 2 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Ow wanneer is de nacht, dan probeer ik in Venlo te zijn dan, da's altijd erg leuk!
Owja. Dat stond vandaag nog in de krant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef RuutR het volgende:
1 September gaat ook de Zenith open, Dus als de Nacht saai is
Is die ook al dat weekendquote:
Geniale planning dus weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef fratsman het volgende:
Welke gek heeft bepaalt dat Big benny in de GALERIE komt, volgende week?Smalle kleretent, kunnen we dus weer buiten op het terras blijven...
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...quote:
Al vind ik het qua meisjes die er komen best een aardige kroegquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...
Dat wist ik niet, heb hem al een tijdje niet meer gezien. Maar dan was mijn opmerking sowieso meer een sneer naar de gallie dan naar Benny.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, iets met heel hard schamen en een hoekje enzo
En een knuffel voor alle campinggasten die vandaag bij Tref kwamen winkelen
![]()
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh ja ik kom uit Swalmen (Zjwame) mag ik hier wel posten van jullie?![]()
Whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |