Pak de fietsquote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef Mss het volgende:
Ik kom niet weg uit Velden
Ik heb een uur op de bus gewacht
Veolia
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:57 schreef RuutR het volgende:
Puik wel, drang denk ik niet. Ondanks dat ze er vaak leuke muziek draaien vind ik het een gare locatie (perron55)
Trouwens de Zaterdagavond in Weert was ook erg gezellig
Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:09 schreef runaway het volgende:
[..]
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.
En ze hebben gratis tostis
Ik niet. Vrijdag en zaterdag verjaardagen, plus een appartementje wat woon-klaar gemaakt moet worden.quote:Op zondag 30 september 2007 23:49 schreef runaway het volgende:
Was weer eens ouderwets gezellig in de stad zaterdag.
Komend weekend puik en drang (perron55)
Wie gaat?
zoals deze?quote:Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive geven
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:26 schreef fratsman het volgende:
En nee Runnie ik ben niet burgerlijk!Je zult me heus nog wel een keer stomdronken in de stad tegenkomen!
![]()
[..]
Het zegt wat dat ik nog weet dat je dat zei!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef runaway het volgende:
[..]
![]()
Als mensen dat gaan roepen he.....................![]()
Ik doelde op het 2e gedeelte van die zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het zegt wat dat ik nog weet dat je dat zei!![]()
Okee danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef fratsman het volgende:
Is inderdaad op de Herungerstraat.
Enne, mijn nieuwe Crib ligt op de Hogeweg. Appartementen aan de rechterkant (Als je vanaf het belastingkantoor komt) Tussen de Boerendans- en de Meeuwbeemdweg in.
Donderdag sleutel!![]()
Heb je al een gouden ketting aangeschaft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef fratsman het volgende:
Is inderdaad op de Herungerstraat.
Enne, mijn nieuwe Crib ligt op de Hogeweg. Appartementen aan de rechterkant (Als je vanaf het belastingkantoor komt) Tussen de Boerendans- en de Meeuwbeemdweg in.
Donderdag sleutel!![]()
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:58 schreef RuutR het volgende:
[..]
Heb je al een gouden ketting aangeschaft?
Je woont dan namelijk officieel in het Genooi![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!![]()
Achter de flats met de schotel-antennes, daar begint Genooi pas.
Niet zo dicht als Fratsmanquote:
ik dacht dat t altijd zo was:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!![]()
Achter de flats met de schotel-antennes, daar begint Genooi pas.
Dat klopt, en dus woont FM net niet in genooiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik dacht dat t altijd zo was:
[afbeelding,link]
Daar kun je wel mee integrerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:03 schreef fratsman het volgende:
Ach boeien, en als het toch zo is, ik heb de Andre Hazes top 100 op cd.
technisch gezien ligt velden boven die streepquote:
Een heel eind hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
technisch gezien ligt velden boven die streep
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
technisch gezien ligt velden boven die streep
Ikea..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:00 schreef Klonk het volgende:
WTF heb je voor bed besteld als je er 6 weken op moet wachten, wel eens van een ikea gehoord
Toch genooi aspiraties?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef fratsman het volgende:
Er zitten nadelen aan zo snel een appartement toegewezen te krijgen...
De levertijd op een bed bijvoorbeeld.Mén, 6 weken op de grond slapen!
Maar heb wel een mooie joekelige tv gekocht!
Klik die link in mijn sig eens, je denkt toch niet dat ik al die films op een lullig tv'tje ga kijken hé.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klik die link in mijn sig eens, je denkt toch niet dat ik al die films op een lullig tv'tje ga kijken hé.
Enne, Ruutje, ik heb geen tuin, wel een balkon. maar ik zal voor jou een uitzondering maken. Jij mag op het plat daak zitte!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, de genooi/meeuwbeemd meet. 4 mensen, een kratje bier en een plat dak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:36 schreef runaway het volgende:
mooi, fokmeet bij fratsman!!!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je er serieus aan twijfelt of fratsman wel bier in huis heeft, zou ik zeggen: "neem zelf een krat mee als we bij hem op de stoep gaan zitten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |