quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
(de "buren"-fans bij de vrt worden nu al nerveus allicht)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze starten pas om kwart voor 2 zelfs![]()
(de "buren"-fans bij de vrt worden nu al nerveus allicht)
Wat is er nou mooier dan kilometers en kilometers over kaarsrechte wegen door de meest troosteloze woestijnen met één of andere exoot in z'n uppie voorop die z'n benen compleet kapot fietst zonder enig idee te hebben wat z'n voorsprong is aangezien de mensen van de koersinformatie het wel tijd vonden voor een siësta?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:13 schreef Burghardt het volgende:
Ik zie persoonlijk liever een etappe dan een proloog. Er zitten wat mij betreft al teveel mogelijke massasprint aankomsten in. Etappes die het volgen niet waard zijn.
Jammer dat Tinkoff niet meedoet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier dan kilometers en kilometers over kaarsrechte wegen door de meest troosteloze woestijnen met één of andere exoot in z'n uppie voorop die z'n benen compleet kapot fietst zonder enig idee te hebben wat z'n voorsprong is aangezien de mensen van de koersinformatie het wel tijd vonden voor een siësta?
Ik vind prologen leuk. Kies een leuk binnenstadje met wat te zien uit , leg er een parcours van een paar km in en je hebt de ideale 'opwarmer' voor je ronde. Ook toeristisch altijd interessant, want het is het beste moment van een heel grote ronde om te gaan kijken als toeschouwer eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind prologen ook maar kut, dat ze dan meteen beginnen met een serieuze tijdrit van een kilometer of 20, zoals de Tour een paar jaar terug.
Zet een volledig peloton aan de voet van de Alp bij de eerste rit en laat ze naar boven rijdenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat ze 's een keer als eerste rit moeten doen? Gewoon een compleet peloton laten starten, en dan maar een rit doen van 2km ofzo. Vette battles, bloed, zweet en tranen![]()
Zet een volledig peloton op de top van de Cormet de Roselend en laat ze met z'n alle naar beneden rijdenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zet een volledig peloton aan de voet van de Alp bij de eerste rit en laat ze naar boven rijden![]()
Zet ze op de Kemmelberg, krijg je nog meer spektakelquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zet een volledig peloton op de top van de Cormet de Roselend en laat ze met z'n alle naar beneden rijden
Zie je het al voor je? Al die Spanjaarden die krampachtig proberen om tegelijkertijd hun achterwiel niet te laten wegslippen en hun voorwiel op de grond willen houden terwijl ze al door de ketting heen trappend van links naar rechts zwalken tussen dronken en rokende Vlamingen die meer lawaai maken als je gemiddelde death-metal band.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zet ze op de Kemmelberg, krijg je nog meer spektakel![]()
Wat ik trouwens wel eens leuk zou vinden is een proloog met zo'n Vlaamse helling erin. De Muur of de Koppenberg ofzo ...![]()
finish boven op de Muurquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zet ze op de Kemmelberg, krijg je nog meer spektakel![]()
Wat ik trouwens wel eens leuk zou vinden is een proloog met zo'n Vlaamse helling erin. De Muur of de Koppenberg ofzo ...![]()
Dit doet me denken aan FC Knudde in de Tour de France, met een eerste etappe over 150,53 meter (oid).quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je wat ze 's een keer als eerste rit moeten doen? Gewoon een compleet peloton laten starten, en dan maar een rit doen van 2km ofzo. Vette battles, bloed, zweet en tranen![]()
http://www.myp2p.eu/Other.htmquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:30 schreef Zelva het volgende:
Is dit nog te volgen ergens op internet? Op die site van La Vuelta kan ik niets vinden dat ook maar enigszin wijst op actualiteit, geen ticker of zo, en de beelden van Cycling.tv zijn ook echt heel mooi wit, terwijl die meer dan een uur geleden al zouden beginnen,
Dat leek mij ook al niet echt logisch, maar hij zegt het wel gewoon op zijn eigen site...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, puur als training en tegelijkertijd Makjoewan thuislaten zeker ...
Ik heb ook even moeten zoeken, maar er valt wel degelijk op de site van La Vuelta te volgen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:30 schreef Zelva het volgende:
Is dit nog te volgen ergens op internet? Op die site van La Vuelta kan ik niets vinden dat ook maar enigszin wijst op actualiteit, geen ticker of zo, en de beelden van Cycling.tv zijn ook echt heel mooi wit, terwijl die meer dan een uur geleden al zouden beginnen,
Vandaag waren er anders genoeg bomen langs de weg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier dan kilometers en kilometers over kaarsrechte wegen door de meest troosteloze woestijnen met één of andere exoot in z'n uppie voorop die z'n benen compleet kapot fietst zonder enig idee te hebben wat z'n voorsprong is aangezien de mensen van de koersinformatie het wel tijd vonden voor een siësta?
Wat meteen allicht ook de reden is waarom de Vuelta deze streek zo weinig aandoet. Zo on-vuelta's ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vandaag waren er anders genoeg bomen langs de weg.
En zelfs nog publiek
11 sprintkansen op papier aldus Wuytsquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:55 schreef Cootz het volgende:
Hoe naar veel sprintetappes hebben we eigenlijk dit jaar weer?
Zit ik gisteren in de kroeg (met een Spaans grietje) en opeens: FUCK! De Vuelta is vandaag begonnen.quote:Bennati kon zijn tranen maar met moeite
bedwingen na zijn ritzege: Ik vind die
laatste kilometers echt verrukkelijk.
Schuiven,duwen,geduwd geworden en weer
terugkomen.En dan kijken,wachten,kijken
en positie kiezen.En dan ... knallen.
quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef -skippybal- het volgende:
Wat hoorde ik daar op de Belg. Boogerd heeft zich aangeboden bij de NOS als co-commentator![]()
Make room Maarten!
Het algemene topic was er al voordat er rittentopics gemaakt werden.quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf, waarom algemeen topic aanmaken als er rit topic is
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef -skippybal- het volgende:
Wat hoorde ik daar op de Belg. Boogerd heeft zich aangeboden bij de NOS als co-commentator![]()
Make room Maarten!
En dan Cipo die nog even in zijn superstrakke pak die proloog al zwaaiend en knipogend naar de vrouwen op zijn dooie gemak rijdt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:48 schreef Bartoli het volgende:
die avondproloog van 1 km in de Giro gewonnen door Lancaster sloeg echt alles
Schitterendquote:Op maandag 3 september 2007 14:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En dan Cipo die nog even in zijn superstrakke pak die proloog al zwaaiend en knipogend naar de vrouwen op zijn dooie gemak rijdt.![]()
[Vuelta] Rit 3: Viveiro - Luarca (153.0 km)quote:Op maandag 3 september 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
Paolo die de deur slim dichtgooit. Freire was wel sneller.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |