quote:De Vuelta van 2007 zal starten met een rit die start en eindigt in Vigo, waarbij de Galicische stad verandert in het middelpunt van wielrennen op Zaterdag, 1 September.
The renners van de 21 teams moeten een afstand van 145 kilometer afleggen waar er direct punten voor het bergklassement te verdienen zijn, ookal zijn het maar 2 bergen van de 3e categorie, na 36 en 109 kilometer.
In de laatste kilometers van deze etappe, heeft de vuelta een waar spectakel voor de fans gemaakt, met een circuit om op te eindigen waarop ze verschillende rondes moeten rijden onder het genot van de inwoners van Vigo, die zo ideaal de sprinters aan het werk kunnen zien.
De geschiedenis: Het is de 12e keer dat een Vuelta ettape in Vigo start. De stad weet niet alleen hoe het is om de start van een ettape te zijn, ook hebben ze het begin van het hele evenement al meegemaakt. Vigo is al 2 keer getransformeerd tot de start lijn van de Vuelta, in 1965 en 1967. De laatste keer een Vuelta ettape eindigde was in 1993, toen won de sprinter Alfonso Gutiérrez.
volgens mij kun je beter alles in één centraal topic doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat dit zo leven om aparte topics te maken denk je?
Wat doet de Vuelta onder voor de Tour dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de Giro had je toch ook al een topic of 10 , en of je er nu 10 maakt of voor elke rit een ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
dat is ook weer zo , en dit is wat overzichtelijkerquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de Giro had je toch ook al een topic of 10 , en of je er nu 10 maakt of voor elke rit een ?
Die is ook altijd ziek of net gevallenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij kun je beter alles in één centraal topic doen.
Anyway opgave Danielson na val, diagnose sleutelbeenbreuk
Is wat meer werk en even zoeken steeds natuurlijk. Maar mij maakt het niet uit, ik kijk toch wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de Giro had je toch ook al een topic of 10 , en of je er nu 10 maakt of voor elke rit een ?
ja maar dat wordt die nooit. Danielson rijdt volgend seizoen overigens voor Slipstream mag die kopman zijn in de Tour als die niet valtquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die is ook altijd ziek of net gevallen![]()
Was dat niet een toekomstig tourwinnaar volgens Smeets?![]()
ik wil hem best geloven maar als hij ziet dat hij de beste is zal hij het toch niet laten denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is er iemand die Devolder gelooft als die zegt dat ie niet gaat aanvallen in de hele Vuelta ?
Belangstelling.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat doet de Vuelta onder voor de Tour dan?![]()
Ach joch, al die Slovenen , Kroaten en Serven zijn gewoon Joegoslaven ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Bartoli het volgende:
Smeets "de jong joegoslaaf janez brajkovic" nee mart het is een sloveen
ja dat was vroeger nu niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach joch, al die Slovenen , Kroaten en Serven zijn gewoon Joegoslaven ...![]()
Leg hem dat maar eens uitquote:
Toen Brajkovic werd geboren bestond Slovenie als aparte staat natuurlijk nog niet, dus helemaal fout zit Smeets niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:08 schreef Bartoli het volgende:
Smeets "de jong joegoslaaf janez brajkovic" nee mart het is een sloveen
´´Disco´s rijden om klassementsrenners voorin te houden´´quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:29 schreef maartenducrot het volgende:
Jongens, ik ben er weer bijZonder Herbert helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |