Fuerteventura Canarias krijgt wellicht die wild cardquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze kunnen misschien de wildcard geven aan een van die Spaanse dopingzondaarsploegjes ...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
McEwen zal niet starten, Predictor richt zich volledig op Evans. Niet dat Evans meteen vol voor eindwinst gaat, maar wel een goed klassement in functie van zijn Pro-Tourranking en als voorbereiding op het WK.
En De Cauwer zat Robbie nog zo te prijzen dat hij zo hard aan het trainen was voor de Vueltaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal Robbie leuk vinden. Robbie zat doodleuk te verkondigen dat hij in alle 3 de GT wilde starten en ook nog een rit wil winnen in alle drie in één en hetzelfde jaar.
Clement zou nav het NK TT van vandaag beslissen wat hij zou doen: Vuelta of Eneco Tour.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Clement start in Vuelta. Bron: NOS
Clement zei gisteren tijdens NK TT op het podium: "Pap, mam jullie weten het nog niet. Maar bij deze ik ga naar de Vuelta"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Venga het volgende:
[..]
Clement zou nav het NK TT van vandaag beslissen wat hij zou doen: Vuelta of Eneco Tour.
Hij mocht die keuze zelf maken
nee maar wie weet dat ze het wel mogen nu Astana niet mag starten. Moet Cordero wel opschieten over 2 wk is het al zoverquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef Szura het volgende:
Doet Barloworld eigenlijk mee?
Ja zou leuk zijn voor ze.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar wie weet dat ze het wel mogen nu Astana niet mag starten. Moet Cordero wel opschieten over 2 wk is het al zover
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee maar wie weet dat ze het wel mogen nu Astana niet mag starten. Moet Cordero wel opschieten over 2 wk is het al zover
Leuke oplossingquote:Vuelta geeft Ag2r nummer 1
De organisatie van de Vuelta heeft een creatieve oplossing bedacht met de rugnummers. Aleksandr Vinokoerov won vorig jaar de Vuelta, maar de Astana formatie mag dit jaar niet meedoen in verband met de dopingzaken rond Kessler, Vinokoerov en Kasheshkin.
De Vuelta geeft nu Ag2r de rugnummers 1 tot en met 9. Jose Luis Arrieta is de gelukkige. Arrieta rijd namelijk met nummer 1. T-Mobile krijgt de hoogste nummers, omdat het op alfabet gaat. Rabobank krijgt de nummers 151 tot en met 159 op de rug gespeld.
Ze zouden gewoon altijd in elke koers het nr 1 moeten geven aan degene die het vorige jaar het hoogste eindigde die opnieuw aan de start staat ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Gillingham het volgende:
Creatief zou ik het niet willen noemen...
Daar ben ik het volledig mee eens. Dus ook niet aan de ploeg, maar inderdaad echt aan de renner.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon altijd in elke koers het nr 1 moeten geven aan degene die het vorige jaar het hoogste eindigde die opnieuw aan de start staat ...
Gaan alle nieuwe teams namen verzinnen die beginnen met A.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:33 schreef DutchSL het volgende:
Het zijn maar rugnummers, laat het voortaan maar altijd op alfabet gaan dan ben je tenminste van het zinloze gezeik af.
Que?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slecht nieuws voor Zubeldia.
Hebben ze bij Haimar een GPSchipje ingebracht zodat iedereen altijd weet waar hij is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slecht nieuws voor Zubeldia.
Ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was een reactie op de posts erboven.
quote:Vuelta 2007 - Final General Classification - Winner
Wie zal er winnen?
Winst - Plaats (1- 3)
Sastre, C 4.00 1.80
Evans, C 6.00 2.00
Gomez Marchante, J A 8.00 2.50
Sanchez, Samuel 8.00 2.50
Menchov, D 9.00 2.60
Karpets, V 12.00 3.75
Pereiro Sio, O 15.00 4.20
Cunego, D 16.00 4.25
Efimkin, Vladimir 25.00 7.00
Devolder, S 25.00 7.00
Danielson, T 25.00 7.00
Brajkovic, J 30.00 8.25
Beltran, M 30.00 8.25
Zubeldia Aguirre, Haimar 35.00 9.50
Anton, I 35.00 9.50
Perez Rodriguez, Luis 40.00 11.00
Lopez Garcia, D 40.00 11.00
Piepoli, L 40.00 11.00
Garate, J M 50.00 12.00
Sanchez Gil, L L 50.00 12.00
Martinez, E 75.00 20.00
Castaño Panadero, C 75.00 20.00
Chavanel, Sylvain 150.00 40.00
Matig, verwacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd hoe Menchov voor de dag gaat komen.
Goed uitgerust en in vorm zit een vrij hoge top 10 plaats er voor Menchov denk ik wel in.quote:
De enige voorwaarde waarop ze mochten starten was als ze geen Fuentes mannen mee zouden nemen. Elias is trouwens geblesseerd, wordt vervangen door Santi Perezquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vanop de startlijst :
RELAX-GAM
161 BURGOS ROJO Nacor
162 ELIAS GALINDO Jose Miguel
163 GARCIA DE MATEO RUBIO Raul
164 GARCIA-CASARRUBIOS PINTOR Oscar
165 HERNANDEZ BLAZQUEZ Jesus
166 MORENO FERNANDEZ Daniel
167 SANCHEZ PIMIENTA Julian
168 TERCIADO SACEDO Francisco Jose
169 VALLEJO DOMINGUEZ Angel
Géén Mancebo, Sevilla, ... ?
Elias geblesseerd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De enige voorwaarde waarop ze mochten starten was als ze geen Fuentes mannen mee zouden nemen. Elias is trouwens geblesseerd, wordt vervangen door Santi Perez(ook Fuentes, maar die heeft natuurlijk zijn straf wel gewoon uitgezeten).
Evans zegt zelf dat hij de Vuelta puur als training rijdt, maar het is natuurlijk niet helemaal duidelijk of hij dat serieus bedoeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:35 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok eigenlijk op Samuel Sanchez als eindwinnaar.
Mijn top 5 zou dan worden:
1. S. Sanchez
2. C. Sastre
3. C. Evans
4. J.A. Gomez Marchante
5. D. Cunego
Maar eigenlijk valt er weinig van te zeggen. Er is wat mij betreft ook niet echt iemand die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Veel zal afhangen van vorm, tactiek, uithoudingsvermogen en een beetje geluk.
Klopt wel, eigenlijk is alleen etappe 10 naar Ordino - Arcalis (Andorra) écht zwaar in de zin van de hele dag klimmen, in iets mindere mate etappe 9 naar Cerler en 19 naar de Alto de Abantos. De andere bergetappes hebben of een relatief eenvoudige aanloop (al heeft bv. etappe 4 dan wel een aankomst op de Lagos de Covadonga wat veel vergoed), of een relatief eenvoudige finale (maar werd vorig jaar niet de Vuelta beslist in zo'n etappe.. sterker nog die etappe zit er nu weer in. Etappe 15 van dit jaar heeft dezelfde finale als toen, met dezelfde berg en afdaling als waar Valverde vorig jaar de Vuelta verloor aan Vino)quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef rubbereend het volgende:
ik heb het schema eens door zitten kijken maar ik vind het geen echt zware editie. Wel een aantal lekker glooiende etappe's maar echt zware bergetappe's zijn er bijna niet volgens mij.
Heel erg vreemd gevoel ja...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik blijf het toch maar niks vinden, een grote ronde hoort te starten met een proloog ...
Ze starten pas om kwart voor 2 zelfsquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe laat is het waar overal te zien? Volgens europsort.com is voor half 4 de finish alklopt dat, in de vuelta zijn ze toch nooit zo op tijd? Van de NOS wordt je niks wijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |