zijn die ook moslim?!! wat leuk!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik even de groetjes doen aan mijn vader en aan mijn moeder
quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef milagro het volgende:
zijn die ook moslim?!! wat leuk!!!!!!
de mijne niet, maar wel met zachte G!
dat was dus ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Modus het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik nu naar MissBliss zit te kijken.
En nog slecht ook.quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef golfer het volgende:
Jezus in het Marokkaans nagesynchroniseerd.
scherp van jouquote:
Nee, niet de enigequote:Op zondag 2 september 2007 21:42 schreef Mr_Memory het volgende:
Dat Leonard Cohen nummers was trouwens The Stranger Song. (iemand vroeg erom)
Ben ik nou de enige, maar de onderwerpen (filmpjes) vind ik totaal niet interresant![]()
Mischien verandert het nog, de avond is nog lang, maar tot nu toe vind ik het niet veel.
En de meeste zijn vrouwen, niet voor niets de verpesters van de samenleving.quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef milagro het volgende:
ha, lekkere depri muziek
past wel bij deze avond tot nu toe , onbegrip, rancune, rouwverwerking .....
*sluit aan in de rijquote:
Je was een goede gast geweestquote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
En de meeste zijn vrouwen, niet voor niets de verpesters van de samenleving.
Inderdaad, ze gaan van deur tot deur om hun mening op te dringen!quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef milagro het volgende:
foei, die atheisten toch!
Ik was ook met een heel zuur fragment gekomen, een docu over fok.quote:
Dat zal 'm leren om met homo's te pratenquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
Mooi fragment om na die Marokkaan uit te zenden.
Ja goed bij elkaar gezocht inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
Mooi fragment om na die Marokkaan uit te zenden.
Hij is werken zegt ze.quote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
waarom heeft ze die moslim niet gewoon gezellig meegenomen?
In de pizzeria.quote:
Iemand moet de pizza's uit het vuur halenquote:
je kat is een Trotsky fan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga de kat even zoeken, ze moet naar binnen komen.
Niet echt, maar haar baasje vond dit een mooi wegloopmomentje.quote:Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef milagro het volgende:
je kat is een Trotsky fan?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik was effe trotsky makenHeb niet veel gemist.
quote:
Jah. Kan iemand dat mens alsjeblieft van de buis halen?quote:
't Is wel VPRO hè!quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Ontzettend zwaar op de hand allemaal, Paul zou dit zo goed leuk kunnen maken. Feestelijke 100e uitzending!
Je schoonvader?quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ff een gezichtsmaskertje opgesmeerd.
Heb ik wat gemist?
behalve wat mensen die hun problemen op tv kwijt willen, niets.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ff een gezichtsmaskertje opgesmeerd.
Heb ik wat gemist?
Ja, ik mis ook alle 13 goed, Spring van de schans (ofziets) en Frans Bauer en natuurlijk alle hoogtepunten van André van Duin.quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Ontzettend zwaar op de hand allemaal, Paul zou dit zo goed leuk kunnen maken. Feestelijke 100e uitzending!
Misschien heeft Paul de Leeuw instructies gekregen om zelf niet teveel in de spotlights te staan en dat het niet een grappenshow moet worden. Blijkbaar neemt hij dat iets te serieus, want ik zie hem krampachtig presenteren, zoiets kan hij niet. Schoenmaker, blijf bij uw leest.quote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef Weakling het volgende:
Luchtig is een woord wat vooralsnog niet bij deze zomergasten in hun woordenboek voor lijkt te komen ...
Terwijl-ie normaal heel goed is met mensen met een verstandelijke handicapquote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien heeft Paul de Leeuw instructies gekregen om zelf niet teveel in de spotlights te staan en dat het niet een grappenshow moet worden. Blijkbaar neemt hij dat iets te serieus, want ik zie hem krampachtig presenteren, zoiets kan hij niet. Schoenmaker, blijf bij uw leest.
kan-die mevroj met dat leonard-cohen fragment nog even terug?quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef Aoristus het volgende:
We hebben inmiddels wel recht op wat explosies en wat functioneel naakt
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef gronk het volgende:
[..]
kan-die mevroj met dat leonard-cohen fragment nog even terug?
Ze hoeft ook niks te zeggenquote:
Hier kun je de hele serie terug zienquote:Op zondag 2 september 2007 22:12 schreef golfer het volgende:
Wim Kaizer.
Altijd de moeite waard om weer terug te zien, die programma's van hem.![]()
Inderdaad, dit is nog erger dan dat programma van Martin Simek ontmoet zijn kijkers, destijds.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Jah. Kan iemand dat mens alsjeblieft van de buis halen?
Wat is dit trouwens voor een maf programma? Nederland therapeutenland, ofzo?
Nee moeder ik wil geen monnik met een habbijt en abdij bier, ik wil een geile vriendin met blond haar, minirok en naaldhakken.quote:Op zondag 2 september 2007 22:24 schreef SigmundFreud het volgende:
Hmm, een student. Nu komt een pittig stukje uit Sex voor de Buch. Sluit aan bij zijn ontluikende behoefte aan naaldhakken over zijn rug.
Thanx voor die link.quote:Op zondag 2 september 2007 22:27 schreef Soul79 het volgende:
Hier kun je de hele serie terug zien
Je moet er ff de tijd voor nemen, maar het is het zeker waard.
quote:Op zondag 2 september 2007 22:30 schreef Mr_Memory het volgende:
Nee moeder ik wil geen monnik met een habbijt en abdij bier, ik wil een geile vriendin met blond haar, minirok en naaldhakken.![]()
Ze hebben schijnbaar allemaal moeilijkquote:Op zondag 2 september 2007 22:35 schreef MissX het volgende:
Ah weer iemand die het moelijk heeft gehad met haar vader.
Ja, dat is de rode draad: kinderen die moeite hebben met hun ouders of ouders die moeite hebben met hun kinderen. Afgewisseld door liefdesverdriet.quote:Op zondag 2 september 2007 22:35 schreef MissX het volgende:
Ah weer iemand die het moelijk heeft gehad met haar vader.
En idealen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is de rode draad: kinderen die moeite hebben met hun ouders of ouders die moeite hebben met hun kinderen. Afgewisseld door liefdesverdriet.
Heeft waarschijnlijk teveel grafschennis meegemaakt.quote:Op zondag 2 september 2007 22:41 schreef DonStefano het volgende:Heb trouwens bij die Louis (de student net) op de middelbare school in de klas gezeten. Was altijd al de intellectueel-in-spe. Symphatieke gast, maar als ik em zo zie, wat is ie oud geworden!
Daar was ze dan niet in de enige in, vanavondquote:Op zondag 2 september 2007 22:46 schreef Arcee het volgende:
Deze mevrouw vindt haar eigen leven waarschijnlijk heel erg interessant en bijzonder.
Zomergasten met Bassie en Adriaan?quote:Op zondag 2 september 2007 22:52 schreef babette21 het volgende:
laat onze en vergelijkbare kritiek maar bij de makers aankomen, misschien dat we volgende week 'n goedmakertje krijgen!
De kracht die we hieruit kunnen putten is de gedachte dat ons eigen leven ineens weer best meevalt. Toch nog een winstpuntje uit deze avond kunnen peuren.quote:Op zondag 2 september 2007 22:52 schreef babette21 het volgende:
deze zondagavond komen er meer problemen langs als in 'n hele werkweek bij elkaar...
en da's knap, als je in de jeugdzorg werkt!
Omdat daar te meeste takkenwijven wonen (te makkelijk ik weet)quote:Op zondag 2 september 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zie je Albaniers eigenlijk altijd met takjes zeulen
Foster-omaplan?quote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
ik heb wel eens overwogen om de stichting Dorcas te steunen, dan kun je een oud vrouwtje uitzoeken, bijvoorbeeld degene met het meest verweerde gezicht en die adopteer je dan. Die krijgt dan zo nu en dan een voedselpakketje. Het gaat dan wel altijd om vrouwen die alleen wonen, wiens man is overleden en waarvan de uitkering zo laag is dat ze moeten bedelen enzo.
Of dat jij je problemen gewoon voor je houdt.quote:Op zondag 2 september 2007 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De kracht die we hieruit kunnen putten is de gedachte dat ons eigen leven ineens weer best meevalt. Toch nog een winstpuntje uit deze avond kunnen peuren.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:18 schreef SigmundFreud het volgende:
Peter en Kees nu. En Paul lijkt even los te komen! Wel weer stervensbegeleiders of iets dergelijks, dat zal wel geen Mr Bean worden.
Ik ben in slaap gevallen.quote:Op zondag 2 september 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Gaat u maar even op de bank liggen voor de volgende therapie-sessie.
Bril-fucking-jant.quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Dit is weer geweldig om terug te zien.
Briljante TV.![]()
Ik ga weer verder slapen.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, nu weer tijd voor een onverwerkt jeugdtrauma.
Dominee gremdaed die zou ik nu graag willen zien.quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Veel praten, maar niets zeggen. Kent u die uitdrukking?
Ik hou het vol. Ik hou het vol. Ik hou het vol.quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef SigmundFreud het volgende:
Nou het laatste fragment, een documentairestukje. Kijkt er nog iemand?
Kindjes zijn leukquote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
tot slot worden we nog even getrakteerd op beelden van een kind die niet begrijpt dat ze een spiegelbeeld heeft.
Ik doe het ook echt op mijn tandvleesquote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het vol. Ik hou het vol. Ik hou het vol.
Wat opzich wel weer leuk is om te zien.quote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
tot slot worden we nog even getrakteerd op beelden van een kind die niet begrijpt dat ze een spiegelbeeld heeft.
Zelfs apen snappen dat er zoiets is als reflectie. Alleen kanariepietjes kun je op die manier voor de gek houden. Het zal wel een wonderkindje zijn ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat opzich wel weer leuk is om te zien.
Ik hoop dat jij straks ook nog even erg verbaasd in de spiegel kunt kijken met kinderlijke onbevangenheid en zonder vooroordelen.
Dit is voor ouders wiens eigen kinderen altijd in de babydump zitten.quote:Op zondag 2 september 2007 23:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit fragment is erg oninteressant als het je eigen kind niet is. Echt een standaard video. Valt me vooral op dat de batterijen van de muziekdingen bijna leeg zijn.
Être et avoir jaquote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Gaan we de docu-film nog kijken?
Moet je zeker doen.quote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een poging wagenquote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht al.. Normaliter ben je na tik-tak en sesamstraat al naar bedquote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen
Heb tenslotte vakantie, dus mag wat later opblijven.
Ik ben het niet met je eens. Ik vond het juist heel aardig en die jongen van 22 met zijn fragment over de hakenkruizen zal me altijd bij blijven. Omdat het zoveel zegt over hoe mensen op een persoonlijke manier naar dit soort fragmenten kijken en het nieuws ervaren.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Deze aflevering van Zomergasten vond ik een van de slechtste die ik tot nu toe gezien heb. Weinig boeiende mensen, weinig leuke fragmenten en weinig interessante gesprekken.
Paul doet het aardig, maar hij hinkt op twee gedachten. Hij gaat niet op de joviale, amicale toer om er een leuke uitzending van te maken, maar hij gaat ook niet de diepte in om het écht boeiend te maken. Het is het net niet.
Je weet er wel een mooie draai aan te geven.quote:Op maandag 3 september 2007 08:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vond het juist heel aardig en die jongen van 22 met zijn fragment over de hakenkruizen zal me altijd bij blijven. Omdat het zoveel zegt over hoe mensen op een persoonlijke manier naar dit soort fragmenten kijken en het nieuws ervaren.
Ik vind de formule van zomergasten al een paar jaar niet zo boeiend meer. Juist op deze manier had het wel weer iets. Zeker met Paul de Leeuw, wat een verademing na Joris.
Pijnlijke momenten waren dat gister wanneer Paul een grapje maakte en een doodse stilte volgde.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Deze aflevering van Zomergasten vond ik een van de slechtste die ik tot nu toe gezien heb. Weinig boeiende mensen, weinig leuke fragmenten en weinig interessante gesprekken.
Paul doet het aardig, maar hij hinkt op twee gedachten. Hij gaat niet op de joviale, amicale toer om er een leuke uitzending van te maken, maar hij gaat ook niet de diepte in om het écht boeiend te maken. Het is het net niet.
Juist die hersenmevrouw vond ik interessant.quote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb, niet meegerekend met gisteren 3x zomergasten gezien met Bettine Vriesekoop, Bram Moszkowicz. en Linda de Mol..
Andere drie gasten boeide me niet
Moskowicz zei niks. Het seizoen was na Vriesekoop direct afgelopen, behalve gisteravond.quote:Op maandag 3 september 2007 12:15 schreef Cynix ® het volgende:
Moskofiets heb ik (helaas?) gemist. Vriesekoop was boeiend.
en hoezo?quote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Moskowicz zei niks. Het seizoen was na Vriesekoop direct afgelopen, behalve gisteravond.
Dat dedain voor 'gewone mensen' hier verbaast me trouwens een beetje.
Van wie ben je fan dan?quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoezo?
ik zie liever iemand waar ik fan van ben en zijn of haar interesses qua fragmenten.
niks dedain, zomergasten is altijd zo geweest en is dan ook absoluut het best.
Er s niks mis met gewone mensen. Behalve misschien dan dat ze soms wel érg gewoon zijn. En als dan ook nog letterlijk de hele uitzending bol staat van de persoonlijke traumaatjes en onbegrepen ouders of kinderen, is het toch niet zó vreemd dat niet iedereen de avond van zijn leven had?quote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef SCH het volgende:
Dat dedain voor 'gewone mensen' hier verbaast me trouwens een beetje.
Nou prima toch. Wat wil je dan horen? Dat iemand het zo fijn heeft.quote:Op maandag 3 september 2007 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er s niks mis met gewone mensen. Behalve misschien dan dat ze soms wel érg gewoon zijn. En als dan ook nog letterlijk de hele uitzending bol staat van de persoonlijke traumaatjes en onbegrepen ouders of kinderen, is het toch niet zó vreemd dat niet iedereen de avond van zijn leven had?
Ik zou eigenlijk maandagochtend op mijn werk ineens op moeten gaan staan en hard roepen: "Nou mensen, van welke dingetje uit jullie jeugd liggen jullie regelmatig wakker en welk fragment past daarbij?". Dan hadden we zo weer een avondje rond.
waar ik fan van ben zijn vaak mensen die veel weten en meegemaakt hebben in hun leven. kan een zigeuner/ijzerwarenhandelaar zijn, een kunstenaar of een doodgewaande zeiler. ja! bekende mensen zijn vaak mensen die iets te vertellen hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Van wie ben je fan dan?
Het gaat er toch om of een verhaal interessant is of niet?
De balans was niet goed, dat ben ik met je eens. Maar het was niet alleen kommer en kwel. De Vliegende Panters bijvoorbeeld en het item over Van der Valk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef bloodymary het volgende:
Nou dat kan ook heel leuk zijn. Ik zou het Ministry of Silly Walks aan kunnen vragen met daarbij de vermelding dat ik er daarbij aan moet denken dat ik dat vroeger met mijn vriendinnetje nadeed in het winkelcentrum en dat zij terwijl ze zo liep bij de Piazza door het luchtrooster zakte, maar gelukkig niets gebroken had, alleen haar paraplu (echt gebeurd!). Het hoeft toch niet allemaal zo zwaar op de hand te zijn. En meestal wordt bij een aflevering zomergasten drama en humor wel wat afgewisseld, maar gisteren was het echt alleen maar kommer en kwel....
ken je meer afleveringen 'van de schoonheid en de troost'? zijn stuk voor stuk pareltjes!quote:Op maandag 3 september 2007 22:59 schreef floris.exe het volgende:
Een prachtig item vond ik van dat echtpaar die een paar beelden uit dat interview van Wim Kayzer lieten ziet met de schrijver John Coetzee. Een erg indrukwekkende man. Zie http://boeken.vpro.nl/personen/22550457/ en dan in de rechter kolom voor het volledige interview.
Mwoch. D'r zitten toch naar mijn idee toch wel iets teveel uitzendingen bij die doelloos heen en weer zwerven, wat IMHO vooral komt omdat wim Kayzer zelf eigenlijk niet precies begrijpt wat-ie nou precies bedoelt met 'schoonheid' en 'troost'. Wat op zich heel erg jammer is, want je merkt dat sommige mensen een ontzettende diepgang hebben, maar Kayzer krijgt het er niet uit, en blijft steken in een weemoedig gevoel. Emotie-TV voor intellectuelen. Jammer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je meer afleveringen 'van de schoonheid en de troost'? zijn stuk voor stuk pareltjes!
De Vliegende Panters was ook kommer en kwel. Het restaurantje van de Egyptenaar werd vaak belaagd door jongeren.quote:Op maandag 3 september 2007 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
De balans was niet goed, dat ben ik met je eens. Maar het was niet alleen kommer en kwel. De Vliegende Panters bijvoorbeeld en het item over Van der Valk.
oh dan zal ik wel van licht amusement houden. ik vind juist dat kayzer onstellend meer uit iemand krijgt dan de meeste interviewers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Mwoch. D'r zitten toch naar mijn idee toch wel iets teveel uitzendingen bij die doelloos heen en weer zwerven, wat IMHO vooral komt omdat wim Kayzer zelf eigenlijk niet precies begrijpt wat-ie nou precies bedoelt met 'schoonheid' en 'troost'. Wat op zich heel erg jammer is, want je merkt dat sommige mensen een ontzettende diepgang hebben, maar Kayzer krijgt het er niet uit, en blijft steken in een weemoedig gevoel. Emotie-TV voor intellectuelen. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |