zijn die ook moslim?!! wat leuk!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik even de groetjes doen aan mijn vader en aan mijn moeder
quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef milagro het volgende:
zijn die ook moslim?!! wat leuk!!!!!!
de mijne niet, maar wel met zachte G!
dat was dus ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Modus het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik nu naar MissBliss zit te kijken.
En nog slecht ook.quote:Op zondag 2 september 2007 21:41 schreef golfer het volgende:
Jezus in het Marokkaans nagesynchroniseerd.
scherp van jouquote:
Nee, niet de enigequote:Op zondag 2 september 2007 21:42 schreef Mr_Memory het volgende:
Dat Leonard Cohen nummers was trouwens The Stranger Song. (iemand vroeg erom)
Ben ik nou de enige, maar de onderwerpen (filmpjes) vind ik totaal niet interresant![]()
Mischien verandert het nog, de avond is nog lang, maar tot nu toe vind ik het niet veel.
En de meeste zijn vrouwen, niet voor niets de verpesters van de samenleving.quote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef milagro het volgende:
ha, lekkere depri muziek
past wel bij deze avond tot nu toe , onbegrip, rancune, rouwverwerking .....
*sluit aan in de rijquote:
Je was een goede gast geweestquote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
En de meeste zijn vrouwen, niet voor niets de verpesters van de samenleving.
Inderdaad, ze gaan van deur tot deur om hun mening op te dringen!quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef milagro het volgende:
foei, die atheisten toch!
Ik was ook met een heel zuur fragment gekomen, een docu over fok.quote:
Dat zal 'm leren om met homo's te pratenquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
Mooi fragment om na die Marokkaan uit te zenden.
Ja goed bij elkaar gezocht inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef golfer het volgende:
Mooi fragment om na die Marokkaan uit te zenden.
Hij is werken zegt ze.quote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
waarom heeft ze die moslim niet gewoon gezellig meegenomen?
In de pizzeria.quote:
Iemand moet de pizza's uit het vuur halenquote:
je kat is een Trotsky fan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga de kat even zoeken, ze moet naar binnen komen.
Niet echt, maar haar baasje vond dit een mooi wegloopmomentje.quote:Op zondag 2 september 2007 21:57 schreef milagro het volgende:
je kat is een Trotsky fan?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik was effe trotsky makenHeb niet veel gemist.
quote:
Jah. Kan iemand dat mens alsjeblieft van de buis halen?quote:
't Is wel VPRO hè!quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Ontzettend zwaar op de hand allemaal, Paul zou dit zo goed leuk kunnen maken. Feestelijke 100e uitzending!
Je schoonvader?quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ff een gezichtsmaskertje opgesmeerd.
Heb ik wat gemist?
behalve wat mensen die hun problemen op tv kwijt willen, niets.quote:Op zondag 2 september 2007 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ff een gezichtsmaskertje opgesmeerd.
Heb ik wat gemist?
Ja, ik mis ook alle 13 goed, Spring van de schans (ofziets) en Frans Bauer en natuurlijk alle hoogtepunten van André van Duin.quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef SigmundFreud het volgende:
Ontzettend zwaar op de hand allemaal, Paul zou dit zo goed leuk kunnen maken. Feestelijke 100e uitzending!
Misschien heeft Paul de Leeuw instructies gekregen om zelf niet teveel in de spotlights te staan en dat het niet een grappenshow moet worden. Blijkbaar neemt hij dat iets te serieus, want ik zie hem krampachtig presenteren, zoiets kan hij niet. Schoenmaker, blijf bij uw leest.quote:Op zondag 2 september 2007 22:14 schreef Weakling het volgende:
Luchtig is een woord wat vooralsnog niet bij deze zomergasten in hun woordenboek voor lijkt te komen ...
Terwijl-ie normaal heel goed is met mensen met een verstandelijke handicapquote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien heeft Paul de Leeuw instructies gekregen om zelf niet teveel in de spotlights te staan en dat het niet een grappenshow moet worden. Blijkbaar neemt hij dat iets te serieus, want ik zie hem krampachtig presenteren, zoiets kan hij niet. Schoenmaker, blijf bij uw leest.
kan-die mevroj met dat leonard-cohen fragment nog even terug?quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef Aoristus het volgende:
We hebben inmiddels wel recht op wat explosies en wat functioneel naakt
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef gronk het volgende:
[..]
kan-die mevroj met dat leonard-cohen fragment nog even terug?
Ze hoeft ook niks te zeggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |