Of dat jij je problemen gewoon voor je houdt.quote:Op zondag 2 september 2007 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De kracht die we hieruit kunnen putten is de gedachte dat ons eigen leven ineens weer best meevalt. Toch nog een winstpuntje uit deze avond kunnen peuren.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:18 schreef SigmundFreud het volgende:
Peter en Kees nu. En Paul lijkt even los te komen! Wel weer stervensbegeleiders of iets dergelijks, dat zal wel geen Mr Bean worden.
Ik ben in slaap gevallen.quote:Op zondag 2 september 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Gaat u maar even op de bank liggen voor de volgende therapie-sessie.
Bril-fucking-jant.quote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Dit is weer geweldig om terug te zien.
Briljante TV.![]()
Ik ga weer verder slapen.quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, nu weer tijd voor een onverwerkt jeugdtrauma.
Dominee gremdaed die zou ik nu graag willen zien.quote:Op zondag 2 september 2007 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Veel praten, maar niets zeggen. Kent u die uitdrukking?
Ik hou het vol. Ik hou het vol. Ik hou het vol.quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef SigmundFreud het volgende:
Nou het laatste fragment, een documentairestukje. Kijkt er nog iemand?
Kindjes zijn leukquote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
tot slot worden we nog even getrakteerd op beelden van een kind die niet begrijpt dat ze een spiegelbeeld heeft.
Ik doe het ook echt op mijn tandvleesquote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het vol. Ik hou het vol. Ik hou het vol.
Wat opzich wel weer leuk is om te zien.quote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
tot slot worden we nog even getrakteerd op beelden van een kind die niet begrijpt dat ze een spiegelbeeld heeft.
Zelfs apen snappen dat er zoiets is als reflectie. Alleen kanariepietjes kun je op die manier voor de gek houden. Het zal wel een wonderkindje zijn ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat opzich wel weer leuk is om te zien.
Ik hoop dat jij straks ook nog even erg verbaasd in de spiegel kunt kijken met kinderlijke onbevangenheid en zonder vooroordelen.
Dit is voor ouders wiens eigen kinderen altijd in de babydump zitten.quote:Op zondag 2 september 2007 23:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Dit fragment is erg oninteressant als het je eigen kind niet is. Echt een standaard video. Valt me vooral op dat de batterijen van de muziekdingen bijna leeg zijn.
Être et avoir jaquote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Gaan we de docu-film nog kijken?
Moet je zeker doen.quote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een poging wagenquote:Op maandag 3 september 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht al.. Normaliter ben je na tik-tak en sesamstraat al naar bedquote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen
Heb tenslotte vakantie, dus mag wat later opblijven.
Ik ben het niet met je eens. Ik vond het juist heel aardig en die jongen van 22 met zijn fragment over de hakenkruizen zal me altijd bij blijven. Omdat het zoveel zegt over hoe mensen op een persoonlijke manier naar dit soort fragmenten kijken en het nieuws ervaren.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Deze aflevering van Zomergasten vond ik een van de slechtste die ik tot nu toe gezien heb. Weinig boeiende mensen, weinig leuke fragmenten en weinig interessante gesprekken.
Paul doet het aardig, maar hij hinkt op twee gedachten. Hij gaat niet op de joviale, amicale toer om er een leuke uitzending van te maken, maar hij gaat ook niet de diepte in om het écht boeiend te maken. Het is het net niet.
Je weet er wel een mooie draai aan te geven.quote:Op maandag 3 september 2007 08:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vond het juist heel aardig en die jongen van 22 met zijn fragment over de hakenkruizen zal me altijd bij blijven. Omdat het zoveel zegt over hoe mensen op een persoonlijke manier naar dit soort fragmenten kijken en het nieuws ervaren.
Ik vind de formule van zomergasten al een paar jaar niet zo boeiend meer. Juist op deze manier had het wel weer iets. Zeker met Paul de Leeuw, wat een verademing na Joris.
Pijnlijke momenten waren dat gister wanneer Paul een grapje maakte en een doodse stilte volgde.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Deze aflevering van Zomergasten vond ik een van de slechtste die ik tot nu toe gezien heb. Weinig boeiende mensen, weinig leuke fragmenten en weinig interessante gesprekken.
Paul doet het aardig, maar hij hinkt op twee gedachten. Hij gaat niet op de joviale, amicale toer om er een leuke uitzending van te maken, maar hij gaat ook niet de diepte in om het écht boeiend te maken. Het is het net niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |