Misschien doordat het een actief topic is?quote:Op zondag 2 september 2007 20:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe komt deze TT nu in godsnaam boven in de Active Topics lijst?
Foto van dat gedeelte. Ik heb geen flauw idee...quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
Hè, ik vind het een beetje tegenvallen, die draak op de cover.
Wat gebeurt er daar nu onderin?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien doordat het een actief topic is?
Niet over nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 09:39 schreef Biancavia het volgende:
Is dit een spoilertopic trouwens?
quote:Op zondag 2 september 2007 20:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2007 15:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind de cover wel mooi opzich trouwens, maar niet m'n favoriet. Jammer dat ze 'De Relieken Des Doods' veranderd hebben in 'De Relieken van de Dood', dat eerste klinkt toch mooier vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik vind juist de hele draak tegenvallen....quote:Op donderdag 6 september 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik vind hem ook wat tegenvallen...het onderste gedeelte vind ik niet mooi.
dat lijkt me nog steeds logisch, gezien de verhaallijnquote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Die draak ziet er niet uit
Ik vind dit overigens niet het beste Harry Potterboek, dat blijft voor mij deel 3. Maar deel 7 is zeker de moeite van het lezen waard
Is het niet handiger om in de TT te zetten 'Geen spoilers!' oid?
Een draak ziet er meestal niet uitquote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Die draak ziet er niet uit
Ik vind dit overigens niet het beste Harry Potterboek, dat blijft voor mij deel 3. Maar deel 7 is zeker de moeite van het lezen waard
Hier ook deel drie mijn favoriet. En deel 7 kon me stuk minder bekoren; dit juist omdat het het laatste deel is denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat lijkt me nog steeds logisch, gezien de verhaallijn
ik vind dit echt de beste HP van allemaalmss komt het ook wel omdat het het einde is hoor, maar ik vond 'm echt goed
Dat heeft een andere betekenis.quote:Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef renzell het volgende:
Slecht zeg, die titel. 'De Relieken Des Doods' is zó veel beter!
Ik heb alleen het idee dat 'De Relieken Des Doods' de werkelijke betekenis ervan veel beter dekt dan 'De Relieken van de Dood'. Wat jij?quote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heeft een andere betekenis.
quote:Op zondag 30 september 2007 20:07 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat 'De Relieken Des Doods' de werkelijke betekenis ervan veel beter dekt dan 'De Relieken van de Dood'. Wat jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik erover nadenk, op zich denk ik dat Des doods ook had gekund. De titel zou dan alleen een wat andere betekenis hebben (zoals ik het begrijp) dan wat Rowling met haar twee titels (Deathly Hallows en Relics of Death) bedoelde."Atb is lief, groetjes Peri."
Relics of Death was een alternatieve titel voor vertalers aangezien Deathly Hallows lastig te vertalen was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:03 schreef renzell het volgende:
Ik lees het nu pas. Heeft Rowling haar boek 2 verschillende titels gegeven??? Of was Relics of Death een tweede keuze?
ghehe.. maar ik ga niet in een spoiler-topic kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar hadden we het in Harry Potter and the Deathly Hallows SPOILERS deel 6 ook al over.Daar staat ook haar hele uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zat in het verkeerde topic *snel spoilertags neerzet*
[ Bericht 20% gewijzigd door IHVK op 22-10-2007 11:34:20 ]
haha, daar ben ik nu ook mee bezig! Maar ik ben flink aan het door lezen, ik wil hem wel weer uit hebben voor deel 7.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
Ook maar even boek 6 opnieuw gaan lezen, moet er weer even inkomen.
SPOILER: Spoiler m.b.t. Deathly Hallows!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Voorheen volgde ik het ook, maar sinds boek 7 uit is niet meer, ik wacht op de vertaling en tot die tijd wil ik niet echt gespoilerd worden door allerlei berichten etc.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige die enorm zit te smullen van alle ontwikkelingen in HP-fandomland?![]()
Ik kwam ook niet verder dan pagina's met vermeldingen van de Engelse uitgave... Nog niets over de NL-editie...quote:Op maandag 5 november 2007 09:54 schreef Etcetera het volgende:
volgens dit artikel gingen er wel een paar open bij de verkoop van Deathly Hallows, dus ik denk dat er ook wel een paar open gaan met de nederlandse vertaling
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u de hardcover-uitgave van “Harry Potter 7: Harry Potter en de Relieken van de Dood” bij ons gereserveerd.
Op het moment dat u deze titel bestelde bedroeg de prijs ¤ 23,50. De uitgever heeft besloten de prijs te verhogen naar ¤ 24,50. Als Nederlands boekverkoper is bol.com wettelijk verplicht deze prijsverhoging te volgen.
U heeft aangegeven uw bestelling per acceptgiro te betalen. Wij zorgen ervoor dat de nieuwe prijs zowel op de factuur als op de acceptgiro vermeld zullen staan. U hoeft dus verder niks te doen.
“Harry Potter en de Relieken van de Dood” zal op zaterdag 17 november a.s. verschijnen.
Wij wensen u alvast veel leesplezier!
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
Precies.. het komt over alsof ze eerst gecheckt hebben hoeveel mensen het boek gaan kopen. 'ah.. heel veel mensen. Nou, dan doen we de prijs gewoon ff omhoog'.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Een beetje raar om daar één week van te voren mee aan te komen.
In de TNT nieuwsbrief voor de pakketjesbezorgers stond al dat er rekening gehouden moest worden met extra pakketten 17 november.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Precies.. het komt over alsof ze eerst gecheckt hebben hoeveel mensen het boek gaan kopen. 'ah.. heel veel mensen. Nou, dan doen we de prijs gewoon ff omhoog'.![]()
Hmm, ik heb hem ook daar besteld maar heb nog geen mail ontvangen! Wel een stomme actie, maar het zal wel kloppen dan.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet iemand of deze "wettelijke verplichting" zomaar kan worden toegepast door bol.com. nou gaat het natuurlijk niet om die ene euro, maar als ik een overeenkomst aanga met bol.com in hoeverre mogen zij die eenzijdig wijzigen?
heb je ook aangegeven via accept giro te willen betalen? of heb je al via iDeal betaald?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, ik heb hem ook daar besteld maar heb nog geen mail ontvangen! Wel een stomme actie, maar het zal wel kloppen dan.![]()
Via acceptgiro.. hmm, als je hem via iDeal had betaald. Had je dan alsnog die euro moeten betalen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je ook aangegeven via accept giro te willen betalen? of heb je al via iDeal betaald?
geen idee, maar als dat zo is dan gaan ze vrij makkelijk om met hun wettelijke verplichtingquote:Op donderdag 8 november 2007 15:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Via acceptgiro.. hmm, als je hem via iDeal had betaald. Had je dan alsnog die euro moeten betalen?
Ik check ff m'n status @ bol.com..
Als je met acceptgiro wil betalen kan je hem gewoon kosteloos annuleren. Zelfs als hij al verzonden is mag je hem binnen 7 dagen weer terugsturen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef poon het volgende:
En wat als je het boek dan niet meer wilt hebben voor die ene euro?
Bedoel je dat interview dat ze haar oude flat laat zien en het hoofdstuk? Dat is echt al een heel oud interview van een Engelse zender.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
Net bij Tros TV Show een stuk over de nieuwe Harry Potter en een interview met J.K. herself.
Had al zo'n vermoeden, want normaal zie/hoor je Ivo altijd. Dat het oud was werd wel duidelijk toen ze de map liet zien met laatste hoofdstuk van boek 7.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedoel je dat interview dat ze haar oude flat laat zien en het hoofdstuk? Dat is echt al een heel oud interview van een Engelse zender.
Hehe jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Adelante het volgende:
zat er langs te zappen, maar was die vlaamse die met een aangeklede uil?
wat voor een nut zou dit hebben? in elke mogelijke boekhandel in heel nederland is de prijs gewoon 24,50, dus ook in elke boekhandel is die prijs verhoogd.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef poon het volgende:
En wat als je het boek dan niet meer wilt hebben voor die ene euro?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wat voor een nut zou dit hebben? in elke mogelijke boekhandel in heel nederland is de prijs gewoon 24,50, dus ook in elke boekhandel is die prijs verhoogd.
en het is volgens mij de uitgever die het zo laat pas doorgeeft, want mijn plaatselijke boekhandel wist het ook pas deze week.
maar goed, ik zou het nooit bij bol bestellen. want bij de boekhandel kan je hem of middernacht ophalen of in de morgen tussen half negen en negen. en niet pas om 5 uur omdat het bij TNT te druk is.
je kan altijd terug, gewoon de bestelling annuleren bij bol.com of een andere winkel waar je het hebt gehaald, maar dan krijg je je boek ook niet op de 17dequote:Op zaterdag 10 november 2007 12:09 schreef poon het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen is: Stel je kan niet meer terug na een prijsverhoging van 1 euro. Kan je dan nog terug na een prijsverhoging van 2 euro. How about 10 of 20. Natuurlijk niet reeel en offtopic, maar ja.
Ik denk dat er weinig mensen bestaan die niets weten over het einde met al dat gespoiler, zelfs op nu.nl. En steeds meer kinderen gaan de Engelse boeken lezen, ook al duurt het wat langer, deed ik ook toen ik 13 was en HP 5 uitkwam. Kon het niet geweldig maar ik moést hem lezen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:40 schreef poon het volgende:
Zijn hier nog allemaal louter nederlandse-potterlezers? Die weten dus nog niet hoe het eindigt... SPANNEND!
hijs op woensdag en donderdag in de aanbieding bij de blokker voor 14,99, de 2-disk (dit gaat over de DVD niet ut boek, voordat alle lezers morgen naar blokker rennenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:10 schreef DaFrenk het volgende:
Om eerlijk te zijn weet ik nog zo goed als niets over boek 7, zag helaas wel een zinnetje in een spoiler-tag hier @ fok die dus over boek 7 ging.. nu ben ik wel benieuwd hoe dat nu in elkaar zit. Maar het einde weet ik dus nog niet, maar daar komen we dit weekend wel achter![]()
Gaan mensen morgen de 5e film nog halen op DVD? Denk dat ik morgenvroeg ff naar de stad brom![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door DaMart op 15-11-2007 10:58:01 ]
Ik bespaar jullie enkele uren die nuttiger besteed kunnen worden!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef Etcetera het volgende:Roellio, heb je ook een goede reden voor die post
of vind je het hilarisch grappig
![]()
dat vind jij misschien.. maar anderen denken daar heel anders over.....quote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie enkele uren die nuttiger besteed kunnen worden!
wat ontzettend vriendelijk van je, dat je daar zomaar aan denkt. sufkut ben je zegquote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bespaar jullie enkele uren die nuttiger besteed kunnen worden!
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef DaMart het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om spoilertags te gebruiken als je spoilers plaatst, Roellio?
Leuk he, andere mensen pesten? Man voor dit soort acties zou je een ban verdienen.quote:
Dus daarom kom je hier de boel spoilen?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Voor het boek in het Nederlands lezen zou je een ban verdienen!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb de dvd ook gehaald vanochtend, bij het Kruidvat. Zat ook nog een extra dvd bij, met nog een kijkje achter de schermen van zo'n 20 minuten.![]()
Ik twijfel nog of ik zaterdag gelijk het boek ga halen, ik heb niet zo heel veel geld op het moment en ik heb hem al in het Engels gelezen.. Dus misschien vraag ik hem wel voor sinterklaas ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Voor het boek in het Nederlands lezen zou je een ban verdienen!![]()
That sucks.. hier zat ook zo'n grapjas. Helemaal niet leuk dat ik dat gegeven al weet nu. Doch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe/waarom. Maar toch was ik daar liever zelf achter gekomen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ga hem ook halen binnenkort. Alleen weet ik het einde al omdat iemand het leuk vond om in een ander topic het einde te verklappen...
Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef poon het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?
Of anders wat als ik een film voor je spoiler of een ander boek dat jij WEL interessant vind.
Je bent gewoon een clown en je moet dood.
Mensen die verkleinwoordjes gebruiken hebben wel een boodschap?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:36 schreef Miraaa het volgende:
dan moet je wel een heel leeg persoontje zijn.![]()
Een echte fan verklapt helemaal niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!
Ik heb Engels gestudeerd, schat!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een echte fan verklapt niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.![]()
Wanneer heb je hem besteld? Staat er online bij de bestelstatus nog niet verzonden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bol heeft de mijne nog niet eens verstuurd![]()
het engelse boek was gewoon in de winkel te koop destijds direct al, legio legio, geen nood voor internet bestelling lol. Als je de keus hebt lees alleen het Engelse, veel beter dan de Nederlandsequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.
Was trouwens bij het Engelse boek ook dat ie pas de volgende week kwam
2 februari!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.
Was trouwens bij het Engelse boek ook dat ie pas de volgende week kwam
Hier nog niet, helaas.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef DaFrenk het volgende:
Hij is binnenIn een veel te grote doos.
Eindelijk! Ben zo benieuwd
die colloportus niet storen deurhanger is echt vetquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even gekeken en hoofdstuk 14 en 15 staan er gewoon eenmalig in, zoals het hoort tussen 13 en 16.
Ik kreeg er wel een tof oogding bij en een draakmagneet!
Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
die colloportus niet storen deurhanger is echt vet![]()
ik heb geen draakmagneet gekregenwel een bliksemschicht (typ ik dat goed??
) tattoo
Die heb ik ook allemaal.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!![]()
En los dus nog zo'n 3D achtig oogdinges.
SPOILER: niet lezen als je het boek niet uit hebt!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het boek er toch wel tof uit zien met die draak. Mijn favoriet blijft de kaft van Halfbloed Prins, maar deze is ook best te doen."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- een bliksem-tatoeage voor op je voorhoofd
- een moody-oog (een rond 3D-plaatje die je over je eigen oog kunt zetten, zodat het lijkt alsof je ook zo'n rondtollend oog hebt![]()
)
- een deur-hanger met een oog dat door het sleutelgat kijkt (ook een 3D-ding)
- een koelkastmagneet van een draak![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef DaFrenk het volgende:
Coole extratjes allemaal.. die heb ik allemaal niet![]()
Nog geen rustig moment gevonden om echt lekker te gaan lezen, heb nu 2 hoofdstukken uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Een speciaal spoilertopic voor de Nederlandstalige lezers mag ook hoor. Alleen krijg je dan hetzelfde dilemma natuurlijk... dat er mensen zijn die al verder zijn in het boek dan anderen en dus niet dat topic willen lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens wel vervelend om nu mijn eerste ervaringen/gedachtes te gaan posten in dat spoiler topic, ik bedoel daar hebben de meeste mensen vermoedelijk hem al in het Engels gelezen. Niet dat je opeens discussies leest over het einde. Naja, dan wacht ik maar met posten totdat ik hem uit heb.![]()
Daar heb je idd gelijk in. Ach, ik lees hem eerst maar uitquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een speciaal spoilertopic voor de Nederlandstalige lezers mag ook hoor. Alleen krijg je dan hetzelfde dilemma natuurlijk... dat er mensen zijn die al verder zijn in het boek dan anderen en dus niet dat topic willen lezen.
Dit zat bij mij ook in de tas (volgens mij is die tas een speciale actie van Libris) en een gratis voorproefje van de Alchemist van Michael Scott.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef Muck het volgende:
- een bliksem-tatoeage voor op je voorhoofd
- een deur-hanger met een oog dat door het sleutelgat kijkt (ook een 3D-ding)
- een koelkastmagneet van een draak![]()
![]()
Echt balen zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef Steven184 het volgende:
En hier is het boek nog steeds niet binnen.
Yup, zeker dat beloofd was dat het echt gister binnen zou komen. Nu had ik het net zo goed kunnen gaan halen. Dalijk even bellen of mailtje sturen.quote:
Het staat nog niet eens op verstuurdquote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja, het hoeft natuurlijk niet per se door bol.com te komen he.
ik vind hem heel, héél erg tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 18 november 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
de engelse versie greep me wel wat meer aan op de 1 of andere manier
heb je de Engelse versie ook gelezenquote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind hem heel, héél erg tegenvallen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Hier is ie ook nog steeds niet binnen terwijl ik em in maart heb besteld en Bol.com mij gister verzekerd heeft dat ie hoe dan ook op zaterdag bezorgd zou worden.quote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef Steven184 het volgende:
En hier is het boek nog steeds niet binnen.
ja en die vond ik geweldigquote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je de Engelse versie ook gelezen![]()
Wat is er dan zo bagger aan de vertaling? (Zonder spoilers please)..quote:Op zondag 18 november 2007 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja en die vond ik geweldig
daarom vind ik hem vreselijk tegenvallen denk ik
wát een baggervertaling zeg!
bij de vorige 6 boeken deed Wiebe Buddingh het prima, maar nu....
dat kan niet zonder spoilerenquote:Op zondag 18 november 2007 18:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bagger aan de vertaling? (Zonder spoilers please)..
dat dusquote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat vind je er zo verschillend aan? Een ander taalgebruik?
In dat geval: kl*te TNT!quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef DaFrenk het volgende:
Als hij volgens de bestelstatus wel al is verzonden kan Bol er niks aan doen, vanaf dat moment ligt het aan TNT. Daar kan natuurlijk ook het e.e.a. misgaan.
mjah ik had ook het idee: de engelse was spannender. misschien komt het idd door taalgebruik. maar toch heeft hij enkele geniale vondsten weer gedaan vind ik hoorquote:Op zondag 18 november 2007 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja en die vond ik geweldig
daarom vind ik hem vreselijk tegenvallen denk ik
wát een baggervertaling zeg!
bij de vorige 6 boeken deed Wiebe Buddingh het prima, maar nu....
koop 'm gewoon in de winkel en annuleer die bol orderquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Cyan het volgende:
En nog steeds geen boek!Bol.com mailde terug dat als ik em de 22e nog niet heb dat ik dan weer contact moet opnemen.
wat belachelijk zegquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Cyan het volgende:
En nog steeds geen boek!Bol.com mailde terug dat als ik em de 22e nog niet heb dat ik dan weer contact moet opnemen.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:43 schreef zagevent het volgende:
Aan het einde van boek 4: De Vuurbeker, als Harry tegen Perkamentus zegt dat Voldemort hem aanraakt, kon Harry toch zweren dat hij een ogenblik een filts van triomf in Perkamentus' ogen zag, maar een ogenblik later wist hij dat hij het zich verbeeld had, want de ogen zagen er ouder uit dan ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo lam vertaald waren.Ja, die met de ballen in de bek.
Bedoel je dat je de grappen wilt weten? Ik zie namelijk geen echte spoilers zonder spoilertags hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef poon het volgende:
kan iemand die grappen voor mij in een spoiler zetten? Ik lees de nederlandse versie (nog) niet.
SPOILER: De grappen in het Nederlands:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:die tweede is idd wel slecht zeg. Despaswelteplus zou ik niet weten hoe ze dan te vertalen zouden moeten zijn.SPOILER: De grappen in het Nederlands:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik 6 van tevoren ook nog even gelezen had, moest wel veel nadenken over hoe het nou ook alweer zatquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens heb ik boek 6 alweer uit, het is dat ik deel 1 altijd nog niet gekocht heb, anders begon ik weer opnieuw. Moet makkelijk lukken tot 17 november![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:23 schreef poon het volgende:
Despaswelteplus
Vertelquote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Mark het volgende:
Via Bol besteld en zaterdag keurig ontvangen. Gisteren had ik hem uit, en ik weet nog niet wat ik er van moet vinden met name over bepaalde verklaringen
In onze wereld of in HP's Wereld?quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
dat idee heb ik wel altijd gehaddat deel 1 in 1997 is begonnen
oh verrek je hebt gelijkquote:Op zondag 25 november 2007 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
In onze wereld of in HP's Wereld?
Harry is dus in 1980 geboren en gaat dus in 1991 naar Zweinstein, want dan is hij 11.
Dan is hij een jaar of 17 in 1997. Dus zou het 1997 in HP's wereld moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |