abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 november 2007 @ 11:00:05 #101
42184 crew  DaMart
pi_54620893
Zou je zo vriendelijk willen zijn om spoilertags te gebruiken als je spoilers plaatst, Roellio?
  Redactie Frontpage donderdag 15 november 2007 @ 11:02:07 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54620926
ik heb een vermoeden dat hij dat toch niet gaat doen DaMart
maar toch bedankt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54620933
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef DaMart het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om spoilertags te gebruiken als je spoilers plaatst, Roellio?
pi_54622189
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54629048
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:02 schreef Roellio het volgende:

[..]

Leuk he, andere mensen pesten? Man voor dit soort acties zou je een ban verdienen.

Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54629245
Voor het boek in het Nederlands lezen zou je een ban verdienen!
pi_54629578
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Dus daarom kom je hier de boel spoilen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_54636556
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb de dvd ook gehaald vanochtend, bij het Kruidvat. Zat ook nog een extra dvd bij, met nog een kijkje achter de schermen van zo'n 20 minuten.

Ik twijfel nog of ik zaterdag gelijk het boek ga halen, ik heb niet zo heel veel geld op het moment en ik heb hem al in het Engels gelezen.. Dus misschien vraag ik hem wel voor sinterklaas ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burnt to the core but not broken
pi_54638562
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?
Of anders wat als ik een film voor je spoiler of een ander boek dat jij WEL interessant vind.
Je bent gewoon een clown en je moet dood.
pi_54647643
Ik vindt het ook erg kansloos. Dat een mod die post ook niet gewoon verwijdert en hem banned .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:23:54 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_54647701
dat vereist daadkracht en daar (of eerder het gebrek aan) lopen al diverse topics over in FB
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 13:00:24 #112
42184 crew  DaMart
pi_54648486
Spoilertags werken wat mij betreft goed genoeg, dus het bericht is aangepast.

Ik heb nu vriendelijk verzocht om geen spoilers meer opzettelijk open en bloot te plaatsen, en dat geldt voor iedereen. Gebeurt het toch nog, dan zal het wel degelijk aan de FA's worden voorgelegd .

En dan nu weer verder over Harry Potter hier. Voor vragen en opmerkingen over moderatie kun je terecht in ons feedbacktopic .
pi_54648772
Nou, het is bijna zover!

Wie gaat hem allemaal om middernacht ergens halen? De mijne komt morgen met TNT (hopelijk that is).

Ben erg benieuwd wie nu die R.A.Z. is en waarom die ook jacht (heeft ge)maakt op die gruzielementen.

(dat is geen spoiler toch? neem aan dat iedereen de Halfbloed Prins gelezen heeft?)
  Redactie Frontpage vrijdag 16 november 2007 @ 13:18:31 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54648880
ik vind het geen spoiler. als je de Halfbloed Prins niet hebt gelezen, post je hier sowieso toch niet

ik wou 'm vannacht ook ophalen maar hier gaat geen enkele boekenwinkel open 's nachts en naar een andere plaats gaan is geen optie omdat m'n jarig is vandaag, en da's dan wel erg lullig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54649586
Volgens mij gaan alle Selexyz en Wristens open vannacht. Maar ik heb hem bij een andere boekhandel besteld (als in: mijn naam op een lijst gezet. Ik zit op zich nergens aan vast). Ik vraag me af of je vannacht alleen je boek kunt ophalen als je hem besteld heb, of dat je ook gewoon in de rij kunt gaan staan. Anders fiets ik vannacht wel ff heen
pi_54652196
Ik ga hem ook halen binnenkort. Alleen weet ik het einde al omdat iemand het leuk vond om in een ander topic het einde te verklappen...
pi_54652351
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ga hem ook halen binnenkort. Alleen weet ik het einde al omdat iemand het leuk vond om in een ander topic het einde te verklappen...
That sucks.. hier zat ook zo'n grapjas. Helemaal niet leuk dat ik dat gegeven al weet nu. Doch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe/waarom. Maar toch was ik daar liever zelf achter gekomen...
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 16:59:02 #118
42184 crew  DaMart
pi_54654598
Even een ideetje. Omdat de een wat sneller leest dan de ander, krijg je een situatie waarin de een weet wat er gaat gebeuren en de ander niet. Beetje lullig als je dan moet lezen wat er gebeurt, als je het boek zelf nog niet kent.

Daarom vroeg ik mij af of jullie het ook een goed plan vinden om een apart spoilertopic voor de nieuwe HP te openen, waarin alleen over de inhoud van het kan worden gepraat, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je het voor anderen verpest?

Deze topic houden we dan voor andere zaken mbt het boek, en dus zonder berichten over de inhoud, met of zonder spoilertags.
pi_54655202
Ja, hier dus:

Harry Potter and the Deathly Hallows SPOILERS deel 6

Want ik moet 'm ook nog lezen.

pi_54655251
Dat kan.. maar ja, dat is een topic voor de Engelstalige editie. Weet niet of ze daar zitten te wachten op al die vertaalde karakters?
pi_54656264
kheb de engelse al gelezen
Maar vannacht de nederlandse kopen
Heb er vet veel zin in
pi_54657275
quote:
Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef poon het volgende:

[..]

Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?
Of anders wat als ik een film voor je spoiler of een ander boek dat jij WEL interessant vind.
Je bent gewoon een clown en je moet dood.
Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!
pi_54658033
Wat een kutspoiler Roellio

Gelukkig had ik hem al gelezen.
pi_54659357
ik ben blij dat de spoiler nu is verborgen en ik hem gemist heb....want ook ik had het echt niet leuk gevonden.
Toen ik deel 6 trots aan iemand toonde, was er ook zo`n grapjas die meteen vertelde "Oww, weet je dat die en die aan het eind doodgaat door die en die"-----> achhhhhh.

Het zal wel een lol zijn die ik niet snap, maargoed als je vol trots op jezelf bent, omdat je op een forumpje heb verklapt hoe het eind van Harry Pottertje in elkaar zit.....dan moet je wel een heel leeg persoontje zijn.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54659387
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:36 schreef Miraaa het volgende:
dan moet je wel een heel leeg persoontje zijn.
Mensen die verkleinwoordjes gebruiken hebben wel een boodschap?
pi_54659424
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!
Een echte fan verklapt helemaal niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_54659449
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Een echte fan verklapt niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.
Ik heb Engels gestudeerd, schat!
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 20:58:38 #128
42184 crew  DaMart
pi_54659936
Die spoiler lijkt me nu wel genoeg besproken hier. Als je er nog meer over kwijt wilt, hebben we een feedbacktopic, en er is een PM-systeem!

Dan nu weer terug naar Harry.

[ Bericht 7% gewijzigd door DaMart op 16-11-2007 21:04:27 ]
pi_54664719
Over 9 minuten gaat hij in de verkoop

Ik ga lekker naar m'n nest toe, wil boek 3 nog even uitgelezen hebben en dan gaan we morgen in spanning afwachten of het boek wel gaat komen! Nog geen verzendbevestiging ontvangen ofzo...
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 00:28:28 #130
43556 miss_dynastie
pi_54665580
Wij zijn hem net gaan halen bij de boekhandel hier tegenover. Je mocht van tevoren een envelop trekken om te zien of je een gratis boek krijgt. Hoewel m'n vriend eerlijk toegaf bij mij te horen en we samen dus een boek zouden kopen, kreeg hij toch een envelop.... en won Keurig de hardcover mét een leuke tas
pi_54668833
Wauw, dat is leuk zeg Dat scheelt weer 25 euro

Ik zie op Bol.com dat de mijne verzonden is, nu weet ik dat die man met de pakketjes nooit zo snel is. Dus ik heb denk ik de tijd tot vanmiddag.
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:16:21 #132
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_54668930
Nou ik heb m in mijn bezit. Omdat het gisteren voor de laatste keer kon, heb ik m om middernacht gekocht!
Tja, als je meedoet aan de hype, moet je het ook gewoon goed doen!

Heb nu twee hoofdstukken uit.. ben benieuwd wanneer hier de eerste melding komt van een lezer die m al uit heeft.

Veel leesplezier allemaal!
kloep kloep
pi_54669081
'k heb 'm!

En straks zo'n 30 mensjes blij maken die hem bij bol.com hebben besteld.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:56:34 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54669756
Bol heeft de mijne nog niet eens verstuurd
pi_54669867
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bol heeft de mijne nog niet eens verstuurd
Wanneer heb je hem besteld? Staat er online bij de bestelstatus nog niet verzonden?
pi_54669889
Toch jammer dat zo veel 'gemeende' harry potter fans het boek in het Nederlands gaan lezen.
Ik heb zelf de eerste boeken in het Nederlands gelezen, uiteraard daarna toch maar de engelse, En de laatste 4 alleen maar in het Engels gelezen. Je merkt iig dat die vertalingen nergens op slaan en heb het idee dat
de Engelse gewoon dichter bij de intentie van de schrijver komt ipv de nederlandse.

Ohja, beetje hpotter fan had natuurlijk al long daar waar het boek mee gaat eindigen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:06:47 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54669908
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.

Was trouwens bij het Engelse boek ook dat ie pas de volgende week kwam
pi_54670032
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.

het engelse boek was gewoon in de winkel te koop destijds direct al, legio legio, geen nood voor internet bestelling lol. Als je de keus hebt lees alleen het Engelse, veel beter dan de Nederlandse
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54670035
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:

2 februari! dan zou je toch verwachten dat je een van de eerste zou zijn. Da's wel balen! Maar ja, hier is hij ook nog niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door DaFrenk op 17-11-2007 11:26:25 ]
pi_54672694
Hij is binnen In een veel te grote doos.

Eindelijk! Ben zo benieuwd
pi_54672760
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef DaFrenk het volgende:
Hij is binnen In een veel te grote doos.

Eindelijk! Ben zo benieuwd
Hier nog niet, helaas.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54672844
Ik heb vanochtend Harry Potter en de Relieken van de Dood gehaald. Ik kon het niet laten om door het boek te bladeren om de hoofdstuktitels te lezen. Maar wat ik toen tegenkwam... Hoofdstuk 14 en 15 staan er dubbel in. Het boek had dus dunner moeten zijn dan het is. Niet heel erg, maar toch wel een stomme fout.

Is dit alleen bij mij (en heb ik een ''bijzonder'' exemplaar in mijn handen ) , of hebben anderen dit ook?

[ Bericht 14% gewijzigd door TheMagnificent op 17-11-2007 14:23:18 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:19:43 #143
88233 Steve
Still the best.
pi_54673004
Volgens mij klopt het in mijn boek wel.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54673427
Wow, dat is zeker vreemd! Heb even gekeken, kan hier op het eerste gezicht niks vreemds ontdekken. Komen we vanzelf wel achter dan.
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:35:04 #145
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_54675160
tvp.. heb hem net gekocht.

nog even 20 bladzijden in mijn stephen king boek uitlezen en dan beginnen met HP7
pi_54675196
Ik heb even gekeken en hoofdstuk 14 en 15 staan er gewoon eenmalig in, zoals het hoort tussen 13 en 16.

Ik kreeg er wel een tof oogding bij en een draakmagneet!
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:40:46 #147
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_54675252
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even gekeken en hoofdstuk 14 en 15 staan er gewoon eenmalig in, zoals het hoort tussen 13 en 16.

Ik kreeg er wel een tof oogding bij en een draakmagneet!
die colloportus niet storen deurhanger is echt vet
ik heb geen draakmagneet gekregen wel een bliksemschicht (typ ik dat goed?? ) tattoo
pi_54675280
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Dreammaster het volgende:

[..]

die colloportus niet storen deurhanger is echt vet
ik heb geen draakmagneet gekregen wel een bliksemschicht (typ ik dat goed?? ) tattoo
Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!
En los dus nog zo'n 3D achtig oogdinges.
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:47:48 #149
88233 Steve
Still the best.
pi_54675400
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!
En los dus nog zo'n 3D achtig oogdinges.
Die heb ik ook allemaal.
SPOILER: niet lezen als je het boek niet uit hebt!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het boek er toch wel tof uit zien met die draak. Mijn favoriet blijft de kaft van Halfbloed Prins, maar deze is ook best te doen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54675939
Ik heb het boek nog niet binnen! Dus even naar Bol.com gebeld en volgens hun komt ie vandaag echt. Zou zelfs s avonds nog zo kunnen zijn ...
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')