quote:Op donderdag 15 november 2007 11:00 schreef DaMart het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om spoilertags te gebruiken als je spoilers plaatst, Roellio?
Leuk he, andere mensen pesten? Man voor dit soort acties zou je een ban verdienen.quote:
Dus daarom kom je hier de boel spoilen?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Voor het boek in het Nederlands lezen zou je een ban verdienen!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb de dvd ook gehaald vanochtend, bij het Kruidvat. Zat ook nog een extra dvd bij, met nog een kijkje achter de schermen van zo'n 20 minuten.![]()
Ik twijfel nog of ik zaterdag gelijk het boek ga halen, ik heb niet zo heel veel geld op het moment en ik heb hem al in het Engels gelezen.. Dus misschien vraag ik hem wel voor sinterklaas ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Roellio het volgende:
Voor het boek in het Nederlands lezen zou je een ban verdienen!![]()
That sucks.. hier zat ook zo'n grapjas. Helemaal niet leuk dat ik dat gegeven al weet nu. Doch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe/waarom. Maar toch was ik daar liever zelf achter gekomen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Gewas het volgende:
Ik ga hem ook halen binnenkort. Alleen weet ik het einde al omdat iemand het leuk vond om in een ander topic het einde te verklappen...
Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:16 schreef poon het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij hem wel in het engels gelezen hebt? Dus jij bent ook een fan? (in wat voor mate dan ook) Hoe zou jij het hebben gevonden als je toen gespoilerd was?
Of anders wat als ik een film voor je spoiler of een ander boek dat jij WEL interessant vind.
Je bent gewoon een clown en je moet dood.
Mensen die verkleinwoordjes gebruiken hebben wel een boodschap?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:36 schreef Miraaa het volgende:
dan moet je wel een heel leeg persoontje zijn.![]()
Een echte fan verklapt helemaal niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken minstens 4 keer gelezen en stond vanaf deel 2 elke keer om middernacht bij de winkel!
Ik heb Engels gestudeerd, schat!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een echte fan verklapt niets........allemaal namaak dus en je eigen rot gezocht op internet, veel plezier met de nederlandse vertaling vannacht.![]()
Wanneer heb je hem besteld? Staat er online bij de bestelstatus nog niet verzonden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bol heeft de mijne nog niet eens verstuurd![]()
het engelse boek was gewoon in de winkel te koop destijds direct al, legio legio, geen nood voor internet bestelling lol. Als je de keus hebt lees alleen het Engelse, veel beter dan de Nederlandsequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.
Was trouwens bij het Engelse boek ook dat ie pas de volgende week kwam
2 februari!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Februari besteld gelijk met de Engelse versie. Bij de bestelstatus staat er dat ie nog verwerkt wordt.
Was trouwens bij het Engelse boek ook dat ie pas de volgende week kwam
Hier nog niet, helaas.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef DaFrenk het volgende:
Hij is binnenIn een veel te grote doos.
Eindelijk! Ben zo benieuwd
die colloportus niet storen deurhanger is echt vetquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb even gekeken en hoofdstuk 14 en 15 staan er gewoon eenmalig in, zoals het hoort tussen 13 en 16.
Ik kreeg er wel een tof oogding bij en een draakmagneet!
Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:40 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
die colloportus niet storen deurhanger is echt vet![]()
ik heb geen draakmagneet gekregenwel een bliksemschicht (typ ik dat goed??
) tattoo
Die heb ik ook allemaal.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, die deurhanger en die tattoo heb ik ook gekregen!![]()
En los dus nog zo'n 3D achtig oogdinges.
SPOILER: niet lezen als je het boek niet uit hebt!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het boek er toch wel tof uit zien met die draak. Mijn favoriet blijft de kaft van Halfbloed Prins, maar deze is ook best te doen."Atb is lief, groetjes Peri."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |