SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- een bliksem-tatoeage voor op je voorhoofd
- een moody-oog (een rond 3D-plaatje die je over je eigen oog kunt zetten, zodat het lijkt alsof je ook zo'n rondtollend oog hebt![]()
)
- een deur-hanger met een oog dat door het sleutelgat kijkt (ook een 3D-ding)
- een koelkastmagneet van een draak![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef DaFrenk het volgende:
Coole extratjes allemaal.. die heb ik allemaal niet![]()
Nog geen rustig moment gevonden om echt lekker te gaan lezen, heb nu 2 hoofdstukken uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Een speciaal spoilertopic voor de Nederlandstalige lezers mag ook hoor. Alleen krijg je dan hetzelfde dilemma natuurlijk... dat er mensen zijn die al verder zijn in het boek dan anderen en dus niet dat topic willen lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens wel vervelend om nu mijn eerste ervaringen/gedachtes te gaan posten in dat spoiler topic, ik bedoel daar hebben de meeste mensen vermoedelijk hem al in het Engels gelezen. Niet dat je opeens discussies leest over het einde. Naja, dan wacht ik maar met posten totdat ik hem uit heb.![]()
Daar heb je idd gelijk in. Ach, ik lees hem eerst maar uitquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een speciaal spoilertopic voor de Nederlandstalige lezers mag ook hoor. Alleen krijg je dan hetzelfde dilemma natuurlijk... dat er mensen zijn die al verder zijn in het boek dan anderen en dus niet dat topic willen lezen.
Dit zat bij mij ook in de tas (volgens mij is die tas een speciale actie van Libris) en een gratis voorproefje van de Alchemist van Michael Scott.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef Muck het volgende:
- een bliksem-tatoeage voor op je voorhoofd
- een deur-hanger met een oog dat door het sleutelgat kijkt (ook een 3D-ding)
- een koelkastmagneet van een draak![]()
![]()
Echt balen zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef Steven184 het volgende:
En hier is het boek nog steeds niet binnen.
Yup, zeker dat beloofd was dat het echt gister binnen zou komen. Nu had ik het net zo goed kunnen gaan halen. Dalijk even bellen of mailtje sturen.quote:
Het staat nog niet eens op verstuurdquote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja, het hoeft natuurlijk niet per se door bol.com te komen he.
ik vind hem heel, héél erg tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 18 november 2007 14:05 schreef Etcetera het volgende:
de engelse versie greep me wel wat meer aan op de 1 of andere manier
heb je de Engelse versie ook gelezenquote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind hem heel, héél erg tegenvallen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Hier is ie ook nog steeds niet binnen terwijl ik em in maart heb besteld en Bol.com mij gister verzekerd heeft dat ie hoe dan ook op zaterdag bezorgd zou worden.quote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef Steven184 het volgende:
En hier is het boek nog steeds niet binnen.
ja en die vond ik geweldigquote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je de Engelse versie ook gelezen![]()
Wat is er dan zo bagger aan de vertaling? (Zonder spoilers please)..quote:Op zondag 18 november 2007 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja en die vond ik geweldig
daarom vind ik hem vreselijk tegenvallen denk ik
wát een baggervertaling zeg!
bij de vorige 6 boeken deed Wiebe Buddingh het prima, maar nu....
dat kan niet zonder spoilerenquote:Op zondag 18 november 2007 18:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bagger aan de vertaling? (Zonder spoilers please)..
dat dusquote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat vind je er zo verschillend aan? Een ander taalgebruik?
In dat geval: kl*te TNT!quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef DaFrenk het volgende:
Als hij volgens de bestelstatus wel al is verzonden kan Bol er niks aan doen, vanaf dat moment ligt het aan TNT. Daar kan natuurlijk ook het e.e.a. misgaan.
mjah ik had ook het idee: de engelse was spannender. misschien komt het idd door taalgebruik. maar toch heeft hij enkele geniale vondsten weer gedaan vind ik hoorquote:Op zondag 18 november 2007 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja en die vond ik geweldig
daarom vind ik hem vreselijk tegenvallen denk ik
wát een baggervertaling zeg!
bij de vorige 6 boeken deed Wiebe Buddingh het prima, maar nu....
koop 'm gewoon in de winkel en annuleer die bol orderquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Cyan het volgende:
En nog steeds geen boek!Bol.com mailde terug dat als ik em de 22e nog niet heb dat ik dan weer contact moet opnemen.
wat belachelijk zegquote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Cyan het volgende:
En nog steeds geen boek!Bol.com mailde terug dat als ik em de 22e nog niet heb dat ik dan weer contact moet opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:43 schreef zagevent het volgende:
Aan het einde van boek 4: De Vuurbeker, als Harry tegen Perkamentus zegt dat Voldemort hem aanraakt, kon Harry toch zweren dat hij een ogenblik een filts van triomf in Perkamentus' ogen zag, maar een ogenblik later wist hij dat hij het zich verbeeld had, want de ogen zagen er ouder uit dan ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo lam vertaald waren.Ja, die met de ballen in de bek.
Bedoel je dat je de grappen wilt weten? Ik zie namelijk geen echte spoilers zonder spoilertags hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef poon het volgende:
kan iemand die grappen voor mij in een spoiler zetten? Ik lees de nederlandse versie (nog) niet.
SPOILER: De grappen in het Nederlands:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:die tweede is idd wel slecht zeg. Despaswelteplus zou ik niet weten hoe ze dan te vertalen zouden moeten zijn.SPOILER: De grappen in het Nederlands:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik 6 van tevoren ook nog even gelezen had, moest wel veel nadenken over hoe het nou ook alweer zatquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens heb ik boek 6 alweer uit, het is dat ik deel 1 altijd nog niet gekocht heb, anders begon ik weer opnieuw. Moet makkelijk lukken tot 17 november![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |