En net nu ik een site vol met gifjes wil hosten.quote:Because of major update to the Control Panel’s database the Control Panel and the Sign Up process will be down 36 hours starting from 01 September 2007 at 1 p.m. GMT.
During the maintenance all clients’ sites will work properly and all other services (Webmail, FTP, etc.) will work as normal.
Thank you for the understanding regarding this matter.
Kind Regards,
Jazzy
Jups.quote:Op maandag 3 september 2007 15:44 schreef RAM_ het volgende:
ik heb de nieuwe FTD.. en kan niet meer post updaten.. meer mensen hier last van?
Ik kan ook niet connecten met die paginaquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
http://www.eindeloosonline.hi.nl/
Down?
Ik vrees erg veel mensenquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef Laura 2000 het volgende:
Al mijn emule servers zijn dood!![]()
Meer mensen last van?
Omg!quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:52 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik vrees erg veel mensen![]()
Het lijkt erop dat het dan toch begint af te lopen is afgelopen met m'n vertrouwde eMuleVolgens T.net heeft Brein
de stekker eruit getrokken....
Er zijn op het moment nog wat kleinere servers online, ik zal het daar nog wel even op volhouden, maar voor de rest denk ik toch zullen moeten gaan overstappen op torrents en alternatieve als rapidshare ofzo...quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:53 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Omg!![]()
Ik ben een fervent Emule-gebruiker!![]()
Is er wel een soortgelijk alternatief?
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:
hoera...![]()
hotmail en de apple site zijn weer down voor planetgebruikers... hier en bij vrienden van me tenminste
ik heb daar ook last vanquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:
hoera...![]()
hotmail en de apple site zijn weer down voor planetgebruikers... hier en bij vrienden van me tenminste
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef SaskiaR het volgende:
ik zit trouwens helemaal niet bij planet, maar bij hetnet... of is dat hetzelfde (allebei KPN)?
Er zijn mensen zoals ik, die alleen in staat zijn tot het klikken op de link in msn....quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen kan toch wel ff een andere dns server instellen of is de routing naar de klote?
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Er zijn mensen zoals ik, die alleen in staat zijn tot het klikken op de link in msn....
Precies! Nu heb ik al 4 mails, waarvan 2 belangrijkequote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yup hier ook geen hotmail. Gebeurde laatst ook al, drie weken terug geloof ik. Niet zo best
Godverdomme net een herinstallatie gedaan... na week geen internet.. Kan ik nog niet mail kijken!! GODVER!! Wil ik ff nieuwe msn downloaden.. werkt dat ook niet.. VERDOMME!quote:
Geen problemen hier. Misschien dat je server even wat problemen vertoonde, zoiets duurt meestal niet al te langquote:Op donderdag 20 september 2007 06:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eweka doet al een dag niet goed...
meer mensen last van??????????????
bij mn vriend doet eweka ook moeilijk. zal er wel mee te maken hebben...quote:Op donderdag 20 september 2007 06:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eweka doet al een dag niet goed...
meer mensen last van??????????????
quote:Als gevolg van een storing kunt u problemen ondervinden bij het opvragen van bepaalde websites. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Begintijd: 19 Sep 2007 20:00 Eindtijd: Onbekend
Klinkt eerder als een DNS probleem bij je provider want hier werkt het wel gewoon. Of probeer eens of je hier bij kan: http://login.live.com/login.srf?id=2quote:Op donderdag 20 september 2007 07:52 schreef diginoob het volgende:
Ik kan nu al sinds gistermiddag niet op hotmail. "Kan server niet vinden", niet in IE maar ook niet in Firefox.
Da's lekker als je weet dat je e-mailtjes hebt. Iemand een oplossing?
Denk idd ook planet.....quote:Op donderdag 20 september 2007 08:28 schreef Nuna het volgende:
Echt irritant inderdaad. Maar de vorige keer kon je nog wel je mailtjes zien, weliswaar met rare layout en het duurde een half uur, maar het kón wel.
ja hier werkt het ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 07:04 schreef Disorder het volgende:
Hotmail kaput.
hier doet hij het ook weerquote:Op donderdag 20 september 2007 09:32 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, hier begint ook weer iets te leven, tergend langzaam, maar toch
Probeer dit dan! Dan internet je via een andere dns en dan kun je wel naar je mail enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Alleen voor verstand hebbenden!!!!!!!!!!!!!!
Start
Configuratiescherm
Netwerkverbindingen
Rechtermuisknop opLan-verbinding en dan eigenschappen
Internetprotocol tcp/ip (dubbelklik)
De volgende dns-serveradressen gebruiken (bolletje klikken)
194.151.228.34 Er in zetten
Yup, correctquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
ik kan me vergissen, maar volgens mij liggen hotmail, ebay en apple.nl er weer uit voor knp/planet gebruikers...
jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
ik kan me vergissen, maar volgens mij liggen hotmail, ebay en apple.nl er weer uit voor knp/planet gebruikers...
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Alleen voor verstand hebbenden!!!!!!!!!!!!!!
Start
Configuratiescherm
Netwerkverbindingen
Rechtermuisknop opLan-verbinding en dan eigenschappen
Internetprotocol tcp/ip (dubbelklik)
De volgende dns-serveradressen gebruiken (bolletje klikken)
194.151.228.34 Er in zetten
Werkt hier prima...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:08 schreef hornage het volgende:
en partyflock ligt er volgens mij uit atm
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef hornage het volgende:
mmm, dan is het misschien tweakdsl die er moeilijk mee doet
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen want hier ook stuk met tweakdsl
Heeft iemand het IP van Partyflock?![]()
quote:laptop:/home/wyrihaximus # ping partyflock.nl
PING partyflock.nl (217.114.110.226) 56(84) bytes of data.
64 bytes from mail.partyflock.nl (217.114.110.226): icmp_seq=1 ttl=52 time=27.3 ms
--- partyflock.nl ping statistics ---
1 packets transmitted, 1 received, 0% packet loss, time 0ms
rtt min/avg/max/mdev = 27.369/27.369/27.369/0.000 ms
laptop:/home/wyrihaximus #
doet het weerquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
www.marktplaats.nl
Meer mensen die deze site niet kunnen bereiken?
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank
maar hij doet het weer en ik wilde alleen testen.
Doet het hier welquote:Op zondag 30 september 2007 13:13 schreef wouterwashere het volgende:
http://gathering.tweakers.net/ doet het hier niet. http://tweakers.net/ wel :S
Dat kan het denk ik niet zijn, heb dat ook een hele tijd gedaan, 3 gmail adressen werden elke minuut gecontroleerd, nu heb ik er nog maar 1 welke elke minuut word gecontroleerd maar ik ben nooit geblokt oid.quote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef men_in_red het volgende:
ok bedankt, ik kan worden geblokt omdat mn gmail manager vaak komt kijken of er nieuwe mail is op 3 adressen. Probeer het even op een andere pc.
Bij mij laadt hij maar er staat wel een berichtquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Yotube werkt niet bij mij?
500 Internal Server Error..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:46 schreef sentiao. het volgende:
Starsphere.net doet het niet (meer).
Weet iemand of dit nog terug komt?
FYI: een browser based strategie spel
geen diee wat ik er van moet makenquote:localhost ~ # ping Starsphere.net
PING Starsphere.net (202.80.146.46) 56(84) bytes of data.
From li-core-shape1.linkinnovations.com (202.80.144.2) icmp_seq=1 Time to live exceeded
From li-core-shape1.linkinnovations.com (202.80.144.2) icmp_seq=2 Time to live exceeded
From li-core-shape1.linkinnovations.com (202.80.144.2) icmp_seq=3 Time to live exceeded
From li-core-shape1.linkinnovations.com (202.80.144.2) icmp_seq=4 Time to live exceeded
--- Starsphere.net ping statistics ---
4 packets transmitted, 0 received, +4 errors, 100% packet loss, time 3003ms
localhost ~ #
Hier ook niet te bereiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:21 schreef Eltonno het volgende:
familyguynow.com down?
Hotmail > doet 'tquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:08 schreef Guppyfriend het volgende:
wil iemand met planet even testen of hotmail, ebay en de apple site er weer uitliggen?
heb je ook planet dan?quote:
Het loopt hier fantastisch!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:16 schreef Niek. het volgende:
www.mijndomein.nl doet het hier niet, net als mijn website welke bij hun wordt gehost.
edit: mijndomein doet het weer, mijn eigen site niet...
niet op het tiscali netwerk in ieder gevalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ligt er ergens iets plat?
lag dus gewoon aan geenstijl zelfquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:18 schreef thedude0 het volgende:
hier werkt geenstijl trouwens niet, een site die netzoals retecool gehost is bij netholding, die bij mij weer wel werkt...
Dat is toch altijd zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef Nuna het volgende:
Fok is trouwens ook tergend langzaam hier.
Werkt hier iig nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:07 schreef ondeugend het volgende:
www.telfort.nl ?
Opwaarderen zou nu ook niet mogelijk zijn.
A.quote:Internet Bankieren is tijdelijk niet beschikbaar wegens een storing. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
quote:
Dat bedoel je? Je bent iig niet de enigstequote:Niet beschikbaar / Not available
Deze website is tijdelijk niet beschikbaar, komt u op een later tijdstip terug.
This website is currently not available, please come back later.
hetzelfde probleemquote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef Estate het volgende:
Hotmail al de hele middag en avond, mail ophalen, site en Live Messenger nu ook geen reaktie.
Ook problemen hierquote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef LoveHenk het volgende:
is windhoos update down kan iemand checken aub?
Hmm?quote:Op maandag 12 november 2007 23:23 schreef Rutgerr het volgende:
Bedoel je die ene chikaDie was boem lauw gek
Kloptquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Niek. het volgende:
Youtube doet het hier niet "Http/1.1 Service Unavailable"
Hier werkt ie ook niet meer...quote:Op maandag 3 december 2007 18:29 schreef Flaccid het volgende:
volgensmij is eweka down?
Ik heb ook nog problemenquote:Op maandag 3 december 2007 18:29 schreef Flaccid het volgende:
volgensmij is eweka down?
Hij doet het hier, al is die website al een flinke tijd echt enorm slecht te bereiken, t lijkt wel fok.quote:
Nergens last van in IE en Firefox.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef pmdomela het volgende:
ummmm
Elke keer als ik een nieuwe mail wil schrijven in gmail springt het scherm met interface en al na een seconde of 10 op wit met een klein rood puntje rechtsboven.
iemand anders?
Excusesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef Godlike02 het volgende:
En berichten weg
torrent sites kunnen buiten fok worden besproken.
Layout is verneuktquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef nattermann het volgende:
Heb hier problemen met Hyves...
deferred_520290162]-quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef nattermann het volgende:
Hier ook kapotquote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
deferred_520290162]-
[deferred_526228770]
[deferred_138843135]
[deferred_76082416]
[deferred_52315173]
[deferred_678485790]
[deferred_569383537]
[deferred_837406232]
[deferred_103580097]
[deferred_18615062]
Ooooops...
Something went wrong. If you are to contact our support, please provide them with the following information
Server: web223
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef nattermann het volgende:
Idd, komt door de massala toestroom van mensen, ze breiden elke keer het serverpark uit, maar ze blijven maar groeien ..quote:Op woensdag 5 december 2007 17:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij doet het hier, al is die website al een flinke tijd echt enorm slecht te bereiken, t lijkt wel fok.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef Party_P het volgende:
tweakers.net in de problemen?
ter informatie en mochten ze weer offline vallen...quote:12-12-2007 De afgelopen dagen kregen we een aantal smsjes waarmee Nagios ons probeerde te vertellen dat er iets mis was met de webservers, de load sprong opeens omhoog naar 20 of nog hoger waardoor ze onbereikbaar werden. Gisteren kwamen we erachter dat er niets mis was met de webservers, zoals we eigenlijk al dachten, maar dat onze laatste, nieuwe, hippe, ganz geile fileserver er af en toe het bijltje bij neergooit.
Na enig zoekwerk kwamen we erachter dat we last hebben van deze bug. Om last van deze bug te hebben moet je aan een aantal randvoorwaarden voldoen, meer dan 4GB geheugen: check, 64bits kernel: check. Adaptec raid: check.
Oftewel: die raidcontroller loopt te bokken. En vandaag wat erger dan gisteren, want vandaag kapte 'ie er helemaal mee. Er staan in de bugreport wel een aantal semi oplossingen die we op dit moment achter de schermen aan het bespreken zijn om te zien welke oplossing ons probleem op zal lossen.
freewebs ?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:53 schreef Igen het volgende:
Tripod. Mijn website doet het prima, alleen kan ik op de beheer-pagina niet inloggen. En ik kan dus ook niet in het hulp-en-ondersteuning-forum.
Niet dat het verbazend is. Mijn gratis homepage daar heb ik al een jaar of 7, en Tripod is in al die tijd eigenlijk nog nooit echt betrouwbaar geweest. Maar ja, you get what you pay for hè?
doet het gewoonquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
albumprinter.nl? albumprinter.com?
Doen het hier gewoonquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
albumprinter.nl? albumprinter.com?
Hhhmmm raar, gisteren deed hij het hier ook al niet. Nu nog steeds niet. Weet iemand hoe dat zou kunnen?quote:
Op www idd. kan iemand het ip achterhalen? kan ik het daar eens op proberen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ping je op ip adres of albumprinter.nl ? misschien een dns probleem bij je provider ?
Andere dns server instellen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Hhhmmm raar, gisteren deed hij het hier ook al niet. Nu nog steeds niet. Weet iemand hoe dat zou kunnen?
Hij blijft zeggen: verbinden met www.albumprinter.nl en daarna krijg ik een time-out. Bij pingen naar albumprinter krijg ik ook een time-out.
Ping geeft time out maar dat zegt niks.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Op www idd. kan iemand het ip achterhalen? kan ik het daar eens op proberen.
Net andere dns (openDNS) ingesteld, zelfde resultaat. 't Is dat ik ¤15 tegoed heb op albumprinter, anders was ik wel naar een andere gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ping geeft time out maar dat zegt niks.
ook op IP adres doet hij niet reageren dus daar hangt niks achter.
Het kale ipadres is geen pagina dus ik zou ff een andere dns proberen
Het enige wat ik weer is dat je in het foute topic zoektquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Silverado het volgende:
Mijn WinAmp speelt sinds vandaag mijn muziek niet meer af (Lees: geeft geen geluid meer). Mediaplayer etc. geeft wel geluid, maar WinAmp niet. Nu heb ik het al 3x opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes... Wie-O-Wie weet de oplossing?
Z'n winamp is downquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het enige wat ik weer is dat je in het foute topic zoekt
check ff je directsound setting in het output menu in het Options menuquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:45 schreef Silverado het volgende:
Mijn WinAmp speelt sinds vandaag mijn muziek niet meer af (Lees: geeft geen geluid meer). Mediaplayer etc. geeft wel geluid, maar WinAmp niet. Nu heb ik het al 3x opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes... Wie-O-Wie weet de oplossing?
ik wel www.knmi.nlquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:01 schreef Deetch het volgende:
ik kan niet op knmi.nl komen
quote:
En dus pussytorrents ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef zquing het volgende:
torrentleech is down
Zal wel iets te goed beveiligd zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 19:50 schreef thedude0 het volgende:
gelukkig hebben ze http://tinypic.com met rust gelaten
Dingen als GoogleNews, GoogleImages, GoogleMail en GoogleMaps? Die doen het prima hierquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef ThE_ED het volgende:
alle google-related websites liggen er bij mij uit...
TL ?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
TL is (weer) down. Zo te zien mysql die 'bokt'.
ik denk veel op aanmelden rammen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef murderH het volgende:
wat was uw methode
check. m'n gesprekspartner is nog offline ... maar die zit in Wales. Misschien dat internet daar wat achterlooptquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
ik denk veel op aanmelden rammen.
Ik ook online. Alles lijkt weer goed te zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef knnth het volgende:
[..]
check. m'n gesprekspartner is nog offline ... maar die zit in Wales. Misschien dat internet daar wat achterloopt
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef zakjapannertje het volgende:
tweakers.net en daarmee ook het IRC-leven van FOK ;'(
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Alsof .t.net hier iets aan kan doen
indeed. daarom is de reactie behoorlijk ongepast, zeker gedaan op een site als fok.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
InderdaadDaarbij, als een site 'n goede uptime heeft en rete snel is dan is 't T.net wel.
Vooral itt FOK!
Hmm inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef TommyGun het volgende:
RS
Lijkt er gewoon op dat de nameservers dan in onderhoud zijn, aangezien 't hele domein niet meer te vinden is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef Gibeon het volgende:
Voor zover ik weet 2x een half uur, was gepland. Maar toch
http://tinyurl.com/preview.php?num=2tcnblquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:37 schreef Flaccid het volgende:
http://tinyurl.com/2tcnbl
doet het niet. bij wie wel?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:46 schreef thedude0 het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/preview.php?num=2tcnbl
grapjas
http://www.rapidshare.de/ doet gewoon?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:37 schreef Nicole22 het volgende:
Rapidshare is down![]()
http://i6.tinypic.com/6z944ut.gif
.de is de oude serverquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef wobbel het volgende:
[..]
http://www.rapidshare.de/ doet gewoon?
Hier in eindhoven heb ik wel bereik!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb een mobiele-telefoonabonnement bij Tele2 en heb sinds vanmiddag geen bereik meer. Niet in Hoofddorp en ook niet in Utrecht. Meer mensen die hier last van hebben??
Die doet het gewoon hier hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 14:06 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik was een tijdje geleden lid geworden van http://themodelhangar.com
Ligt die site er in eens uit (al ruim 2 weken)Dit is (was) een site voor verzamelaars van militaire schaalmodellen.
Nu doet hij hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die doet het gewoon hier hoor!
Wel een beetje traag, en hij linkte door naar http://themodelhangar.com/forum/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |