abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 04:05:18 #1
137949 Disana
pi_52884374
Het is streamlock na streamlock op de late avond en tot ver in de nacht. Momenteel hebben we een lock die al zo'n twee uur duurt.

Het laatste dat te zien was: Paardenstallen. Huub en Lieke, Dennis en Jaap. Dennis provoceerde Lieke en Lieke ging er tegenin. Eerder had Huub nog gezegd dat Dennis niets durfde zonder een ander erbij.

Het laatste beeld is van Amanda en Nadia die, volgens een COSser na een telefoontje, richting paardenstal rennen.

En tijdens de streamlock is er nog even beeld zonder geluid, maar zonder miljonairs in beeld. Dan zien COSsers Jaap, Dennis en Brian langs het zwembad lopen.

Het zwembad zelf zwijgt in alle talen.

Ondertussen waren in de vorige COS de speculaties omtrent een eventuele dood van Huub, alsmede een ambulance, helicopters, vergiftiging, ontvoering, moord en doodslag, drogering door achter, ufo's, en brandnetels niet van de lucht.

[ Bericht 57% gewijzigd door Disana op 02-09-2007 04:17:31 ]
pi_52884380
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:01 schreef riri het volgende:

[..]

is dat een grapje of is dat echt zo geweest?
dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.

je weet wel zoals die kinderen van een jaar of 11 de laatste tijd erg vaak in dld doen
  zondag 2 september 2007 @ 04:07:45 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884385
Ondertussen zit ik de kwatrijnen van Nostradamus door te spitten maar kan niet echt iets ontdekken dat er vanavond wat ergs stond te gebeurenn DGK.... Dus het zal allemaal wel een beetje meevallen.
  zondag 2 september 2007 @ 04:08:13 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884389
Lekker snel Disana...
Ik ga de koningin bellen.
pi_52884391
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:06 schreef gomi het volgende:

[..]

dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.

je weet wel zoals die kinderen van een jaar of 11 de laatste tijd erg vaak in dld doen
Daarom zijn ook zovelen fan van Huub, hij is een voorbeeld.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 2 september 2007 @ 04:12:00 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884406
Vanmorgen vloog Huub nog?
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en struikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
Raar gewoon
Ik blijf erbij hij leek wel gedrogeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 02-09-2007 05:23:36 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 04:14:52 #9
137949 Disana
pi_52884424
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef akveor het volgende:

Vanmorgen vloog Huub nog?
Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.
pi_52884429
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef neehe het volgende:
Verdorie ik wil eigenlijk naar bed, maar ben te nieuwschierig, ik wil weten wat er aan de hand is,
Ik ga de koningin bellen.
zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.
pi_52884431
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
dat dacht een aantal mensen op die bewuste middag ook. na een bezoek aan t ziekenhuis bleek hij gewoon heeeeeel erg weinig bloed in zijn alcohol te hebben
pi_52884432
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
Toen van dat drogeren door Brian was puur verzonnen door Huub zelf.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 2 september 2007 @ 04:18:54 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884440
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.

Huub onofficieel dood begrijp ik.... Nadere berichten volgen
pi_52884448
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:

[..]

Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.

Ik denk dat elke Huubfan hem een permanent alcohol verbod wil geven.
En dat drogeren is door de fora verzonnen, aan moeders verteld, en die vertelde het aan Huub, waarop Huub zei "niet waar!" en de FEBO hem een bloedtest liet afnemen.
pi_52884449
quote:

[..]

Jij mag blijven!
pi_52884454
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:15 schreef avonne het volgende:

[..]

zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.
Ik kiek wel uut, daar kan je blind van worden.
pi_52884458
quote:

[..]

Was verzonnen door de streamers.En toen was Huub zijn familie bezorgd.
  zondag 2 september 2007 @ 04:23:40 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884467
quote:

[..]

Ik haat Huub wanneer ie gedronken heeft en zich weer eens niet kan beheersen....
Maar wat moet je anders.... Uit ellende stem ik al voor Lieke.
pi_52884474
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:

[..]

kwaliteitspost
pi_52884478
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:

[..]

huub's goeie eigenschappen wegen zwaarder dan zijn minder goede eigenschappen.
daarom heeft ie zoveel fans
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52884481
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:19 schreef avonne het volgende:

[..]

je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.

Ik denk dat elke Huubfan hem een permanent alcohol verbod wil geven.
En dat drogeren is door de fora verzonnen, aan moeders verteld, en die vertelde het aan Huub, waarop Huub zei "niet waar!" en de FEBO hem een bloedtest liet afnemen.
Feiten zijn zijn drankmisbruik, sommigen beweren hier drogeren vanavond, dat vind ik niet op waarheid berusten omdat dat neit bewezen is.

Huubfans snap ik dan niet als ze fan kunnen zijn/blijven van Huub dat als ie drinkt ook goed doordrinkt en ons zoals nu ook weer ons kut streamlocks bezorgd.
pi_52884486

Er zijn ook mensen die daar last van hebben terwijl ze nuchter zijn. ( hik )
  zondag 2 september 2007 @ 04:28:04 #25
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52884490
Nou jongens, ik ga naar bed anders mis ik morgenochtend
de SuperTerror van SuperDennis !!!

Trustuh allemaal....
pi_52884496
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik haat Huub wanneer ie gedronken heeft en zich weer eens niet kan beheersen....
Maar wat moet je anders.... Uit ellende stem ik al voor Lieke.
Het is zeker ellende, maar ik ga dan toch voor Jaap als 1e en Brian als 2e.
pi_52884499
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:26 schreef noucky het volgende:

[..]

Feiten zijn zijn drankmisbruik, sommigen beweren hier drogeren vanavond, dat vind ik niet op waarheid berusten omdat dat neit bewezen is.

Huubfans snap ik dan niet als ze fan kunnen zijn/blijven van Huub dat als ie drinkt ook goed doordrinkt en ons zoals nu ook weer ons kut streamlocks bezorgd.
Nathanael is geliquideerd en je bazelt maar door over Huub's drankmisbruik in relasie tot z'n fans
pi_52884505
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:28 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens, ik ga naar bed anders mis ik morgenochtend
de SuperTerror van SuperDennis !!!

Trustuh allemaal....
Ja, truste, en kijk uit dat je niet de trap op valt ( Hik-Hik )
pi_52884510
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:29 schreef noucky het volgende:

[..]

Het is zeker ellende, maar ik ga dan toch voor Jaap als 1e en Brian als 2e.
Jaap op1.En dan Huub haten voor de streamlocks.Jaap heeft er al zo veel veroorzaakt.
pi_52884515
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:26 schreef noucky het volgende:

[..]

weet jij dan waarom er nu een streamlock is?
Door Huub?.
pi_52884516
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:26 schreef miesy het volgende:

[..]

huub's goeie eigenschappen wegen zwaarder dan zijn minder goede eigenschappen.
daarom heeft ie zoveel fans
Mijn quote was dat slecht voorbeeld goed doet volgen. Ik wil dan niet trots zijn fan te zijn van zo'n iemand.
pi_52884535
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:33 schreef noucky het volgende:

[..]

Mijn quote was dat slecht voorbeeld goed doet volgen. Ik wil dan niet trots zijn fan te zijn van zo'n iemand.
Ben liever fan van iemand die jong is en nu iets teveel drinkt ,dan van iemand die zijn eigen overleden broer gebruikt en leugens daarover verzint.
pi_52884539
Toch klopt er iets niet, dit is niet normaal.
Of zijn ze vergeten om de streams weer aan te zetten ?
Er is iemand achter het buro doodgevallen ,met zijn hoofd op de rode knop.
Dat moet het zijn !!!
pi_52884541
Lees de COS, de streamlocks kwamen door Huub wegens drankmisbruik ( drogeren flauwekul ).
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 04:41:06 #35
137949 Disana
pi_52884554
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:38 schreef noucky het volgende:

Lees de COS, de streamlocks kwamen door Huub wegens drankmisbruik ( drogeren flauwekul ).
Je begint vervelend te worden met al dat verdraaien van de feiten. Geen zin meer om te lezen
pi_52884555
Inmiddels heb ik een tweede bericht gekregen dat Dennix gewond is geraakt. Het gebeurde bij de paardenstal en het zou een beet door een paard betreffen.
Keep the Sunny Side Up
pi_52884562
Ik denk dat het een rustige zondag wordt in de kooi.
pi_52884564
quote:
hm? Heb je nou echt Brian en de brandnetels niet gelezen?
pi_52884571
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:33 schreef noucky het volgende:

[..]

hoeft toch ook niet.
ieder zijn eigen ding. da's juist zo leuk aan meningen, dat ze verschillen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52884572
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Inmiddels heb ik een tweede bericht gekregen dat Dennix gewond is geraakt. Het gebeurde bij de paardenstal en het zou een beet door een paard betreffen.
Dan moet hij naar huis of niet?
pi_52884573
quote:
Ja en verder kwamen de hele week de streamlocks door Jaap.Hoor je ons ook niet constant Jaap de grond in boren.De regie zorgt voor de streamlocks ,dus die zijn de boosdoenders.
  zondag 2 september 2007 @ 04:44:00 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884579
quote:
ik stoor me al weken aan dat gehinnik van Nadia.
Maar Dennis liep daarna nog gewoon bij het zwembad.Was nog een cap van of was die niet echt.
pi_52884591
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:37 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben liever fan van iemand die jong is en nu iets teveel drinkt ,dan van iemand die zijn eigen overleden broer gebruikt en leugens daarover verzint.
Jaap heeft gelukkig geen agressie in zich en drinkt niet, daarbij vele hele goede karaktrekken in zich heeft.
Over alle nare karaktertrekken van Huub zullen we het maar niet hebben.

Fan zijnde houdt voor mij in iemand idolaat te vinden. Dat vind ik alleen mijn eigen partner, ik verafgood verder niemand.
Ik heb wel voorkeuren, maar dat is wat anders als fan zijn.
pi_52884596
quote:
Wat was het eerste bericht??
pi_52884597
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar Dennis liep daarna nog gewoon bij het zwembad.Was nog een cap van of was die niet echt.
Nee, die was van twee jaar geleden.
pi_52884598
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Het lijkt me niet verstandig om in te gaan op speculaties .,......
Keep the Sunny Side Up
pi_52884606
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:44 schreef akveor het volgende:

[..]

pi_52884610
De streamlocks duren voort en we lezers niet van verder nieuws kunnen voorzien.
pi_52884615
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:45 schreef noucky het volgende:

[..]

Jaap heeft gelukkig geen agressie in zich en drinkt niet, daarbij vele hele goede karaktrekken in zich heeft.
Over alle nare karaktertrekken van Huub zullen we het maar niet hebben.

Fan zijnde houdt voor mij in iemand idolaat te vinden. Dat vind ik alleen mijn eigen partner, ik verafgood verder niemand.
Oke dan is mijn voorkeur Huub.Is fan een te groot woord.Zie dan toch liever wat agressie dan Jaap met zijn verzonnen verhaal over zijn vermoorde broer.Dat vind ik echt niet kunnen.
pi_52884619
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:46 schreef KimiK het volgende:

[..]

Gewoon ff teruglezen ..... Je kunt het !
Keep the Sunny Side Up
pi_52884622
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:45 schreef noucky het volgende:

[..]
echt waar??

ik vind het gewoon een leuke en interesante gozer....ben ik waarschijnlik dus geen echte fan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52884624
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:46 schreef KimiK het volgende:

[..]

Hetzelfde
pi_52884629
Het wordt hier wel droge humor, houd ik wel van
pi_52884633
Of we worden voor de gek gehouden, of er is iets ergs gebeurt.
Verdomme ik wil weten wat er aan de voet is !!
pi_52884638
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:52 schreef neehe het volgende:
Of we worden voor de gek gehouden, of er is iets ergs gebeurt.
Verdomme ik wil weten wat er aan de voet is !!
We worden gewoon voor de gek gehouden.De streams zijn toch al betaald.
pi_52884648
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Het wordt hier wel droge humor, houd ik wel van
humor? waar
pi_52884650
Morgen horen we toch wel iets van de bewoners door misuitspraken.
pi_52884651
By the way, kun je een gek ook voor de gek houden ?
pi_52884653
Bed Huub en LIeke leeg.....
pi_52884656
Godver dat ziet er niet goed uit.
  zondag 2 september 2007 @ 04:58:40 #62
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884661
De vogeltjes zijn terug...

Op zondag 2 september 2007 04:56 schreef neehe het volgende:
By the way, kun je een gek ook voor de gek houden ?
Een gek denkt dat de ander gek is en andersom. Gek eigenlijk dat men zo gek denkt.
pi_52884664
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:57 schreef KimiK het volgende:
Bed Huub en LIeke leeg.....
Ja en Brian doet een puzzel.Ligt er dus ook nu pas in.
pi_52884667
Overzicht op de slaapkamer :
- Brian bezig met een Sudoko (level 1 ?), Amanda slaapt
- Bed Huub en Lieke is leeg
- Bed Dennix en Nadia lijkt gevuld en in rust
Keep the Sunny Side Up
pi_52884668
Of ligt Jaap in Natasia d'r bed, wat kan betekenen dat H&L in de MB liggen?
pi_52884670
Bed van Huub en Lieke leeg.
  zondag 2 september 2007 @ 05:00:09 #68
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884671

pi_52884675
Ik vrees het ergste.
Ik denk niet dat ze naar de race gaan, anders sliep Brian wel.
pi_52884676
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
Kan je met een gerust hart gaan slapen
  zondag 2 september 2007 @ 05:02:18 #72
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884677
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
You wish?
  zondag 2 september 2007 @ 05:03:11 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884680
Vreemd Brian ligt nog te lezen het is 5.00u geweest....
Op zondag 2 september 2007 04:59 schreef KimiK het volgende:
Of ligt Jaap in Natasia d'r bed, wat kan betekenen dat H&L in de MB liggen?
Laten we het hopen, als Huub en Lieke eruit zijn dan kijk ik niet meer.
pi_52884683
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:02 schreef noucky het volgende:
Of Lieke ligt in het bed van Natasia, die ligt iets hoger qua dekbed.
Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....
  zondag 2 september 2007 @ 05:04:19 #77
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884686
Iedereen na 0.30u nog gezien ... behalve Lieke en Huub dus.
Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef KimiK het volgende:

[..]

Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....
Jaap lag op de plek van Natasia. Ligt Lieke daar ?
Jaap is niet weg, die zagen we een tijd geleden nog langs het zwembad komen.
  zondag 2 september 2007 @ 05:09:24 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884708
Er is nog iets van beweging in het bed van Nadia en nix....
  zondag 2 september 2007 @ 05:11:37 #81
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_52884713
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_52884714
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
pi_52884722
Wat heeft Brian voor plek op zijn kin ?
pi_52884725
Wat mij nu opvalt is dat anders de streams staan op neukende bewoners en nu niet.
Mideelpunt beeld is een leeg bed van Huub en Lieke. Betekent het exit Huub ?
pi_52884727
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
Waarom moeten ze daar liggen.En de kussens staan daar nog rechtop.
pi_52884734
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij ligt daar niemand en lijkt het zo door de kussens en het dekbed dat erop ligt.
pi_52884735
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat anders de streams staan op neukende bewoners en nu niet.
Mideelpunt beeld is een leeg bed van Huub en Lieke. Betekent het exit Huub ?
pi_52884736
stemmen op stream 2?
  zondag 2 september 2007 @ 05:16:22 #89
170337 Shayndel
pi_52884741
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
Dat zal zoziezo gebeuren. Huub en Lieke brengen de meeste inkomsten (sms & streamgeld) en kijkschijvers. Zal Huub eruit gaan dan stort de heleboel in en kan de rest ook na huis. Er zal dus altijd iemand winnen.
pi_52884743
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
Hoor alleen de vogels die jij zo miste
pi_52884747
quote:
stemmen op stream 2?
Hoor ook wat.Maar weet niet precies wat.
  zondag 2 september 2007 @ 05:17:54 #92
170337 Shayndel
pi_52884749
We hebben geluk we mogen nada en nix zien.
pi_52884753
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

Hoor alleen de vogels die jij zo miste
ja, gelukkig

ik hoor wel wat, maar dat kunnen net zo goed fans aan de poort zijn.

Zou Nadia nu de 1,2,3 - test doen?
  zondag 2 september 2007 @ 05:18:36 #94
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884755
quote:
stemmen op stream 2?
Ik hoor niets...fluitende vogels...
Draai dan ook de camera naar het bed van Natasia, dan weten we meer wie er in ligt.
pi_52884759
Nou knoppenlul laat even Huub en Lieke zien, daar zitten we op te wachten.
pi_52884761
tja, we moeten maar afwachten of de ochtend ploeg meldt dat Brian en Huub naar Assen gaan.
Verder is het wachten tot 15.00 uur tot ze opstaan.

Toedeloe!
  zondag 2 september 2007 @ 05:20:25 #98
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884762
  zondag 2 september 2007 @ 05:20:56 #99
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884763
Misschien had Huub ook nog een hotelbon?
pi_52884770
serieus, ik hoor zingen en muziek
Misschien vanuit de productieruimte
pi_52884774
Ligt er dan niks in het bed van Natasia ?
pi_52884775
Als Huub er nog is, dan hoop ik dat hij de drank vanaf nu laat staan.
pi_52884777
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef akveor het volgende:
Vreemd Brian ligt nog te lezen het is 5.00u geweest....
Dat gaat morgen niet door denk ik
pi_52884779
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:21 schreef avonne het volgende:
Ik ook dus, en geluiden van glazen of bekers??
pi_52884784
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:23 schreef KimiK het volgende:

[..]

Ik ook dus, en geluiden van glazen of bekers??
Misschien feestje binnen.Jaap is ook nog wakker.Zijn kamer is nog verlicht.
pi_52884785
Huub en Lieke moeten zich op 1 target concentreren en die de hele dag door bijven bashen
Ik zou zeggen concentreer jullie op Dennix.
  zondag 2 september 2007 @ 05:27:42 #108
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884789
Ik vind het wel grof hoor... Huub net overleden en die lui liggen gewoon te wippen... of poging tot.
Op zondag 2 september 2007 05:21 schreef avonne het volgende:
Ik beluister eindelijk weer eens mijn muziek op de PC
pi_52884798
Huub en Lieke zijn vast nu ook in dat hotel.Mocht Brian ook dus Huub was nu aan de beurt.
pi_52884801
Nou Naat, steek je vuist in ze'n reet, je kan het !!
pi_52884805
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:27 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke moeten zich op 1 target concentreren en die de hele dag door bijven bashen
Ik zou zeggen concentreer jullie op Dennix.
Dennis zei wel: "Ik zie angst in je ogen," hij scheit zelf 7 kleuren.
Huub kan alleen vlammen met drank op, Lieke was fake en nu opgebrand.
  zondag 2 september 2007 @ 05:32:04 #113
170337 Shayndel
pi_52884807
Ik heb het plaatje ff vergroot. Ik weet niet wat ik precies zie,maar kunnen mensen zijn??

pi_52884808
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:31 schreef noucky het volgende:

[..]

Dream on.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 05:32:51 #115
137949 Disana
pi_52884810
Avonne, je hebt gelijk met die stemmen en geluiden. Ik denk dat het de bewaking is.

Welterusten allemaal.
pi_52884814
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:32 schreef Shayndel het volgende:
Ik heb het plaatje ff vergroot. Ik weet niet wat ik precies zie,maar kunnen mensen zijn??

[afbeelding]
Lijkt wel zo, maar als ik goed kijk zie ik drie kussens.
  zondag 2 september 2007 @ 05:34:33 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884815
quote:

[..]

Dan vind ik hem op z'n zwakst..... febo biedt dan vaak uitkomst...

[..]

Heb je niet iets te veel geblowd?
pi_52884822
Ik ga slapen, verder niks nieuws meer. Morgen zijn zeker alle bewoners weer te zien.
pi_52884832
Hoor een auto
pi_52884850
ik hoor een feestje, soms een stem en wat glaswerk
pi_52884853
Na een 2e poging tot euhm..... tja wat Nix en Nada dus altijd doen, zijn Huub en Lieke eindelijk terug.
pi_52884855
Hoorde jij wat Lieke allemaal zei Tipsch?
  zondag 2 september 2007 @ 05:59:38 #124
170337 Shayndel
pi_52884857
Ok nu zijn huub en lieke er en ze verstoren het "feestje"van nada en nix. nix keek al ergerlijk bij.
pi_52884861
quote:
Op zondag 2 september 2007 05:59 schreef KimiK het volgende:
Hoorde jij wat Lieke allemaal zei Tipsch?
neen
pi_52884863
Onderstaande van villa vandaag...die vonden dat gedrag in de chill van Brian vanavond dus ook al raar

23:08 - Hmmm...

Zo doet 'ie anders nooit!
  zondag 2 september 2007 @ 06:07:32 #127
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884864
pi_52884866
ik zie lieke in de slaapkamer
pi_52884867
Volgens mij is Lieke boos
  zondag 2 september 2007 @ 06:10:39 #131
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884871
Iedereen lijkt weer aan wezig.... Ben benieuwd of ze een beetje fit zijn om 09.00.u
pi_52884886
ik hoor Huub en Lieke praten..kan ze niet verstaan..maar toch
pi_52884888
trusten
pi_52884890
Huub naar het toilet
pi_52884892
Hmm... vreemd, zie ineens het licht uitgaan bij Jaap, die is dan ook al die tijd wakker geweest?
En om ong. 5.41 hoorde ik een auto aankomen en om 5.58 ofzo kwamen Huub en Lieke binnen, misschien toch naar het ziekenhuis geweest?
  zondag 2 september 2007 @ 06:44:31 #137
170337 Shayndel
pi_52884911
Nou ja, Huub en Lieke zijn gewoon weer thuis en liggen in hun bedje. Waarschijnlijk even weg geweest of een klein feestje achter waarbij de anderen niet uitgenodig waren. nada en terror nix liggen na veel wiezelewozelen te slapen. Het wordt licht buiten en de vogeltjes fluiten al een tijdje.
pi_52885039
Huub en Brian gingen toch om 9.00 uur weg om te racen ofzo?

Ze liggen allebei nog in bed...Huub ging net naar de wc maar kroop weer naast Lieke..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_52885075
Na het lezen van de cossen begrijp ik dat het racen waarschijnlijk niet door gaat maar niemand weet waarom door een streamlock van 4 uur..!!!!!!

--Einstein
pi_52885090
quote:
Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef Katewalker het volgende:
Na het lezen van de cossen begrijp ik dat het racen waarschijnlijk niet door gaat maar niemand weet waarom door een streamlock van 4 uur..!!!!!!

rare ontwikkelingen idd. moggu
pi_52885096
Helikopter nu voor de tweede keer laag over......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 2 september 2007 @ 09:05:18 #142
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52885113
Het is in Eemnes een stuk donkerder dan hier, moet ik zeggen. Tijdzone verschil, gok ik zo.
Prrrrr
pi_52885117
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:00 schreef Nostalgist het volgende:
Helikopter nu voor de tweede keer laag over......
Hopelijk vinden ze die kikker. Zelfs Brian gun ik het niet om van z'n testikels beroofd te worden
  zondag 2 september 2007 @ 09:11:27 #144
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_52885149
goedemorgen alemaal!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 09:13:45 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_52885158
Goedemorgen, ik ga even inlezen ik begrijp dat het uitje niet doorgaat
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 2 september 2007 @ 09:19:34 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52885191
Goeiemorgen!
Operation Deserted Villa is in gang gezet vannacht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52885198
Ik las dat ze om 09.00 zouden moeten vertrekken? Mocht dat kloppen dan ziet het er inderdaad naar uit dat het uitje niet doorgaat.
pi_52885236
Huub ligt aan de andere kant naast Lieke

[ Bericht 29% gewijzigd door TiNo_Flo op 02-09-2007 09:53:09 ]
pi_52885276
Wordt er een varken geslacht bij stream 2? Er krijst iets.
pi_52885290
'k Krijg sterk de indruk dat Huub gisteren een behoorlijke aanvaring heeft gehad met 'achter'. Hij kon er met Lieke niet over praten en wilde naar bed gaan. Toen werd hij weer naar achter geroepen en kwam nóg opstandiger weer terug. Uit de cossen begreep ik ook dat hij zich 'vreemd' gedroeg.. liet ook allerlei info over achter los wat hij normaal niet doet.
Misschien is Huub wel (even) helemaal klaar de puppeteers.
  zondag 2 september 2007 @ 09:37:06 #151
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52885309
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef StephanL het volgende:
Wordt er een varken geslacht bij stream 2? Er krijst iets.
Dat is Dennis die je hoort met drie vingers in zijn a..s
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zondag 2 september 2007 @ 09:38:07 #152
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52885318
By the way: Een stralend goede morgen
  zondag 2 september 2007 @ 09:43:00 #153
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52885351
Uit de reacties op de COS begrijp ik dat er zich vannacht duistere zaken hebben afgespeeld in DGK. En van Erica begreep ik dat zij de komst van NL volkomen onverklaarbaar vond omdat zij het een van de meest onbetrouwbare en onplezierige spelers vond.
pi_52885386
Goedemorgen.
pi_52885402
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke ligt er wel, Huub is spoorloos
[afbeelding]
Huub ligt aan de andere kant naast Lieke...ik zag vanmorgen dat Huub naar de wc ging en weer naar bed liep..
--Einstein
  zondag 2 september 2007 @ 09:51:59 #156
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52885429
Nou in ieder geval is het duidelijk dat het racen in Assen niet doorgaat vandaag. En de welhaast beroemde terror van de vijf is ook weer uitgebleven vermoed ik
pi_52885450
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:49 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub ligt aan de andere kant naast Lieke...ik zag vanmorgen dat Huub naar de wc ging en weer naar bed liep..
Ok, ik heb de tekst maar even aangepast
pi_52885461
Morgen allen.
Het bashen van "met zn allen tegen Lieke", kan dus ook geen doorgang vinden en dat is mooi.
Ze zullen minstens tot 15.00 uur in bed liggen dan nog 2 uur er overdoen om eruit te komen dan nog douchen etc. Tegen die tijd ben ik al weer terug van mijn bezoek en mis dus niets.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:31:08 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_52885804
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
iets klopt er niet, maar wat????

[ Bericht 20% gewijzigd door beequeen op 02-09-2007 10:36:12 ]
― Mark Twain
pi_52885859
gister had iemand het over stijn, wie nou wie was ofzo, maar is dit niet stijn zijn hyves? KLIK
  zondag 2 september 2007 @ 10:39:59 #161
170337 Shayndel
pi_52885881
10:40

Huub en brain zijn thuis gebleven, maar is nog niet precies bekend waarom. Wel is er
een klein ideeetje waarom. Voor de rest lijk het grauw weer boven de villa en het lijkt of je de wind hoor blazen. Verder ligt iedereen nog te pitten. (alleen Lieke was even tussendoor na het toilet geweest)
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:44:16 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_52885921
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:36 schreef grazygirl het volgende:
gister had iemand het over stijn, wie nou wie was ofzo, maar is dit niet stijn zijn hyves? KLIK
Ik heb geen idee
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 10:45:40 #163
170337 Shayndel
pi_52885933
Volgens mij zag ik het crackvrouwtje of gebruikt ze nu heroine?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:46:12 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_52885939
Ik ben benieuwd hoe Villa Vandaag het nieuws gaat brengen over het niet doorgaan van het tripje.
Ze zullen wel weer in alle talen zwijgen, er staat nog niks bij zondag.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 10:49:14 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52885967
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:45 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij zag ik het crackvrouwtje of gebruikt ze nu heroine?
Wie?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:52:12 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_52886000
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Ik gok op Sharon
― Mark Twain
pi_52886016
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de febo
pi_52886054
Ik weet nu zeker dat ik straks geen streams meer koop, het nalezen is sowieso leuker dan de streams kijken. Ik heb ze nu ook al vaak uitstaan, maar nu zoveel streamlocks dat er weinig realiity meer aan is. En dat er duidelijke sturing is vanuit de redactie is zo overduidelijk, afkicken wordt steeds makkelijker.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52886058
10:32 - Prettig verstoord

Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
  zondag 2 september 2007 @ 10:58:20 #170
170337 Shayndel
pi_52886072

Donkere lucht met windstoten (als het niet het geluid van mic is met een hijgende nada)
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:59:37 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_52886095
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef Visual het volgende:

[..]

de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de febo
De streamlock kwam volgens mij door Dennix en Jaap die Lieke uitlokten, maar dat bedoel ik dus niet.
Ik bedoel het voorafgaande, lees even goed mijn post.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:01:16 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52886121
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:

Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
Daar word je een stuk wijzer van. Nathanael zat in de draaitafel, begrijp ik?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:01:29 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_52886127
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:

talpa
Dat bedoel ik dus, stelletje randdebielen. Een compleet verdraaide weergave van het hele gebeuren.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:04 #174
170337 Shayndel
pi_52886153

Het is al lichter buiten. De donkere wolken zijn minder
pi_52886200
Goedemorgen, het kan zijn dat Huub heeft gehoord wanneer DGK stopt, en op wat voor manier.
Dat het BB wordt.
Als het einde niets met de pp te maken heeft, en de kijkers niet beslissen wie de winnaar wordt, dan kan ik me voorstellen dat Huub daar niet zo blij mee is.
Als er vandaag een brief komt, dan ziet het er niet goed uit voor Huub.
Of Huub stapt uit zichzelf op.
Het powerbootracen ging niet door en nu ook de race op Assen niet.
  zondag 2 september 2007 @ 11:12:34 #176
170337 Shayndel
pi_52886293

Huub en Lieke tegen elkaar aan. Geen erger ruzie denk ik.
pi_52886294
Mogguh Ik heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:22:42 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_52886407
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:06 schreef neehe het volgende:
Goedemorgen, het kan zijn dat Huub heeft gehoord wanneer DGK stopt, en op wat voor manier.
Dat het BB wordt.
Als het einde niets met de pp te maken heeft, en de kijkers niet beslissen wie de winnaar wordt, dan kan ik me voorstellen dat Huub daar niet zo blij mee is.
.
Ik kan je niet zo goed volgen. Het stemmen voor de PoPo en het stemmen in BBstijl lijkt me niet veel te verschillen.
In de PoPo steekt Huub met kop en schouders boven de rest uit, dus zou hij zich helemaal geen zorgen hoeven maken, mits het eerlijk gaat natuurlijk.
― Mark Twain
pi_52886411
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
Mogguh Ik heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:25:12 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_52886449
Begrijpt iemand het nog?

11:05 - Brian en Huub, vrienden of vijanden?

Hoewel alle Miljonairs zich op dit moment nog in dromenland bevinden, staat er vandaag een uitstapje op het programma. Brian en Huub gaan gezellig met zijn tweeën naar Champcar GP in Assen. De twee tegenpolen kunnen het de laatste tijd best met elkaar vinden. Vooral als het gaat om Jaap of Dennis een oor aan te naaien, daar kunnen ze dan ook uren over keuvelen. Zal het vandaag op hun verzetje ook zo plezierig worden?

Bron: RTL.
― Mark Twain
pi_52886474

pi_52886488

Hoewel alle Miljonairs zich op dit moment nog in dromenland bevinden, staat er vandaag een uitstapje op het programma. Brian en Huub gaan gezellig met zijn tweeën naar Champcar GP in Assen. De twee tegenpolen kunnen het de laatste tijd best met elkaar vinden. Vooral als het gaat om Jaap of Dennis een oor aan te naaien, daar kunnen ze dan ook uren over keuvelen. Zal het vandaag op hun verzetje ook zo plezierig worden?
  zondag 2 september 2007 @ 11:29:00 #183
170337 Shayndel
pi_52886492
Bij BB stemmen de kijkers toch wie eruit gaat of juist tegenovergestelde.

Dus als de bewoners Huub en nix nomineren dan moeten wij kiezen wie erin het huis mag blijven.
De meeste stemmen gelden dan, maar weet niet precies meer of je dan voor je favorite moet stemmen (Huub om erin te blijven) of op je vijand (nix om eruit te stemmen)
Dus voor BB stemmen de kijkers dan ervoor om iemand erin te houden of eruit?
pi_52886503
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Begrijpt iemand het nog?

Bron: RTL.
nou jaaaaaaaaa....
pi_52886504
Er staat niets over teveel drinken of zoiets....
  zondag 2 september 2007 @ 11:30:13 #186
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52886516
Ze zouden toch om 9uur al weg gaan?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:31:55 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_52886540
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:29 schreef Shayndel het volgende:
Bij BB stemmen de kijkers toch wie eruit gaat of juist tegenovergestelde.

Dus als de bewoners Huub en nix nomineren dan moeten wij kiezen wie erin het huis mag blijven.
De meeste stemmen gelden dan, maar weet niet precies meer of je dan voor je favorite moet stemmen (Huub om erin te blijven) of op je vijand (om eruit te stemmen)
Dus voor BB stemmen de kijkers dan ervoor om iemand erin te houden of eruit?
Dat maakt niks uit,erin of eruit stemmen, het gaat er om dat Huub de populairste wannabe is als het gaat om de PoPo, dat kan toch nooit veel verschillen met een BBstijlstemming?
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:32:35 #188
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52886552
ja ik begrijp het nog....Die Redactie kan helemaal NIX...ze hebben NOOIT regels nageleeft.
wat een stel kloot zakken zo een goed idee als DGK HELEMAAL naar de kloten geholpen.
6 of 5 tegen 1 mag nog steeds en dan a lamer als natte nel er in die weer alles mag zeggen ach ja laat ik maar stoppen te gek voor woorden.we weten allemaal dat het van het beging af aan naar de kloten is geholpen... met nognaals mijn dank voor de Redactie.......geef mij MAX TV maar.....
pi_52886579
ik heb het hooit doorgekregen hoelaat ze zouden gaan...zullen ze zelf wel weten anders lagen ze niet nog in bed en waren ze allemaal niet zo laat gaan slapen.....
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:36:22 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_52886612
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef riri het volgende:
ik heb het hooit doorgekregen hoelaat ze zouden gaan...zullen ze zelf wel weten anders lagen ze niet nog in bed en waren ze allemaal niet zo laat gaan slapen.....
Gisteren zeiden Huub en Brian het tegen elkaar, 9.00 uur dus. Vandaar de terror die Jaap en Dennix wilden om Huub wakker te houden en niet Brian.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:37:01 #191
188345 Py
op zich
pi_52886624
Naaaaah, wat is er allemaal gebeurd vannacht? Wat ik er van heb begrepen heeft Huub -zich half aan de camera ontrekkend- een stel borrels achterover geslagen om los te komen. Maar die waren 2 uur later nog niet helemaal uitgewerkt. Met dubbele tong wist hij de hele tijd niets anders te herhalen dat hij er nog in zat en de verdwenen miljonairs niet meer. Jaap en Dennis roken hun kans en gingen toneelstukjes opvoeren waarin ze huub nadeden als iemand die fantastisch was. Lieke schermde hem af. Hoewel Jaap en Dennis niet overtuigend overkwamen was het waarschijnlijk wel genoeg om dronken Huub te triggeren. En streamlock.
Interessante achtergond voor vandaag.
  zondag 2 september 2007 @ 11:37:04 #192
170337 Shayndel
pi_52886628
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:32 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ja ik begrijp het nog....Die Redactie kan helemaal NIX...ze hebben NOOIT regels nageleeft.
wat een stel kloot zakken zo een goed idee als DGK HELEMAAL naar de kloten geholpen.
6 of 5 tegen 1 mag nog steeds en dan a lamer als natte nel er in die weer alles mag zeggen ach ja laat ik maar stoppen te gek voor woorden.we weten allemaal dat het van het beging af aan naar de kloten is geholpen... met nognaals mijn dank voor de Redactie.......geef mij MAX TV maar.....
Max tv?? Met Catherine kwel en meer van die oude zeurprogamma's?
Je verraad je leeftijd. Dan ben jij een 50+ niet waar? Daar is die zender dus voor bedoeld.
pi_52886662
Lieke bleef toen later iedereen in de keuken was gewoon op de bank zitten met een blik op haar gezicht half lachend half oplettend....ze weten gewoon dat het allemaal opzetjes zijn van achter om hen gek te maken...ook Nathanaels komst gisteren...die is nu weer weg maar zij gisten toen hij eenmaal binnen was....alle exmiljonairs komen verder in het programmaook...is er wel genoeg slaapplaats"?
Denk dat ze gewoon allemaal op de proef worden gesteld...nu zijn dat huub en Lieke over een paar dagen weer anderen
  zondag 2 september 2007 @ 11:39:57 #194
188345 Py
op zich
pi_52886666
Nou die zijn voorlopig nog niet wakker waarschijnlijk
  zondag 2 september 2007 @ 11:40:17 #195
8898 Darklight
pi_52886671
Huub kwam op een ggeven moment ook terug van achter
Hij zei dat di alle gesprekken had gehoord, en met camera's had gespeeld
pi_52886716
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:40 schreef Darklight het volgende:
Huub kwam op een ggeven moment ook terug van achter
Hij zei dat di alle gesprekken had gehoord, en met camera's had gespeeld
klopt...hij had alles gezien zij hij,hij had ontzettend veel plezier....je kon het niet goed horen omdat er iets met de batterijen van zijn zender was
  zondag 2 september 2007 @ 11:43:00 #197
188345 Py
op zich
pi_52886719
  zondag 2 september 2007 @ 11:45:40 #198
170337 Shayndel
pi_52886766
11:45

Het is lichter boven de villa dan eerst en hoor nog steeds een vreemde wind of iets blazen.
De bewoners slapen nog. Het crackvrouwtje Sharon was even in de slaapkamer, brain en
amanda gingen even na het toilet. Niet echt belangrijk info ofzo, maar waren de enigste bewegingen van dit uur.
pi_52886796
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:37 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Max tv?? Met Catherine kwel en meer van die oude zeurprogamma's?
Je verraad je leeftijd. Dan ben jij een 50+ niet waar? Daar is die zender dus voor bedoeld.
Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.

Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.
(WTF is dat nu weer?)
  zondag 2 september 2007 @ 11:48:40 #200
188345 Py
op zich
pi_52886820
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
pi_52886846
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
en toen lagen huub en lieke nog een tijdje te kletsen in bed....je kon niet horen waarover....geen woorden of zo,heel ontspannen
pi_52886883
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 11:52:15 #203
170337 Shayndel
pi_52886886
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.

Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.
(WTF is dat nu weer?)
Nog erger ik kijk bijna geen tv. Ik ga me altijd vreselijk irriteren aan reclame en dan is
de tv voor mij meestal al snel uit.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:52:28 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_52886891
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
― Mark Twain
pi_52886924
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
Nathanael had als enige echt veel gedronken...hij dronk door terwijl de anderen niet meer dronken....we weten allemaal dat hij een behoorlijke inhaler is...waarschijnlijk moest ie weg
pi_52886925
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
Go hard or go home
  zondag 2 september 2007 @ 11:57:15 #207
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52886959
'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer

mmmmm.... focking helllll
... en huiver mee
pi_52886961
daarbij heeft nathanael ook gezegd dat hij nooit meer keek...dus veel kan hij dan niet weten....en toch allerlei losse informatie geven....leek wel alsof hij bepaalde dingen express zei en wellicht in opdracht...waarschijnlijk is het allemaal bedoeld om te mindfucken
  zondag 2 september 2007 @ 11:58:24 #209
188345 Py
op zich
pi_52886969
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.
pi_52886971
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:01:34 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_52887022
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat ze mensen binnenhalen om dat zooitje van goede adviezen te dienen om tegen Huub en Lieke te gebruiken. Kan alleen maar betekenen dat ze zelf niks meer kunnen verzinnen.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:02:14 #212
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52887034
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:57 schreef Giggio het volgende:

mmmmm.... focking helllll
Sorry
loop geloof ik een dag achter....
... en huiver mee
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:02:32 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_52887041
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Erger was nog dat ie een podium kreeg om Patricia zwart te maken, zonder dat er een streamlock kwam. Zou Patricia "issues" met de redaktie hebben?
Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:02:54 #214
170337 Shayndel
pi_52887049
Soms slaat verliefdheid om naar pesten haat. Laat nix nu toevallig misschien homo zijn.
Huub wil nix niet en nix is zo teleurgesteld dat hij op een andere manier aandacht vraagt.
Zeg nu zelf niemand in de kooi bash of heeft het zovaak over 1 persoon.
Hij is helemaal geobsendeert (fout geschreven) van Huub.

Trouwen als de kooi voorbij eens zullen brain en nix nog steeds nachtmerries hebben over Huub en straatangst omdat ze denken dat elke gekeerde rug of om elke hoek Huub is.
pi_52887056
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Py het volgende:

[..]

Bij die 5 kan het pas werken als ze allemaal er voor gaan. Maar er zit geen overtuiging in en ieder heeft daarnaast zijn eigen agenda. Bovendien moeten ze het niet proberen met discussies. Daarvoor zijn Huub en Lieke te sterk. Ze zullen iets anders moeten bedenken.
Dat was wellicht het enige advies van Natanael waar ze wat aan hebben.
Erg grappig was in ieder geval dat kort voor hij binnenkwam het trio Jaap Dennis en Brian elkaar zat af te tasten en zwart te maken en elkaar duidelijk voor geen meter vertrouwden.
Natanael had dat duidelijk door want hij speelde juist hier op in.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 12:03:53 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52887065
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?
pi_52887077
ik weet nog dat patricia toen ze op een zondagochtend de laatste keer Natasia's haar deed dat ze daar dingen over Nathanael heeft losgelaten die niet zo best klonken over hem....zoiets als van dat hij behoorlijk kierewiet was en dat ze niet meer met hem kon...hij had haar allerlei dingen geflikt....eigenlijk zij ze dat ie gek was.....
pi_52887118
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat was idd schandalig, geen idee waarom dat mocht.
Maarrrrrr er was eindelijk weer iets te beleven
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52887121
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

En jij denkt echt dat Syl en Eric dingen gaan zeggen die ze tegen Huub kunnen gebruiken? Denk het toch van niet.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat ze mensen binnenhalen om dat zooitje van goede adviezen te dienen om tegen Huub en Lieke te gebruiken. Kan alleen maar betekenen dat ze zelf niks meer kunnen verzinnen.
Nee, dat denk ik niet maar ik denk dat ze aan NL niks hebben. Het was om aan te geven dat je aan NL de loser, die Huub eruit heeft gekregen geen waarde moet hechten. Dat zou het pas zijn als je info zou kunnen verkrijgen van mensen die Huub hoog heeft zitten. Uiteraard doen ze het niet maar het is een voorbeeld.
Go hard or go home
pi_52887127
De schoonmaakster Sharon
  zondag 2 september 2007 @ 12:07:12 #221
188345 Py
op zich
pi_52887131
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.
De redactie moet ook wat. Er moeten tv gemaakt worden en het spel moet naar een eindfase worden gebracht. Ik vond het allemaal wel vermakelijk.
pi_52887151
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:07 schreef Py het volgende:

[..]

Maar wat had Nathanael nu kunnen zeggen? Had hij de 5 een cheatcode moeten geven waarmee Huub en Lieke zijn te verslaan? Hij heeft toch geen gouden sleutel. Het enige wat hij kon doen was de boel wat opporren. Alles wat hij ook zegt of doet, die 5 moeten het vervolgens nog zelf doen.
De redactie moet ook wat. Er moeten tv gemaakt worden en het spel moet naar een eindfase worden gebracht. Ik vond het allemaal wel vermakelijk.
Mee eens. Er is niets nieuws gezegd volgens mij. Geen info binnengekomen waar ze iets mee kunnen.
Er loopt ook geen masterplan van Huub en Lieke dus er viel ook weinig te vertellen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:10:20 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_52887179
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, what was that all about? Begreep ik het nu goed dat hij zei dat ze een hoer was?
NL vertelde dat ze een golddigger was, hoer wilde worden en, oh ja, ze was ook een pleuriswijf.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:11:43 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_52887205
― Mark Twain
pi_52887206
Misschien gaan Huub en Brian vanmiddag met een helikopter richting Assen...kan maar zo
pi_52887219
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef riri het volgende:
Misschien gaan Huub en Brian vanmiddag met een helikopter richting Assen...kan maar zo
Of er wordt gezegd: hadden julllie maar op tijd wakker moeten worden
  zondag 2 september 2007 @ 12:12:57 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52887224
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
NL vertelde dat ze een golddigger was, hoer wilde worden en, oh ja, ze was ook een pleuriswijf.
Altijd mooi. Relaties die in een goede verstandhouding eindigen .

Wat de redactie met de komst van NL wilde bereiken, is mij ook een raadsel. As if hij of all people goed advies kan geven aan die dombo's.
  zondag 2 september 2007 @ 12:14:32 #228
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52887249
quote:
Omg....Goedemorgenmiddag trouwens
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52887288
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat de redactie met de komst van NL wilde bereiken, is mij ook een raadsel. As if hij of all people goed advies kan geven aan die dombo's.
Het was in ieder geval weer een aardig (want anders) streamavondje
pi_52887300
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef riri het volgende:
Mogen ze wel opschieten, de race begint al over 45 minuten
  zondag 2 september 2007 @ 12:18:20 #231
188345 Py
op zich
pi_52887319
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En publiekelijk. Patricia kan haar verhaal weer verkopen aan een of ander blad (als die geinteresseerd zijn), zodat Nathanael nog een keer terug moet komen om daar weer op te reageren.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:19:35 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887339
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je vergeet de ( vermeende) schuld bij Wehkamp.
Ik heb zomaar het gevoel dat er achter de schermen weer iets rommelt, machtsstrijd?

De een nodigt Nathanael uit en laat hem alles zeggen zonder de befaamde streamlock, de ander nodigt Huub achter uit om hem mee te laten kijken en in te lichten hoe DGK gaat eindigen, als BB dus.
Dat verklaart meer "de blik" in Huubs ogen, zaken als XTC etc is te obvious, de blik van pure woede, wetende dat BB nooit eerlijk verlopen is, en hij dus gewoon een jaar van z'n leven vergooid heeft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 2 september 2007 @ 12:20:18 #233
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887349
Eindelijk weer wat gebeurt lees ik alweer...

Je moet toch wat als DGK zijnde, DGK is een spel en geen freakshow meer.

En wat beter te doen dan de puppetmaster zelf erin te gooien om de zieltjes wat info te verschaffen waar ze toch niks mee doen... (behalve dat de pop-polls weldegelijk van invloed gaan worden)
  zondag 2 september 2007 @ 12:20:25 #234
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887352
Goedemiddag.
De toestand is stabiel begrijp ik.
Vreemd dat ze nog niet richting Assen vertrokken zijn.
Op zondag 2 september 2007 12:07 schreef Py het volgende:

[..]

Precies, en de 5 kunnen helemaal niks, althans niet op een speltechnische manier, desnoods geniepig. Het is en blijft niks. Dennis klaagt er niet voor niks vaak over dat het zo jammer is dat ze geen fysiek geweld meer mogen gebruiken.
pi_52887378
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag.
Ja stelletje prutsers zijn het daar, hadden ze beter die kaarten aan mij kunnen geven
pi_52887386
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het gevoel dat er achter de schermen weer iets rommelt, machtsstrijd?

De een nodigt Nathanael uit en laat hem alles zeggen zonder de befaamde streamlock, de ander nodigt Huub achter uit om hem mee te laten kijken en in te lichten hoe DGK gaat eindigen, als BB dus.
Dat verklaart meer "de blik" in Huubs ogen, zaken als XTC etc is te obvious, de blik van pure woede, wetende dat BB nooit eerlijk verlopen is, en hij dus gewoon een jaar van z'n leven vergooid heeft.
Dit laatste is al een veel logischere verklaring voor hoe Huub gisteravond handelde dan alle stellingen die er werden geponeerd
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:22:25 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_52887393
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag.
Zou dit de verklaring zijn, lees het net op VOL.

las net een berichtje op nowlive, daar denkt iemand dat we nu oude beelden zien, ze verklaren dit omdat ze onweer op de streams horen en op de bovenste beelden is geen onweer te zien.Er kan iets inzitten natuurlijk
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:22:46 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887400
quote:

[..]

BB style lijkt me in het voordeel van Huub.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:24:20 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887425
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:22 schreef akveor het volgende:

[..]

BB style lijkt me in het voordeel van Huub.
Lijkt!

Maar sinds wanneer is de stemming voor BB eerlijk verlopen?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:24:40 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_52887430
quote:

[..]
, de ander nodigt Huub achter uit om hem mee te laten kijken en in te lichten hoe DGK gaat eindigen, als BB dus.
Dat zou goed kunnen, maar zou de rest dit dan ook al weten, het is allemaal nogal verwarrend.
CORA zei ook al tegen Jaap dat hij met de kerst thuis zou zijn en het leek er op dat Jaap in het geheel niet verbaasd was over deze opmerking.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:26:29 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52887449
quote:

Een Wehkamp schuld, hoe classy. Hoe classy ook dat even te zeggen.
quote:
Zou me idd niets verbazen.
pi_52887453
Maar als het afloopt zoals big brother zou hij toch blij moeten zijn? Naar mijn weten ging dat altijd met stemmen van het publiek
  zondag 2 september 2007 @ 12:26:47 #244
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887455
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

las net een berichtje op nowlive, daar denkt iemand dat we nu oude beelden zien, ze verklaren dit omdat ze onweer op de streams horen en op de bovenste beelden is geen onweer te zien.Er kan iets inzitten natuurlijk

Straks zie je Huub terugkomen van Champcars op de ene stream terwijl ie op de andere nog ligt te slapen.
Lijkt me sterk want als ze de daar bij de regie een foutje maken breekt de hel los. Owwww nee, streamers worden niet meer serieus genomen.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:27:25 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887467
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar zou de rest dit dan ook al weten, het is allemaal nogal verwarrend.
CORA zei ook al tegen Jaap dat hij met de kerst thuis zou zijn en het leek er op dat Jaap in het geheel niet verbaasd was over deze opmerking.
Ik denk dat ze niet allemaal op de hoogte waren, Huub leek wel "high" vannacht toch?
High van woede en van triomf om de informatie ook aan de anderen te verstrekken, weet je nog het beeld van een dolende Brian vannacht?

zondag 2 september 2007 @ 12:28:00 #246
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887477
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt!

Maar sinds wanneer is de stemming voor BB eerlijk verlopen?
Die met Joost (BB5) was toch wel eerlijk?
Nou een ding is wel duidelijk hier. Ze gaan NIET naar de champcar. knappe chauffeur die het red om in 30 minuten in assen te komen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:29:42 #249
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52887507
quote:

[..]

ik hoorde net een vliegtuig overkomen op zowel stream 2 (buiten) als 4 (slaapkamer)
Tenzij alle vier de streams oud zijn natuurlijk
pi_52887517
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Vond je ze lieten Roel achter in het huis dat was echt de slechste
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:30:09 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_52887518
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat ze niet allemaal op de hoogte waren, Huub leek wel "high" vannacht toch?
High van woede en van triomf om de informatie ook aan de anderen te verstrekken, weet je nog het beeld van een dolende Brian vannacht?
Ik heb niet gekeken vannacht, alleen gelezen. Dolende Brian is me niet helemaal duidelijk, wat bedoel je daarmee?
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:30:51 #252
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887528
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze zullen toch niet zo dom zijn om niet alle bewoners tegelijkertijd op de hoogte te brengen?
Maar het zou een verklaring kunnen zijn.... Dan zal er vandaag door de rest ook wel over gesproken worden.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:32:22 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887555
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken vannacht, alleen gelezen. Dolende Brian is me niet helemaal duidelijk, wat bedoel je daarmee?
Op een gegeven moment liep hij alleen te dwalen buiten, zo'n pré-para trekje van hem zeg maar.
Is ergens een cap van.

† In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:32:22 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_52887556
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Het gaat er om of de juiste gewonnen heeft en dat was volgens mij wel het geval . Dat Roel voor joker zat is iets anders.
― Mark Twain
pi_52887568
Zo iedereen alweer wakker.Wij speculeren maar en die lui waar het om gaat slapen nog lekker.Eigelijk zijn we gek dat we nog naar deze shitzooi kijken.We worden zo erg in de maling genomen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:33:35 #256
188345 Py
op zich
pi_52887580
quote:

[..]

quote:

[..]

Ook weer verklaard.
  zondag 2 september 2007 @ 12:33:45 #257
8898 Darklight
pi_52887583
Dat uitje gaat dus duidelijk niet door
  zondag 2 september 2007 @ 12:34:00 #258
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887586
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Toen Amanda en Nadia naar Huub kwam volgede er een streamlock. Tijdens de streamlock was Brian nog een keer te zien. Later stond ie met Amanda op het bordes.
Hier Caps van tijdens de streamlock:

Van Vol (3.12u)
Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Joost had 51% en Roel 49% toen hebben ze gelijk besloten dat je maar niet meer kon stemmen terwijl het nog lang niet afgelopen was..
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:35:16 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_52887612
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op een gegeven moment liep hij alleen te dwalen buiten, zo'n pré-para trekje van hem zeg maar.
Is ergens een cap van.
Ik heb die cap gezien, maar pré-para trekjes heeft hij wel vaker last van.
― Mark Twain
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:35:20 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887618
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze zullen toch niet zo dom zijn om niet alle bewoners tegelijkertijd op de hoogte te brengen?
Maar het zou een verklaring kunnen zijn.... Dan zal er vandaag door de rest ook wel over gesproken worden.
Stel nou dat ze het wel gedoseerd hebben verteld, en Huub het vannacht aan allen heeft verteld?
Verklaart de enorm lange streamlock.

pi_52887627
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
Zo iedereen alweer wakker.Wij speculeren maar en die lui waar het om gaat slapen nog lekker.Eigelijk zijn we gek dat we nog naar deze shitzooi kijken.We worden zo erg in de maling genomen.
Zolang je dat maar 'n aantal keer zegt is het goed.

Ik snap die houding niet zo, het interesseert me niks dat ik 'in de maling word genomen' (dat is in the eye of the beholder, want ik voel dat niet zo). Het is gewoon 'n poppenkast, nou en? Zolang ik maar vermaakt word.

Ik ga bij goede tijden toch ook niet bellen dat ik niet wil dat Ludo 'n script heeft? Daar word je ook 'in de maling' genomen hoor.. En het gaat bij DGK nooit zo ver dat ze letterlijk moeten acteren, dat kunnen ze helemaal niet. Je ziet echte mensen waar een spel mee gespeeld wordt. Best grappig.
  zondag 2 september 2007 @ 12:36:26 #263
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887641
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Had ie maar moeten winnen..... maar was idd een belachelijk laatste scenario.
  zondag 2 september 2007 @ 12:36:48 #264
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887649
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er zijn destijds teveel mensen zomaar opeens vertrokken.
Bart maakte toen ook nog eens de opmerking dat 'als je het eens wist, dan zou je ook vetrekken' of in die trant.

Ik denk dat alle 'echte' spelers de keuze hebben gekregen om te vertrekken omdat DGK anders zou gaan lopen wegens tegenvallende kijkcijfers en mogelijke overnames etc.
Veel zijn vertrokken uit eigen wil omdat het spel element verdwenen was, en werden vervangen door leeghoofdige camerageile personages die meer als opvulling van het programma diende dan als speler om alsnog het programma te kunnen verkopen aan oa Amerika.

Verklaart ook de rare manier waarop Natasia weg is gegaan en toch haar geld heeft kunnen behouden ook al is ze dik over de schreef gegaan na vele waarschuwingen.

Verklaart ook waarom Sylvia zo tegen Lieke is, omdat dit net zo hard een camera geile beeldopvulling is.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:38:16 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887673
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb die cap gezien, maar pré-para trekjes heeft hij wel vaker last van.
Tuurlijk heeft hij die! Maar we moeten wat te speculeren hebben, en uiteraard een verklaring hebben waarom we ins hemelsnaam zo lang zijn opgebleven

pi_52887680
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik snap die houding niet zo, het interesseert me niks dat ik 'in de maling word genomen' (dat is in the eye of the beholder, want ik voel dat niet zo). Het is gewoon 'n poppenkast, nou en? Zolang ik maar vermaakt word.

Ik ga bij goede tijden toch ook niet bellen dat ik niet wil dat Ludo 'n script heeft? Daar word je ook 'in de maling' genomen hoor.. En het gaat bij DGK nooit zo ver dat ze letterlijk moeten acteren, dat kunnen ze helemaal niet. Je ziet echte mensen waar een spel mee gespeeld wordt. Best grappig.
Nou ik zou graag eens een ander script zien dan Huub en Lieke bashen.Lijkt me prachtig als Amanda en Brian eens goed gepakt worden.
  zondag 2 september 2007 @ 12:39:57 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887697
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stel nou dat ze het wel gedoseerd hebben verteld, en Huub het vannacht aan allen heeft verteld?
Verklaart de enorm lange streamlock.
Zou idd een verklaring kunnen zijn. Huub had het er minder (toen) dan 24 uur geleden nog over dat wanneer het BB style was hij nooit mee had gedaan.
Maar uiteindelijk zullen we snel van het trash af zijn.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:40:04 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_52887698
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef Sonique het volgende:

[..]

Bart maakte toen ook nog eens de opmerking dat 'als je het eens wist, dan zou je ook vetrekken' of in die trant.

Ik denk dat alle 'echte' spelers de keuze hebben gekregen om te vertrekken omdat DGK anders zou gaan lopen wegens tegenvallende kijkcijfers en mogelijke overnames etc.
Veel zijn vertrokken uit eigen wil omdat het spel element verdwenen was, en werden vervangen door leeghoofdige camerageile personages die meer als opvulling van het programma diende dan als speler om alsnog het programma te kunnen verkopen aan oa Amerika.

Verklaart ook de rare manier waarop Natasia weg is gegaan en toch haar geld heeft kunnen behouden ook al is ze dik over de schreef gegaan na vele waarschuwingen.

Verklaart ook waarom Sylvia zo tegen Lieke is, omdat dit net zo hard een camera geile beeldopvulling is.
Mooi omschreven en "zo" waar
― Mark Twain
pi_52887702
quote:

[..]

Ik zie dat verschil niet hoor? Alsof Sylvia zo van het spelelement is, het is toch nog steeds een spelletje? Er valt toch nog steeds een huis te winnen en geld enzo, waarom zou Natasia of Sylvia dan wel Lieke daar geen interesse in hebben?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:41:35 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_52887717
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft hij die! Maar we moeten wat te speculeren hebben, en uiteraard een verklaring hebben waarom we ins hemelsnaam zo lang zijn opgebleven
Ik ben blij dat ik mijn nest ingedoken ben moet ik je eerlijk zeggen
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:41:46 #271
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887719
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De laatste paar keren dat ik gekeken heb is het erg duidelijk dat de mensen gescript worden. Men wordt in een zetting geplaatst, krijgen 'het verhaal' en moeten daarop inproviceren.

Vooral Het hele Dennis en NAdia verhaal is ZO obvieus geacteerd en nep...
Anders Jaap dan...Die het zelf toegeeft.
  zondag 2 september 2007 @ 12:42:25 #272
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887735
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zie dat verschil niet hoor? Alsof Sylvia zo van het spelelement is, het is toch nog steeds een spelletje? Er valt toch nog steeds een huis te winnen en geld enzo, waarom zou Natasia of Sylvia dan wel Lieke daar geen interesse in hebben?
Welk spelelement?
  zondag 2 september 2007 @ 12:42:28 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887737
quote:

[..]

Hiermee zeg je dus dat Sylvia wist dat Lieke d'r plek zou overnemen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:44:28 #274
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887776
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Hiermee zeg je dus dat Sylvia wist dat Lieke d'r plek zou overnemen.
Nee, dat Lieke niet is wat ze pretendeerd wat ze is in het huis...

De enige spelers in het huis zijn Huub en Brian. De rest is opvulling.

Huub is winnaar, want Brian is te dom.

Huub is nu fucked up, omdat het verloop van DGK anders gaat verlopen.
pi_52887786
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef Sonique het volgende:

[..]

Welk spelelement?
Het zogenaamde spelelement van het wegstemmen natuurlijk. Verder was en is er geen spelelement hoor, het was gewoon 'bewoners gevangen in een kooi van luxe, en wie het langst blijft zitten wint het huis' 'oja, en er is mogelijkheid tot bewoners wegstemmen, maar dan moet dat wel unaniem'.

Duidelijk toch? Daar is niets aan veranderd vanaf het begin tot eind niet. Dus alle bewoners die in dat huis stappen zijn camerageile mensen die graag veel geld en 'n huis willen winnen, simpel. Lieke net zo hard als Sylvia.
  zondag 2 september 2007 @ 12:47:49 #276
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887817
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het zogenaamde spelelement van het wegstemmen natuurlijk. Verder was en is er geen spelelement hoor, het was gewoon 'bewoners gevangen in een kooi van luxe, en wie het langst blijft zitten wint het huis' 'oja, en er is mogelijkheid tot bewoners wegstemmen, maar dan moet dat wel unaniem'.

Duidelijk toch? Daar is niets aan veranderd vanaf het begin tot eind niet. Dus alle bewoners die in dat huis stappen zijn camerageile mensen die graag veel geld en 'n huis willen winnen, simpel. Lieke net zo hard als Sylvia.
En laat alles wat je nu net als spelelement aangeeft door DGK zelf radicaal van tafel geveegt zijn...

Hoezo het langste in huis?
Hoezo unaniem wegstemmen?

Gewoon keihard: de poplairste bewoner is winnaar...
  zondag 2 september 2007 @ 12:49:55 #277
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887829
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou ik zou graag eens een ander script zien dan Huub en Lieke bashen.Lijkt me prachtig als Amanda en Brian eens goed gepakt worden.
Wat mij betreft mogen ze Huub en Lieke bashen. Maar dan inhoudelijk. Helaas lukt ze dat niet. Dus besloten de 5 door Huub en Lieke niet meer inhoudelijk te pakken maar meer belachelijk te maken en zo het gras voor hun voeten weg te maaien. Hiermee is het bijna nog onmogelijk voor Huub en Lieke om nog een normale discussie te voeren en het spel te spelen. NL heeft hierin waarschijnlijk in opdracht van achter verandering proberen te brengen. Maar uiteindelijk bereikte hij daarmee het tegenovergestelde door Huub's sterke punten op te noemen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:55:54 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_52887952
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:47 schreef Sonique het volgende:

[..]

En laat alles wat je nu net als spelelement aangeeft door DGK zelf radicaal van tafel geveegt zijn...

Het spelelement verdween op het moment dat zich stellen gingen vormen, die laten elkaar nooit meer gaan dus is de enige oplossing idd dat de populairste moet winnen imo.

Btw, WB, volgens mij was noekje gisteren al naar je op zoek.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:56:24 #280
188345 Py
op zich
pi_52887963
quote:

[..]

Is het al zeker dat het spel zo gaat eindigen?
Ik heb dat BB verhaal deels gemist.
pi_52888079
quote:

[..]

Well duh.. Dat vind ik helemaal niet vreemd, dat daar in gestuurd wordt. Daar voel je je toch niet door beledigd mag ik hopen, door dat truukje? En langste in het huis klopt natuurlijk wel, dat is niet 'hoezo'. De populairste blijft er in.

Overigens, als de populairste de winnaar is, waarom schijnt meneer Huub dan boos te zijn op het moment. Die wil toch niets liever dan winnen, dan zit ie goed volgens mij. Zou trouwens ook niet meer dan terecht zijn, populairste de winnaar. Dat is de tvmaker.
pi_52888091
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Btw, WB, volgens mij was noekje gisteren al naar je op zoek.
Oh?
Go hard or go home
  zondag 2 september 2007 @ 13:02:28 #283
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888108
  zondag 2 september 2007 @ 13:04:12 #284
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888159
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:04:25 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_52888165
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh?
was jij dat niet, iemand noemde haar naam, ik dacht jij .
― Mark Twain
pi_52888181
Huub en Brian toch geen uitje? Hoe zit dit nou? Was zo leuk en terecht geweest als deze twee er eens uit gingen en Jaap/Dennis daardoor nog even tikje meer paranoïde zouden worden.
pi_52888235
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef tipsch het volgende:
Huub en Brian toch geen uitje? Hoe zit dit nou? Was zo leuk en terecht geweest als deze twee er eens uit gingen en Jaap/Dennis daardoor nog even tikje meer paranoïde zouden worden.
Als er iets voor Huub is gaat het toch nooit door dat is ook al geen nieuws meer voor ons.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:07:26 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_52888240
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef tipsch het volgende:
Als ze om 14.00 uur in Assen moeten zijn mogen ze wel verdomde hard opschieten.
― Mark Twain
pi_52888251
Onwetend van al onze speculaties grijpt Brian maar weer eens naar een sudoku
pi_52888259
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Als er iets voor Huub is gaat het toch nooit door dat is ook al geen nieuws meer voor ons.
Hadden sommige hier al gezegd,dat het uitje niet door zou gaan.Vreemd verhaal weer.
  zondag 2 september 2007 @ 13:08:15 #291
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52888263
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

dan mogen ze idd wel een stukje achteruit rijden
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  zondag 2 september 2007 @ 13:11:22 #292
8898 Darklight
pi_52888340
Wel raar dat het uitje opeens niet meer doorgaat
pi_52888342
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Da's een eind weg, verdorie. Dus die stemming is weer eens een hoax-hoax geweest.
  zondag 2 september 2007 @ 13:13:18 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888390
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Darklight het volgende:
Wel raar dat het uitje opeens niet meer doorgaat
Is Brian al gespot? Misschien is ie daar wel samen met Amanda...
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:13:30 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_52888399
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Da's een eind weg, verdorie. Dus die stemming was weer eens een hoax.
Tsja, daar kunnen we alleen maar naar raden, maar Huub is dus weer de Sjaak.
― Mark Twain
pi_52888409
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Klinkt nog aannamelijk ook
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:14:51 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_52888425
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian ligt in bed te lezen, maar het kan natuurlijk ook een hehaling zijn waar we naar kijken.
― Mark Twain
pi_52888434
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wie weet komt ervoor in de plaats een nieuw uitje mét nieuwe stemming. Weekje Menorca
  zondag 2 september 2007 @ 13:15:37 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888444
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian ligt in bed te lezen, maar het kan natuurlijk ook een hehaling zijn waar we naar kijken.
Spannend boek zeker... hij lag om 5 uur ook nog te lezen.
  zondag 2 september 2007 @ 13:16:33 #300
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888464
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zal ie dan zelf wel verpest hebben.
  zondag 2 september 2007 @ 13:18:20 #301
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888500
Onertussen is het al 13.00u geweest

(Niet dat het wat uitmaakt want waarschijnlijk ligt iedereen nog te slapen)
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')