echt waar??quote:Op zondag 2 september 2007 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Fan zijnde houdt voor mij in iemand idolaat te vinden. Dat vind ik alleen mijn eigen partner, ik verafgood verder niemand.
Ik heb wel voorkeuren, maar dat is wat anders als fan zijn.
We worden gewoon voor de gek gehouden.De streams zijn toch al betaald.quote:Op zondag 2 september 2007 04:52 schreef neehe het volgende:
Of we worden voor de gek gehouden, of er is iets ergs gebeurt.
Verdomme ik wil weten wat er aan de voet is !!
humor? waarquote:Op zondag 2 september 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Het wordt hier wel droge humor, houd ik wel van
Een gek denkt dat de ander gek is en andersom. Gek eigenlijk dat men zo gek denkt.quote:Op zondag 2 september 2007 04:56 schreef neehe het volgende:
By the way, kun je een gek ook voor de gek houden ?
Ja en Brian doet een puzzel.Ligt er dus ook nu pas in.quote:Op zondag 2 september 2007 04:57 schreef KimiK het volgende:
Bed Huub en LIeke leeg.....
quote:Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
You wish?quote:Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
Laten we het hopen, als Huub en Lieke eruit zijn dan kijk ik niet meer.quote:Op zondag 2 september 2007 04:59 schreef KimiK het volgende:
Of ligt Jaap in Natasia d'r bed, wat kan betekenen dat H&L in de MB liggen?
Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....quote:Op zondag 2 september 2007 05:02 schreef noucky het volgende:
Of Lieke ligt in het bed van Natasia, die ligt iets hoger qua dekbed.
Jaap lag op de plek van Natasia. Ligt Lieke daar ?quote:Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....
quote:Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
Waarom moeten ze daar liggen.En de kussens staan daar nog rechtop.quote:Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
Volgens mij ligt daar niemand en lijkt het zo door de kussens en het dekbed dat erop ligt.quote:Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
quote:Op zondag 2 september 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat anders de streams staan op neukende bewoners en nu niet.
Mideelpunt beeld is een leeg bed van Huub en Lieke. Betekent het exit Huub ?
Dat zal zoziezo gebeuren. Huub en Lieke brengen de meeste inkomsten (sms & streamgeld) en kijkschijvers. Zal Huub eruit gaan dan stort de heleboel in en kan de rest ook na huis. Er zal dus altijd iemand winnen.quote:Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
Hoor alleen de vogels die jij zo mistequote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
Hoor ook wat.Maar weet niet precies wat.quote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
ja, gelukkigquote:Op zondag 2 september 2007 05:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoor alleen de vogels die jij zo miste![]()
Ik hoor niets...fluitende vogels...quote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |