We worden gewoon voor de gek gehouden.De streams zijn toch al betaald.quote:Op zondag 2 september 2007 04:52 schreef neehe het volgende:
Of we worden voor de gek gehouden, of er is iets ergs gebeurt.
Verdomme ik wil weten wat er aan de voet is !!
humor? waarquote:Op zondag 2 september 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Het wordt hier wel droge humor, houd ik wel van
Een gek denkt dat de ander gek is en andersom. Gek eigenlijk dat men zo gek denkt.quote:Op zondag 2 september 2007 04:56 schreef neehe het volgende:
By the way, kun je een gek ook voor de gek houden ?
Ja en Brian doet een puzzel.Ligt er dus ook nu pas in.quote:Op zondag 2 september 2007 04:57 schreef KimiK het volgende:
Bed Huub en LIeke leeg.....
quote:Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
You wish?quote:Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
Dat betekent einde Huub ?
Laten we het hopen, als Huub en Lieke eruit zijn dan kijk ik niet meer.quote:Op zondag 2 september 2007 04:59 schreef KimiK het volgende:
Of ligt Jaap in Natasia d'r bed, wat kan betekenen dat H&L in de MB liggen?
Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....quote:Op zondag 2 september 2007 05:02 schreef noucky het volgende:
Of Lieke ligt in het bed van Natasia, die ligt iets hoger qua dekbed.
Jaap lag op de plek van Natasia. Ligt Lieke daar ?quote:Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Van veraf lijken het meer de vormen van Jaap, maar zou kunnen....
quote:Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
Waarom moeten ze daar liggen.En de kussens staan daar nog rechtop.quote:Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
Volgens mij ligt daar niemand en lijkt het zo door de kussens en het dekbed dat erop ligt.quote:Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Shayndel het volgende:
Huub en Lieke liggen samen tegen elkaar aan in het ex-bed van Natasja. Ze liggen op een wederhelft.
quote:Op zondag 2 september 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat anders de streams staan op neukende bewoners en nu niet.
Mideelpunt beeld is een leeg bed van Huub en Lieke. Betekent het exit Huub ?
Dat zal zoziezo gebeuren. Huub en Lieke brengen de meeste inkomsten (sms & streamgeld) en kijkschijvers. Zal Huub eruit gaan dan stort de heleboel in en kan de rest ook na huis. Er zal dus altijd iemand winnen.quote:Op zondag 2 september 2007 05:10 schreef neehe het volgende:
Als Huub en Lieke eruit zijn, dan hoop ik dat de stekker eruit gaat, allemaal opzouten dan.
Hoor alleen de vogels die jij zo mistequote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
Hoor ook wat.Maar weet niet precies wat.quote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
ja, gelukkigquote:Op zondag 2 september 2007 05:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoor alleen de vogels die jij zo miste![]()
Ik hoor niets...fluitende vogels...quote:Op zondag 2 september 2007 05:14 schreef avonne het volgende:
stemmen op stream 2?
Dat gaat morgen niet door denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef akveor het volgende:
Vreemd Brian ligt nog te lezen het is 5.00u geweest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |