abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52885450
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:49 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub ligt aan de andere kant naast Lieke...ik zag vanmorgen dat Huub naar de wc ging en weer naar bed liep..
Ok, ik heb de tekst maar even aangepast
pi_52885461
Morgen allen.
Het bashen van "met zn allen tegen Lieke", kan dus ook geen doorgang vinden en dat is mooi.
Ze zullen minstens tot 15.00 uur in bed liggen dan nog 2 uur er overdoen om eruit te komen dan nog douchen etc. Tegen die tijd ben ik al weer terug van mijn bezoek en mis dus niets.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:31:08 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_52885804
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
iets klopt er niet, maar wat????

[ Bericht 20% gewijzigd door beequeen op 02-09-2007 10:36:12 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52885859
gister had iemand het over stijn, wie nou wie was ofzo, maar is dit niet stijn zijn hyves? KLIK
  zondag 2 september 2007 @ 10:39:59 #161
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_52885881
10:40

Huub en brain zijn thuis gebleven, maar is nog niet precies bekend waarom. Wel is er
een klein ideeetje waarom. Voor de rest lijk het grauw weer boven de villa en het lijkt of je de wind hoor blazen. Verder ligt iedereen nog te pitten. (alleen Lieke was even tussendoor na het toilet geweest)
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:44:16 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_52885921
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:36 schreef grazygirl het volgende:
gister had iemand het over stijn, wie nou wie was ofzo, maar is dit niet stijn zijn hyves? KLIK
Ik heb geen idee
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 10:45:40 #163
170337 Shayndel
pi_52885933
Volgens mij zag ik het crackvrouwtje of gebruikt ze nu heroine?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:46:12 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_52885939
Ik ben benieuwd hoe Villa Vandaag het nieuws gaat brengen over het niet doorgaan van het tripje.
Ze zullen wel weer in alle talen zwijgen, er staat nog niks bij zondag.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 10:49:14 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52885967
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:45 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij zag ik het crackvrouwtje of gebruikt ze nu heroine?
Wie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:52:12 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_52886000
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie?
Ik gok op Sharon
― Mark Twain
pi_52886016
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de febo
pi_52886054
Ik weet nu zeker dat ik straks geen streams meer koop, het nalezen is sowieso leuker dan de streams kijken. Ik heb ze nu ook al vaak uitstaan, maar nu zoveel streamlocks dat er weinig realiity meer aan is. En dat er duidelijke sturing is vanuit de redactie is zo overduidelijk, afkicken wordt steeds makkelijker.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_52886058
10:32 - Prettig verstoord

Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
  zondag 2 september 2007 @ 10:58:20 #170
170337 Shayndel
pi_52886072

Donkere lucht met windstoten (als het niet het geluid van mic is met een hijgende nada)
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 10:59:37 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_52886095
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef Visual het volgende:

[..]

de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de febo
De streamlock kwam volgens mij door Dennix en Jaap die Lieke uitlokten, maar dat bedoel ik dus niet.
Ik bedoel het voorafgaande, lees even goed mijn post.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:01:16 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52886121
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:

Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
Daar word je een stuk wijzer van. Nathanael zat in de draaitafel, begrijp ik?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:01:29 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_52886127
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:

talpa
Dat bedoel ik dus, stelletje randdebielen. Een compleet verdraaide weergave van het hele gebeuren.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:04 #174
170337 Shayndel
pi_52886153

Het is al lichter buiten. De donkere wolken zijn minder
pi_52886200
Goedemorgen, het kan zijn dat Huub heeft gehoord wanneer DGK stopt, en op wat voor manier.
Dat het BB wordt.
Als het einde niets met de pp te maken heeft, en de kijkers niet beslissen wie de winnaar wordt, dan kan ik me voorstellen dat Huub daar niet zo blij mee is.
Als er vandaag een brief komt, dan ziet het er niet goed uit voor Huub.
Of Huub stapt uit zichzelf op.
Het powerbootracen ging niet door en nu ook de race op Assen niet.
  zondag 2 september 2007 @ 11:12:34 #176
170337 Shayndel
pi_52886293

Huub en Lieke tegen elkaar aan. Geen erger ruzie denk ik.
pi_52886294
Mogguh Ik heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:22:42 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_52886407
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:06 schreef neehe het volgende:
Goedemorgen, het kan zijn dat Huub heeft gehoord wanneer DGK stopt, en op wat voor manier.
Dat het BB wordt.
Als het einde niets met de pp te maken heeft, en de kijkers niet beslissen wie de winnaar wordt, dan kan ik me voorstellen dat Huub daar niet zo blij mee is.
.
Ik kan je niet zo goed volgen. Het stemmen voor de PoPo en het stemmen in BBstijl lijkt me niet veel te verschillen.
In de PoPo steekt Huub met kop en schouders boven de rest uit, dus zou hij zich helemaal geen zorgen hoeven maken, mits het eerlijk gaat natuurlijk.
― Mark Twain
pi_52886411
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
Mogguh Ik heb wel het e.e.a. teruggelezen maar mij is niet helmaal duidelijk waar Nat nou opeens is/ gebleven, is hij vertrokken tijdens de streamlocks?
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:25:12 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_52886449
Begrijpt iemand het nog?

11:05 - Brian en Huub, vrienden of vijanden?

Hoewel alle Miljonairs zich op dit moment nog in dromenland bevinden, staat er vandaag een uitstapje op het programma. Brian en Huub gaan gezellig met zijn tweeën naar Champcar GP in Assen. De twee tegenpolen kunnen het de laatste tijd best met elkaar vinden. Vooral als het gaat om Jaap of Dennis een oor aan te naaien, daar kunnen ze dan ook uren over keuvelen. Zal het vandaag op hun verzetje ook zo plezierig worden?

Bron: RTL.
― Mark Twain
pi_52886474

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52886488

Hoewel alle Miljonairs zich op dit moment nog in dromenland bevinden, staat er vandaag een uitstapje op het programma. Brian en Huub gaan gezellig met zijn tweeën naar Champcar GP in Assen. De twee tegenpolen kunnen het de laatste tijd best met elkaar vinden. Vooral als het gaat om Jaap of Dennis een oor aan te naaien, daar kunnen ze dan ook uren over keuvelen. Zal het vandaag op hun verzetje ook zo plezierig worden?
  zondag 2 september 2007 @ 11:29:00 #183
170337 Shayndel
pi_52886492
Bij BB stemmen de kijkers toch wie eruit gaat of juist tegenovergestelde.

Dus als de bewoners Huub en nix nomineren dan moeten wij kiezen wie erin het huis mag blijven.
De meeste stemmen gelden dan, maar weet niet precies meer of je dan voor je favorite moet stemmen (Huub om erin te blijven) of op je vijand (nix om eruit te stemmen)
Dus voor BB stemmen de kijkers dan ervoor om iemand erin te houden of eruit?
pi_52886503
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Begrijpt iemand het nog?

Bron: RTL.
nou jaaaaaaaaa....
pi_52886504
Er staat niets over teveel drinken of zoiets....
  zondag 2 september 2007 @ 11:30:13 #186
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52886516
Ze zouden toch om 9uur al weg gaan?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:31:55 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_52886540
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:29 schreef Shayndel het volgende:
Bij BB stemmen de kijkers toch wie eruit gaat of juist tegenovergestelde.

Dus als de bewoners Huub en nix nomineren dan moeten wij kiezen wie erin het huis mag blijven.
De meeste stemmen gelden dan, maar weet niet precies meer of je dan voor je favorite moet stemmen (Huub om erin te blijven) of op je vijand (om eruit te stemmen)
Dus voor BB stemmen de kijkers dan ervoor om iemand erin te houden of eruit?
Dat maakt niks uit,erin of eruit stemmen, het gaat er om dat Huub de populairste wannabe is als het gaat om de PoPo, dat kan toch nooit veel verschillen met een BBstijlstemming?
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:32:35 #188
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52886552
ja ik begrijp het nog....Die Redactie kan helemaal NIX...ze hebben NOOIT regels nageleeft.
wat een stel kloot zakken zo een goed idee als DGK HELEMAAL naar de kloten geholpen.
6 of 5 tegen 1 mag nog steeds en dan a lamer als natte nel er in die weer alles mag zeggen ach ja laat ik maar stoppen te gek voor woorden.we weten allemaal dat het van het beging af aan naar de kloten is geholpen... met nognaals mijn dank voor de Redactie.......geef mij MAX TV maar.....
pi_52886579
ik heb het hooit doorgekregen hoelaat ze zouden gaan...zullen ze zelf wel weten anders lagen ze niet nog in bed en waren ze allemaal niet zo laat gaan slapen.....
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:36:22 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_52886612
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef riri het volgende:
ik heb het hooit doorgekregen hoelaat ze zouden gaan...zullen ze zelf wel weten anders lagen ze niet nog in bed en waren ze allemaal niet zo laat gaan slapen.....
Gisteren zeiden Huub en Brian het tegen elkaar, 9.00 uur dus. Vandaar de terror die Jaap en Dennix wilden om Huub wakker te houden en niet Brian.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 11:37:01 #191
188345 Py
op zich
pi_52886624
Naaaaah, wat is er allemaal gebeurd vannacht? Wat ik er van heb begrepen heeft Huub -zich half aan de camera ontrekkend- een stel borrels achterover geslagen om los te komen. Maar die waren 2 uur later nog niet helemaal uitgewerkt. Met dubbele tong wist hij de hele tijd niets anders te herhalen dat hij er nog in zat en de verdwenen miljonairs niet meer. Jaap en Dennis roken hun kans en gingen toneelstukjes opvoeren waarin ze huub nadeden als iemand die fantastisch was. Lieke schermde hem af. Hoewel Jaap en Dennis niet overtuigend overkwamen was het waarschijnlijk wel genoeg om dronken Huub te triggeren. En streamlock.
Interessante achtergond voor vandaag.
  zondag 2 september 2007 @ 11:37:04 #192
170337 Shayndel
pi_52886628
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:32 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ja ik begrijp het nog....Die Redactie kan helemaal NIX...ze hebben NOOIT regels nageleeft.
wat een stel kloot zakken zo een goed idee als DGK HELEMAAL naar de kloten geholpen.
6 of 5 tegen 1 mag nog steeds en dan a lamer als natte nel er in die weer alles mag zeggen ach ja laat ik maar stoppen te gek voor woorden.we weten allemaal dat het van het beging af aan naar de kloten is geholpen... met nognaals mijn dank voor de Redactie.......geef mij MAX TV maar.....
Max tv?? Met Catherine kwel en meer van die oude zeurprogamma's?
Je verraad je leeftijd. Dan ben jij een 50+ niet waar? Daar is die zender dus voor bedoeld.
pi_52886662
Lieke bleef toen later iedereen in de keuken was gewoon op de bank zitten met een blik op haar gezicht half lachend half oplettend....ze weten gewoon dat het allemaal opzetjes zijn van achter om hen gek te maken...ook Nathanaels komst gisteren...die is nu weer weg maar zij gisten toen hij eenmaal binnen was....alle exmiljonairs komen verder in het programmaook...is er wel genoeg slaapplaats"?
Denk dat ze gewoon allemaal op de proef worden gesteld...nu zijn dat huub en Lieke over een paar dagen weer anderen
  zondag 2 september 2007 @ 11:39:57 #194
188345 Py
op zich
pi_52886666
Nou die zijn voorlopig nog niet wakker waarschijnlijk
  zondag 2 september 2007 @ 11:40:17 #195
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52886671
Huub kwam op een ggeven moment ook terug van achter
Hij zei dat di alle gesprekken had gehoord, en met camera's had gespeeld
pi_52886716
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:40 schreef Darklight het volgende:
Huub kwam op een ggeven moment ook terug van achter
Hij zei dat di alle gesprekken had gehoord, en met camera's had gespeeld
klopt...hij had alles gezien zij hij,hij had ontzettend veel plezier....je kon het niet goed horen omdat er iets met de batterijen van zijn zender was
  zondag 2 september 2007 @ 11:43:00 #197
188345 Py
op zich
pi_52886719
  zondag 2 september 2007 @ 11:45:40 #198
170337 Shayndel
pi_52886766
11:45

Het is lichter boven de villa dan eerst en hoor nog steeds een vreemde wind of iets blazen.
De bewoners slapen nog. Het crackvrouwtje Sharon was even in de slaapkamer, brain en
amanda gingen even na het toilet. Niet echt belangrijk info ofzo, maar waren de enigste bewegingen van dit uur.
pi_52886796
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:37 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Max tv?? Met Catherine kwel en meer van die oude zeurprogamma's?
Je verraad je leeftijd. Dan ben jij een 50+ niet waar? Daar is die zender dus voor bedoeld.
Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.

Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.
(WTF is dat nu weer?)
  zondag 2 september 2007 @ 11:48:40 #200
188345 Py
op zich
pi_52886820
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
pi_52886846
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
en toen lagen huub en lieke nog een tijdje te kletsen in bed....je kon niet horen waarover....geen woorden of zo,heel ontspannen
pi_52886883
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Het was wel leuk om te zien hoe de 5 als een team F-jes om coach Nathanael heenzat om te leren hoe ze Huub en Lieke kunnen verslaan. Maar of ze er iets van opgestoken hebben...
Ze zullen er wel een idee van hebben, maar Natanael is van zichzelf gewoon geniepiger en welbespraakter dan dat hele zooitje bij elkaar.

Ze zullen dus wellicht vol goede moed zijn adviezen proberen in praktijk te brengen maar krijgen waarschijnlijk dan al in 2 minuten de deksel op de neus omdat ook Huub net als Natanael veel beter kan discussieren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 11:52:15 #203
170337 Shayndel
pi_52886886
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:47 schreef itsme het volgende:

[..]

Wat een schande. 50 plusser. nee dat kan niet hoor.

Maar dat je bekend Max Tv te kijken, shame for life.
(WTF is dat nu weer?)
Nog erger ik kijk bijna geen tv. Ik ga me altijd vreselijk irriteren aan reclame en dan is
de tv voor mij meestal al snel uit.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 11:52:28 #204
135305 beequeen
Lost.
pi_52886891
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:48 schreef Py het volgende:
Leuk? Het was een grof schandaal om een sneak als Nathanael een podium te geven om dat zooitje te zeggen wat te doen en laten, pure armoede van de FEBO imho.
― Mark Twain
pi_52886924
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:12 schreef Sporti het volgende:
Nathanael had als enige echt veel gedronken...hij dronk door terwijl de anderen niet meer dronken....we weten allemaal dat hij een behoorlijke inhaler is...waarschijnlijk moest ie weg
pi_52886925
Ook niet bijster slim natuurlijk om adviezen in te gaan winnen bij degene die het heeft verloren van Huub. Als ze echt wat willen weten dan moeten ze bij Sylvia zijn of misschien zelfs Eric. Die kennen de "echte" Huub. Dennis wil Huub pakken maar hij kent Huub helemaal niet zo goed en Huub heeft geen band met hem. Als je geen band met iemand hebt dan is het bijna onmogelijk om diegene te raken.
Go hard or go home
  zondag 2 september 2007 @ 11:57:15 #207
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52886959
'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer

'Terror Jaap' liegt over zijn overleden broer

mmmmm.... focking helllll
... en huiver mee
pi_52886961
daarbij heeft nathanael ook gezegd dat hij nooit meer keek...dus veel kan hij dan niet weten....en toch allerlei losse informatie geven....leek wel alsof hij bepaalde dingen express zei en wellicht in opdracht...waarschijnlijk is het allemaal bedoeld om te mindfucken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')