Dat is Dennis die je hoort met drie vingers in zijn a..squote:Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef StephanL het volgende:
Wordt er een varken geslacht bij stream 2?Er krijst iets.
Huub ligt aan de andere kant naast Lieke...ik zag vanmorgen dat Huub naar de wc ging en weer naar bed liep..quote:Op zondag 2 september 2007 09:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke ligt er wel, Huub is spoorloos
[afbeelding]
Ok, ik heb de tekst maar even aangepastquote:Op zondag 2 september 2007 09:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub ligt aan de andere kant naast Lieke...ik zag vanmorgen dat Huub naar de wc ging en weer naar bed liep..![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 2 september 2007 10:36 schreef grazygirl het volgende:
gister had iemand het over stijn, wie nou wie was ofzo, maar is dit niet stijn zijn hyves? KLIK
Wie?quote:Op zondag 2 september 2007 10:45 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij zag ik het crackvrouwtje of gebruikt ze nu heroine?
Ik gok op Sharonquote:
de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de feboquote:Op zondag 2 september 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het maar een rare toestand. Helemaal teruggelezen en het valt op dat er veel users denken dat Huub drugs heeft gebruikt vannacht. Vreemd is ook dat Huub om 23.30 naar bed wilde, een telefoontje krijgt dat ie naar de FEBO moet, daar 2 uur blijft om vervolgens "stoned" terug te keren. Ook vind ik het vreemd dat Huub en Lieke lang uit beeld zijn geweest terwijl de rest al op bed lag. Ik las op VOL dat Lieke pas om 6.00 uur weer in de slaapkamer verscheen,
iets klopt er niet, maar wat????![]()
De streamlock kwam volgens mij door Dennix en Jaap die Lieke uitlokten, maar dat bedoel ik dus niet.quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef Visual het volgende:
[..]
de streamlock was volgens mij ook meer omdat huub boos was om de febo
Daar word je een stuk wijzer van. Nathanael zat in de draaitafel, begrijp ik?quote:Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:
10:32 - Prettig verstoord
Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
Dat bedoel ik dus, stelletje randdebielen. Een compleet verdraaide weergave van het hele gebeuren.quote:Op zondag 2 september 2007 10:57 schreef Ning het volgende:
10:32 - Prettig verstoord
Het was een gezellige zaterdagavond, het leek er eerste instantie op dat de Miljonairs relaxed film zouden kijken, maar dat werd prettig verstoord door de komst van Nathanael. De ex-Miljonair bracht de sfeer er goed in vanuit de draaitafels in de Chill. Ondertussen waren Jaap en Dennis hevig bezig met het ‘bashen’ van Lieke en Huub. Als iedereen naar bed gaat blijven Lieke en Huub nog lang wakker. Hebben zij een eigen strijdplan bedacht?
talpa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |