Dat gaat morgen niet door denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef akveor het volgende:
Vreemd Brian ligt nog te lezen het is 5.00u geweest....
Ik ook dus, en geluiden van glazen of bekers??quote:Op zondag 2 september 2007 05:21 schreef avonne het volgende:
serieus, ik hoor zingen en muziek
Misschien vanuit de productieruimte
Misschien feestje binnen.Jaap is ook nog wakker.Zijn kamer is nog verlicht.quote:Op zondag 2 september 2007 05:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik ook dus, en geluiden van glazen of bekers??
Ik beluister eindelijk weer eens mijn muziek op de PCquote:Op zondag 2 september 2007 05:21 schreef avonne het volgende:
serieus, ik hoor zingen en muziek
Misschien vanuit de productieruimte
Dennis zei wel: "Ik zie angst in je ogen," hij scheit zelf 7 kleuren.quote:Op zondag 2 september 2007 05:27 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke moeten zich op 1 target concentreren en die de hele dag door bijven bashen
Ik zou zeggen concentreer jullie op Dennix.
Dream on.quote:Op zondag 2 september 2007 05:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Dennis zei wel: "Ik zie angst in je ogen," hij scheit zelf 7 kleuren.
Huub kan alleen vlammen met drank op, Lieke was fake en nu opgebrand.
Lijkt wel zo, maar als ik goed kijk zie ik drie kussens.quote:Op zondag 2 september 2007 05:32 schreef Shayndel het volgende:
Ik heb het plaatje ff vergroot. Ik weet niet wat ik precies zie,maar kunnen mensen zijn??
[afbeelding]
Dan vind ik hem op z'n zwakst..... febo biedt dan vaak uitkomst...quote:Op zondag 2 september 2007 05:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb je niet iets te veel geblowd?quote:Op zondag 2 september 2007 05:31 schreef noucky het volgende:
[..]
neenquote:Op zondag 2 september 2007 05:59 schreef KimiK het volgende:
Hoorde jij wat Lieke allemaal zei Tipsch?
rare ontwikkelingen idd. mogguquote:Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef Katewalker het volgende:
Na het lezen van de cossen begrijp ik dat het racen waarschijnlijk niet door gaat maar niemand weet waarom door een streamlock van 4 uur..!!!!!!
![]()
Hopelijk vinden ze die kikker. Zelfs Brian gun ik het niet om van z'n testikels beroofd te wordenquote:Op zondag 2 september 2007 09:00 schreef Nostalgist het volgende:
Helikopter nu voor de tweede keer laag over......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |