abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:30:09 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_52887518
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat ze niet allemaal op de hoogte waren, Huub leek wel "high" vannacht toch?
High van woede en van triomf om de informatie ook aan de anderen te verstrekken, weet je nog het beeld van een dolende Brian vannacht?
Ik heb niet gekeken vannacht, alleen gelezen. Dolende Brian is me niet helemaal duidelijk, wat bedoel je daarmee?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 2 september 2007 @ 12:30:51 #252
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887528
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat ze niet allemaal op de hoogte waren, Huub leek wel "high" vannacht toch?
High van woede en van triomf om de informatie ook aan de anderen te verstrekken, weet je nog het beeld van een dolende Brian vannacht?
Ze zullen toch niet zo dom zijn om niet alle bewoners tegelijkertijd op de hoogte te brengen?
Maar het zou een verklaring kunnen zijn.... Dan zal er vandaag door de rest ook wel over gesproken worden.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:32:22 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887555
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken vannacht, alleen gelezen. Dolende Brian is me niet helemaal duidelijk, wat bedoel je daarmee?
Op een gegeven moment liep hij alleen te dwalen buiten, zo'n pré-para trekje van hem zeg maar.
Is ergens een cap van.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:32:22 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_52887556
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Vond je ze lieten Roel achter in het huis dat was echt de slechste
Het gaat er om of de juiste gewonnen heeft en dat was volgens mij wel het geval . Dat Roel voor joker zat is iets anders.
― Mark Twain
pi_52887568
Zo iedereen alweer wakker.Wij speculeren maar en die lui waar het om gaat slapen nog lekker.Eigelijk zijn we gek dat we nog naar deze shitzooi kijken.We worden zo erg in de maling genomen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:33:35 #256
188345 Py
op zich
pi_52887580
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou dit de verklaring zijn, lees het net op VOL.

las net een berichtje op nowlive, daar denkt iemand dat we nu oude beelden zien, ze verklaren dit omdat ze onweer op de streams horen en op de bovenste beelden is geen onweer te zien.Er kan iets inzitten natuurlijk
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je vergeet de ( vermeende) schuld bij Wehkamp.
Ik heb zomaar het gevoel dat er achter de schermen weer iets rommelt, machtsstrijd?

De een nodigt Nathanael uit en laat hem alles zeggen zonder de befaamde streamlock, de ander nodigt Huub achter uit om hem mee te laten kijken en in te lichten hoe DGK gaat eindigen, als BB dus.
Dat verklaart meer "de blik" in Huubs ogen, zaken als XTC etc is te obvious, de blik van pure woede, wetende dat BB nooit eerlijk verlopen is, en hij dus gewoon een jaar van z'n leven vergooid heeft.
Ook weer verklaard.
  zondag 2 september 2007 @ 12:33:45 #257
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52887583
Dat uitje gaat dus duidelijk niet door
  zondag 2 september 2007 @ 12:34:00 #258
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887586
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Toen Amanda en Nadia naar Huub kwam volgede er een streamlock. Tijdens de streamlock was Brian nog een keer te zien. Later stond ie met Amanda op het bordes.
Hier Caps van tijdens de streamlock:

Van Vol (3.12u)
Op zondag 2 september 2007 12:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Die met Joost (BB5) was toch wel eerlijk?
Joost had 51% en Roel 49% toen hebben ze gelijk besloten dat je maar niet meer kon stemmen terwijl het nog lang niet afgelopen was..
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:35:16 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_52887612
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op een gegeven moment liep hij alleen te dwalen buiten, zo'n pré-para trekje van hem zeg maar.
Is ergens een cap van.
Ik heb die cap gezien, maar pré-para trekjes heeft hij wel vaker last van.
― Mark Twain
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:35:20 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887618
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze zullen toch niet zo dom zijn om niet alle bewoners tegelijkertijd op de hoogte te brengen?
Maar het zou een verklaring kunnen zijn.... Dan zal er vandaag door de rest ook wel over gesproken worden.
Stel nou dat ze het wel gedoseerd hebben verteld, en Huub het vannacht aan allen heeft verteld?
Verklaart de enorm lange streamlock.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_52887627
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
Zo iedereen alweer wakker.Wij speculeren maar en die lui waar het om gaat slapen nog lekker.Eigelijk zijn we gek dat we nog naar deze shitzooi kijken.We worden zo erg in de maling genomen.
Zolang je dat maar 'n aantal keer zegt is het goed.

Ik snap die houding niet zo, het interesseert me niks dat ik 'in de maling word genomen' (dat is in the eye of the beholder, want ik voel dat niet zo). Het is gewoon 'n poppenkast, nou en? Zolang ik maar vermaakt word.

Ik ga bij goede tijden toch ook niet bellen dat ik niet wil dat Ludo 'n script heeft? Daar word je ook 'in de maling' genomen hoor.. En het gaat bij DGK nooit zo ver dat ze letterlijk moeten acteren, dat kunnen ze helemaal niet. Je ziet echte mensen waar een spel mee gespeeld wordt. Best grappig.
  zondag 2 september 2007 @ 12:36:26 #263
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887641
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Vond je ze lieten Roel achter in het huis dat was echt de slechste
Had ie maar moeten winnen..... maar was idd een belachelijk laatste scenario.
  zondag 2 september 2007 @ 12:36:48 #264
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887649
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar zou de rest dit dan ook al weten, het is allemaal nogal verwarrend.
CORA zei ook al tegen Jaap dat hij met de kerst thuis zou zijn en het leek er op dat Jaap in het geheel niet verbaasd was over deze opmerking.
Er zijn destijds teveel mensen zomaar opeens vertrokken.
Bart maakte toen ook nog eens de opmerking dat 'als je het eens wist, dan zou je ook vetrekken' of in die trant.

Ik denk dat alle 'echte' spelers de keuze hebben gekregen om te vertrekken omdat DGK anders zou gaan lopen wegens tegenvallende kijkcijfers en mogelijke overnames etc.
Veel zijn vertrokken uit eigen wil omdat het spel element verdwenen was, en werden vervangen door leeghoofdige camerageile personages die meer als opvulling van het programma diende dan als speler om alsnog het programma te kunnen verkopen aan oa Amerika.

Verklaart ook de rare manier waarop Natasia weg is gegaan en toch haar geld heeft kunnen behouden ook al is ze dik over de schreef gegaan na vele waarschuwingen.

Verklaart ook waarom Sylvia zo tegen Lieke is, omdat dit net zo hard een camera geile beeldopvulling is.
  Admin zondag 2 september 2007 @ 12:38:16 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52887673
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb die cap gezien, maar pré-para trekjes heeft hij wel vaker last van.
Tuurlijk heeft hij die! Maar we moeten wat te speculeren hebben, en uiteraard een verklaring hebben waarom we ins hemelsnaam zo lang zijn opgebleven

pi_52887680
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik snap die houding niet zo, het interesseert me niks dat ik 'in de maling word genomen' (dat is in the eye of the beholder, want ik voel dat niet zo). Het is gewoon 'n poppenkast, nou en? Zolang ik maar vermaakt word.

Ik ga bij goede tijden toch ook niet bellen dat ik niet wil dat Ludo 'n script heeft? Daar word je ook 'in de maling' genomen hoor.. En het gaat bij DGK nooit zo ver dat ze letterlijk moeten acteren, dat kunnen ze helemaal niet. Je ziet echte mensen waar een spel mee gespeeld wordt. Best grappig.
Nou ik zou graag eens een ander script zien dan Huub en Lieke bashen.Lijkt me prachtig als Amanda en Brian eens goed gepakt worden.
  zondag 2 september 2007 @ 12:39:57 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887697
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stel nou dat ze het wel gedoseerd hebben verteld, en Huub het vannacht aan allen heeft verteld?
Verklaart de enorm lange streamlock.
Zou idd een verklaring kunnen zijn. Huub had het er minder (toen) dan 24 uur geleden nog over dat wanneer het BB style was hij nooit mee had gedaan.
Maar uiteindelijk zullen we snel van het trash af zijn.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:40:04 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_52887698
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef Sonique het volgende:

[..]

Bart maakte toen ook nog eens de opmerking dat 'als je het eens wist, dan zou je ook vetrekken' of in die trant.

Ik denk dat alle 'echte' spelers de keuze hebben gekregen om te vertrekken omdat DGK anders zou gaan lopen wegens tegenvallende kijkcijfers en mogelijke overnames etc.
Veel zijn vertrokken uit eigen wil omdat het spel element verdwenen was, en werden vervangen door leeghoofdige camerageile personages die meer als opvulling van het programma diende dan als speler om alsnog het programma te kunnen verkopen aan oa Amerika.

Verklaart ook de rare manier waarop Natasia weg is gegaan en toch haar geld heeft kunnen behouden ook al is ze dik over de schreef gegaan na vele waarschuwingen.

Verklaart ook waarom Sylvia zo tegen Lieke is, omdat dit net zo hard een camera geile beeldopvulling is.
Mooi omschreven en "zo" waar
― Mark Twain
pi_52887702
quote:

[..]

Ik zie dat verschil niet hoor? Alsof Sylvia zo van het spelelement is, het is toch nog steeds een spelletje? Er valt toch nog steeds een huis te winnen en geld enzo, waarom zou Natasia of Sylvia dan wel Lieke daar geen interesse in hebben?
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:41:35 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_52887717
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft hij die! Maar we moeten wat te speculeren hebben, en uiteraard een verklaring hebben waarom we ins hemelsnaam zo lang zijn opgebleven
Ik ben blij dat ik mijn nest ingedoken ben moet ik je eerlijk zeggen
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:41:46 #271
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887719
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De laatste paar keren dat ik gekeken heb is het erg duidelijk dat de mensen gescript worden. Men wordt in een zetting geplaatst, krijgen 'het verhaal' en moeten daarop inproviceren.

Vooral Het hele Dennis en NAdia verhaal is ZO obvieus geacteerd en nep...
Anders Jaap dan...Die het zelf toegeeft.
  zondag 2 september 2007 @ 12:42:25 #272
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887735
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik zie dat verschil niet hoor? Alsof Sylvia zo van het spelelement is, het is toch nog steeds een spelletje? Er valt toch nog steeds een huis te winnen en geld enzo, waarom zou Natasia of Sylvia dan wel Lieke daar geen interesse in hebben?
Welk spelelement?
  zondag 2 september 2007 @ 12:42:28 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887737
quote:

[..]

Hiermee zeg je dus dat Sylvia wist dat Lieke d'r plek zou overnemen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:44:28 #274
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887776
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Hiermee zeg je dus dat Sylvia wist dat Lieke d'r plek zou overnemen.
Nee, dat Lieke niet is wat ze pretendeerd wat ze is in het huis...

De enige spelers in het huis zijn Huub en Brian. De rest is opvulling.

Huub is winnaar, want Brian is te dom.

Huub is nu fucked up, omdat het verloop van DGK anders gaat verlopen.
pi_52887786
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:42 schreef Sonique het volgende:

[..]

Welk spelelement?
Het zogenaamde spelelement van het wegstemmen natuurlijk. Verder was en is er geen spelelement hoor, het was gewoon 'bewoners gevangen in een kooi van luxe, en wie het langst blijft zitten wint het huis' 'oja, en er is mogelijkheid tot bewoners wegstemmen, maar dan moet dat wel unaniem'.

Duidelijk toch? Daar is niets aan veranderd vanaf het begin tot eind niet. Dus alle bewoners die in dat huis stappen zijn camerageile mensen die graag veel geld en 'n huis willen winnen, simpel. Lieke net zo hard als Sylvia.
  zondag 2 september 2007 @ 12:47:49 #276
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52887817
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het zogenaamde spelelement van het wegstemmen natuurlijk. Verder was en is er geen spelelement hoor, het was gewoon 'bewoners gevangen in een kooi van luxe, en wie het langst blijft zitten wint het huis' 'oja, en er is mogelijkheid tot bewoners wegstemmen, maar dan moet dat wel unaniem'.

Duidelijk toch? Daar is niets aan veranderd vanaf het begin tot eind niet. Dus alle bewoners die in dat huis stappen zijn camerageile mensen die graag veel geld en 'n huis willen winnen, simpel. Lieke net zo hard als Sylvia.
En laat alles wat je nu net als spelelement aangeeft door DGK zelf radicaal van tafel geveegt zijn...

Hoezo het langste in huis?
Hoezo unaniem wegstemmen?

Gewoon keihard: de poplairste bewoner is winnaar...
  zondag 2 september 2007 @ 12:49:55 #277
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52887829
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou ik zou graag eens een ander script zien dan Huub en Lieke bashen.Lijkt me prachtig als Amanda en Brian eens goed gepakt worden.
Wat mij betreft mogen ze Huub en Lieke bashen. Maar dan inhoudelijk. Helaas lukt ze dat niet. Dus besloten de 5 door Huub en Lieke niet meer inhoudelijk te pakken maar meer belachelijk te maken en zo het gras voor hun voeten weg te maaien. Hiermee is het bijna nog onmogelijk voor Huub en Lieke om nog een normale discussie te voeren en het spel te spelen. NL heeft hierin waarschijnlijk in opdracht van achter verandering proberen te brengen. Maar uiteindelijk bereikte hij daarmee het tegenovergestelde door Huub's sterke punten op te noemen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 12:55:54 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_52887952
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:47 schreef Sonique het volgende:

[..]

En laat alles wat je nu net als spelelement aangeeft door DGK zelf radicaal van tafel geveegt zijn...

Het spelelement verdween op het moment dat zich stellen gingen vormen, die laten elkaar nooit meer gaan dus is de enige oplossing idd dat de populairste moet winnen imo.

Btw, WB, volgens mij was noekje gisteren al naar je op zoek.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 12:56:24 #280
188345 Py
op zich
pi_52887963
quote:

[..]

Is het al zeker dat het spel zo gaat eindigen?
Ik heb dat BB verhaal deels gemist.
pi_52888079
quote:

[..]

Well duh.. Dat vind ik helemaal niet vreemd, dat daar in gestuurd wordt. Daar voel je je toch niet door beledigd mag ik hopen, door dat truukje? En langste in het huis klopt natuurlijk wel, dat is niet 'hoezo'. De populairste blijft er in.

Overigens, als de populairste de winnaar is, waarom schijnt meneer Huub dan boos te zijn op het moment. Die wil toch niets liever dan winnen, dan zit ie goed volgens mij. Zou trouwens ook niet meer dan terecht zijn, populairste de winnaar. Dat is de tvmaker.
pi_52888091
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Btw, WB, volgens mij was noekje gisteren al naar je op zoek.
Oh?
Go hard or go home
  zondag 2 september 2007 @ 13:02:28 #283
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888108
  zondag 2 september 2007 @ 13:04:12 #284
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888159
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:04:25 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_52888165
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh?
was jij dat niet, iemand noemde haar naam, ik dacht jij .
― Mark Twain
pi_52888181
Huub en Brian toch geen uitje? Hoe zit dit nou? Was zo leuk en terecht geweest als deze twee er eens uit gingen en Jaap/Dennis daardoor nog even tikje meer paranoïde zouden worden.
pi_52888235
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef tipsch het volgende:
Huub en Brian toch geen uitje? Hoe zit dit nou? Was zo leuk en terecht geweest als deze twee er eens uit gingen en Jaap/Dennis daardoor nog even tikje meer paranoïde zouden worden.
Als er iets voor Huub is gaat het toch nooit door dat is ook al geen nieuws meer voor ons.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:07:26 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_52888240
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef tipsch het volgende:
Als ze om 14.00 uur in Assen moeten zijn mogen ze wel verdomde hard opschieten.
― Mark Twain
pi_52888251
Onwetend van al onze speculaties grijpt Brian maar weer eens naar een sudoku
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52888259
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Als er iets voor Huub is gaat het toch nooit door dat is ook al geen nieuws meer voor ons.
Hadden sommige hier al gezegd,dat het uitje niet door zou gaan.Vreemd verhaal weer.
  zondag 2 september 2007 @ 13:08:15 #291
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52888263
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

dan mogen ze idd wel een stukje achteruit rijden
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  zondag 2 september 2007 @ 13:11:22 #292
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52888340
Wel raar dat het uitje opeens niet meer doorgaat
pi_52888342
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Da's een eind weg, verdorie. Dus die stemming is weer eens een hoax-hoax geweest.
  zondag 2 september 2007 @ 13:13:18 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888390
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Darklight het volgende:
Wel raar dat het uitje opeens niet meer doorgaat
Is Brian al gespot? Misschien is ie daar wel samen met Amanda...
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:13:30 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_52888399
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Da's een eind weg, verdorie. Dus die stemming was weer eens een hoax.
Tsja, daar kunnen we alleen maar naar raden, maar Huub is dus weer de Sjaak.
― Mark Twain
pi_52888409
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Klinkt nog aannamelijk ook
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:14:51 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_52888425
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Brian ligt in bed te lezen, maar het kan natuurlijk ook een hehaling zijn waar we naar kijken.
― Mark Twain
pi_52888434
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wie weet komt ervoor in de plaats een nieuw uitje mét nieuwe stemming. Weekje Menorca
  zondag 2 september 2007 @ 13:15:37 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888444
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian ligt in bed te lezen, maar het kan natuurlijk ook een hehaling zijn waar we naar kijken.
Spannend boek zeker... hij lag om 5 uur ook nog te lezen.
  zondag 2 september 2007 @ 13:16:33 #300
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888464
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zal ie dan zelf wel verpest hebben.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')