Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die losers gaan proberen Huub (met drank op ...) uit te lokken, redactie even opletten svp .....
lieke zit gewoon op de bank hoorquote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.
zit op de bank te lezenquote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die blik in de ogen van Huub is niet goed.Lieke is al weggehaald denk ik.
+1quote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
"achter" doet er beter aan NL naar huis te sturen en dan iedereen verplicht te laten gaan slapen.
idd.....quote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Vreemde uitstraling uit Huub zijn ogen, of vreemd, nou, ja het lijkt of Huub stoned is .)
Huub moet weer naar de productie.
waarom sturen ze Huub zo terug naar binnen..... wat is er met hem aan de handquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef agter het volgende:
wat praat huub raar...
dankje.quote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef riri het volgende:
huub zei duidelijk toen hij van achter weer binnen kwam dat hij alles heeft gezien
knetterstoned als je het mij vraagtquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Huub is erg recalcitrant. Vertelt rare dingen.
What's up
Wel gedronken maar zoveel? En na bijna twee uren bij de febo?quote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef pasjesjen het volgende:
Streamlock.....iets over nova ....Maar weet iemand hoeveel huub ongeveer gedronken heeft?
Precies ik vind dit allemaal heel vaagquote:Op zondag 2 september 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel gedronken maar zoveel? En na bijna twee uren bij de febo?
Goed gedaan hoor Thomas,quote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef ThomasSlayer het volgende:
Doos van de politie deed net of ze de Kooi niet kende .
Daarna , ïk ga kijken wat we er aan kunnen doen'."
Waarom?? Natte nel gaat zo weer huilen, daar zijn naar aan het toe aan het werken..quote:Op zondag 2 september 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt tijd dat Lieke ingrijpt ....... komop redactie, even een telefoonthe, jullie kunnen het.
dat huub zichzelf belachelijk maaktquote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Wat zei Nadia, dan?
OK, maar waarom is Dennis dan nu een meloen aan het knuffelen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef Casshern het volgende:
nadia vindt dat huub zich belachelijk maakt
quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef grazygirl het volgende:
denk dat huub een oor aangenaaid wordt![]()
en dat zegt nadia?quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat huub zichzelf belachelijk maakt
Dat verhaal zegt mij dan weer helemaal niets.. Jaap wilde hetquote:Op zondag 2 september 2007 01:30 schreef BsJanssen het volgende:
Ik dacht eerst nog dat Huub speelde dat ie dronken was, maar hij is dus echt lazerus! anders begint ie niet over Jaap <> Nova
Allle bewoners krijgen zo af en toe een uitzending te zien.quote:Op zondag 2 september 2007 01:33 schreef pasjesjen het volgende:
Oke huub heeft dus een uitzending gezien en wij mogen het niet weten
edit: Letterlijk ik heb van ze gewonnen bart en Nl?
twee weken geleden mocht ik van de uitvoerend producent hiervan
toevallig dit uitzending
streamlock
quote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
en dat zegt nadia?
huuuuuh
moet ze haar eigen filmpjes op youtube eens terug kijken
Wat ie om 23.30u al wou...quote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef Dreamboy het volgende:
Ik denk dat Huub naar bed moet.
Dat had je nu niet moeten zeggen. Streamlock is het gevolgquote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, maar waarom is Dennis dan nu een meloen aan het knuffelen?
Het ziet er nogal ... ahum... geestelijk anders.... uit.
Weet wel zeker.Kan Huub eruit en iemand voor Lieke erin.Als ik alles goed bekijk kunnen ze haast alleen Lieke nog laten winnen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef grazygirl het volgende:
denk dat huub een oor aangenaaid wordt![]()
Ach echte ballen heeft ie niet, of gewoon nooit gevoeld. Moet ie het zomaar doen hequote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ach echte ballen heeft ie niet, of gewoon nooit gevoeld. Moet ie het zomaar doen he
Klonk ie eigenlijk toen ook al zo dronken?quote:
Ik vind het allemaal maar vaag, en huub was om 23.30 nog lang niet zo dronken/lam als dat ie nu isquote:
idd.... en toen werd tie weer naar "achteren" geroepenquote:
Eerst al de film van Titanic startenquote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef BsJanssen het volgende:
Ik ben niet echt een Huub fan maar ik hoop voor hem toch echt dat hij in bed gelegd wordt door Lieke (en daar wordt gehouden) want anders kan het nog verkeerd uitpakken!
quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Klonk ie eigenlijk toen ook al zo dronken?
Als Huub heeft gedronken dan heeft hij dat toch echt zelf gedaan, maakt niet uit waar..quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet wel zeker.Kan Huub eruit en iemand voor Lieke erin.Als ik alles goed bekijk kunnen ze haast alleen Lieke nog laten winnen.
en voordat hij wegging naar achter was er niet echt iets aan de hand...quote:Op zondag 2 september 2007 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel gedronken maar zoveel? En na bijna twee uren bij de febo?
Ik vond hem wel "etterbakje dronken" in de chill, ja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij aakte geïnspireerd door Nathanael's Joep Meloen en ging even knallen zoals we dat van hem gewend zijnquote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Luisterde toen naar die 5 loosers.Zag hem alleen in de deuropening zitten met een rare blik.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar gaan we weerquote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef riri het volgende:
[..]
en voordat hij wegging naar achter was er niet echt iets aan de hand...
raar...zou eerder denken dat hem iets in de drank is gestopt...
vindt het ook helemaal niet dronken klinken....eerder gedrogeerd
Ja dat vind ik dus ook, dit is niet gewoon dronken huub, want die hebben we wel vaker gezien ik denk echt dat hier meer aan de hand isquote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef riri het volgende:
[..]
Nu is hij eerder dom-stonedquote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond hem wel "etterbakje dronken" in de chill, ja.
En wat doet NL daar. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer... ouwe koeien uit de sloot halen....quote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Eerst al de film van Titanic starten
En morgen weer om 8 uur opstaan.
Snap echt niet wat voor een organisatie daar is.
Om 23.30 was hij al behoorlijk aangeschoten volgens mij. De groep moest naar binnen omdat de stroom weer uitgevallen was toch?quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... en toen werd tie weer naar "achteren" geroepen
De hele groep wordt van buiten naar binnen gehaald en terwijl ze in de keuken staan, komt Huub terugbinnen (toeval!!! neuhhh niet bij de buren) ..... en dan komt tie straalbezopen terugbinnen.![]()
ik ook hoor, hij had toen al teveel gedronken....quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws, dit script hebben we al gehadquote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook al aardig heen hoor. Hij begon toen ook al vervelend te worden en ging lopen kloten met de draaitafelsenzo. Hij keek toen ook niet fris uit zijn ogen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag, en huub was om 23.30 nog lang niet zo dronken/lam als dat ie nu is![]()
Nathanael word waarschijnlijk naar huis gestuurd?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef agter het volgende:
lange lock hoor.
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij werd raakte geïnspireerd door Nathanael's Joep Meloen en ging even knallen zoals we dat van hem gewend zijn![]()
100 % zowiezo knallenquote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?
Ik snap het!
Hij mag niet meer rijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:40 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nathanael word waarschijnlijk naar huis gestuurd?
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Juistem, morgen sowieso 100% - wat worden we toch altijd door hem getrakteerdquote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?
Ik snap het!
van die mannetjes in het blauw te veel alcoholquote:
dat was ie helemaal niet...daarom is dit ook zo raarquote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
maar zolang hij die meloen vasthoudt, komt het zeker weten!quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
100 % zowiezo knallenmorgen
of overmorgen of de dag erna![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
[..]
maar zolang hij die meloen vasthoudt, komt het zeker weten!
Dat zou een goeie zijn..... zou dat een exit betekenen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Misschien heeft Nathanael wel xtc voor hem meegebracht
en zijn ze er achter achtergekomen !
Geen idee er is ook al eens geblowd in het huis, dus zie niet in waarom xtc opeens een exit zou betekenenquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn..... zou dat een exit betekenen?
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......![]()
![]()
Ja, daar baal ik ook ontzettend van ..... Huub is en maakt de Gouden Kooi, en dan zoquote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......![]()
![]()
Ik denk dat Nathanael dan wel weer moet opkrassenquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
wat voor auto heeft Nattenel?
Opdat het door te geven is aan de politie als die straks stoer instapt .
renault?
Ik denk dat ze de bewoners laten uitpraten over het wel of niet mogen zien van uitzendingen en andere beelden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef agter het volgende:
vergeten ze de lock eraf te halen?
Huub mag wat mij betreft gaan en Lieke erbij.Dit is geen eerlijk spel meer.En elke keer is dat gelazer als de popi poll loopt.Huub en Lieke eruit.Twee volwassen echte spelers erin ,die daar de hele boel oprollen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het Huub kunnen maken om hem te diskwalificerenquote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael dan wel weer moet opkrassen![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef agter het volgende:
vergeten ze de lock eraf te halen?
Dat is huub 1 x gebeurd, toch zeker geen tweede keer? Met of zonder streamlock, de boel staat wel opgenomen. op het moment dat iemand eruit moet, zal die persoon toch de beelden opvragen lijkt mij,quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik ook ontzettend van ..... Huub is en maakt de Gouden Kooi, en dan zo
stom zijn, hoe bedenk je het ???
Wat mij ook niet aanstaat, zijn deze streamlocks. Het zou zo maar kunnen, dat Huub tijdens
zo'n lock "zogenaamd" iemand heeft geslagen, en dan verwijderd wordt .... we zullen het
dan nooit zeker weten.
Of van een vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?
preciesquote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag, en huub was om 23.30 nog lang niet zo dronken/lam als dat ie nu is![]()
De uitvoerend producent, is dat Stijn?quote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bewoners laten uitpraten over het wel of niet mogen zien van uitzendingen en andere beelden.
Trouwens wel een onderwerp waarover aardig wat jaloezie kan ontstaan.
Wie krijgt het meest te zien?
Ik denk Huub
quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
wat voor auto heeft Nattenel?
Opdat het door te geven is aan de politie als die straks stoer instapt .
renault?
is dit een dronken blik?quote:
ze hadden het over nova en dat huub een uitzending terug had gezien...quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef ricofromrio het volgende:
ben net terug van stappen
en er is een streamlock was er aan de hand?
Dat probleem hebben meer mensen op zaterdagavond, Ik was om 23.30 ook nog niet zo lam als nu.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Stijn is al weken spoorloos.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De uitvoerend producent, is dat Stijn?
Speler.quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?
Klopt maar huub heeft van 23.30 tot zo'n kwartier voor de lock bij de febo gezetenquote:Op zondag 2 september 2007 01:50 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat probleem hebben meer mensen op zaterdagavond, Ik was om 23.30 ook nog niet zo lam als nu.![]()
Nee, glazig/melig - stoned of iets. Huub krijgt standaard een hondsbrutaal lelijke blik als hij drinkt.quote:
Mwoah.. Dat EXTREME flapuiterige wat Nathanael net over Patricia zat te doenquote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef riri het volgende:
[..]
precies
we hebben huub vaker gezien als hij veel op had,dan had hij een heel andere blik in zijn ogen dan nu....
dit lijkt meer op dat hij iets toegediend heeft gekregen
Maar die verrotte knie van hem...........quote:
en handremmenquote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar die verrotte knie van hem...........
Huub is idd wel verdacht flapuiterig, hij is gewoon niet te stoppen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mwoah.. Dat EXTREME flapuiterige wat Nathanael net over Patricia zat te doen
herken ik wel als een xtc-tripjeEn kan me voorstellen dat Huub er dan ook 1tje
gekregen heeft stiekem van Nathanael (om er een leuke avond van te maken)
een van de producenten meen ikquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef markisboer het volgende:
wie is stein bakker ?
quote:
Voertuiggegevens volgens de RWD... als ik het nummerbord goed gezien hebquote:Kenteken 96-TV-LF
Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF
Kleur(en) Blauw
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1968 cm3
Vermogen 103 kW
Aantal zitplaatsen 5
De miljardair is heilig kennelijk.........quote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef mazaru het volgende:
Dat was een korte unlock.
De naam John de Mol valt, Boem! Streamlock
Stijn z'n naam ookquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef mazaru het volgende:
Dat was een korte unlock.
De naam John de Mol valt, Boem! Streamlock
Dat dus, leuk Huub heeft de achternaam van Stijn even op de streams gegooidquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
John de Mol, Stijn Bakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus geen Reijnders
Effe het kenteken op VOL zetten, dan is de politie (en 112 en de luchtmachtquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Voertuiggegevens volgens de RWD... als ik het nummerbord goed gezien heb
Namen en rugnummersquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef markisboer het volgende:
wie is stein bakker ?
quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Effe het kenteken op VOL zetten, dan is de politie (en 112 en de luchtmacht
waarschijnlijk) over 2 minuten gebeld...
Een buitenstaander mag dus wel even helemaal te kijk gezet worden maar als een naam als Stijn Baker te horen is volgt er meteen een streamlock....quote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef pasjesjen het volgende:
en dat is streamlock nummer zoveel
Die zit bij goede tijden slechte tijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
John de Mol, Stijn Bakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus geen Reijnders
is dit een 'opzij'-opmerking?quote:
even gegoogled en het blijkt bij Nowlive allang bekend te zijn dat hij Stijn Bakker heet.quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat dus, leuk Huub heeft de achternaam van Stijn even op de streams gegooid
We zijn erin geFokt.quote:Op zondag 2 september 2007 01:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
even gegoogled en het blijkt bij Nowlife allang bekend te zijn dat hij Stijn Bakker heet.
Hier wordt toch al maanden gesproken over een ene Stijn Reijnders? Blijkt dus Stijn Bakker te heten.quote:Op zondag 2 september 2007 01:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die zit bij goede tijden slechte tijden.
contact met achter. BBérs hadden dat nietquote:Op zondag 2 september 2007 01:58 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb 2 BB's gevolgd, maar daar waren streamlocks een zeldzaamheid................leg mij eens uit wat het verschil is...BB doorverkocht en DGK nauwelijks...![]()
Hebben ze daar het kenteken al?quote:Op zondag 2 september 2007 01:58 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
even gegoogled en het blijkt bij Nowlive allang bekend te zijn dat hij Stijn Bakker heet.
was te zien in de documentaire.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
We zijn erin geFokt.
en wij eerst maar denken dat ie een andere achternaam hadden
Ja daarom viel me de naam Stijn Reijnders ook op bij goede tijden slechte tijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hier wordt toch al maanden gesproken over een ene Stijn Reijnders? Blijkt dus Stijn Bakker te heten.
Tja, dat verklaart hoop....quote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
contact met achter. BBérs hadden dat niet
Zo gauw het over de mensen achter de schermen gaat is het streamlock
precies...zijn praten is ook heel anders als hij echt dronken is...quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, glazig/melig - stoned of iets. Huub krijgt standaard een hondsbrutaal lelijke blik als hij drinkt.
Bij de aftiteling neem ik aan?quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja daarom viel me de naam Stijn Reijnders ook op bij goede tijden slechte tijden.
Niets is wat het lijkt...quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef riri het volgende:
[..]
precies...zijn praten is ook heel anders als hij echt dronken is...
dit is meer zo af en toe niet uit zijn woorden kunnen komen...niet zoals dat bij dronken zijn hoort maar als je gedrogeerd bent...zo klinkt het
Kopieer je drm mapje effe.......MOCHT je dan nog spijt krijgen.........quote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef yellowfirst het volgende:
Enfin, 4 september zijn mijn streams weer op het punt beland om te verlengen.......niet dus...![]()
Ja zag het toevallig deze week.quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bij de aftiteling neem ik aan?
Nou ja zeg! Ik snap er nu helemaal niets meer van!![]()
Die schoen heb ik idd gezien, maar stelde nix voorquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Huub heeft volgens Amanda met schoenen en appels gegooid.
ik kan niet anders, heb geen streams, ben niet thuis.... sssssssstquote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou, wat moet ik nou de hele tijd met die minimale reacties van je![]()
Ja, alles wordt natuurlijk wel flink opgeblazen als Huub of Lieke het deedquote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Die schoen heb ik idd gezien, maar stelde nix voor
Ziet er inderdaad erg bekend uitquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub: Nathanael is een hele okaje vent.... duidelijk XTC dus....
Ja dat weet ik nu zeker.Nl een coole gastquote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Huub: Nathanael is een hele okaje vent.... duidelijk XTC dus....
Waar ben je dan? Bij je vriend?quote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik kan niet anders, heb geen streams, ben niet thuis.... sssssssst![]()
Lieke vraagt wanneer Dennis het nou eens alleen kan.quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Bij je vriend?ik ben niet jaloers
![]()
Veel streamlocks heb je gemist jaquote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alles wordt natuurlijk wel flink opgeblazen als Huub of Lieke het deed![]()
Kom net weer binnen, heb veel gemist
Ze baalt dat een nix niets presteert maar door Jaap groot gemaakt wordt.....quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef grazygirl het volgende:
lieke is volgens mij pissed
Ja, ik viel zo'n 20 minuten geleden midden in een lock.quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Veel streamlocks heb je gemist ja![]()
Echt waar?quote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke vraagt wanneer Dennis het nou eens alleen kan.
bij mij![]()
waarom niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef Clank het volgende:
* durft de streams niet meer aan te doen *
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.quote:Op zondag 2 september 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt waar?Wat Leuk
![]()
toch? OFFTOPIC sorry
![]()
Toch niet normaal die kop van nix zeg.... pure haat....quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat Nadia en Amanda er aan kwamen rennenquote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.
was een grapje - ze wil het graag, maar ja, ik ben al bezet - was weer een grapje
Deed ie het weer??quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
Oh mij god.Daar komt Dennis weer met zijn neukbewegingen.
Ze kregen telefoon.Toen gingen ze er pas naar toe.Hoe bedoel je uitlokkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef riri het volgende:
achter vindt het niet goed...nadia en amanda kwamen er ook op af rennen om ze af te zeiken....achter keurt dat denk ik niet meer goed op deze manier
Brian zag ik daar niet meer binnenquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef avonne het volgende:
Werd Amanda nu naar buiten gestuurd?
Nathanael is naar huis neem ik aan?
Ja hij heeft oefening genoeg zullen we maar zeggenquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Deed ie het weer??
Hij vindt dat op één of d'andere manier erg grappig ofzo.. zie het hem met enige regelmaat doen.
Het zijn makkelijke knopjes om te drukken...quote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... weer een streamlock. Ik vraag me trouwens af hoe lang Huub zich weet in te houden als Dennis Lieke jent.
was een grapje - ze wil het graag, maar ja, ik ben al bezet - was weer een grapje
quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Bij je vriend?ik ben niet jaloers
![]()
Kenne de jongens en jij dan gelijk mijn boeketje tulpen voor Dennis meenemen,quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef mahe het volgende:
ik denk echt dat de jongens en ik morgen ff langs gaan
Na de lock hiervoor zat hij met amanda en nadia op de bankquote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Brian zag ik daar niet meer binnen
Amanda kun je een uit de hand gelopen schreeuwpartij wel toevertrouwen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat Nadia en Amanda er aan kwamen rennen
Neem je toch je eigen koffie mee....quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef mahe het volgende:
ik denk echt dat de jongens en ik morgen ff langs gaan dan hebben flensje en de rest gewoon een probleem
Ik heb Lieke niet op een kast zien zitten...quote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef BsJanssen het volgende:
Schijnbaar mogen wij niet zien hoe Amanda, Nadia de boel ook nog even komen opstoken.
Respect voor Jaap en Dennis, ze spelen het spel goed en hebben Lieke vrij goed op de kast zitten. Hoop wel dat Huub zich er niet mee gaat bemoeien want dat zou voor hem niet goed zijn.
Hoop dat hij dan goed slaat en Fries de schuld krijgtquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef neehe het volgende:
Huub hoeft er echt niet uit als hij Dennix slaat, hij wordt juist beschermt door die streamlocks.
Ik heb liever dat fries los breekt en dennix eens goed trapt daar is ie zo bang voorquote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat hij dan goed slaat en Fries de schuld krijgt![]()
Ik denk dat het een groter probleem is dat Dennis hem fysiek opzoekt. Lieke bijt prima van zich af, Huub had een (THC)grijns op z'n gezicht.quote:Op zondag 2 september 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet meer gezien na de lock hiervoor dus ik vermoed van welquote:Op zondag 2 september 2007 02:17 schreef riri het volgende:
Was Nathanael alweer weg?
Ze red zich inderdaad prima, maar je kunt duidelijk merken dat dit een van de mindere dagen voor haar is, ze is veel bozer dan dat ze normaal wordt en reageert ook vele malen feller op de dingen die Jaap en Dennis zeggen/erbij verzinnen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:15 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb Lieke niet op een kast zien zitten...
Die red zich prima tegen iemand die helemaal rood aanloopt en rode vlekken in zijn hals en gezicht krijgt als hij alleen het woord moet nemen zoals laatst bij de ontslagronde.....
Klopt. Stijn Bakker is een producent, Stijn Reijnders is wetenschapper en (mede-)bedenker/adviseur van John de Mol. Stijn Reijnders was/is 'favorietje' en werkte veel samen met Frans (stokbrood). Op dit moment heeft Stijn Bakker een deel van de taken van Deborah Flens overgenomen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
was te zien in de documentaire.
BSOL meent dat er 2 stijnen zijn.
Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Het spel is iemand ook op zijn zwaktes pakken, die van Huub is vooral alcohol.
Het is niet gek gebruik te maken van deze situatie en om hem dan verbaal te gaan kleineren.
Niet de anderen zijn stom, Huub is stom.
Door zijn dronkenschap krijgen we weer streamlocks. Die Huub mag van mij moven, een loser is hij sowieso.
volgens mij zijn er meerdere mensen binnen dan alleen brainquote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef Desii het volgende:
Brian loopt te ijsberen....![]()
wat gebeurd daar toch allemaal
nee, dat was echt Brian hoorquote:Op zondag 2 september 2007 02:19 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij zijn er meerdere mensen binnen dan alleen brain
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel losgaan (ook al mogen we de meeste dingen met al die streamlocks niet horen en zien) maar dit soort acties is nou eenmaal het uiterste wat bij RTL is toegestaan dus ja... het is knallen!quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Whehe. Dit is dus het `losgaan`van Dennis. Echt knallen hoor....Samen met die bolle is het net Laurel en Hardy.
Straks gaat ie tegen dat zwijnjak vertellen hoe goed ze wel bezig waren tegen Huub en Lieke.
Dus die Stijn heeft soapervaring.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Stijn Bakker is een producent, Stijn Reijnders is wetenschappen en (mede-)bedenker/adviseur van John de Mol. Stijn Reijnders was/is 'favorietje' en werkte veel samen met Frans (stokbrood). Op dit moment heeft Stijn Bakker een deel van de taken van Deborah Flens overgenomen.
Of een exitquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
Fontein staat aan. Nieuwe bewoner?
[afbeelding]
Binnen begon Huub omdat ie zo dronken is allemaal info over 'achter' etc te vertellen en daarom hebben we de afgelopen 2 uur langer streamlock gehad dan dat er iets te zien was.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?
Kijk maar naar z'n publicatie's en lezingen op dit gebied : http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/quote:
ik vind hemquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef riri het volgende:
ach...we weten allemaal wat voor type dennix echt is...die schopt nog iemand als diegene door anderen in elkaar getrapt op de grond ligt en hij loopt er toevallig langs...voor hem is dat dan een makkelijk doelwit want tegen iemand die rechtop staat kan hij niet op..daarvoor heeft hij eerst vriendjes nodig die dat voor hem opknappen
Huub doet ook niks, zo lam is ie wel. Maar door hem zijn er 9 van de 10 x streamlocks en daar baal ik ontzettend van.quote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub die deed niets. Hij leunde tegen een pilaar. Zei af en toe wat dus hoezo!!!?
Kortweg: LAFquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef riri het volgende:
ach...we weten allemaal wat voor type dennix echt is...die schopt nog iemand als diegene door anderen in elkaar getrapt op de grond ligt en hij loopt er toevallig langs...voor hem is dat dan een makkelijk doelwit want tegen iemand die rechtop staat kan hij niet op..daarvoor heeft hij eerst vriendjes nodig die dat voor hem opknappen
Ik denk dat je er nu wel erg ver naast zit met dronkenschap van Huub. Hij is knetterstoned en vredelievend. Eerst zien, dan oordelenquote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Het spel is iemand ook op zijn zwaktes pakken, die van Huub is vooral alcohol.
Het is niet gek gebruik te maken van deze situatie en om hem dan verbaal te gaan kleineren.
Niet de anderen zijn stom, Huub is stom.
Door zijn dronkenschap krijgen we weer streamlocks. Die Huub mag van mij moven, een loser is hij sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |