Goed gedaan hoor Thomas,quote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef ThomasSlayer het volgende:
Doos van de politie deed net of ze de Kooi niet kende .
Daarna , ïk ga kijken wat we er aan kunnen doen'."
Waarom?? Natte nel gaat zo weer huilen, daar zijn naar aan het toe aan het werken..quote:Op zondag 2 september 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt tijd dat Lieke ingrijpt ....... komop redactie, even een telefoonthe, jullie kunnen het.
dat huub zichzelf belachelijk maaktquote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Wat zei Nadia, dan?
OK, maar waarom is Dennis dan nu een meloen aan het knuffelen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef Casshern het volgende:
nadia vindt dat huub zich belachelijk maakt
quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef grazygirl het volgende:
denk dat huub een oor aangenaaid wordt![]()
en dat zegt nadia?quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat huub zichzelf belachelijk maakt
Dat verhaal zegt mij dan weer helemaal niets.. Jaap wilde hetquote:Op zondag 2 september 2007 01:30 schreef BsJanssen het volgende:
Ik dacht eerst nog dat Huub speelde dat ie dronken was, maar hij is dus echt lazerus! anders begint ie niet over Jaap <> Nova
Allle bewoners krijgen zo af en toe een uitzending te zien.quote:Op zondag 2 september 2007 01:33 schreef pasjesjen het volgende:
Oke huub heeft dus een uitzending gezien en wij mogen het niet weten
edit: Letterlijk ik heb van ze gewonnen bart en Nl?
twee weken geleden mocht ik van de uitvoerend producent hiervan
toevallig dit uitzending
streamlock
quote:Op zondag 2 september 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
en dat zegt nadia?
huuuuuh
moet ze haar eigen filmpjes op youtube eens terug kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |