En wat doet NL daar. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer... ouwe koeien uit de sloot halen....quote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Eerst al de film van Titanic starten
En morgen weer om 8 uur opstaan.
Snap echt niet wat voor een organisatie daar is.
Om 23.30 was hij al behoorlijk aangeschoten volgens mij. De groep moest naar binnen omdat de stroom weer uitgevallen was toch?quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... en toen werd tie weer naar "achteren" geroepen
De hele groep wordt van buiten naar binnen gehaald en terwijl ze in de keuken staan, komt Huub terugbinnen (toeval!!! neuhhh niet bij de buren) ..... en dan komt tie straalbezopen terugbinnen.![]()
ik ook hoor, hij had toen al teveel gedronken....quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond hem wel "etterbakje dronken" in de chill, ja.
Verzin eens iets nieuws, dit script hebben we al gehadquote:Op zondag 2 september 2007 01:38 schreef riri het volgende:
[..]
en voordat hij wegging naar achter was er niet echt iets aan de hand...
raar...zou eerder denken dat hem iets in de drank is gestopt...
vindt het ook helemaal niet dronken klinken....eerder gedrogeerd
Ik vond hem toen ook al aardig heen hoor. Hij begon toen ook al vervelend te worden en ging lopen kloten met de draaitafelsenzo. Hij keek toen ook niet fris uit zijn ogen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag, en huub was om 23.30 nog lang niet zo dronken/lam als dat ie nu is![]()
Nathanael word waarschijnlijk naar huis gestuurd?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef agter het volgende:
lange lock hoor.
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij werd raakte geïnspireerd door Nathanael's Joep Meloen en ging even knallen zoals we dat van hem gewend zijn![]()
100 % zowiezo knallenquote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?
Ik snap het!
Hij mag niet meer rijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:40 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nathanael word waarschijnlijk naar huis gestuurd?
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Juistem, morgen sowieso 100% - wat worden we toch altijd door hem getrakteerdquote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar hij kwam er niet tussen, en wacht daarom tot morgen?
Ik snap het!
van die mannetjes in het blauw te veel alcoholquote:
dat was ie helemaal niet...daarom is dit ook zo raarquote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
[..]
maar zolang hij die meloen vasthoudt, komt het zeker weten!quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
100 % zowiezo knallenmorgen
of overmorgen of de dag erna![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
[..]
maar zolang hij die meloen vasthoudt, komt het zeker weten!
Dat zou een goeie zijn..... zou dat een exit betekenen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Misschien heeft Nathanael wel xtc voor hem meegebracht
en zijn ze er achter achtergekomen !
Geen idee er is ook al eens geblowd in het huis, dus zie niet in waarom xtc opeens een exit zou betekenenquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn..... zou dat een exit betekenen?
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......![]()
![]()
Ja, daar baal ik ook ontzettend van ..... Huub is en maakt de Gouden Kooi, en dan zoquote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat het weer Huub en drank is.... die gast leert het nooit... even had ik hoop......![]()
![]()
Ik denk dat Nathanael dan wel weer moet opkrassenquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
wat voor auto heeft Nattenel?
Opdat het door te geven is aan de politie als die straks stoer instapt .
renault?
Ik denk dat ze de bewoners laten uitpraten over het wel of niet mogen zien van uitzendingen en andere beelden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef agter het volgende:
vergeten ze de lock eraf te halen?
Huub mag wat mij betreft gaan en Lieke erbij.Dit is geen eerlijk spel meer.En elke keer is dat gelazer als de popi poll loopt.Huub en Lieke eruit.Twee volwassen echte spelers erin ,die daar de hele boel oprollen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het Huub kunnen maken om hem te diskwalificerenquote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael dan wel weer moet opkrassen![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef agter het volgende:
vergeten ze de lock eraf te halen?
Dat is huub 1 x gebeurd, toch zeker geen tweede keer? Met of zonder streamlock, de boel staat wel opgenomen. op het moment dat iemand eruit moet, zal die persoon toch de beelden opvragen lijkt mij,quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik ook ontzettend van ..... Huub is en maakt de Gouden Kooi, en dan zo
stom zijn, hoe bedenk je het ???
Wat mij ook niet aanstaat, zijn deze streamlocks. Het zou zo maar kunnen, dat Huub tijdens
zo'n lock "zogenaamd" iemand heeft geslagen, en dan verwijderd wordt .... we zullen het
dan nooit zeker weten.
Of van een vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?
preciesquote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar vaag, en huub was om 23.30 nog lang niet zo dronken/lam als dat ie nu is![]()
De uitvoerend producent, is dat Stijn?quote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bewoners laten uitpraten over het wel of niet mogen zien van uitzendingen en andere beelden.
Trouwens wel een onderwerp waarover aardig wat jaloezie kan ontstaan.
Wie krijgt het meest te zien?
Ik denk Huub
quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
wat voor auto heeft Nattenel?
Opdat het door te geven is aan de politie als die straks stoer instapt .
renault?
is dit een dronken blik?quote:
ze hadden het over nova en dat huub een uitzending terug had gezien...quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef ricofromrio het volgende:
ben net terug van stappen
en er is een streamlock was er aan de hand?
Dat probleem hebben meer mensen op zaterdagavond, Ik was om 23.30 ook nog niet zo lam als nu.quote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Stijn is al weken spoorloos.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De uitvoerend producent, is dat Stijn?
Speler.quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo maak je je druk over het drankmisbruik van een man?
Klopt maar huub heeft van 23.30 tot zo'n kwartier voor de lock bij de febo gezetenquote:Op zondag 2 september 2007 01:50 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat probleem hebben meer mensen op zaterdagavond, Ik was om 23.30 ook nog niet zo lam als nu.![]()
Nee, glazig/melig - stoned of iets. Huub krijgt standaard een hondsbrutaal lelijke blik als hij drinkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |