matigquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Jump het volgende:
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
Er is een verschil tussen zelf kunnen pokeren en in staat zijn het iemand te kunnen leren. Bovendien zijn er verschillende varianten poker. En ik wéét nu ook dat het moeilijk voor te stellen is als je het zelf wel kunt, omdat het in feite ontstellend simpel is, maar toen begreep ik er écht níéts van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?![]()
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat. Voelen dat je op je bakkes gaat gaan terwijl het daar vol loopt van het volk! Gelukkig dat ik van mijn fiets kan springen & recht blijven staan terwijl ik aan het rijden ben (leer je wel als je veel in het stad moet fietsen, als je ziet dat je niet meer voor een auto kan remmen dan spring je gewoon van je fiets en laat je die doorvliegen), dus ik ben er toen maar afgesprongen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan
Welke stad?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat.
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijkquote:
Ohw, okè!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.![]()
Schitterend deze.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op zondag 2 september 2007 02:58 schreef cerreur het volgende:
Tijdens een presentatie een tourette-aanval hebben omdat je fobie voor wespen nog steeds bestaat en die beesten je zelfs in de klas stalken.
Christelijk onderwijs is niet de bom.
hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaienquote:Op zondag 2 september 2007 09:55 schreef Just_theonedear het volgende:
Zwaaien naar wildvreemde mensen waarvan ik denk dat het bekenden zijn. Overkomt me regelmatig.
Dus jij bent diegene altijd die achter zijn fiets looptquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk![]()
brede banden opleggen, dan moet je daar in ieder geval niet meer op letten, en je hebt nog het bijkomend voordeel dat als je veel in centrum gent fietst, dat je met brede banden niet tussen de kasseien in kan raken, wat met gewone banden soms wel het geval is...quote:
Daar reageer ik standaard niet op, op claxonnerende mensen.quote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaien
quote:Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
Achter je pc zitten headbangen (met muziek aan natuurlijk) je kop stoten tegen je bureau en erachter komen dat je bij 3 verschilende mensen de webcam aan heb staan.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
![]()
Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen![]()
Iedereen aan tafel lachtte zich natuurlijk kapot. Wat ze daarna zei weet ik niet meer. Enige wat ik kon horen was een ruis in mijn hoofd dat veroorzaakt werd door een snelle stijging van mijn bloeddruk.quote:
been there. Wou ik hoi zeggen toen ie in de rij stond voor t buffet (werkte bij een jeugdherberg destijds) en knalde met mn harses tegen een ander aan .. Wist niet hoe snel ik de keuken in moest komen hehe.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.![]()
Hoop niet dat ze reageerde met de vraag of hij even mee wilde komen naar boven.quote:
dat zijn pas avondenquote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh, met voetbal in de eerste helft helemaal afgedroogd worden, in de rust in een depressieve bui opmerken dat de trainer in de stront kan zakken met zijn baggeropstelling en slechte coaching om vervolgens te merken dat de trainer (die buiten stond) mij woordelijk verstond door het raampje.
Ah well..Nog eentje dan.
Om half 5 's nachts half bezopen / slaapwandelend wakker worden in de tuin van de onderbuurman met niets om je lijf behalve je boxer. Waarnemen dat je net (kennelijk onbewust / slaapwandelend / bezopen) een niet geheel onverdienstelijke drol hebt gedeponeerd tussen zijn begonia's. Je reet afvegen met je boxer. Proberen in te breken bij hem omdat je het koud hebt en bezopen en gedesoriënteerd bent. Vervolgens naakt de weg terugvinden naar je eigen kamer om daar de volgende morgen met het schaamrood op de kaken wakker te worden. Weet nog steeds niet of iemand mij die avond gezien heeft, ben inmiddels gelukkig verhuist
...quote:Op zondag 2 september 2007 12:49 schreef tonja het volgende:
Een foto maken van de rare bolle anus van de kat. De foto naar de dierenarts mailen met de vraag wat er mis kan zijn. Op het moment dat ik de 'send' knop aanklik gekrab in de kattenbak horen, om even later te constateren dat ze een bolle anus had omdat ze moest poepen.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Deze situatie is mij nog nooit overkomen. Wel vaak zelf meegemaakt.quote:Tegen iemand heb zitten opscheppen dat je veel van een bepaald onderwerp weet,
om vervolgens in de daarop volgende discussie erachter te komen dat die andere
persoon echt een expert is en met jou compleet de vloer aanveegt.
quote:Op zondag 2 september 2007 15:41 schreef Ridocar het volgende:
- Een blauwtje lopen op msn (an sich al een-moment), en een halve week later bij hetzelfde meisje een probleempje met haar laptop verhelpen. Haar ouders en een vriendinnetje waren er ook....
tjaquote:Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef Agiath het volgende:
Kotsen bij iemand anders thuis is altijd wel embarrassing ja
Nouja, geen idee wat ze heeft verteld, maar als ze al weten van m'n mislukte poging, zou dat vervelender zijn. Ik heb er natuurlijk niet naar gevraagd.quote:
Vaak gehad met biertjes.quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef VeX- het volgende:
Toen ik, te fiets, net een milkshake had gehaald en die na 5 meter vanaf de snackbar op de grond viel.
of je stoot hem van de bar als je je omdraaitquote:Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Vaak gehad met biertjes.
Geef iemand een rondje, 2 slokjes genomen valt ie uit mn handen
TS wintquote:
Kan inderdaad op dit moment ook niks bedenken. Wel paar embarrassing moments meegemaakt wanneer ik een paar glasjes op had, wat ik het liefst meteen wil vergetenquote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Tof topic.
Ik heb eigenlijk niet zo vaak van die dingen. Of althans, ik kan er zo gauw geen bedenken...
Die is ook gekend ja. De eerste of tweede keer gaan poolen en er 3 achtereen inschieten. Trots ff rondkijken zo van "iedereen gezien, ik deed dit gewoon, ik kan het hier" en ondertussen alle glazen die op een tafeltje stonden met je keu op de grond vegenquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
of je stoot hem van de bar als je je omdraait![]()
Vriend van me, had het net uitgemaakt met z'n vriendin, stuurt een smsje naar iemand met de tekst 'single again' maar hij zat nog zo met z'n kop bij haar dat hij het per ongeluk naar z'n verse ex stuurtquote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Gelukkig kon ze er wel om lachen.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
...
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
...
en dan in een stomme reflex met je handen de antenne van je gsm bedekken, dat heb ik bij een van mijn eerste toestellen eens gedaan. Alsof je een smsje met je handen kan tegenhoudenquote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
En hopen dat het KPN netwerk dit keer net als anders faalt en dat je SMSje niet aankomt.quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
![]()
Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen![]()
En toen ging het nog uit ookquote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Grimm het volgende:
Ik vond dit ook wel een aardig lullig momentje voor de TS
Heb ik het verkloot?
Of die van anderequote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
of je stoot hem van de bar als je je omdraait![]()
Herkenbaar, alleen in mijn geval met een jongen en toen zat ie naast me.quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
Gelukkig kon ze er wel om lachen.
En dat zijn maar een paar van mijn ik-wil-in-de-grond-verdwijnen momentjes.![]()
Zal wel iets toevoegen als me iets binnen schiet, maar heb denk ik nog niet echt iets genants mee gemaaktquote:
Semi-herkenbaar. Reed eens met iemand mee en ik vroeg ook: Hoe moet ie open? Ze zei:"Gewoon zo" en ze deed de deur open. Had dus gewoon finaal over de deurhendel heen gekeken.quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
Het schijnt tegenwoordig wel te werkenquote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
dat is geen blunder, dat zijn gewoon klanten zonder humorquote:Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag nog op mijn werk, had een bestelling klaargemaakt voor een klant die wel vaker langskomt. Ik was weer eens in één van mijn wazige buien dus ik zeg:
"Alstublieft! En als er iets niet goed is, is het de schuld van het CDA."
Sloeg nergens op, maar ik bedoelde er verder niets kwaads mee. Maar die vrouw kijkt me aan van "dit waardeer ik niet". Dat deed ze ook nietToen blaatte ze nog wat onzin en ging weg. Volgens mij stemt ze CDA ofzo
![]()
Ik snap hem nietquote:Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag nog op mijn werk, had een bestelling klaargemaakt voor een klant die wel vaker langskomt. Ik was weer eens in één van mijn wazige buien dus ik zeg:
Sloeg nergens op, maar ik bedoelde er verder niets kwaads mee. Maar die vrouw kijkt me aan van "dit waardeer ik niet". Dat deed ze ook nietToen blaatte ze nog wat onzin en ging weg. Volgens mij stemt ze CDA ofzo
![]()
"quote:
ik liep een keer met mn vriendin over straat, en een niet onaantrekkelijke dame kwam uit de tegengestelde richting. Dus ik kijk nog even na, om vervolgens bijna op mn bek te gaan over een losliggende tegel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef arneaux het volgende:
Terugvindpostststst.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 13:14 schreef P8 het volgende:
[..]
ik liep een keer met mn vriendin over straat, en een niet onaantrekkelijke dame kwam uit de tegengestelde richting. Dus ik kijk nog even na, om vervolgens bijna op mn bek te gaan over een losliggende tegel.
Toen werd ik wel aardig uitgelachen door mn vriendin![]()
zoiets heb ik ook wel eens meegemaaktquote:Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Koenholio het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 00:02 schreef Athmozz het volgende:
erger is dat je probeert te gooien, dus eerst een mooie zwier naar achter & dat je hem dan van je vingers voelt slippen. Dan mag je daar in de cafétaria tussen de stoeltjes achter een bowlingbal lopen![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen in mijn geval met een jongen en toen zat ie naast me.![]()
Een vriendin van me heet Michelle, en mn (nu) vriend heet Michael en staan dus onder elkaar in mn telefoon.
Na het avondje dat we samen op de tramrails belandde weer een beetje was vergeten belde hij een keer op of paps mams en ik wat kwamen drinken in onze stamkroeg.
Goed excuus natuurlijk om weer even te flirten met m. Mike zag er die avond erg leuk uit... dus ik pak mn telefoon, tik een heel stoer smsje naar mn vriendin hoe lekker hij er wel niet uit zag, verstuur zonder goed op te letten. Kijk niet verder en stop mn telefoon weg en hoor Biep biep biep naast me.![]()
Hij: Eeeeh Minny... dit smsje he dat hoefde je niet te sturen want ik zit naast je.
Ik: Ow eeeh... *doet heel erg dr best om door de grond te zakken*![]()
Hahah, dat had ik ook een keerquote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Synthesist het volgende:
De eerste keer dat ik met een meid wilde tongen. zij deed dr mond dus niet open, en toen ging het dus mis. Leek meer een hond die zn baasje aflikte. Sta je dan als 2e klasser in het fietsenhok
schaam me nog steeds voor...hoop ook niet dat ik dr nog een keer tegen ga komen![]()
Ik voorzie voor jou een toekomst als eeuwige vrijgezel.quote:Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef sjarreltje het volgende:
Een keer bij een vriendin waren we wat aant koken. In een adhd-aanval doe ik voor de grap alsof ik de kip die op het aanrecht snel pak en naar huis ren. Helaas vergat ik dat er nu in plaats van de deuropening van de keuken naar de gang er een open kastdeurtje zat. En aangezien dat een meter weg was, en ik van plan was naar de voordeur te sprinten zette ik me eigenlijk op volle kracht af .. tegen het kastdeurtje. Die scharnieren kunnen meestal niet zo heul erg ver buigen en dus lag ik ineens met het kastdeurtje op de grond. Haar vader heb ik na die dag nooit meer gesproken en vreemd genoeg was het na een halve maand een ex-vriendin
Mja..dit was de enige waarbij ik niet out ging, moest kotsen of gewoon knetterstoned was
quote:Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef sjarreltje het volgende:
Een keer bij een vriendin waren we wat aant koken. In een adhd-aanval doe ik voor de grap alsof ik de kip die op het aanrecht snel pak en naar huis ren. Helaas vergat ik dat er nu in plaats van de deuropening van de keuken naar de gang er een open kastdeurtje zat. En aangezien dat een meter weg was, en ik van plan was naar de voordeur te sprinten zette ik me eigenlijk op volle kracht af .. tegen het kastdeurtje. Die scharnieren kunnen meestal niet zo heul erg ver buigen en dus lag ik ineens met het kastdeurtje op de grond. Haar vader heb ik na die dag nooit meer gesproken en vreemd genoeg was het na een halve maand een ex-vriendin
Mja..dit was de enige waarbij ik niet out ging, moest kotsen of gewoon knetterstoned was
Dat noem ik niet zo beschamend. Meestal los ik dit op door overdreven te gaan doen. Zo van: 'Kijk nou, ga ik me toch op m'n bek...'quote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef hoerezooi het volgende:
in de bios met een vriend van me was het net pauze en ik wilde opstaan om wat ete te gaan halen. Ik zo snel die trap aflopen( nouja trap met eeeenorme lange treden) en dan ga je me toch een partij op je bekhalve zaal was nog gevuld
oorzaak: stond beetje erg snel op dus was nog wat draaierig
![]()
Zulkse momenten weet je niet hoe snel je weer moet opstaan en net doen alsof er niks aan de hand is
prachtigquote:Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Cyaa het volgende:
gister me eerste dag bij een auto garage...ik kende nog niet alle monteurs, en op een gegeven moment komt er een kerel met een mercedes 190D binnen, en zet hem op de brug...dus ik zeg wat een turken bak, is het de eigenaar van de auto![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef Leoff het volgende:
Alweer 2 jaar geleden denk ik, ik zou uitgaan met een 2 vriendinnen en 2 vriendinnen van die ene vriendin.. eentje was blond, zag er wel lekker uit.. even later staan we een beetje te dansen, en het was een schuimparty, die vriendin van mij trekt mij richting het schuim, wat ik niet echt fijn vond. Ik trek mezelf dus die andere kant op, en ineens laat zij los, en grijp ik zo de tiet vast van dat lekkere wijf die daar stond te dansen.. ze keek me wel even stom aan toen![]()
![]()
waarom? Bij mijn vriendin was het eigenlijk pas echt goed duidelijk voor me dat ik ze echt wel zag zitten toen ze de auto van mijn vader tegen een boom gereden had (gelukkig best zacht, dus amper schade). Haar reactie op dat moment was zo schattigquote:Op maandag 3 september 2007 21:35 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
![]()
God wat raar dat het niet werkte tussen jullie.![]()
Was een grapje.quote:Op maandag 3 september 2007 23:14 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom? Bij mijn vriendin was het eigenlijk pas echt goed duidelijk voor me dat ik ze echt wel zag zitten toen ze de auto van mijn vader tegen een boom gereden had (gelukkig best zacht, dus amper schade). Haar reactie op dat moment was zo schattig
Dat was eigenlijk een even domme actie van haar, aangezien er op heel die parking 2 bomen stonden![]()
ze heeft haar eigen auto (om een boom geplooid ondertussen) met omnium en ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:00 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden dat mn vriend al moord en brand gilt als ik alleen al naar het stuur kijk.![]()
Het stuur aan mijn vriendin overgeven om in te parkeren?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ze heeft haar eigen auto (om een boom geplooid ondertussen) met omnium en ik ook. Ik heb hier nl niet het recht van spreken, als ik achteruit inparkeer moet ik uitstappen & haar de sleutels geven om te parkeren. Ook best genant om een meisje te moeten laten parkeren omdat jij er niet in slaagt
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:07 schreef oddman het volgende:
Oh, dit is een goeie.
Alledrie met dezelfde vriendin. Nee, het heeft niet lang geduurd.
Situatie 1. Mijn eerste keer. Condooms waren niet voorhanden (is ook de laatste keer dat dát me overkomt!), maar mijn pa beschikt er wel over. Ik dus om half 7 zondagochtend schaarsgekleed de slaapkamer van het heerschap mijn vader in sluipen om de apparaten uit de la te pakken.
Gaat hij plotseling rechtop in bed zitten en zegt 'Eh, ja, die zitten niet erg lekker. Volgens mij heb ik nog wel andere in mijn jaszak of zo', en gaat direct op zoek. Ik:'deze zijn ook prima. Dank, pa.'
![]()
Situatie 2. Had te maken met een volgeblafte condoom. Die we waren vergeten. Meer hoef ik niet te zeggen, denk ik.
Situatie 3. Ik ging zondagochtend vroeg iets doen, weet niet meer wat, en liet vriendinlief achter in bed. Voorgenoemde pa was er niet van op de hoogte dat ze in het huis was, ik had het hem niet verteld. Gaat hij ook weg en doet het alarm aan!
Gelukkig dacht hij toen hij 5 minuten in de auto zat, 'wat deed die damesfiets daar eigenlijk? ...aaah, right, beter even teruggaan om alarm af te zetten.'
Dat ondertussen dus al was afgegaan, omdat vriendinlief zich had omgedraaid. Zij lag dus, zich van geen kwaad bewust, te slapen. Werd wakker van de oorverdovende herrie van het alarm, waar zij de code en whatever niet van wist...
Yeah. Embarassing. En dat was maar één vriendin!
Uhuhhh.. Balen voor 'die vriend van je'quote:Op donderdag 6 september 2007 07:21 schreef HAL9000S het volgende:
Een maat van me (ja echt waar) zat porno te checken op de koptelefoon, keihard geluid aan... komt ie er achteraf achter dat hij het geluid over de boxen niet uit had gezet. Heel de studentenflat kon meegenieten.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Examples:Lekker dom in je eentje staa te jumpen in de huiskamer,
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:07 schreef oddman het volgende:
Oh, dit is een goeie.
Alledrie met dezelfde vriendin. Nee, het heeft niet lang geduurd.
Situatie 1. Mijn eerste keer. Condooms waren niet voorhanden (is ook de laatste keer dat dát me overkomt!), maar mijn pa beschikt er wel over. Ik dus om half 7 zondagochtend schaarsgekleed de slaapkamer van het heerschap mijn vader in sluipen om de apparaten uit de la te pakken.
Gaat hij plotseling rechtop in bed zitten en zegt 'Eh, ja, die zitten niet erg lekker. Volgens mij heb ik nog wel andere in mijn jaszak of zo', en gaat direct op zoek. Ik:'deze zijn ook prima. Dank, pa.'
![]()
Situatie 2. Had te maken met een volgeblafte condoom. Die we waren vergeten. Meer hoef ik niet te zeggen, denk ik.
Situatie 3. Ik ging zondagochtend vroeg iets doen, weet niet meer wat, en liet vriendinlief achter in bed. Voorgenoemde pa was er niet van op de hoogte dat ze in het huis was, ik had het hem niet verteld. Gaat hij ook weg en doet het alarm aan!
Gelukkig dacht hij toen hij 5 minuten in de auto zat, 'wat deed die damesfiets daar eigenlijk? ...aaah, right, beter even teruggaan om alarm af te zetten.'
Dat ondertussen dus al was afgegaan, omdat vriendinlief zich had omgedraaid. Zij lag dus, zich van geen kwaad bewust, te slapen. Werd wakker van de oorverdovende herrie van het alarm, waar zij de code en whatever niet van wist...
Yeah. Embarassing. En dat was maar één vriendin!
Wat een zeikerdquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen later riep een andere collega mij en die was behoorlijk boos, zijn zoon zat namelijk ook in die groep en hij vond het heel erg dat ik ze mongolen noemde.
Dat laatste heb ik ook altijd op feesten enzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Laatst op school, op de trap naar boven lopen, je bent al wat laat, vol op je bek gaan.. Gelukkig keek er bijna niemand
Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Is me niet zelf overkomen maar gelezen:
Een 'leidinggevende' die een sollicitatiegesprek had en die kandidaat bleek een hopeloze stotteraar. Nou enfin 's avonds is er een gala, die 'leidinggevende' ontmoet hoge mensen van andere bedrijven, en bij gebrek aan gespreksstof ging hij uitgebreid lachend vertellen over de stotterende kandidaat van die ochtend. Over waarom zo'n kneus uberhaupt de moeite nam te solliciteren als hij toch niks fatsoenlijks uit zijn mond kon krijgen enzo.
Zegt een belangrijke dame in dat gezelschap, 'ja waar over u het hebt dat was mijn zoon'.
Die vent heeft die avond echt veel tijd en drank nodig gehad om over zijn schrik en schaamte heen te komen.![]()
Looolquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Op muziek?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef Magereheinus het volgende:
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
Erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest erg hard lachen.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Wel een strakke actie !! You go girl !!!quote:Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef colette het volgende:
Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Vreemd, dat zou bij mijn sportschool niet gebeuren.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.
Ik voelde me net een kleuter die in de hoek werd gezet.
oftewel je werd gewoon geplayedquote:
Tsja inloggen met het pasje van een ander is niet netjes, maar verwijderen is wel een stap te ver denk ik. Ze kunnen toch in het systeem checken of je lid bent of niet. in mijn sportschool staat er dan een pasfoto bij, dus dan zien ze meteen dat je het bent of niet.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.
Ik voelde me net een kleuter die in de hoek werd gezet.
Maarja jouw reactie is wél weer vetquote:
Heel herkenbaar, heb ik altijd als ik mensen leer kennen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
Nu kan haast niet meer wachten tot ik een keer ga kijken bij de paardrijles van m'n vriendin (ze heeft me al meerdere keren gevraagd)quote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Queen_Minny het volgende:
Een wat oudere:
Je krijgt je vriendje eindelijk eens zover dat ie naar je komt kijken als je gaat paardrijden.
Onder tussen schep je natuurlijk op hoe goed je wel niet bent. En dan gebeurd er dit.
- Je paard schrikt ergens van en je pleurt er af.
- Natuurlijk vergeet je het zadel goed vast te maken....
- Je gaat springen, en jij vliegt over de hindernis terwijl paardlief erom heen waggelt.
- Even een rondje door de bak galloperen, 2 tellen afgeleid zijn en die laaghangende tak niet zien die over het hek hangt....
Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:38 schreef compier het volgende:
Vrijdag, ik werk in een subway (in de USA),
ik was heel moe dus gaat het nadenken wat moeilijker enzo.
Ik geef een vrouw haar wisselgeld, en zeg vrolijk: 9 dollar 36 in het nederlands
Ze keek me aan van :S WTF!
sinds half juni, maar spreek elke dag nog nederlandsquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?
OMG.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Lollifant het volgende:
Zelf heb ik nooit zulke hele erge blunders (afkloppen), maar een vriendin van me maakt wel altijd de leukste dingen mee(en ze vermoordt me vast als ze weet dat ik dit op internet plaats)
- Ze werkt 's avonds bij een beveiligingsbedrijf. Ze zit daar alleen in het pand, ze moet telefoontjes beantwoorden. Dus zij komt aan op haar werk, zet het alarm uit, gaat door de beveiligde deur naar haar werkplek, gaat ineens keihard het alarm af. Dus zij rent snel terug om het uit te zetten. Wil ze weer naar d'r werkplek gaan, is de deur dichtgevallen weer op slot, en de sleutels liggen aan de andere kant van de deur op haar bureau.
Zij helemaal in paniek naar de receptie. Alle kasten en lades overhoop halen om een telefoonnummer te zoeken om te proberen de beveiliging te bellen, maar krijgt niemand aan de lijn. Dus de hoorn er maar naast gelegd, en in blinde paniek gaat ze naar buiten. Ze sleept een grote vuilnisbak naar de voordeur, zodat die niet ook dichtvalt en ze rent de straat op, en probeert auto's aan te houden, het is daar alleen erg rustig, dus weinig verkeer.
Na 10 minuten stopt er eindelijk een man in een auto, zij vragen of hij het beveiligingsbedrijf wil bellen omdat ze zichzelf buitengesloten heeft, maar ze heeft geen telefoonnummer, en die man vond haar maar raar, dus hij reed weg.
Zij weer naar binnen gerend, luisteren of er al iemand aan de telefoon was, maar nee. Dus maar weer naar buiten, komt er net een jongen van de beveiliging aanrijden, die helemaal dubbel ligt. Blijkt dus dat zodra het alarm afgaat alle camera's aangaan, en alle beveiligers dus hebben gezien hoe debiel ze elke keer heen en weer rende daar, en met die vuilnisbak heeft lopen slepen.![]()
- Vorige week was ze onderweg met de auto. Ze stond vooraan op een kruispunt, en ze moest linksaf. Komt er achter haar een ambulance aanrijden, die een beetje in het midden van de weg rijdt. Dus zij denkt "shit wat moet ik doen??? Die ambulance moet ook linksaf!!!" Op dat moment springt het stoplicht voor rechtdoor op groen, dus zij aarzelt geen moment, en trekt keihard op, met piepende banden om rechtdoor te gaan. Helaas moest de ambulance ook rechtdoor, maar door haar actie stond ze ineens midden op de weg stil, overdwars. De hele weg was dus geblokkeerd door haar. Uiteindelijk ging de ambulance een stuk naar achteren, zodat zij ook naar achter kon, en zodat die ambulance dus langs haar heen kon gaan. Die mannen in de ambu keken naar haar met echt zo'n blik van 'tuurlijk, een vrouw'![]()
![]()
1 gradatie erger; in je achteruitkijkspiegel naar de blondine in het golf cabrio'tje achter je zitten kijken, niet zien dat het rood is & tegen je voorligger rijdenquote:Op zondag 30 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Naar rechts kijken wanneer je nog net in je ooghoek zag dat er zon lekker wijf in de gang rechts van je loopt en dan tegen iemand oplopen die een doos aan het sjouwen was![]()
Thumbs up!! Echt 100% repsect!quote:Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.
of je past de witbalans aanquote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Risce het volgende:
-Een documentaire bij een groot stuntbedrijf fixen, alleen vergeten de witbalans (totale basiskennis) in te stellen. Dan na een dag stunten, filmen en interviews erachter komen dat alle medewerkers zo blauw als smurfen op beeld zijn vastgelegd en een mailtje sturen dat het allemaal toch niet door gaat.
dan kom ik nog steeds tot de conclusie dat je makkelijk achteraf je witbalans aan had kunnen passenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Risce het volgende:
Lees hem nog eens
Gefeliciteerd, je snapt hetquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:47 schreef PankPinther het volgende:
[..]
eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen![]()
Toch is het een gevaar op de wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Been there...maar dan met iemand met twee kunstbenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef Just_theonedear het volgende:
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had.
Je hebt erna zitten huilen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Pijnlijker is nog wanneer je dat doet terwijl je antwoordt dat je hem toch echt wel had gezien wanneer iemand je waarschuwt voor die deur. Ik had niet gezien dat er 2 vlak na elkaar stondenquote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef compier het volgende:
keihard tegen een glazen deur aanlopendat is pijnlijk.. letterlijk EN figuurlijk
Ik kan het me ook voorstellen. Confronterende situatie.quote:
Op kamp een goede week "samen" geweest met een meisje, laatste dag zitten nadenken over wat je als uitvlucht kan gebruiken om er onderuit te raken & het toch wat aangenaam te laten overkomen bij haar, en op de geniale uitvlucht gekomen; 't gaat niet werken want we wonen te ver van elkaar...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voorecht vet lekkere chick
Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer
Daarna nooit weer gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |