1 gradatie erger; in je achteruitkijkspiegel naar de blondine in het golf cabrio'tje achter je zitten kijken, niet zien dat het rood is & tegen je voorligger rijdenquote:Op zondag 30 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Naar rechts kijken wanneer je nog net in je ooghoek zag dat er zon lekker wijf in de gang rechts van je loopt en dan tegen iemand oplopen die een doos aan het sjouwen was![]()
Thumbs up!! Echt 100% repsect!quote:Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.
of je past de witbalans aanquote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Risce het volgende:
-Een documentaire bij een groot stuntbedrijf fixen, alleen vergeten de witbalans (totale basiskennis) in te stellen. Dan na een dag stunten, filmen en interviews erachter komen dat alle medewerkers zo blauw als smurfen op beeld zijn vastgelegd en een mailtje sturen dat het allemaal toch niet door gaat.
dan kom ik nog steeds tot de conclusie dat je makkelijk achteraf je witbalans aan had kunnen passenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Risce het volgende:
Lees hem nog eens
Gefeliciteerd, je snapt hetquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:47 schreef PankPinther het volgende:
[..]
eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen![]()
Toch is het een gevaar op de wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Been there...maar dan met iemand met twee kunstbenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef Just_theonedear het volgende:
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had.
Je hebt erna zitten huilen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Pijnlijker is nog wanneer je dat doet terwijl je antwoordt dat je hem toch echt wel had gezien wanneer iemand je waarschuwt voor die deur. Ik had niet gezien dat er 2 vlak na elkaar stondenquote:Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef compier het volgende:
keihard tegen een glazen deur aanlopendat is pijnlijk.. letterlijk EN figuurlijk
Ik kan het me ook voorstellen. Confronterende situatie.quote:
Op kamp een goede week "samen" geweest met een meisje, laatste dag zitten nadenken over wat je als uitvlucht kan gebruiken om er onderuit te raken & het toch wat aangenaam te laten overkomen bij haar, en op de geniale uitvlucht gekomen; 't gaat niet werken want we wonen te ver van elkaar...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voorecht vet lekkere chick
Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer
Daarna nooit weer gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |