abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53598244
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Naar rechts kijken wanneer je nog net in je ooghoek zag dat er zon lekker wijf in de gang rechts van je loopt en dan tegen iemand oplopen die een doos aan het sjouwen was
1 gradatie erger; in je achteruitkijkspiegel naar de blondine in het golf cabrio'tje achter je zitten kijken, niet zien dat het rood is & tegen je voorligger rijden (gelukkig niet hard, was geen schade te vinden)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 30 september 2007 @ 21:16:29 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53600484
quote:
Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.
Thumbs up!! Echt 100% repsect!

Nu even een aantal dingen van mij.

Meest recente is dat ik speciale kleding heb voor het werk wat ik doe (morgen te zien op klokhuis!)
Dat zijn van die witte broeken en witte jassen en hoofdstofpetjes enzo en euh die broeken zijn redelijke dun en simpel en ik had niet gezien dat die naad iets los zat dus ik moest heel iets bukken om wat op te pakken en "ggrrrkkshshhht" broek helemaal kapot tussen m'n benen en bij m'n kont.

Ook samen met m'n broer beide dronken als een gek hard fietsen naar huis en met m'n bek precies op de stoeprand knallen waardoor ik een blauw oog heb en een wang zo dik als een olifant en een paar flinke schaafwonden en dan 's maandags gewoon naar school moeten :S... Achjah me broer had z'n sleutelbeen gebroken dus ik had opzich nog geluk

Er zijn 'r nog meer maar dat weet ik zo niet.
Kom hier nog wel terug.. Dikke vette TVP heb ik al gemaakt dusz.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 30 september 2007 @ 23:11:10 #203
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53604074
Eentje van al heel wat jaar geleden:
Ik zat lekker met een goede vriend aan de bar in een kroeg. We hadden al flink wat biertjes op en ik had het prima naar mijn zin. Ik zat dan ook lekker op mijn barkruk met mijn voeten zo achter het dwarsbalkje onderaan je kruk. Ik zat een beetje klem dus......

Die vriend van mij is nogal lomp en sterk en hij duwt vrij hard tegen mijn schouder terwijl hij vraag of we maar eens weg moesten. Ik flikker dus met kruk en al om. Omdat ik al genoeg op had lag ik dus op de vloer, tussen de benen van anderen, een beetje te lachen.

Ach, je moet erbij zijn geweest denk ik
  zondag 30 september 2007 @ 23:57:48 #204
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53605192
Geniaal topic, zal ook eens wat posten als me wat te binnen schiet.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:09:12 #205
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53605616
Voor een pliesieagent kotsen, en maar volhouden dat ik niet had geblowd D:D::D;d;D;
When all else fails, you always have delusion.
pi_53606607
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Risce het volgende:

-Een documentaire bij een groot stuntbedrijf fixen, alleen vergeten de witbalans (totale basiskennis) in te stellen. Dan na een dag stunten, filmen en interviews erachter komen dat alle medewerkers zo blauw als smurfen op beeld zijn vastgelegd en een mailtje sturen dat het allemaal toch niet door gaat.
of je past de witbalans aan
pi_53622231
Lees hem nog eens
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53623655
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Risce het volgende:
Lees hem nog eens
dan kom ik nog steeds tot de conclusie dat je makkelijk achteraf je witbalans aan had kunnen passen
er staat ook nergens in je bericht dat je gebruik maakte van linear editing dus zo'n groot probleem lijkt me dat niet
even een kleurcorrectie er overheen en klaar

eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen
maar goed, daar is dit topic dan ook voor bedoeld

en anders moet je me toch maar eens uitleggen waarom dat niet zou kunnen
pi_53624524
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:47 schreef PankPinther het volgende:

[..]
eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen
Gefeliciteerd, je snapt het
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53625499
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 11 oktober 2007 @ 14:31:19 #211
177846 colette
kloon van conleche
pi_53863252
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
pi_53863520
tvp
pi_53863647
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Toch is het een gevaar op de weg
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:02:47 #214
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_53868697
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had. Midden in de nacht op de kraamafdeling met een babietje bij een moeder aankomen. Het is even stil en dan: 'eh zuster, dat is mijn kindje niet.'

En het hele ziekenhuis aflopen op zoek naar een HB-filter. Nou, dat bestaat dus niet hé? Als 1e jaars moet je dat soort dingen nu eenmaal doorstaan.
If you got it, flaunt it
pi_54135314
He leuk topic.

Een paar jaar geleden had ik een huis met een dakterras. En op een warme zomermiddag lag ik buiten op een ligstoel lekker te lezen en wijntjes te drinken. Een hoop buren zaten ook allemaal buiten van het zonnetje te genieten. Na poosje schrok ik op van een keihard gesnurk...
Mijn eigen gesnurk.
En toen ik om me heen keek zag ik de gezichten van allemaal lachende buren.
Ben met een knalrood hoofd naar binnen gelopen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54179258
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef Just_theonedear het volgende:
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had.
Been there...maar dan met iemand met twee kunstbenen. Hij kon er gelukkig wel nog om lachen.

Blunder van jaaaaren geleden:
Ik word opgebeld door iemand, ik dacht dat het een klasgenoot was. Ze reageerde wel wat formeel en afstandelijk, dus ik begon haar wat te treiteren. Ze werd bozer er bozer totdat ze opeens ophing.
En ik erachter kwam dat het een kennis van mijn ouders was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54181687
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Je hebt erna zitten huilen?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54182840
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen Ik kan me de situatie echt helemaal voorstellen.
pi_54185976
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voor echt vet lekkere chick Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer Daarna nooit weer gezien
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:35:27 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54190270
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef compier het volgende:
keihard tegen een glazen deur aanlopen dat is pijnlijk.. letterlijk EN figuurlijk
Pijnlijker is nog wanneer je dat doet terwijl je antwoordt dat je hem toch echt wel had gezien wanneer iemand je waarschuwt voor die deur. Ik had niet gezien dat er 2 vlak na elkaar stonden
pi_54195764
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik kan het me ook voorstellen. Confronterende situatie.
Maar ja, ook vrouw.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:07:13 #222
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_54197053
Ik vind die van de vergeten vliegticket een van de leukste, genantste en pijnlijkste. Ik zie het al helemaal voor me, de situatie midden in de vertrekhal..
Een zeer goede relatiebestendigheidstest.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_54197128
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voor echt vet lekkere chick Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer Daarna nooit weer gezien
Op kamp een goede week "samen" geweest met een meisje, laatste dag zitten nadenken over wat je als uitvlucht kan gebruiken om er onderuit te raken & het toch wat aangenaam te laten overkomen bij haar, en op de geniale uitvlucht gekomen; 't gaat niet werken want we wonen te ver van elkaar...

woonde ze hoop en al 5 km van bij mij thuis

Ook nooit meer teruggehoord, dus op zich heeft het wel gewerkt
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54198127
Op vakantie, smorend zat. Tent uit geslaapwandeld want ik moest blijkbaar schijten. Volgende ochtend naakt wakker worden bovenop de tent van een groepje reljeugd die me vervolgens mij rotte tomaten bekogelden.
Ik was nog zo bezopen dat ik niet wist wat me overkwam. Dat was best embarrasing. Daarnaa ook nog de tent moeten vergoeden a 140 gulden. Ook nog zitten schijten voor de tent van een groep meiden, moest ik dat nog opruimen
Daarnaa melden bij de camping baas, welke me wist te melden dat drugs niet zijn toegestaan op de camping.

Volgens mij heb ik me nooit kutter gevoeld, moet er nu wel om lachen hehehehe
When I win, I win. When i loose? I still win..
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:21:16 #225
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54198371
Introductiedag van de eerste klas ( )
Mentor begon de namen op te noemen maar dat probeerde ie vanuit z'n hoofd.
Dus hij kijkt zo naar mij en zegt:
"Uhmm je naam ligt op het puntje van mijn tong"
"Remco toch?"
Ik dacht echt even grappig te zijn dus ik zeg
"Nee, Willem!" en toen moest ik lachen om mijn eigen grap :' (:'(
Ik was dan ook de enigste die lachte.

Crai
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')