Wat een zeikerdquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen later riep een andere collega mij en die was behoorlijk boos, zijn zoon zat namelijk ook in die groep en hij vond het heel erg dat ik ze mongolen noemde.
Dat laatste heb ik ook altijd op feesten enzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Laatst op school, op de trap naar boven lopen, je bent al wat laat, vol op je bek gaan.. Gelukkig keek er bijna niemand
Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Is me niet zelf overkomen maar gelezen:
Een 'leidinggevende' die een sollicitatiegesprek had en die kandidaat bleek een hopeloze stotteraar. Nou enfin 's avonds is er een gala, die 'leidinggevende' ontmoet hoge mensen van andere bedrijven, en bij gebrek aan gespreksstof ging hij uitgebreid lachend vertellen over de stotterende kandidaat van die ochtend. Over waarom zo'n kneus uberhaupt de moeite nam te solliciteren als hij toch niks fatsoenlijks uit zijn mond kon krijgen enzo.
Zegt een belangrijke dame in dat gezelschap, 'ja waar over u het hebt dat was mijn zoon'.
Die vent heeft die avond echt veel tijd en drank nodig gehad om over zijn schrik en schaamte heen te komen.![]()
Looolquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Op muziek?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef Magereheinus het volgende:
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
Erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.
Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen![]()
Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas![]()
In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen![]()
Ik hoop dat niemand me gezien heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest erg hard lachen.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Wel een strakke actie !! You go girl !!!quote:Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef colette het volgende:
Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Vreemd, dat zou bij mijn sportschool niet gebeuren.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.
Ik voelde me net een kleuter die in de hoek werd gezet.
oftewel je werd gewoon geplayedquote:
Tsja inloggen met het pasje van een ander is niet netjes, maar verwijderen is wel een stap te ver denk ik. Ze kunnen toch in het systeem checken of je lid bent of niet. in mijn sportschool staat er dan een pasfoto bij, dus dan zien ze meteen dat je het bent of niet.quote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.
Ik voelde me net een kleuter die in de hoek werd gezet.
Maarja jouw reactie is wél weer vetquote:
Heel herkenbaar, heb ik altijd als ik mensen leer kennen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:
Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
Nu kan haast niet meer wachten tot ik een keer ga kijken bij de paardrijles van m'n vriendin (ze heeft me al meerdere keren gevraagd)quote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Queen_Minny het volgende:
Een wat oudere:
Je krijgt je vriendje eindelijk eens zover dat ie naar je komt kijken als je gaat paardrijden.
Onder tussen schep je natuurlijk op hoe goed je wel niet bent. En dan gebeurd er dit.
- Je paard schrikt ergens van en je pleurt er af.
- Natuurlijk vergeet je het zadel goed vast te maken....
- Je gaat springen, en jij vliegt over de hindernis terwijl paardlief erom heen waggelt.
- Even een rondje door de bak galloperen, 2 tellen afgeleid zijn en die laaghangende tak niet zien die over het hek hangt....
Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:38 schreef compier het volgende:
Vrijdag, ik werk in een subway (in de USA),
ik was heel moe dus gaat het nadenken wat moeilijker enzo.
Ik geef een vrouw haar wisselgeld, en zeg vrolijk: 9 dollar 36 in het nederlands
Ze keek me aan van :S WTF!
sinds half juni, maar spreek elke dag nog nederlandsquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?
OMG.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Lollifant het volgende:
Zelf heb ik nooit zulke hele erge blunders (afkloppen), maar een vriendin van me maakt wel altijd de leukste dingen mee(en ze vermoordt me vast als ze weet dat ik dit op internet plaats)
- Ze werkt 's avonds bij een beveiligingsbedrijf. Ze zit daar alleen in het pand, ze moet telefoontjes beantwoorden. Dus zij komt aan op haar werk, zet het alarm uit, gaat door de beveiligde deur naar haar werkplek, gaat ineens keihard het alarm af. Dus zij rent snel terug om het uit te zetten. Wil ze weer naar d'r werkplek gaan, is de deur dichtgevallen weer op slot, en de sleutels liggen aan de andere kant van de deur op haar bureau.
Zij helemaal in paniek naar de receptie. Alle kasten en lades overhoop halen om een telefoonnummer te zoeken om te proberen de beveiliging te bellen, maar krijgt niemand aan de lijn. Dus de hoorn er maar naast gelegd, en in blinde paniek gaat ze naar buiten. Ze sleept een grote vuilnisbak naar de voordeur, zodat die niet ook dichtvalt en ze rent de straat op, en probeert auto's aan te houden, het is daar alleen erg rustig, dus weinig verkeer.
Na 10 minuten stopt er eindelijk een man in een auto, zij vragen of hij het beveiligingsbedrijf wil bellen omdat ze zichzelf buitengesloten heeft, maar ze heeft geen telefoonnummer, en die man vond haar maar raar, dus hij reed weg.
Zij weer naar binnen gerend, luisteren of er al iemand aan de telefoon was, maar nee. Dus maar weer naar buiten, komt er net een jongen van de beveiliging aanrijden, die helemaal dubbel ligt. Blijkt dus dat zodra het alarm afgaat alle camera's aangaan, en alle beveiligers dus hebben gezien hoe debiel ze elke keer heen en weer rende daar, en met die vuilnisbak heeft lopen slepen.![]()
- Vorige week was ze onderweg met de auto. Ze stond vooraan op een kruispunt, en ze moest linksaf. Komt er achter haar een ambulance aanrijden, die een beetje in het midden van de weg rijdt. Dus zij denkt "shit wat moet ik doen??? Die ambulance moet ook linksaf!!!" Op dat moment springt het stoplicht voor rechtdoor op groen, dus zij aarzelt geen moment, en trekt keihard op, met piepende banden om rechtdoor te gaan. Helaas moest de ambulance ook rechtdoor, maar door haar actie stond ze ineens midden op de weg stil, overdwars. De hele weg was dus geblokkeerd door haar. Uiteindelijk ging de ambulance een stuk naar achteren, zodat zij ook naar achter kon, en zodat die ambulance dus langs haar heen kon gaan. Die mannen in de ambu keken naar haar met echt zo'n blik van 'tuurlijk, een vrouw'![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |