abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:52:24 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52876921
Het is toch lekker anoniem hiero op FOK!.
Dus vertel eens, wat was jouw bloosmoment waar je met een rooie kop aan terugdenkt?

Examples:

Lekker dom in je eentje staan te dansen of te jumpen in de huiskamer,
  en dan ineens zien dat je moeder al die tijd in de deuropening stond toe te kijken

Je zus betrapt je

midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan

Niet op tijd een toilet kunnen vinden en aldus midden
  op straat 'een ongelukje' krijgen.
  (c'est moi)

Tegen iemand heb zitten opscheppen dat je veel van een bepaald onderwerp weet,
  om vervolgens in de daarop volgende discussie erachter te komen dat die andere
  persoon echt een expert is en met jou compleet de vloer aanveegt.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:53:34 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52876955
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Lieve Belg zaterdag 1 september 2007 @ 21:55:37 #3
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_52877029
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:56:14 #4
pi_52877044
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Jump het volgende:
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
matig
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:07:56 #5
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52877351
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:11:14 #6
pi_52877455
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.
pi_52877524
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:15:19 #8
pi_52877583
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
pi_52877700
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek. . Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:19:39 #10
pi_52877719
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek. . Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne. .
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:29:11 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52878034
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.
pi_52878187
Ik ben helaas niet anoniem hier en houd dan ook wijselijk mijn mond.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_52878330
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:44:09 #15
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_52878425
Hier wil ik een tvp .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_52878466
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:

[..]

In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?
Er is een verschil tussen zelf kunnen pokeren en in staat zijn het iemand te kunnen leren. Bovendien zijn er verschillende varianten poker. En ik wéét nu ook dat het moeilijk voor te stellen is als je het zelf wel kunt, omdat het in feite ontstellend simpel is, maar toen begreep ik er écht níéts van.
pi_52878505
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat. Voelen dat je op je bakkes gaat gaan terwijl het daar vol loopt van het volk! Gelukkig dat ik van mijn fiets kan springen & recht blijven staan terwijl ik aan het rijden ben (leer je wel als je veel in het stad moet fietsen, als je ziet dat je niet meer voor een auto kan remmen dan spring je gewoon van je fiets en laat je die doorvliegen), dus ik ben er toen maar afgesprongen.

Het gezicht van al die mensen als daar een fiets passeert waar niemand meer op zit en die dan een metertje of 5 verder op de grond valt, iemand die gewoon komt aanwandelen (valt niet zo hard op dat je eraf gesprongen bent), die fiets neemt en vertrekt

Dan twee voor echt in het lijstje;

- 's ochtends van je pa horen van wie het slipje dat aan het voeteinde van de passagiersstoel lag als je eens zijn auto gebruikt hebt.
- juist tegen de ouders van een vriendin een gesprekje gehad hebben over hoe aggressief de jeugd wel niet rijdt, en dat jij hun dochter kalm leert autorijden (vooral dat auto erbij blijven zeggen is belangrijk). Zet je die avond aan, horen ze na een minuutje een doffe klap, komen ze even buiten kijken en blijkt dat juist jij een bocht van zo'n 150° (dus amper een bocht eigenlijk) uitgeslipt bent & op een tegenligger geknald. Daar gaat je "brave-jongen"-beeld dat je juist opgebouwd hebt...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52878515
De basisregels leer je binnen een uur of 2, dan een beetje goed leren spelen moet toch wel binnen een weekje kunnen hoor
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:51:06 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52878577
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat.
Welke stad?
pi_52878641
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Tism het volgende:

[..]

Welke stad?
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:54:05 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52878671
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ohw, okè!
pi_52878827
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.

Pijnlijk
  zondag 2 september 2007 @ 00:23:52 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52880778
quote:
Schitterend deze.
  zondag 2 september 2007 @ 00:42:04 #24
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52881187
quote:

Een avondje uit met ma pa en die knul die je al een tijdje zo leuk vind.
Ik moest nog even pinnen en hij bood heel lief aan even met me mee te lopen, wat ik natuurlijk niet weigerde goed excuus hem wat beter te leren kennen enzo dacht ik .
Ook bood hij heel charmant zn arm aan wat heel erg fijn was omdat ik nieuwe schoenen met hakken aan had die voor geen klap zaten.
Gezellig gearmt en al pratend wandelden we door de motregen richting de pin, staken de weg over liepen over de ondertussen gladde trambaan, en toen voelde ik mn hak wegglijden, kon me arm niet snel genoeg wegrukken en ik trok hem mee in een none charmante val op de trambaan en belande boven op hem.
En tijden het opstaan zie je opeens 2 lampen, en hoor je heel hard TRINGG! en zie je een tramconducteur die het blijkbaar nogal grappig vond.
pi_52881512
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier wil ik een tvp .
  zondag 2 september 2007 @ 01:28:30 #26
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_52882087
keihard tegen een glazen deur aanlopen dat is pijnlijk.. letterlijk EN figuurlijk
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_52883176
De eerste keer dat ik met een meid wilde tongen. zij deed dr mond dus niet open, en toen ging het dus mis. Leek meer een hond die zn baasje aflikte. Sta je dan als 2e klasser in het fietsenhok

schaam me nog steeds voor...hoop ook niet dat ik dr nog een keer tegen ga komen
pi_52883654
Midden in Vergane Glorie op Prime-time op me bek gaan. Recht voorover, struikelend over me eigen zatte hakken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52883744
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52883748
Tijdens een presentatie een tourette-aanval hebben omdat je fobie voor wespen nog steeds bestaat en die beesten je zelfs in de klas stalken.
Christelijk onderwijs is niet de bom.
pi_52883898
quote:
Op zondag 2 september 2007 02:58 schreef cerreur het volgende:
Tijdens een presentatie een tourette-aanval hebben omdat je fobie voor wespen nog steeds bestaat en die beesten je zelfs in de klas stalken.
Christelijk onderwijs is niet de bom.
Ik kan me er wat bij voorstellen
Kreeg zelf een keer commentaar op mijn "Jezus is my homeboy"t-shirt....
  zondag 2 september 2007 @ 09:55:35 #32
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_52885463
Zwaaien naar wildvreemde mensen waarvan ik denk dat het bekenden zijn. Overkomt me regelmatig.

Bij mijn flat achter is de boel opengebroken. Stap gisterenavond de deur uit, struikel over het randje en val zo voorover het zand in.

In Londen plots hoge nood. Dus maar op zo'n openbaar toilet op straat waar je eerst wat kleingeld in moet gooien. Gaat na 20 seconden de deur al open. Hallo Engelse mensen.
If you got it, flaunt it
pi_52885686
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:55 schreef Just_theonedear het volgende:
Zwaaien naar wildvreemde mensen waarvan ik denk dat het bekenden zijn. Overkomt me regelmatig.
hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaien
  zondag 2 september 2007 @ 10:51:53 #34
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52885996
Achter je pc zitten headbangen (met muziek aan natuurlijk) je kop stoten tegen je bureau en erachter komen dat je bij 3 verschilende mensen de webcam aan heb staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr-Coffee op 02-09-2007 10:58:02 ]
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  Lieve Belg zondag 2 september 2007 @ 11:11:22 #35
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_52886274
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dus jij bent diegene altijd die achter zijn fiets loopt
pi_52886316
alles beter dan met mijn muil tegen de kasseien te gaan
  Lieve Belg zondag 2 september 2007 @ 11:16:17 #37
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_52886339
Of vast te komen zitten in de tramsporen
pi_52886392
Goed topic
pi_52886395
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:16 schreef Jump het volgende:
Tramrails
pi_52886405
quote:
Ik las remsporen (tvp)
pi_52886419
quote:
brede banden opleggen, dan moet je daar in ieder geval niet meer op letten, en je hebt nog het bijkomend voordeel dat als je veel in centrum gent fietst, dat je met brede banden niet tussen de kasseien in kan raken, wat met gewone banden soms wel het geval is...
  zondag 2 september 2007 @ 11:31:34 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52886535
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaien
Daar reageer ik standaard niet op, op claxonnerende mensen.
  zondag 2 september 2007 @ 11:49:46 #43
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52886841
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
Achter je pc zitten headbangen (met muziek aan natuurlijk) je kop stoten tegen je bureau en erachter komen dat je bij 3 verschilende mensen de webcam aan heb staan.

Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen
Horrible Cunt!
pi_52886867
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen
, , .
Hoe reageerde ze?
  zondag 2 september 2007 @ 11:56:02 #45
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52886941
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

, , .
Hoe reageerde ze?
Iedereen aan tafel lachtte zich natuurlijk kapot. Wat ze daarna zei weet ik niet meer. Enige wat ik kon horen was een ruis in mijn hoofd dat veroorzaakt werd door een snelle stijging van mijn bloeddruk.
Horrible Cunt!
pi_52886955
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
been there. Wou ik hoi zeggen toen ie in de rij stond voor t buffet (werkte bij een jeugdherberg destijds) en knalde met mn harses tegen een ander aan .. Wist niet hoe snel ik de keuken in moest komen hehe.

Of die keer dat ik heel nonchalant van de barkruk wou stappen en net in een plasje bier ofzo stapte en uitgleed

edt: ow ja, dat laatste was ook nog es voor de neus van degene waarmee ik destijds ook nog wel es een beschuitje zou willen eten.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 2 september 2007 @ 11:58:53 #47
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52886974
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

, , .
Hoe reageerde ze?
Hoop niet dat ze reageerde met de vraag of hij even mee wilde komen naar boven.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_52887415
iemands woonkamer helemaal onderkotsen en daarna logeren bij een vriend en zijn kamer helemaal onderkotsen en kotsend kruipend naar de wc gaan.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 2 september 2007 @ 12:49:56 #49
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_52887830
Een foto maken van de rare bolle anus van de kat. De foto naar de dierenarts mailen met de vraag wat er mis kan zijn. Op het moment dat ik de 'send' knop aanklik gekrab in de kattenbak horen, om even later te constateren dat ze een bolle anus had omdat ze moest poepen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_52887866
het valt nog mee, je had die foto evengoed naar je schoonmoeder kunnen mailen ofzo...

Eentje die waarschijnlijk veel mensen al tegengekomen zijn; een berichtje naar je vriendin willen sturen, verkeerde nr invoeren & het laten toekomen bij je grootmoeder
pi_52887885
tvptje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_52887992
Vroegâh, met voetbal in de eerste helft helemaal afgedroogd worden, in de rust in een depressieve bui opmerken dat de trainer in de stront kan zakken met zijn baggeropstelling en slechte coaching om vervolgens te merken dat de trainer (die buiten stond) mij woordelijk verstond door het raampje.

Ah well.. Nog eentje dan.

Om half 5 's nachts half bezopen / slaapwandelend wakker worden in de tuin van de onderbuurman met niets om je lijf behalve je boxer. Waarnemen dat je net (kennelijk onbewust / slaapwandelend / bezopen) een niet geheel onverdienstelijke drol hebt gedeponeerd tussen zijn begonia's. Je reet afvegen met je boxer. Proberen in te breken bij hem omdat je het koud hebt en bezopen en gedesoriënteerd bent. Vervolgens naakt de weg terugvinden naar je eigen kamer om daar de volgende morgen met het schaamrood op de kaken wakker te worden. Weet nog steeds niet of iemand mij die avond gezien heeft, ben inmiddels gelukkig verhuist
pi_52888057
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh, met voetbal in de eerste helft helemaal afgedroogd worden, in de rust in een depressieve bui opmerken dat de trainer in de stront kan zakken met zijn baggeropstelling en slechte coaching om vervolgens te merken dat de trainer (die buiten stond) mij woordelijk verstond door het raampje.

Ah well.. Nog eentje dan.

Om half 5 's nachts half bezopen / slaapwandelend wakker worden in de tuin van de onderbuurman met niets om je lijf behalve je boxer. Waarnemen dat je net (kennelijk onbewust / slaapwandelend / bezopen) een niet geheel onverdienstelijke drol hebt gedeponeerd tussen zijn begonia's. Je reet afvegen met je boxer. Proberen in te breken bij hem omdat je het koud hebt en bezopen en gedesoriënteerd bent. Vervolgens naakt de weg terugvinden naar je eigen kamer om daar de volgende morgen met het schaamrood op de kaken wakker te worden. Weet nog steeds niet of iemand mij die avond gezien heeft, ben inmiddels gelukkig verhuist
dat zijn pas avonden
De kotsavonturen van mij zijn ook altijd leuk
  zondag 2 september 2007 @ 13:00:38 #54
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52888062
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Jawel, je keek.
  zondag 2 september 2007 @ 13:00:38 #55
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_52888063
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:49 schreef tonja het volgende:
Een foto maken van de rare bolle anus van de kat. De foto naar de dierenarts mailen met de vraag wat er mis kan zijn. Op het moment dat ik de 'send' knop aanklik gekrab in de kattenbak horen, om even later te constateren dat ze een bolle anus had omdat ze moest poepen.
...
0 topics op naam. 14.gif
pi_52888148
Je bent aan het skateboarden, komt een meisje langs die je al eventjes ziet zitten dus je gaat je een beetje uitsloven op de ramp... en vervolgens kijhard op je bek gaan door iets lulligs terwijl zij toe staat te kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2007 13:04:21 ]
pi_52888169
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
pi_52889302
quote:
pi_52889425
ah, eentje die mijn zus tegengekomen is.

Een peugeot 306 3-deurs heeft aan beide kanten achteraan zo'n rond dingetje waar langs 1 kant de benzinetank achter zit. De eerste keer dat mijn zus gaat tanken met die auto belt ze om te zeggen dat dat dingetje vast zit, en dat ze het niet open krijgt. Ik stuur haar dus door naar de garage, waar ze haar doodserieus zeggen dat ze aan de verkeerde kant probeert te tanken
  zondag 2 september 2007 @ 15:11:46 #60
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52891288
Eentje van een vriend van me. (en hopen dat ie FOK! niet kent).

Hij had een date met een volgens zijn zeggen hele leuke meid.
Ze zouden gaan varen op zn bootje met een hapje en een drankje. Hij haalt haar op, ze hebben het gezellig en stappen op het bootje.
Na een paar uur varen zitten ze ergens in the middle of nowhere, niemand in de buurt.... en de motor begeeft het. Geen van beide hadden hun mobieltje meegenomen dus daar lagen ze dan.
Uiteindelijk hebben ze dat hele teringstuk terug kunnen roeien.
Hij heeft daarna nooit meer wat van die meid gehoord.
  zondag 2 september 2007 @ 15:28:44 #61
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_52891741
quote:
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_52892031
Veel stomme dingen uitgehaald.

De twee meest recente:
- Zeggen tegen je (nu ex-)schoonouders dat je best kunt rijden. Krijg je de auto mee, krijgen ze 'm terug met een kapotte richtingaanwijzer en afgeschraapte voorscherm. De lak zat nog aan een betonpaal van de parkeergarage.
- Een blauwtje lopen op msn (an sich al een -moment), en een halve week later bij hetzelfde meisje een probleempje met haar laptop verhelpen. Haar ouders en een vriendinnetje waren er ook....
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_52892282
quote:
Tegen iemand heb zitten opscheppen dat je veel van een bepaald onderwerp weet,
om vervolgens in de daarop volgende discussie erachter te komen dat die andere
persoon echt een expert is en met jou compleet de vloer aanveegt.
Deze situatie is mij nog nooit overkomen. Wel vaak zelf meegemaakt.
Op een verjaardagsfeestje is het favoriete onderwerp 'die-stomme-vrachtwagenchauffeurs'. Totdat ik zo'n opmerking maak als: 'Die stomme automobilisten'... *priceless*
pi_52892644
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:41 schreef Ridocar het volgende:
- Een blauwtje lopen op msn (an sich al een -moment), en een halve week later bij hetzelfde meisje een probleempje met haar laptop verhelpen. Haar ouders en een vriendinnetje waren er ook....
Ik snap hem niet
pi_52893017
Tof topic.

Ik heb eigenlijk niet zo vaak van die dingen. Of althans, ik kan er zo gauw geen bedenken...
pi_52893068
Kotsen bij iemand anders thuis is altijd wel embarrassing ja
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52893230
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef Agiath het volgende:
Kotsen bij iemand anders thuis is altijd wel embarrassing ja
tja
pi_52893318
Oranjebal, afgelopen jaar.
Denken dat je kunt dansen en dan flink onderuit gaan, om daarna languit op de grond te liggen.
Heb zoveel genante momenten, de rest komt wel later ..
pi_52893407
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:01 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
Nouja, geen idee wat ze heeft verteld, maar als ze al weten van m'n mislukte poging, zou dat vervelender zijn. Ik heb er natuurlijk niet naar gevraagd.
pi_52893460
Ik heb er ook nog eentje

Paar weken terug was ik aan het helpen een evenement op te bouwen (vrijwilligerswerk).
Toen hadden we bij boels zo'n soort golfkarretje gehuurd om mee over het terrein te kunnen rijden.

Nou alles leuk en aardig, hard aan het werk enzo, toen was het koffietijd. Dus wij met dat karretje naar de koffietafel scheuren waar ik 2 leuke dames zag zitten. Dus ik trek me op aan zo'n handvat boven me hoofd om even later voor die dames uit dat karretje te springen...

Maarja dat liep dus helemaal verkeerd af, ik sprong uit dat karretje en ik voelde me al gaan toen ik de grond raakte..

Heb daar 3 minuten out gelegen
  zondag 2 september 2007 @ 16:26:14 #71
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_52893483
Toen ik, te fiets, net een milkshake had gehaald en die na 5 meter vanaf de snackbar op de grond viel.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_52893613
quote:

Ik had in 2005 een kerstviering op school, waar je heel chique gekleed heen moest. Er zou genoeg alcohol zijn, maar je mocht niet veel halen ofzo, dus ik ging heel stoer voordrinken met een meisje uit mijn klas. Een flesje malibu moest wle genoeg zijn. Zij zat de hele tijd in de kast haar make-up te doen en ik had al de hele fles leeg toen we naar school gingen. Op de kerstviering meteen een biertje gehaald, daarna moest ik naar de wc. Toen heb ik de hele wc ondergekotst, zo teruggelopen en gedaan alsof er niks aan de hand was terwijl mijn broek en overhemd onder de kots zaten. Uiteindelijk, na een halfuur binnen geweest op de kerstviering, naar huis gestuurd, dronken en huilend
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_52893810
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef VeX- het volgende:
Toen ik, te fiets, net een milkshake had gehaald en die na 5 meter vanaf de snackbar op de grond viel.
Vaak gehad met biertjes.
Geef iemand een rondje, 2 slokjes genomen valt ie uit mn handen
pi_52893898
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Vaak gehad met biertjes.
Geef iemand een rondje, 2 slokjes genomen valt ie uit mn handen
of je stoot hem van de bar als je je omdraait
The only thing to fear, is running out of beer!
  zondag 2 september 2007 @ 17:08:13 #75
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52894508
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:

Lekker [...] staan te jumpen
TS wint
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52895619
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Tof topic.

Ik heb eigenlijk niet zo vaak van die dingen. Of althans, ik kan er zo gauw geen bedenken...
Kan inderdaad op dit moment ook niks bedenken. Wel paar embarrassing moments meegemaakt wanneer ik een paar glasjes op had, wat ik het liefst meteen wil vergeten
pi_52895730
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:

[..]

of je stoot hem van de bar als je je omdraait
Die is ook gekend ja. De eerste of tweede keer gaan poolen en er 3 achtereen inschieten. Trots ff rondkijken zo van "iedereen gezien, ik deed dit gewoon, ik kan het hier" en ondertussen alle glazen die op een tafeltje stonden met je keu op de grond vegen .
pi_52895831
Vorige week kocht ik een hoorntje ijs. Ik zag al meteen dat er een barst over de breedte van het hoorntje liep, maar ik dacht dat dat verder geen problemen op zou leveren. Na 2 likken brak de bovenkant van het hoorntje af, en stuiterde via mijn tas op de grond.

En toen raapte ik het nog van de grond ook, in een vlaag van verstandsverbijstering, om het verder op te eten. Ik kleefde helemaal. Er kwam ook nog iemand op me af om te vertellen dat ze ook bakjes ipv hoorntjes ijs verkochten... En dat alles op een overvol terras.
pi_52895934
- In slaap vallen in de bus. Dat is niet zo erg. Wat wel ernstig is is dat mijn kop boven het gangpad hing en ik begon te kwijlen.Nog ernstiger is dat op dit moment een roedel mooie meiden instapte. Gelukkig maakte een vriend van mij me toen wakker.

- Heel snel weg willen fietsen en er dan achter komen dat in die straat niet gestrooid is.

- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Gelukkig kon ze er wel om lachen.

En dat zijn maar een paar van mijn ik-wil-in-de-grond-verdwijnen momentjes.
  zondag 2 september 2007 @ 18:27:40 #80
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_52896168
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Gelukkig kon ze er wel om lachen.
Vriend van me, had het net uitgemaakt met z'n vriendin, stuurt een smsje naar iemand met de tekst 'single again' maar hij zat nog zo met z'n kop bij haar dat hij het per ongeluk naar z'n verse ex stuurt Hij kon zichzelf wel schieten op dat moment.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')