matigquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Jump het volgende:
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
Er is een verschil tussen zelf kunnen pokeren en in staat zijn het iemand te kunnen leren. Bovendien zijn er verschillende varianten poker. En ik wéét nu ook dat het moeilijk voor te stellen is als je het zelf wel kunt, omdat het in feite ontstellend simpel is, maar toen begreep ik er écht níéts van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?![]()
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat. Voelen dat je op je bakkes gaat gaan terwijl het daar vol loopt van het volk! Gelukkig dat ik van mijn fiets kan springen & recht blijven staan terwijl ik aan het rijden ben (leer je wel als je veel in het stad moet fietsen, als je ziet dat je niet meer voor een auto kan remmen dan spring je gewoon van je fiets en laat je die doorvliegen), dus ik ben er toen maar afgesprongen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan
Welke stad?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat.
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijkquote:
Ohw, okè!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.![]()
Schitterend deze.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op zondag 2 september 2007 02:58 schreef cerreur het volgende:
Tijdens een presentatie een tourette-aanval hebben omdat je fobie voor wespen nog steeds bestaat en die beesten je zelfs in de klas stalken.
Christelijk onderwijs is niet de bom.
hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaienquote:Op zondag 2 september 2007 09:55 schreef Just_theonedear het volgende:
Zwaaien naar wildvreemde mensen waarvan ik denk dat het bekenden zijn. Overkomt me regelmatig.
Dus jij bent diegene altijd die achter zijn fiets looptquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk![]()
brede banden opleggen, dan moet je daar in ieder geval niet meer op letten, en je hebt nog het bijkomend voordeel dat als je veel in centrum gent fietst, dat je met brede banden niet tussen de kasseien in kan raken, wat met gewone banden soms wel het geval is...quote:
Daar reageer ik standaard niet op, op claxonnerende mensen.quote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
hehe dat doe ik vaak expres naar onbekenden. zacht claxonnetje en heel enthousiast zwaaien
quote:Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
Achter je pc zitten headbangen (met muziek aan natuurlijk) je kop stoten tegen je bureau en erachter komen dat je bij 3 verschilende mensen de webcam aan heb staan.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
![]()
Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen![]()
Iedereen aan tafel lachtte zich natuurlijk kapot. Wat ze daarna zei weet ik niet meer. Enige wat ik kon horen was een ruis in mijn hoofd dat veroorzaakt werd door een snelle stijging van mijn bloeddruk.quote:
been there. Wou ik hoi zeggen toen ie in de rij stond voor t buffet (werkte bij een jeugdherberg destijds) en knalde met mn harses tegen een ander aan .. Wist niet hoe snel ik de keuken in moest komen hehe.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.![]()
Hoop niet dat ze reageerde met de vraag of hij even mee wilde komen naar boven.quote:
dat zijn pas avondenquote:Op zondag 2 september 2007 12:57 schreef VonHinten het volgende:
Vroegâh, met voetbal in de eerste helft helemaal afgedroogd worden, in de rust in een depressieve bui opmerken dat de trainer in de stront kan zakken met zijn baggeropstelling en slechte coaching om vervolgens te merken dat de trainer (die buiten stond) mij woordelijk verstond door het raampje.
Ah well..Nog eentje dan.
Om half 5 's nachts half bezopen / slaapwandelend wakker worden in de tuin van de onderbuurman met niets om je lijf behalve je boxer. Waarnemen dat je net (kennelijk onbewust / slaapwandelend / bezopen) een niet geheel onverdienstelijke drol hebt gedeponeerd tussen zijn begonia's. Je reet afvegen met je boxer. Proberen in te breken bij hem omdat je het koud hebt en bezopen en gedesoriënteerd bent. Vervolgens naakt de weg terugvinden naar je eigen kamer om daar de volgende morgen met het schaamrood op de kaken wakker te worden. Weet nog steeds niet of iemand mij die avond gezien heeft, ben inmiddels gelukkig verhuist
...quote:Op zondag 2 september 2007 12:49 schreef tonja het volgende:
Een foto maken van de rare bolle anus van de kat. De foto naar de dierenarts mailen met de vraag wat er mis kan zijn. Op het moment dat ik de 'send' knop aanklik gekrab in de kattenbak horen, om even later te constateren dat ze een bolle anus had omdat ze moest poepen.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Bij iemand anders z'n auto een hele tijd bij de passagiersstoel staan kloten om hem naar voren te laten klappen zodat je op de achterbank kan gaan zitten en er dan achterkomen dat het gewoon een 5 deurs is
Deze situatie is mij nog nooit overkomen. Wel vaak zelf meegemaakt.quote:Tegen iemand heb zitten opscheppen dat je veel van een bepaald onderwerp weet,
om vervolgens in de daarop volgende discussie erachter te komen dat die andere
persoon echt een expert is en met jou compleet de vloer aanveegt.
quote:Op zondag 2 september 2007 15:41 schreef Ridocar het volgende:
- Een blauwtje lopen op msn (an sich al een-moment), en een halve week later bij hetzelfde meisje een probleempje met haar laptop verhelpen. Haar ouders en een vriendinnetje waren er ook....
tjaquote:Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef Agiath het volgende:
Kotsen bij iemand anders thuis is altijd wel embarrassing ja
Nouja, geen idee wat ze heeft verteld, maar als ze al weten van m'n mislukte poging, zou dat vervelender zijn. Ik heb er natuurlijk niet naar gevraagd.quote:
Vaak gehad met biertjes.quote:Op zondag 2 september 2007 16:26 schreef VeX- het volgende:
Toen ik, te fiets, net een milkshake had gehaald en die na 5 meter vanaf de snackbar op de grond viel.
of je stoot hem van de bar als je je omdraaitquote:Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Vaak gehad met biertjes.
Geef iemand een rondje, 2 slokjes genomen valt ie uit mn handen
TS wintquote:
Kan inderdaad op dit moment ook niks bedenken. Wel paar embarrassing moments meegemaakt wanneer ik een paar glasjes op had, wat ik het liefst meteen wil vergetenquote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Tof topic.
Ik heb eigenlijk niet zo vaak van die dingen. Of althans, ik kan er zo gauw geen bedenken...
Die is ook gekend ja. De eerste of tweede keer gaan poolen en er 3 achtereen inschieten. Trots ff rondkijken zo van "iedereen gezien, ik deed dit gewoon, ik kan het hier" en ondertussen alle glazen die op een tafeltje stonden met je keu op de grond vegenquote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
of je stoot hem van de bar als je je omdraait![]()
Vriend van me, had het net uitgemaakt met z'n vriendin, stuurt een smsje naar iemand met de tekst 'single again' maar hij zat nog zo met z'n kop bij haar dat hij het per ongeluk naar z'n verse ex stuurtquote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
Gelukkig kon ze er wel om lachen.
quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
...
- Smsje naar een vriend willen sturen met wat feiten over het meisje wat je dan leuk vindt en dat as in de trant van:ze zag er lekker uit. Op verzenden drukken en dan op je scherm zien staan:"Verzonden [naam meisje]"
...
en dan in een stomme reflex met je handen de antenne van je gsm bedekken, dat heb ik bij een van mijn eerste toestellen eens gedaan. Alsof je een smsje met je handen kan tegenhoudenquote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
En hopen dat het KPN netwerk dit keer net als anders faalt en dat je SMSje niet aankomt.quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2007 11:49 schreef tong_poh het volgende:
[..]
![]()
Het meest embarrassing moment van mij was toen ik bij een klasgenootje van de basisschool ging eten. Ik was heel verlegen en ik durfde de moeder niet aan te kijken. Ik keek dus de hele tijd de andere kant op. Op 1 moment vroeg de moeder lachend waarom ik de hele tijd maar naar 1 kant keek. Ik zei toen: " ik heb een stijve!" In al mijn verlegenheid vergat ik het woordje nek erbij te zeggen![]()
En toen ging het nog uit ookquote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Grimm het volgende:
Ik vond dit ook wel een aardig lullig momentje voor de TS
Heb ik het verkloot?
Of die van anderequote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef McFarmer het volgende:
[..]
of je stoot hem van de bar als je je omdraait![]()
Herkenbaar, alleen in mijn geval met een jongen en toen zat ie naast me.quote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef RealZeus het volgende:
Gelukkig kon ze er wel om lachen.
En dat zijn maar een paar van mijn ik-wil-in-de-grond-verdwijnen momentjes.![]()
Zal wel iets toevoegen als me iets binnen schiet, maar heb denk ik nog niet echt iets genants mee gemaaktquote:
Semi-herkenbaar. Reed eens met iemand mee en ik vroeg ook: Hoe moet ie open? Ze zei:"Gewoon zo" en ze deed de deur open. Had dus gewoon finaal over de deurhendel heen gekeken.quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |