matigquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Jump het volgende:
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek.. Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne.
.
Er is een verschil tussen zelf kunnen pokeren en in staat zijn het iemand te kunnen leren. Bovendien zijn er verschillende varianten poker. En ik wéét nu ook dat het moeilijk voor te stellen is als je het zelf wel kunt, omdat het in feite ontstellend simpel is, maar toen begreep ik er écht níéts van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?![]()
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat. Voelen dat je op je bakkes gaat gaan terwijl het daar vol loopt van het volk! Gelukkig dat ik van mijn fiets kan springen & recht blijven staan terwijl ik aan het rijden ben (leer je wel als je veel in het stad moet fietsen, als je ziet dat je niet meer voor een auto kan remmen dan spring je gewoon van je fiets en laat je die doorvliegen), dus ik ben er toen maar afgesprongen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan
Welke stad?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat.
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijkquote:
Ohw, okè!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.![]()
Schitterend deze.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |