abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:52:24 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52876921
Het is toch lekker anoniem hiero op FOK!.
Dus vertel eens, wat was jouw bloosmoment waar je met een rooie kop aan terugdenkt?

Examples:

Lekker dom in je eentje staan te dansen of te jumpen in de huiskamer,
  en dan ineens zien dat je moeder al die tijd in de deuropening stond toe te kijken

Je zus betrapt je

midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan

Niet op tijd een toilet kunnen vinden en aldus midden
  op straat 'een ongelukje' krijgen.
  (c'est moi)

Tegen iemand heb zitten opscheppen dat je veel van een bepaald onderwerp weet,
  om vervolgens in de daarop volgende discussie erachter te komen dat die andere
  persoon echt een expert is en met jou compleet de vloer aanveegt.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:53:34 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52876955
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Lieve Belg zaterdag 1 september 2007 @ 21:55:37 #3
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_52877029
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:56:14 #4
pi_52877044
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Jump het volgende:
Bureaustoel race houden, en terwijl je volle vaart rolt breekt er een poot af
matig
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:07:56 #5
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52877351
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:11:14 #6
pi_52877455
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.
pi_52877524
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:15:19 #8
pi_52877583
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Keihard over de meest ranzig seks die je ooit gehad hebt praten en er dan achter komen dat alle kozijnen en ramen open staan op de tweede verdieping waar al je klasgenoten, je tutor en 'het lijdend' voorwerp een bijeenkomst hebben.
pi_52877700
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek. . Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:19:39 #10
pi_52877719
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik had eens een oogje op iemand, en dan probeer je wel eens indruk te maken enzo, hm? Nou ja, ik had dus gezegd dat ik goed was in pokeren, en met diegene een afspraak gemaakt om het hem zogenaamd te leren. Maar in werkelijkheid kón ik in die tijd helemaal nog niet pokeren.
De afspraak was een week daarna en toen heb ik dus hele boeken en internetbronnen erop nageslagen om het binnen een week te leren. Tevergeefs, bleek. . Uiteindelijk heb ik maar blozend en schoorvoetend toegegeven dat ik nog nooit had gepokerd. Hij nam het best goed op, maar het was toch wel een moment van intense gêne. .
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:29:11 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52878034
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.
pi_52878187
Ik ben helaas niet anoniem hier en houd dan ook wijselijk mijn mond.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_52878330
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:44:09 #15
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_52878425
Hier wil ik een tvp .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_52878466
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:

[..]

In een week niet hebben kunnen leren pokeren ?
Er is een verschil tussen zelf kunnen pokeren en in staat zijn het iemand te kunnen leren. Bovendien zijn er verschillende varianten poker. En ik wéét nu ook dat het moeilijk voor te stellen is als je het zelf wel kunt, omdat het in feite ontstellend simpel is, maar toen begreep ik er écht níéts van.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_52878505
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
midden in een drukke winkelstraat op je plaat gaan
Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat. Voelen dat je op je bakkes gaat gaan terwijl het daar vol loopt van het volk! Gelukkig dat ik van mijn fiets kan springen & recht blijven staan terwijl ik aan het rijden ben (leer je wel als je veel in het stad moet fietsen, als je ziet dat je niet meer voor een auto kan remmen dan spring je gewoon van je fiets en laat je die doorvliegen), dus ik ben er toen maar afgesprongen.

Het gezicht van al die mensen als daar een fiets passeert waar niemand meer op zit en die dan een metertje of 5 verder op de grond valt, iemand die gewoon komt aanwandelen (valt niet zo hard op dat je eraf gesprongen bent), die fiets neemt en vertrekt

Dan twee voor echt in het lijstje;

- 's ochtends van je pa horen van wie het slipje dat aan het voeteinde van de passagiersstoel lag als je eens zijn auto gebruikt hebt.
- juist tegen de ouders van een vriendin een gesprekje gehad hebben over hoe aggressief de jeugd wel niet rijdt, en dat jij hun dochter kalm leert autorijden (vooral dat auto erbij blijven zeggen is belangrijk). Zet je die avond aan, horen ze na een minuutje een doffe klap, komen ze even buiten kijken en blijkt dat juist jij een bocht van zo'n 150° (dus amper een bocht eigenlijk) uitgeslipt bent & op een tegenligger geknald. Daar gaat je "brave-jongen"-beeld dat je juist opgebouwd hebt...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52878515
De basisregels leer je binnen een uur of 2, dan een beetje goed leren spelen moet toch wel binnen een weekje kunnen hoor
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:51:06 #19
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52878577
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Die ken ik, ben ik bijna eens tegengekome in de veldstraat.
Welke stad?
pi_52878641
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef Tism het volgende:

[..]

Welke stad?
Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:54:05 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52878671
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Gent, dus een veel drukkere straat zoeken wordt moeilijk
Ohw, okè!
pi_52878827
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Snakey het volgende:
Bij een best wel belangrijke meeting binnenkomen en de bedienden een hand geven en je voorstellen.

Pijnlijk
  zondag 2 september 2007 @ 00:23:52 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52880778
quote:
Schitterend deze.
How can I make this topic about me?
  zondag 2 september 2007 @ 00:42:04 #24
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52881187
quote:

Een avondje uit met ma pa en die knul die je al een tijdje zo leuk vind.
Ik moest nog even pinnen en hij bood heel lief aan even met me mee te lopen, wat ik natuurlijk niet weigerde goed excuus hem wat beter te leren kennen enzo dacht ik .
Ook bood hij heel charmant zn arm aan wat heel erg fijn was omdat ik nieuwe schoenen met hakken aan had die voor geen klap zaten.
Gezellig gearmt en al pratend wandelden we door de motregen richting de pin, staken de weg over liepen over de ondertussen gladde trambaan, en toen voelde ik mn hak wegglijden, kon me arm niet snel genoeg wegrukken en ik trok hem mee in een none charmante val op de trambaan en belande boven op hem.
En tijden het opstaan zie je opeens 2 lampen, en hoor je heel hard TRINGG! en zie je een tramconducteur die het blijkbaar nogal grappig vond.
pi_52881512
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier wil ik een tvp .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')